Hij heeft in ieder geval invloed op dit forum gehadquote:
HTORMF2.0 is al in opbouwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dit dwingt genie HMF tot het innovatief zijn. Het internet gaat een nieuwe generatie in
Die posts die je quote, zeggen me echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben iets gemaakt ofzo wat automatisch het IP blokkeert.
10% van alle Delftenaren leest AD.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf lachen om die AD Lezerspoll onder elk berichtMisschien moeten Rotterdammers het Maasgebouw een keer overslaan en het AD uitschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10% van alle Delftenaren leest AD.DelFEnaren, sukolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens in spoilers.quote:
Waar gaat dat over, ik snapte hem niet?quote:
Ik denk dat ik het ook niet wil begrijpen. Ik ben ook na 1 alinea gestopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar gaat dat over, ik snapte hem niet?
TOR is een decentraal systeem, peer to peer, net zoals Limewire en Torrents. Je surft dus eigenlijk constant op een andere verbinding van een willekeurige andere TOR gebruiker die dit toestaat, het is daardoor niet mogelijk om te achterhalen wie wat doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die posts die je quote, zeggen me echt helemaal niks.Geen idee wat ze bedoelen.
gtst uiteraardquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar gaat dat over, ik snapte hem niet?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
TOR is een decentraal systeem, peer to peer, net zoals Limewire en Torrents. Je surft dus eigenlijk constant op een andere verbinding van een willekeurige andere TOR gebruiker die dit toestaat, het is daardoor niet mogelijk om te achterhalen wie wat doet.
Een exitnode is dus zo'n gebruiker met wiens gegevens jij kan surfen, een uitgang van het TOR systeem.
quote:
In het gtst geval ben ik daar eigenlijk wel blij om.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Adames het volgende:
je bent echt een beetje onwetend he Niels
mocht Maarten van Rossem je ooit tijdens de finale van de slimste mens vragen wat een exit node van TOR is, dan wil ik wel een kratje bier van jequote:
Ik vind het alsnog ingewikkeldquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
mocht Maarten van Rossem je ooit tijdens de finale van de slimste mens vragen wat een exit node van TOR is, dan wil ik wel een kratje bier van je
ik schaam me ook een beetje dat ik nog echt al die hoofdpersonen ken ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
In het gtst geval ben ik daar eigenlijk wel blij om.
Ik kwam van de week Rikkie tegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik schaam me ook een beetje dat ik nog echt al die hoofdpersonen ken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |