lol. Ik zie anders nog geen binnengekomen orderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou Erwin, ik heb maar even wat van die Fray Bentos dingen in m'n winkelmand geflikkerd. Ben benieuwd.
Ik praat dan ook over de jaren 90 van de vorige eeuwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel oude pakketjes MRE gegeten, want tegenwoordig zit er een zakje tabasco in.
Ja zitten/zatten dingen in waar je dus echt een smaak puke dodend middel voor nodig hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk? Noodzakelijk zul je bedoelen.
Nu als 't goed is welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol. Ik zie anders nog geen binnengekomen order
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zitten/zatten dingen in waar je dus echt een smaak puke dodend middel voor nodig hebt
Nu wel, en keurig betaaldquote:
Haha, ben benieuwd. Topquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu wel, en keurig betaald![]()
Overmorgen heb jij je bestelde spul binnen
Met een gratis artikel er in
In Bosnië hadden wij een veelvoud aan rantsoenen, Nederlands, Frans, Duits, en Zweeds en Canadees.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Tijdens gezamelijke oefeningen stonden de US troepen dan ook bij ons in de rij om MRE's te ruilen.
Omdat wij problemen hebben met wat software kan het morgen niet aankomen, anders kwam, net als de andere bestellingen dat morgen al aanquote:
Ach joh, ik wacht welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat wij problemen hebben met wat software kan het morgen niet aankomen, anders kwam, net als de andere bestellingen dat morgen al aan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat wij problemen hebben met wat software Ik de printer niet aan de praat krijg kan het morgen niet aankomen, anders kwam, net als de andere bestellingen dat morgen al aan
ff reageren voordat ik boodschappen ga doenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff reageren voordat ik boodschappen ga doen
Ligt dus echt niet aan mij, want alles, zelfs telefonetisch via Lotusss proberen op te lossen, werkt allemaal niet.
Ziggo onze ISP, heeft vannacht een wijziging doorgevoerd, daardoor kloppen de IP adressen van de home devices niet meer.
En ik ben verstandig, daar ga ik niet aan klooien totdat Lotusss terug is van werk om daar weer een IP adres aan toe te wijzen
Met dank aan Ziggo die weer zat te klooien vannachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |