quote:Uitgever Electronic Arts heeft online een aantal hints verspreid die lijken aan te geven dat de uitgever aan een nieuwe versie van SimCity werkt. De game lijkt begin maart, tijdens de Game Developers Conference, aangekondigd te worden.
Tijdens de Game Developers Conference, die vanaf 5 maart in San Francisco plaatsvindt, houdt Electronic Arts het Game Changers Event. Een pr-medewerker van EA heeft inmiddels via Twitter laten weten dat daar een aankondiging komt van Maxis, het bedrijfsonderdeel dat verantwoordelijk is voor de Spore-, Sims- en SimCity-games.
Op de Facebook-pagina van hetzelfde evenement staan nog meer aanwijzingen. Zo vraagt EA de lezers daar: "Wat zou je doen als je de macht had om de wereld te veranderen?" en: "Hoe kunnen we samen de wereld veranderen?" Daarna wordt opnieuw verwezen naar het Game Changers-evenement tijdens de GDC. Van de drie series die Maxis voor EA gemaakt heeft, past SimCity het best past bij de vraagstelling. De aanwijzingen op de Facebook-pagina lijken bovendien te wijzen op een game met onlinemogelijkheden.
De eerste SimCity verscheen in 1989 en werd bij Maxis ontworpen door Will Wright. Het laatste deel uit de serie dat Maxis maakte dateert uit 2003, toen SimCity 4 verscheen. EA heeft sindsdien mobiele varianten van de serie uitgegeven en had inmiddels veel succes met The Sims en de vele opvolgers en uitbreidingen. The Sims is een serie waarin spelers niet gevraagd wordt een complete stad te besturen, maar het leven te bepalen van een kleine hoeveelheid inwoners. Na het succes van The Sims zou Will Wright het concept van Spore verzinnen, dat in 2008 verscheen. Wright maakte begin dit jaar bekend dat hij werkt aan een nieuw concept, dat HiveMind gedoopt is.
http://wizards.custhelp.c(...)eating-a-dxdiag-filequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik blijf hangen bij het DxDiag file wat ik moet selecteren ofzo
windows->uitvoeren->dxdiag intikken en enter-> alle gegevens opslaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik blijf hangen bij het DxDiag file wat ik moet selecteren ofzo
Ik ben ook zeker wel benieuwd maar heb er ook serieus een hard hoofd in dat dit een waardige opvolger gaat worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet aangemeld, wel benieuwd. Maar ik vrees dat ze te veel grapjes in 't spel willen verwerken en zich niet concentreren op wat bij city-building echt belangrijk is.
dat gaf juist erg leuke mogelijkheden tot aparte industrie gebieden aan de rand van een grote stad..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop juist dat het weet een beetje simpeler wordt. Vond deel 1 en 2 leuker dan deel 3 en 4. Die gingen me net iets te ver. Vooral dat opdelen in stukken vond ik niks.
Te veel micro-managen, dat vind ik het grote nadeel van deel 4.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop juist dat het weet een beetje simpeler wordt. Vond deel 1 en 2 leuker dan deel 3 en 4. Die gingen me net iets te ver. Vooral dat opdelen in stukken vond ik niks.
Februari 2013.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat is de verwachting dat dit spel uit komt?
3000 kwam imho juist over als cartoonachtig.. 4 was daarin stukken beter(meer realistisch, minder cartoonachtig) en deze is weer een verslechtering inderdaad (meer cartoonachtig)quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef 0108daniel het volgende:
Het spel lijkt nu meer op een cartoon.... Deel 3 was het leukst en grafisch in orde.
Jawel.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:09 schreef bjorntju het volgende:
Komt er eigenlijk mod support voor de game? Zal wel niet EA kennende
het eerste is een duidelijke renderquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:12 schreef FutureWorld het volgende:
Hee, tramsLeuk dat die er standaard in komen te zitten. Toch wel een must voor de grotere steden.
Vind de graphics er op de eerste 'afbeelding' ook wel op vooruit gegaan. Als dat het eindresultaat wordt (of dichtbij) ben ik tevreden.
Wauw dat ziet er echt gaaf uit! Ik vind het hele systeem mooi werken, je kan veel meer 'regelen', zelfs op detailgebied.quote:
Valt inderdaad niet tegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er echt gaaf uit! Ik vind het hele systeem mooi werken, je kan veel meer 'regelen', zelfs op detailgebied.
Tuurlijk. Dat is het hele punt van een stad bouwen. Alleen wat ik wel mis bij alle simcity's is dat er in een commercieel (winkel) gebouw ook mensen kunnen wonen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Valt inderdaad niet tegenFijn in ieder geval dat er een onderverdeling in de zones blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |