Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef whY... het volgende:
Yes weer terug van een prachtige rit met een heerlijk ijsje halverwege
Hoe lang heb je wel niet geslapen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shit.. in slaap gevallen vanmiddag. Nu hopen dat ik straks nog een keer in slaap kan vallen.![]()
Wordt leuk anders met rijles morgenmiddag.
Uur of.. 7 ofzo? Vlak na het eten, iig. Maja.. ik slaap toch al onregelmatig laatst, hopen dat m'n lichaam dit ook wel weer oplost. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb je wel niet geslapen?
Bij mij hakte de moeheid van een nacht niet slapen pas de dag erna in
Lol hehe, ja ik ook, en dat komt niet en ten goede op m'n werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Uur of.. 7 ofzo? Vlak na het eten, iig. Maja.. ik slaap toch al onregelmatig laatst, hopen dat m'n lichaam dit ook wel weer oplost. Komt wel goed.
Ok.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Dekatria het volgende:
IK HEB ZO'N GRUWELIJK VET IDEE
Maar ik zeg lekker niet wat het is
IK BEN NIEUWSGIERIG ZEG HET MEquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:36 schreef Dekatria het volgende:
IK HEB ZO'N GRUWELIJK VET IDEE
Maar ik zeg lekker niet wat het is
Slaapze!quote:
Ok.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:57 schreef Dekatria het volgende:
Nee, ik kwam vanmiddag onder het lezen wel een ontzettend beestachtig goed stuk tekst tegen... toepasbaar voor op de helm, bijvoorbeeld
Ah oké, nice!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:57 schreef Dekatria het volgende:
Nee, ik kwam vanmiddag onder het lezen wel een ontzettend beestachtig goed stuk tekst tegen... toepasbaar voor op de helm, bijvoorbeeld
[..]
Slaapze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |