Kun je beter naar de Pie Man gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik wou zo'n Fray Bentos proberen
Nergens in de buurt een verkooppunt jammergenoeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Pie Man gaan.
hebben we ook, maar die zul je via onze webshop moeten bestellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik wou zo'n Fray Bentos proberen
heh, die heb je niet overalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Pie Man gaan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef -Amber- het volgende:
Ligt over het algemeen achter struiken verborgen, en Is al gegeten en verteerd.
Ik vraag me echt af hoe die dingen smakenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef -Amber- het volgende:
Ik heb ook nog MREs liggen, op Ft. Bragg.
De een beter dan de anderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe die dingen smaken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe die dingen smaken.
Naar strondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef -Amber- het volgende:
Ligt over het algemeen achter struiken verborgen, en Is al gegeten en verteerd.
Wel leuk dat ze er een mini flesje tabasco bij gevenquote:
Daar hebben jullie mazzel mee.quote:
Leuk? Noodzakelijk zul je bedoelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze er een mini flesje tabasco bij geven
Uiteraardquote:
Ze hoeven het er niet bij te leverenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk? Noodzakelijk zul je bedoelen.
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja dan zeker vinger sambal in je aars steken en je kan weer een paar uur rennen
Geloof ik graag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd![]()
Nee, sambal bij de blikken, of bij de opvoer, prima om het wat smakelijk te maken.
Ligt er een beetje aan wat ik doe. Ik gebruik over het algemeen geen handschoenen, omdat schieten met handschoenen, net neuken is met je broek aan. Maar als ik handschoenen gebruik ik over het algemeen Mechanix Wear gloves, of de Nomex flight gloves.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat voor handschoenen gebruik je zelf eigenlijk Amber? Begrijp dat de Oakley's erg in de smak vallen bij de US army?
Wij hadden 1 gek zitten in onze Cie.quote:
Dan heb je wel heel oude pakketjes MRE gegeten, want tegenwoordig zit er een zakje tabasco in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze er een mini flesje tabasco bij geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |