quote:
ik ben wel vierkant in mijn OP (gebruik FF)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is Jojo's UI niet vierkant in de OP?
Mobiel ben je langwerpigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben wel vierkant in mijn OP (gebruik FF)
Ah, zo heette ze! Ik wist nog dat het een meisjesnaam was met een letter te veel, maar kon niet meer bedenken welkequote:
Volgens mij klopt de mijne weer sinds ik terug ben gegaan naar een oudequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn plaatje mag ook wel een keer geüpdatet worden trouwens
De_Hertog (het schild), het plaatje rechts daarnaast en de roze teddybeer ken ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wie is er al lang niet geweest
Supersheep
Nesle
Diablo (red, hoe heet broertje ook alweer?)
tanjaa
Links en rechts naast PR
Calex en Andy posten hier ook al een redelijk tijd niet meer
Zoals al eerder gezegd mag Sheep er gewoon uit. Dus prima zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie heb ik toegevoegd:
Ophelia en NicoS
wie is er al lang niet geweest wie heb ik er uit gehaald:
Supersheep
Nesle
tanjaa
Links en rechts naast PR
Calex en Andy en de Hertog posten hier ook al een redelijk tijd niet meer
Dan mag mijn verjaardag er ook wel bij: 25 februari.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie heb ik toegevoegd:
Ophelia en NicoS
Supersheep
Nesle
tanjaa
Links en rechts naast PR
Is dit was als nieuwe lijst in de OP? Indien ok dan pas ik de OP aan.
Op de Android Chrome versie ben je rechthoekig, niet exact vierkant...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben wel vierkant in mijn OP (gebruik FF)
Ja toch? Dat doet me eraan herinneren dat ik die andere show nog moet downloaden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit The Great British Bake Off te kijken, dat is inderdaad best tof om te zien
Ik dacht dat een andere "Great British"-show ook begonnen was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gewoon begonnen met seizoen 3, aflevering 1
Ik heb geen idee, ik kijk dit soort shows bijna nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat een andere "Great British"-show ook begonnen was?
Ik ben nu s3e1 aan het downloaden. Vind het zo leuk.
*beleefd doch bijna onhoorbaar kuchje*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie heb ik toegevoegd:
Ophelia en NicoS
Supersheep
Nesle
tanjaa
Links en rechts naast PR
Is dit was als nieuwe lijst in de OP? Indien ok dan pas ik de OP aan.
Jij kan wel in plaats van ene Soempie, die komt hier ook niet zo veel meer...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
*beleefd doch bijna onhoorbaar kuchje*
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
*beleefd doch bijna onhoorbaar kuchje*
zelfde geldt voor PRquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Yuri is ook niet echt een vaste akqsc'er, hij komt zelfs bijna niet meer zwaaien
Daar kwam ik ook achter. Tablet, hč...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goeie ninja-edit, eentje opschuiven naar rechts en je hebt iets heel anders...
Jij geeft borstvoedingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels bedtijd, studie gedaan, kind 1 ligt te tukken en kind 2 heeft een tiet in z'n giechel. Papa is moe, welterusten
Maar wel regelmatig, meer dan 2 keer per maand zeg maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik post hier ook minder vaak tegenwoordig.
Meer dan genoeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik post hier ook minder vaak tegenwoordig.
Ik moet maar weer eens met z'n vrouw daten om even bij te praten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is mod in MEN, ik heb gehoord dat hij daar ongeveer een dagtaak aan heeft. Snap wel dat de SC dan op een laag pitje komt te staan
Wie is dat? Michel Roux Jr?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben echt zo fan van die kok van Great British Food
Op welke zender is dat? Of is het een download?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu trouwens de Bake Off te kijken
Download. Aflevering 1 van seizoen 3. Aflevering 2 was vananvond wel op de Beeb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op welke zender is dat? Of is het een download?
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb plafondventilators altijd al potentiele moordenaars gevonden. Maar mn vriendin heeft nu 3 opengewerkte knokkels omdat ze even het dekbed op de kast wilde leggen
met je handen omhoog reiken om het dekbed op de kast te leggen en daarbij de ventilator vergeten en dus gewoon je hand ertussen steken terwijl hij draaitquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik geloof dat mijn moeder het huis uit geslopen is om naar de bar te gaan. zonder iets te zeggenzucht. Oudjes van tegenwoordig.
Weten we meteen van wie jij dat zuipen hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik geloof dat mijn moeder het huis uit geslopen is om naar de bar te gaan. zonder iets te zeggenzucht. Oudjes van tegenwoordig.
jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weten we meteen van wie jij dat zuipen hebt
We kunnen wel weer wat plaatjes uit de Power Five plaatsen, dan laten ze zich hier weer eens zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is mod in MEN, ik heb gehoord dat hij daar ongeveer een dagtaak aan heeft. Snap wel dat de SC dan op een laag pitje komt te staan
quote:
hardop gelachenquote:
Ja, de aanwezigheid van Mark op dit tijdstip is een grotere verrassing.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik nog natuurlijkMaar dat vroeg je vast aan mark
wat sneu, waarom blijven mensen doorgaan met allerlei menselijke eigenschappen op dieren te projecterenquote:
Met nagels kom je een heel eindquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:06 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kat blijft maar niet snappen dat ie niet dwars door de klamboe heen kan
Hij probeerde het vooral met kopjes geven en spinnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met nagels kom je een heel eind
Omkoping dus? Of gewoon logicatechnisch beperkt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij probeerde het vooral met kopjes geven en spinnen
die staat niet ver af van een politicus (of een priester).....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:22 schreef Etcetera het volgende:
Klaasen: "ik ben kapot"![]()
![]()
Wat een hersenloos figuur.
Bullseye!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:22 schreef Etcetera het volgende:
Klaasen: "ik ben kapot"![]()
![]()
Op een politicus of een priester lijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn best om?
Niet al te intelligent over te komen?
Ben je nog steeds bezig om die OP op te schonen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, lurk je hier nog wel mee of ben je hier helemaal niet meer?
Wel 23 mailtjes na 3 weken vrij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit hier helemaal alleen...![]()
Wel vreemd om op mijn nieuwe werk te zijn.Ik ga mijn 23 mailtjes maar eens lezen.
Bart heb ik hier 2 weken geleden of zo nog zien posten...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol nee, maar ik zat gisteravond we te kijken en me af te vragen wie wanneer ongeveer voor het laatste geweest is
de enigen die echt al enige tijd niet gepost hebben zijn Bart en Yuri
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bart heb ik hier 2 weken geleden of zo nog zien posten...
Nerd!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]In [AKQ SC #1352] Eet smakelijk PS!
Na 4 weken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 23 mailtjes na 3 weken vrij?
Ik zou er voor tekenen...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef B.ertha het volgende:
En PS, heb je 'jouw' Prins al naakt gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hij bezit toch de reserve juwelen?
hij is toch niet de troonopvolger (na zijn pa), dat is toch die andere?quote:
Op die manier...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij is toch niet de troonopvolger (na zijn pa), dat is toch die andere?
Williamquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij is toch niet de troonopvolger (na zijn pa), dat is toch die andere?
Minder...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
Gisteravond om 10u nog telefoon gehad (dat is sowieso zelden goed nieuws), de opa van E. is nu in comateuze toestand en niet meer aanspreekbaar...
Wat een naar bericht zeg!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
Gisteravond om 10u nog telefoon gehad (dat is sowieso zelden goed nieuws), de opa van E. is nu in comateuze toestand en niet meer aanspreekbaar...
Oei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Omkoping dus? Of gewoon logicatechnisch beperkt?
Ahwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
oei dat is wel sterk voor ontbijt. Net wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef B.ertha het volgende:
En PS, heb je 'jouw' Prins al naakt gezien?
?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:15 schreef MadMaster het volgende:
PS, mooie foto's weer op FB.
Was is je geheim?
ik ken iemand van bijna 22 die het met iemand an net 15 doet, en dat was al zo vanaf haar 14e. Kan ik ook echt kokend bloed van krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:22 schreef Etcetera het volgende:
Jelle Klaasen: "ik ben kapot"![]()
![]()
Hm, gedeeld door twee, plus zeven (uitgaande van 22 dan) -> 18. Not coolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ken iemand van bijna 22 die het met iemand an net 15 doet, en dat was al zo vanaf haar 14e. Kan ik ook echt kokend bloed van krijgen
goed geluk, en een scheutje photoshopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het geheim van je mooie foto's.
Speciale lenzen, diafragma's, sluitertijden of zo...
Wordt ze gedwongen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ken iemand van bijna 22 die het met iemand an net 15 doet, en dat was al zo vanaf haar 14e. Kan ik ook echt kokend bloed van krijgen
Op dit soort leeftijden hoef je geen rekenmodel los te laten hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, gedeeld door twee, plus zeven (uitgaande van 22 dan) -> 18. Not cool
precies. en daarvoor liet hij zijn serieuze relatie, inclu samenwonen, met een 22 jarige voor in de steek. nu woon tie weer bij zn oudersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, gedeeld door twee, plus zeven (uitgaande van 22 dan) -> 18. Not cool
En talent. Je composities zijn vaak erg mooi.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
goed geluk, en een scheutje photoshop(alleen contrast etc. photoshoppen we. Geen kloonstempel en dat soort quatsch.)
neuh het was haar werk... maar ze viel oorspronkelijk op zn jongere broertje. Die hoefde haar niet. Dus toen ging ze via het broertje's beste vriendje naar de grote broer. Dan zie je toch ook dat er iets niet kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt ze gedwongen?
Zo niet, dan is het haar eigen keuze en is hij een pedo...
ja in een toilet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En talent. Je composities zijn vaak erg mooi.
Ging je nou ook weer exposeren?
Daar moet een luchtje aanzitten dan...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja in een toilet.in september, op de amstelveense weg
het zijn ook naakt foto'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet een luchtje aanzitten dan...
Je foto's zijn vaak erg sfeervol.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En bedanltcomposities zijn ook wel een beetjij mijn ding
Die uit de USA?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het zijn ook naakt foto's
Locatie, adres, datum+tijdstip graag per PM (of vrijdag)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja in een toilet.in september, op de amstelveense weg
Hee, je bent bankier of nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Op dit soort leeftijden hoef je geen rekenmodel los te laten hoor
Voor die ene week dat jij nog hier bent mag hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat was het rekenmodel voor vrouwen ook alweer? Mijn nieuwste beau is 26moet kunnen toch?
Ik verheug me er echt opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en red, morgen lijkt een ideale dag te worden voor je schilderkunsten
Vandaag is het ook prima te doen
als ik zulke lenzen kon betalen zou ik het doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je foto's zijn vaak erg sfeervol.
Ik krijg dat soort pic's niet voor elkaar, zijn altijd 13 in een dozijn-kiekjes.
Mw. MM kan het ook, maar die werkt met heel veel lenzen en houdt o.a. van dichtbij fotgraferen met groothoek- en telelenzen...
Hier is het inmiddels dag 8, dan is de verheuging er wel afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik verheug me er echt open het leukste is: tinu weet nog van niks
quote:
http://www.facebook.com/p(...)o-91/278561158846334quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Locatie, adres, datum+tijdstip graag per PM (of vrijdag)
zit ie in Barcelonaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voor die ene week dat jij nog hier bent mag het
Ik was ook niet van plan 8 dagen te gaan klussen. Nu 1 dag, gemixed met wat andere huishoudelijke dingetjes en studeren. Dus een heerlijk dagje in het vooruitzichtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier is het inmiddels dag 8, dan is de verheuging er wel af
Voor zover dat nog niet duidelijk was: Respect!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als ik zulke lenzen kon betalen zou ik het doen
Hoop dat mijn fotos gaan verkopen; dan wil ik in beter materiaal investeren. ik gebruik nu nog een school camera
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor zover dat nog niet duidelijk was: Respect!!
Grappig restaurant, menukaart ziet er goed uit...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
http://www.facebook.com/p(...)o-91/278561158846334
datum nog onbekend
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig restaurant, menukaart ziet er goed uit...
Zet 'm op mijn 'to do'-lijst.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]heb er een avondje gewerkt, mijn moeder valt er ook wel eens in. heerlijk eten
van de week met mn broertje van 14 naar egmond gereden voor wat verse visquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet 'm op mijn 'to do'-lijst.
Vanavond visje eten op het strand in Zandvoort, prima weer daarvoor nu...
Dan kun je net zo goed op vrijdagochtend in Amstelveen op de markt wat halen. Ik was er een paar weken geleden met Jair, hij was enorm onder de indruk van de levende kreeftquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
van de week met mn broertje van 14 naar egmond gereden voor wat verse vis
In Egmond ga ik altijd naar de ijssalon, halverwege de Voorstraat. Geweldig Italiaans ijs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
van de week met mn broertje van 14 naar egmond gereden voor wat verse vis
Van dode kreeft op z'n bord zal 'ie nog veel meer onder de indruk zijn...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed op vrijdagochtend in Amstelveen op de markt wat halen. Ik was er een paar weken geleden met Jair, hij was enorm onder de indruk van de levende kreeft
Druk, maar ik lurk af en toe mee hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol nee, maar ik zat gisteravond we te kijken en me af te vragen wie wanneer ongeveer voor het laatste geweest is
de enigen die echt al enige tijd niet gepost hebben zijn Bart en Yuri
En jij 22 toch? Dan zie ik geen probleem... other than the obviousquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat was het rekenmodel voor vrouwen ook alweer? Mijn nieuwste beau is 26moet kunnen toch?
Mjah, die gaat 'ie niet van mij krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Van dode kreeft op z'n bord zal nog veel meer onder de indruk zijn...
Hoi Bartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:52 schreef Bart het volgende:
Druk, maar ik lurk af en toe mee hoor.
quote:
Oi, het arme kind...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, die gaat 'ie niet van mij krijgenniet kosher
hij heeft gisteravond par sms plechtig beloofd dat we contact houden. we zien wel ;') laatste weken enormteleurgesteld door hen met dat Y-chromosoomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En jij 22 toch? Dan zie ik geen probleem... other than the obviousals ie in Barcelona zit en jij daarna in de USA wordt t wat lastig.
Maar niks mis met een iets oudere jongen, die zijn waarschijnlijk iets volwassener
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij heeft gisteravond par sms plechtig beloofd dat we contact houden. we zien wel ;') laatste weken enormteleurgesteld door hen met dat Y-chromosoom
Hij komt heus niks tekortquote:
Juist, geen schubben EN finnen, bovendien zijn alle schelpdieren niet kosher. Dus ook mosselen, garnalen, kreeft, haai, dolfijn, enz enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom is kreeft niet kosher?
-edit- ik heb het al even opgezocht. Niet geschubd, dat is het toch?
Oiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
laatste weken enormteleurgesteld door hen met dat Y-chromosoom
OMG, kom ik stomtoevallig net tegen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij komt heus niks tekorten voor hem geldt hetzelfde als met m'n broer - als je zelf een eigen koers wil varen: succes
Simpel gezegd: ik geef hem een set normen en waarden mee, in de hoop dat hij een modern-orthodox joods leven wil, maar als hij 18 is (meerderjarig) en besluit met een 25-jarige zwarte meneer thuis te komen - ook goednatuurlijk jammer, want dan geen biologische kinderen (en dus ook niet joods), maar het zij zo.
ik eet ook liever geen finnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Juist, geen schubben EN finnen, bovendien zijn alle schelpdieren niet kosher. Dus ook mosselen, garnalen, kreeft, haai, dolfijn, enz enz.
Wel lekker en kosher: zalm, tonijn, haring, makreel, heilbot, enz enz enz.
O, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Juist, geen schubben EN finnen, bovendien zijn alle schelpdieren niet kosher. Dus ook mosselen, garnalen, kreeft, haai, dolfijn, enz enz.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Drie man die een opmerking maken over de Finnen die jij niet koosjer vindt.quote:
Sorry voor het vragen, maar hoewel ik ergens nog wat Jiddisch bloed in me heb, wist ik dit dus echt niet. En de logica er achter nu nog niet dus...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef iamredleader het volgende:
De eeuwige "waarom" vraag heb ik niet een helemaal sluitend antwoord, behalve "omdat het zo geschreven staat", ik heb al een hoop verklaringen gehoord over gezonder, schoon en dat soort dingen. Maar wat dat betreft ben ik soms gewoon gemakzuchtig: het zal wel, dus ik sla de gamba's over
zelfs jij zei/zegde onze date afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik heb wel eens een theorie gehoord dat het deels gebaseerd is op wat je een beetje veilig in woenstijngebieden kunt eten. Zuivel bederft redelijk snel > combineer maar niet met vlees, want dan proef je het minder. Dat idee. Of er ook maar iets van klopt zou ik niet wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry voor het vragen, maar hoewel ik ergens nog wat Jiddisch bloed in me heb, wist ik dit dus echt niet. En de logica er achter nu nog niet dus...
Wat is dat toch steeds met die Smitjes en hun partners???quote:Monique Smit bedrogen door vriend
AMSTERDAM – Monique Smit is bedrogen door haar vriend Jeffrey Bok. Hij zou zijn vreemdgegaan met een 40-jarige gescheiden vrouw die moeder is van drie kinderen.
Monique Smit inruilen voor een vrouw van 40 met kinderen.. ehm..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met die Smitjes en hun partners???
Heb je die Monique wel eens gehoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Monique Smit inruilen voor een vrouw van 40 met kinderen.. ehm..
merkwaardige keuze
Dat niet, maar die 40-jarige moeder waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je die Monique wel eens gehoord?
Ik kan het me in elk geval goed voorstellen dat je weg gaat bij Monique Smit. Of een 40-jarige moeder dan de beste optie is, is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat niet, maar die 40-jarige moeder waarschijnlijk ook niet.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Aaaaaaaaaaaah!!!!
Maanden geleden gemeld dat er een functionaliteit is die we graag willen gebruiken. Nu nog een keer besproken, link gestuurd, en dan krijg je als reactie: 'Dit is super!'. Joh, waarom denk dat ik het je al veel eerder verteld heb
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het een minuut geluisterd, dus dat moet er ook weer even uitgebeukt wordenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Aaaaaaaaaaaah!!!!
Maanden geleden gemeld dat er een functionaliteit is die we graag willen gebruiken. Nu nog een keer besproken, link gestuurd, en dan krijg je als reactie: 'Dit is super!'. Joh, waarom denk dat ik het je al veel eerder verteld heb
Ik was kijker 611. Ben dus niet de enige blijkbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, die kende ik eigenlijk wel nu ik hem zo terug zie/hoor.quote:
Best een lelijk ding wel ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
McLaren bouwt one-off auto, geļnspireerd op onder andere een piano
Ahquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef Bart het volgende:
Drie man die een opmerking maken over de Finnen die jij niet koosjer vindt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zelfs jij zei/zegde onze date afI know. Kreeg redelijk last-minute de uitnodiging van m'n ouders, en daar kon ik niet echt nee op zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar fijn dat we alsnog een afspraak hebben staan
![]()
![]()
Dat dus. Ignore, moving on.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom haalt dit het nieuws....
Wat onder jouw post staat: herkenbaar. Al zo vaak een idee ingestuurd, en dan ineens "hee, daar moeten we wat mee doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Aaaaaaaaaaaah!!!!
quote:
Ik heb teruggestuurd dat ik meer aan z'n hoofd ga zeuren en dat ik dit al maanden geleden gevonden hadquote:
Alleen de front-view vind ik wel wat hebben. Voor de rest: lelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
McLaren bouwt one-off auto, geļnspireerd op onder andere een piano
Het is wel een flinke Lap vlees...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ahik heb nog nooit Fin gegeten
is dat lekker?
Stuurt-ie terug: 'Graag!'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb teruggestuurd dat ik meer aan z'n hoofd ga zeuren en dat ik dit al maanden geleden gevonden had
ah, u is op de light tourquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, lunchtijd, hamburger met bacon en kaas
Hoeft niet, je kan er ook fingerfood van makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel een flinke Lap vlees...
Of Findakaas...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan er ook fingerfood van maken
Een lekker bordje Suomiequote:
quote:niet-kosher (treife): geen vinnen en/of schubben, bijvoorbeeld, paling, aal, steur (kaviaar), rog, zeewolf
quote:
Wat MM zegt. Misschien is het voor de familie zelfs wel beter dat het zo snel gegaan isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, dat is snel gegaan...![]()
Gecondoleerd!
erg snel gegaan... maar inderdaad misschien ook maar beter.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Thanksen ik hoop niet in alle, want daar zitten vast vunzige bij, bij sommigen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Thanksen ik hoop niet in alle, want daar zitten vunzige bij --
Als je binnen in een huis slaapt boeit het niet zo heel erg, zeker in de zomer niet. Mijn slaapzak kostte ook ongeveer zoietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Voor de kampong-gaanders:
Een slaapzak (niet lichamelijk...) voor ¤ 15,80, kan dat wat zijn voor een paar nachtjes binnen slapen op een matrasje?
![]()
http://www.slaapzakplaza.nl/goedkope-slaapzak.html
Dan houd ik qua lengte zelfs nog over...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
let er wel op dat ie maar 180 lang is....
Deze kan ook nog: http://www.slaapzakplaza.nl/basic-mummy-slaapzak.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, maar echt ver er in kruipen zit er ook niet in. Maar binnen moet kunnen, zeker voor dat geld
Ik ga voor de mummy...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het lijtk er op dat je voor een euro meer behoorlijk wat meer slaapzak krijgt. Bovenbreedte is 80 cm (75 voor die rechte)
Ik zou die mummy nemen.
Ik had geen plannen in die richting...quote:Voordeel van die rechte slaapzakken is dat je ze meestal aan elkaar kan ritsen.
Wat een keuze voor een paar tientjes nog...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb deze, die werkt ook wel. Misschien interessant als je veel verzendkosten moet betalen bij Slaapzakplaza maar deze gewoon om de hoek kunt halen
Probleem is alleen dat ik met zo'n 12 mannen in een hok lig en dan is ritsen niet zo mijn ding...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het kan handig zijn als je mevrouw MM meeneemt/ thuis laat (doorhalen wat niet van toepassing is)
Nee, eerder stapelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Probleem is alleen dat ik met zo'n 12 mannen in een hok lig en dan is ritsen niet zo mijn ding...
Meh, ik heb net de 50 shades serie uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Thanksen ik hoop niet in alle, want daar zitten vast vunzige bij, bij sommigen
viel me tegen...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Jojo, je gebeden zijn gehoord: www.at5.nl/artikelen/85624/patty-brard-gewond-na-metershoge-duik
quote:"'Aged rum is a sophisticated spirit that should be sipped neat and savoured. Not drowned in Coke like Whitney Houston."
Ik was even voetballen. Ben ook kapot nu, maar t was wel lekkerquote:
Ik verveel me de tering. Twijfel tussen een film en GTA IV, maar neig naar de filmquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was even voetballen. Ben ook kapot nu, maar t was wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |