Hahá nou wacht jij maar af! (thuis is mijn geheugenkaart nog even de fouten aan het opsporen en corrigerenquote:
Ik heb er ook maar even een broodje met kaas bij gepakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:11 schreef whY... het volgende:
Nu je het zegt Mickeys, ik loop gelijk naar de automaat.
Doe maar duurquote:
Dat staat hier ookquote:
Tsja, maar daar kom ik niet zo vaak... Misschien moet ik vaker afspraken in Amersfoort plannenquote:
Waar in A'foort werk je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:16 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja, maar daar kom ik niet zo vaak... Misschien moet ik vaker afspraken in Amersfoort plannen
Vet!quote:
Zal me niks verbazen inderdaad, aangezien je er niet op wilt rijden zonder lessen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:01 schreef whY... het volgende:
Ben benieuwd wanneer er voor de zijspan een rijbewijs komt...geldwolven
Gisteren was mijn bandenspanning wel heel laag, je kon wel zien dat ik al even niet meer gereden had (door vakantie) en natuurlijk de weersinvloeden.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef Dekatria het volgende:
Aan de andere kant, hoe vaak zie je nou een zijspan? Lijkt me totaal niet rendabel om daar een speciaal rijbewijs voor aan te maken.
Die motor er ook bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
Er staat in Dronten een afschuwelijk zijnspan te koop: Klik!
Ding doet gewoon pijn aan m'n ogen..
die wipwap stoeltjes eropquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
Er staat in Dronten een afschuwelijk zijnspan te koop: Klik!
Ding doet gewoon pijn aan m'n ogen..
Klopt..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:43 schreef Dekatria het volgende:
Krijg een beetje caferacer idee bij die kont... je zou 'm evt. nog kunnen verlagen
In de categorie van lelijke zijspannen... deze zal wel wat olie verbruiken zeker?
[ afbeelding ]
De motor met de zijspan vind ik niets en die vent die er bij staat.. brrrr..... creepy (sowly voor die meneer)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:43 schreef Dekatria het volgende:
Krijg een beetje caferacer idee bij die kont... je zou 'm evt. nog kunnen verlagen
In de categorie van lelijke zijspannen... deze zal wel wat olie verbruiken zeker?
[ afbeelding ]
zie ik daar nu Dekatria's blauwe tent op de achtergrondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De motor met de zijspan vind ik niets en die vent die er bij staat.. brrrr..... creepy (sowly voor die meneer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |