Ah, vandaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Frico kaas
http://www.frieslandcampi(...)us/brands/frico.aspx
Naam!?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisteren besloten dat we voor ons nieuwe huis een huiskat gaan nemen. Naam staat ook al vast
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Naam!?
Henk, Fritz, Hermann, Poezel, Zwartlap, etc.?
Zegt het lekker toch niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verlicht mij met uw wijsheid alstublieft.
Van de voorkant hoop ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
Ik was ff voer in een kat aan het stoppen.
Ja, achterkant van het voerbakje paste niet erg...quote:
Tja, er bestaan verschillen, je hebt voor- en achterladersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ja, achterkant van het voerbakje paste niet erg...
Tot zo dan maar, mag je gelijk beginnen met opnieuw instellen van de printer settingsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:21 schreef Lotusss het volgende:
Op tijd de bus gehaald. Om 19u thuis
Roger!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot zo dan maar, mag je gelijk beginnen met opnieuw instellen van de printer settings
Alles aan een switch hangen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff reageren voordat ik boodschappen ga doen
Ligt dus echt niet aan mij, want alles, zelfs telefonetisch via Lotusss proberen op te lossen, werkt allemaal niet.
Ziggo onze ISP, heeft vannacht een wijziging doorgevoerd, daardoor kloppen de IP adressen van de home devices niet meer.
En ik ben verstandig, daar ga ik niet aan klooien totdat Lotusss terug is van werk om daar weer een IP adres aan toe te wijzen
Denken dat je weet hoe ik de infrastructuur geregeld hebquote:
More like: schoonmaakpersoneel observatie-faalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef jankaas020 het volgende:
Snurkwonder: http://www.powned.tv/nieu(...)_vliegt_heen_en.html
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denken dat je weet hoe ik de infrastructuur geregeld heb
De "aan" en "uit" switch weet ik te vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |