quote:
ik ben wel vierkant in mijn OP (gebruik FF)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is Jojo's UI niet vierkant in de OP?
Mobiel ben je langwerpigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben wel vierkant in mijn OP (gebruik FF)
Ah, zo heette ze! Ik wist nog dat het een meisjesnaam was met een letter te veel, maar kon niet meer bedenken welkequote:
Volgens mij klopt de mijne weer sinds ik terug ben gegaan naar een oudequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn plaatje mag ook wel een keer geüpdatet worden trouwens
De_Hertog (het schild), het plaatje rechts daarnaast en de roze teddybeer ken ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wie is er al lang niet geweest
Supersheep
Nesle
Diablo (red, hoe heet broertje ook alweer?)
tanjaa
Links en rechts naast PR
Calex en Andy posten hier ook al een redelijk tijd niet meer
Zoals al eerder gezegd mag Sheep er gewoon uit. Dus prima zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie heb ik toegevoegd:
Ophelia en NicoS
wie is er al lang niet geweest wie heb ik er uit gehaald:
Supersheep
Nesle
tanjaa
Links en rechts naast PR
Calex en Andy en de Hertog posten hier ook al een redelijk tijd niet meer
Dan mag mijn verjaardag er ook wel bij: 25 februari.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie heb ik toegevoegd:
Ophelia en NicoS
Supersheep
Nesle
tanjaa
Links en rechts naast PR
Is dit was als nieuwe lijst in de OP? Indien ok dan pas ik de OP aan.
Op de Android Chrome versie ben je rechthoekig, niet exact vierkant...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben wel vierkant in mijn OP (gebruik FF)
Ja toch? Dat doet me eraan herinneren dat ik die andere show nog moet downloaden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit The Great British Bake Off te kijken, dat is inderdaad best tof om te zien
Ik dacht dat een andere "Great British"-show ook begonnen was?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gewoon begonnen met seizoen 3, aflevering 1
Ik heb geen idee, ik kijk dit soort shows bijna nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat een andere "Great British"-show ook begonnen was?
Ik ben nu s3e1 aan het downloaden. Vind het zo leuk.
*beleefd doch bijna onhoorbaar kuchje*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie heb ik toegevoegd:
Ophelia en NicoS
Supersheep
Nesle
tanjaa
Links en rechts naast PR
Is dit was als nieuwe lijst in de OP? Indien ok dan pas ik de OP aan.
Jij kan wel in plaats van ene Soempie, die komt hier ook niet zo veel meer...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
*beleefd doch bijna onhoorbaar kuchje*
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
*beleefd doch bijna onhoorbaar kuchje*
zelfde geldt voor PRquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Yuri is ook niet echt een vaste akqsc'er, hij komt zelfs bijna niet meer zwaaien
Daar kwam ik ook achter. Tablet, hč...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goeie ninja-edit, eentje opschuiven naar rechts en je hebt iets heel anders...
Jij geeft borstvoedingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels bedtijd, studie gedaan, kind 1 ligt te tukken en kind 2 heeft een tiet in z'n giechel. Papa is moe, welterusten
Maar wel regelmatig, meer dan 2 keer per maand zeg maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik post hier ook minder vaak tegenwoordig.
Meer dan genoeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik post hier ook minder vaak tegenwoordig.
Ik moet maar weer eens met z'n vrouw daten om even bij te praten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is mod in MEN, ik heb gehoord dat hij daar ongeveer een dagtaak aan heeft. Snap wel dat de SC dan op een laag pitje komt te staan
Wie is dat? Michel Roux Jr?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben echt zo fan van die kok van Great British Food
Op welke zender is dat? Of is het een download?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nu trouwens de Bake Off te kijken
Download. Aflevering 1 van seizoen 3. Aflevering 2 was vananvond wel op de Beeb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op welke zender is dat? Of is het een download?
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb plafondventilators altijd al potentiele moordenaars gevonden. Maar mn vriendin heeft nu 3 opengewerkte knokkels omdat ze even het dekbed op de kast wilde leggen
met je handen omhoog reiken om het dekbed op de kast te leggen en daarbij de ventilator vergeten en dus gewoon je hand ertussen steken terwijl hij draaitquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik geloof dat mijn moeder het huis uit geslopen is om naar de bar te gaan. zonder iets te zeggenzucht. Oudjes van tegenwoordig.
Weten we meteen van wie jij dat zuipen hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik geloof dat mijn moeder het huis uit geslopen is om naar de bar te gaan. zonder iets te zeggenzucht. Oudjes van tegenwoordig.
jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weten we meteen van wie jij dat zuipen hebt
We kunnen wel weer wat plaatjes uit de Power Five plaatsen, dan laten ze zich hier weer eens zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is mod in MEN, ik heb gehoord dat hij daar ongeveer een dagtaak aan heeft. Snap wel dat de SC dan op een laag pitje komt te staan
quote:
hardop gelachenquote:
Ja, de aanwezigheid van Mark op dit tijdstip is een grotere verrassing.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik nog natuurlijkMaar dat vroeg je vast aan mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |