Februari 2013.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat is de verwachting dat dit spel uit komt?
3000 kwam imho juist over als cartoonachtig.. 4 was daarin stukken beter(meer realistisch, minder cartoonachtig) en deze is weer een verslechtering inderdaad (meer cartoonachtig)quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef 0108daniel het volgende:
Het spel lijkt nu meer op een cartoon.... Deel 3 was het leukst en grafisch in orde.
Jawel.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef bjorntju het volgende:
Komt er eigenlijk mod support voor de game? Zal wel niet EA kennende
het eerste is een duidelijke renderquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef FutureWorld het volgende:
Hee, tramsLeuk dat die er standaard in komen te zitten. Toch wel een must voor de grotere steden.
Vind de graphics er op de eerste 'afbeelding' ook wel op vooruit gegaan. Als dat het eindresultaat wordt (of dichtbij) ben ik tevreden.
Wauw dat ziet er echt gaaf uit! Ik vind het hele systeem mooi werken, je kan veel meer 'regelen', zelfs op detailgebied.quote:
Valt inderdaad niet tegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er echt gaaf uit! Ik vind het hele systeem mooi werken, je kan veel meer 'regelen', zelfs op detailgebied.
Tuurlijk. Dat is het hele punt van een stad bouwen. Alleen wat ik wel mis bij alle simcity's is dat er in een commercieel (winkel) gebouw ook mensen kunnen wonen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Valt inderdaad niet tegenFijn in ieder geval dat er een onderverdeling in de zones blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |