abonnement Unibet Coolblue
pi_115832721
Welkom in het buikentopic. Streepbuiken, beginnende bolletjes of hele baby huisjes.

Het ging in het vorige deel over de streepjes na het zwanger zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115832934
Wat Tico zegt: bestaande strepen scheuren door bij de volgende zwangerschap... :{ Maar ik mag niet klagen hoor, ik heb alleen een paar strepen op mijn heupen en had veel erger verwacht omdat ik tijdens mijn puberteit best wel veel streepjes (m.n. op bovenbenen en borsten) heb gekregen.
pi_115833311
De strepen op m'n billen en borsten tel ik niet mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115833567
ik heb strepen op mn kuiten :')
bedankt vochtpootjes :{
:)
pi_115833642
Ik heb echt mazzel gehad, ik heb 4 stipjes op mijn heup gekregen, dat is alles. Ik had verwacht er goed gehavend uit te komen, mijn benen en borsten zitten ook helemaal onder sinds de puberteit. Wel heb ik nu een beetje een buikje gekregen, ik was zo strak vlak na de bevalling :')

Oh, en ik mis mn bol nu echt heel erg.. Mn mini wordt zo snel groot al..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115834101
hehe Marjolijn, ik had ook geen buikstrepen bij mn oudste :D die werd met 41 weken geboren ook nog. De jongste daarentegen had er zin in en flurpse dr zo hops een flink aantal strepen in :')
:)
pi_115834177
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn ervaring, ze scheuren gewoon verder. :'(
:(
pi_115835493
Marjolijntje herkenbaar hoor! Ik was ook vrij snel plat na de bevalling... eventjes... want ik plooide weer de verkeerde kant op...

en streepjes ;) check... Tot 38 helemaal 'clean' en toen de laatste week werd ik nog even verrast met een hand vol strepen... (Heb de vorm van een 3tand :Y) )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115835716
maar ook herkenbaar van dat missen hoor Marjolijntje! Ik mis mijn buik(en) ook en ik zou zó graag dat getrappel weer eens voelen O+ En dan niet van andermans baby in andermans buik :+


37+3 kind 1


26 weken kind 2

:') :D buik 2 was enorm veel groter dan de eerste keer buik. Dat maakt me des te nieuwsgieriger naar een buik bij een derde, groot, klein, naar binnen of naar buiten, geeeen idee, het kan blijkbaar alle kanten op! Wel draag ik vrij lang vrij hoog en lag mijn duo vrij lang overdwars (oncomfortabel!) dat is blijkbaar de shape van mijn baarmoeder ofzo dan.
:)
pi_115835875
Jaaaaa Leuk ex-babybuiken! Ben benieuwd!
Ben pas ingestroomt toen O. 1 werd dus heb alle buiken toen gemist...
(M. las toen vooral mee haha)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115836111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Lamb29 het volgende:
Jaaaaa Leuk ex-babybuiken! Ben benieuwd!
Ben pas ingestroomt toen O. 1 werd dus heb alle buiken toen gemist...
(M. las toen vooral mee haha)
ghehe, M. heeft ooit nog een award gekregen voor mooiste babykaartje voor O. :D weet niet of ie dat nog meegekregen heeft :P en van mij ook een eervolle vermelding voor het babykamertje <3
:)
pi_115836178
Hahhaah het kaartje was toch 2de geworden??? En het kamertje ja? Dat zou wel nieuw zijn haha
Ik lurkte toen nog over zijn schouders mee :D Vooral naar Isabeau omdat M. haar zo herkenbaar vond en benieuwd was of zijn dochter ook zo ging worden haha
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115836291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef Lamb29 het volgende:
Hahhaah het kaartje was toch 2de geworden??? En het kamertje ja? Dat zou wel nieuw zijn haha
Ik lurkte toen nog over zijn schouders mee :D Vooral naar Isabeau omdat M. haar zo herkenbaar vond en benieuwd was of zijn dochter ook zo ging worden haha
oh tweede ja?
hm. ik dacht eerste. Ik vond em zo mooi O+ en het kamertje daar staat me iets van bij dat jullie hele schattige stickers hadden gebruikt en lieve zachte kleuren, grijs en roze ofzo?
:)
pi_115836373
Haar kamertje is heel simpel... idd soort grijs/paarse muur.. beetje leem-achtig met pastel achtige vlinder en bloem muurstickers op de meubels....

Kaartje zijn we idd nog steeds helemaal blij mee... :D Ooit nog eens iets mee verzinnen... heb er nog een stuk of 40 haha

Zal ik maar ff ontopic doen? zal ff een buikfoto opsnorren
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115836390
Mijn buik was/is 2 keer precies hetzelfde: hoog (oncomfortabel! :'( ) en naar buiten. Hij lijkt nu trouwens een stuk kleiner. Dat kan ook wel kloppen, de baby is ingedaald en ik heb denk ik ook wat minder vruchtwater dan op mijn toppunt (mag ook wel, het was echt heel veel). Wel lekker, ik merk het enorm qua benauwdheid en maagklachten!

Marjolijntje, had ik ook! Vorige keer was mijn buik na 2 weken bijna platter dan ooit, maar daarna is 'ie weer wat opgebold. Jammer he? ;)
pi_115836438
idem! maar nu weer helemaal plat, ik had een tijdje zo'n lubbervel dat in zo'n W vorm hangt :') maar dies weg!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:23:22 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115836510
Ik heb nog wel het probleem dat, wanneer mijn darmen wat opzetten, ik dan meteen een voetbal heb. Niets wat mijn ingewanden meer kan tegenhouden :'(
pi_115836530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Kleurdoos het volgende:
idem! maar nu weer helemaal plat, ik had een tijdje zo'n lubbervel dat in zo'n W vorm hangt :') maar dies weg!
pffrt doe mij dat ook :')
maar goed, 874 kilo afvallen zou ook helpen in my case :P

Lamb ben benieuwd!
:)
pi_115836587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog wel het probleem dat, wanneer mijn darmen wat opzetten, ik dan meteen een voetbal heb. Niets wat mijn ingewanden meer kan tegenhouden :'(
Even langs de fysio, vast laten stellen of je wel of geen diastase hebt (wijken van de rechte buikspieren) en je wat geschikte buikspieroefeningen laten adviseren. Dat zou echt al een wereld van verschil moeten maken :)
:)
pi_115836612
nouja, mooi om naar te kijken zal het iig booit meer worden :D ;(
alsof ik een hete nacht met Edward Scissorhands heb gehad ;(
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:29:41 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115836783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Even langs de fysio, vast laten stellen of je wel of geen diastase hebt (wijken van de rechte buikspieren) en je wat geschikte buikspieroefeningen laten adviseren. Dat zou echt al een wereld van verschil moeten maken :)
Oh, nooit bij stilgestaan dat je er wat aan zou kunnen doen. Nou ja, ik vind zo nu en dan weleens dat ik buikspieroefeningen moet doen, maar daar begin ik dan nooit echt aan. Ben allang blij dat alle kilo's er weer af zijn. Woog 86 vlak voor de bevalling, na de bevalling woog ik heel lang nog 75 en nu zit ik op 68. Nog 1 kilo minder dan voor het zwanger worden zelfs. Een hardere/strakkere buik zou het plaatje wel compleet maken.
pi_115836786

39.2... De laatste buikfoto... Een kleine 2 uur voordat ze er was....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115837503
21 wk ;)





in stuit

en 6 dagen na.
pi_115837575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
39.2... De laatste buikfoto... Een kleine 2 uur voordat ze er was....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi je pa
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:53:05 #25
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115837788
Jeumig KD! Wat een verschil tussen 21w en 35w! Wow! En meteen weer zo plat ook! _O_

Mooie foto van je vader en jou! Respect dat 'ie zoveel is afgevallen!

Ik gooi er ook weer 1 in:
A grand adventure has begun.
pi_115837931
Ja daar is weer een Keshet buik! ^O^
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115838296
Jaaaa mooi Keshet..

En Ohhh KD wat een enorm verschil!
Bij mij duurde het ook wel een hele tijd voordat er echt wat zichtbaar was... geloof dat ik na 22 wk pas echt begon te groeien en toen ik thuis kwam te zitten (32wk) ontplofte ik..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115838379
oooooh keshet buik!!!! O+ O+ mooi!! O+
het wordt al een heel echt bolletje zo, geweldig om te zien <3
en van de termijn erbij moest ik even slikken. Het komt dichtbij hè? met welke termijn is je meiske ook weer precies geboren? 26+4?
:)
pi_115838388
Hier ook jubelen omdat ik streepvrij bleef......tot week 36. Daarna scheurde ik over de hele breedte van mijn buik uit tot aan mijn navel.
Moeder en zus compleet geshockeerd en nu zeggen ze allebei dat het mooi is bijgetrokken. Je zie ze nog wel, maar zijn mooi licht idd. Sommigen zijn wel heel breed, daar kan ik zo met mijn vinger in peuren :')
Ik heb ook nog steeds zo'n buikflap en baal er wel van. Zeker in combinatie met een spastische darm, wat ervoor kan zorgen dat ik er soms zwanger uit zie.
Mijn collega vroeg vorige maand of ze iets gemist had, ik zag er uit alsof ik al 4 maanden op weg was. Vreselijk balen, want nu ben ik zwanger en moet ik het zien te verbergen.
Ik heb me vandaag serieus afgevraagd hoe lang ik dit nog ga volhouden, want ook vandaag weer een lekker bolle buik. Weet gewoon niet meer wat ik aan moet.
Nog even en ik moet gaan bekennen vrees ik, maar ik wil zo graag nog wachten tot 10 weken (nog 4 te gaan dus :X )
pi_115838499
Mooi formaatje Keshet! :)

KD, jemig, wat een strakke buik.

Lamb, leuk die foto met je pa. Ik heb mijnes ook ingehaald... na een week of 32, denk ik. :') Knap dat je vader zoveel is afgevallen!
pi_115839082
:D wat leuk om te zien zeg die mooie bolle buiken
En ook bij verschillende zw.schappen van mignonne

En fee mooi terug geplooid! Vind de striae ook mooi bijgetrokken al.
Heb vanaf dat ik wist dat ik zwanger was bio oil gesmeerd. Maar op een gegeven moment ging mijn huid vervellen, kon er niet zo goed tegen. Sindsdien gesmeerd met een soort kokos olie (van Palmers)

De striae op m'n zij kwam rond de 30weken. Die op mijn onderbuik zo rond de 40 weken, (bevallen met 41+3) -O-
pi_115839190
ohja bio-oil en palmers, heb k ook mee gesmeerd :D hielp niet dus :P
:)
pi_115839372
Hoe ouder, hoe kleiner de kans op striae, toch? Dat vind ik nogsteeds zo frappant.
pi_115839431
Haha nee. Je kunt smeren wat je wilt :9. Ach, ik heb voor mijn idee gedaan wat ik kon. Dat scheuren doet wel pijn zeg :X gelukkig is er olijfolie :')
pi_115839432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoe ouder, hoe kleiner de kans op striae, toch? Dat vind ik nogsteeds zo frappant.
Nee hoor. Slap vel :P
kortdoordebochtmaartiswelzo.
Jongere huid is strakker en scheurt dus eerder.
:)
pi_115839511
Ja, zo klinkt het logisch :P . Maar in mijn beleving/verbeelding is jong vel soepeler, herstelt het sneller, enz, enz...

Hier trouwens niks gesmeerd en twee keer geen striae (beide zwangerschappen met 30+). Wel op bovenbillen/onderrug uit de puberteit. Dus voor mij klopt dat in elk geval wel.
pi_115839539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Zoë23 het volgende:
Dat scheuren doet wel pijn zeg :X
Dat! Zo! kkkkkkkkkrggg
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115839592
Echt waar? Voel je echt je huid scheuren? :o

Ik kan me dat uit de puberteit helemaal niet herinneren.
pi_115839627
Ik heb het ook niet gevoeld hoor :N
Wel jeuk boh :X
:)
pi_115840048
Mijn 3tand :Y) kreeg steeds langere steeltjes .... dat voelde ik wel ja!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:41:58 #41
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115840067
De vorige keer had ik geen striae. :+ Ik heb 't wel op m'n heupen van toen ik ineens 1.87 werd. Dat zie je nu niet meer trouwens. Ben benieuwd of 't deze keer wel komt!

Ik ben wel als de dood voor het ploppen van m'n navel. Dat lijkt me heul naar. :X

Mignonne, yup, vrijdag ben ik net zover zwanger als toen E. geboren werd. Heel toevallig heb ik vrijdag weer een controleafspraak staan, vind ik wel prettig. :)
A grand adventure has begun.
pi_115840112
Ik heb twee keer een plopnavel gehad. Niks van gevoeld :D .
pi_115840291
Navel voelde ik trekken :( en striae op mijn buik voelde ik branden, op mijn zij voelde ik weer niet.

Keshet valt mee hoor!
Wat ik wel grappig vond aan een (halve)plopnavel is dat ie beweegt als je lacht :s)
pi_115840373
Ik heb mn striae op.mn buik gekregen tijdens nn eerste bevalling geloof k. Althans daarna zag k t pas.
Beide keren was k niet heel extreem groot. Dit keer best apart, aangezien k best een groot kind kreeg hehe (en k niet heel lang ben)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:16:43 #45
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115841870
auw, lijkt me echt niet fijn als je je huid voelt schuren, brrrr. Geen straie gehad de eerste keer, wel halfslachtig gesmeerd maar dat was meer voor de leuk dan voor het effect.
Ook geen plopnavel gehad, lijkt me ook heel raar! Vind het er zo grappig uit zien..
pi_115842135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef mignonne het volgende:
ohja bio-oil en palmers, heb k ook mee gesmeerd :D hielp niet dus :P
Ik smeer gewoon wat ik heb staan. Het merk boeit denk niet en het hele smeren ook niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115844531
Recente pics, 39 weken dus:



pi_115845310
mooiiiii! ook weinig spek er verder bij he?

en dat scheuren, godkolere tijdens de bevalling van Elin scheurdn ze er tot bloedens toe verder in ;(
pi_115855353
Mooi Cantare O+

Bijzonder Keshet O+, kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat je vrijdag ook een controle afspraak hebt staan.

Hier ook in de laatste weken flink wat strepen. Ondanks oud en slap vel }:| Ben dit keer ook wel bang voor een ploppende navel. Vorige keer bleef dat toch een gat ondanks megabuik.
pi_115855581
Alweer even geleden maar ook nog maar eens een foto van mij
pi_115855623
Mooooi Frups!! zo makkelijk dat je je nick aangepast hebt! :D
:)
pi_115856349
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef mignonne het volgende:
hehe Marjolijn, ik had ook geen buikstrepen bij mn oudste :D die werd met 41 weken geboren ook nog. De jongste daarentegen had er zin in en flurpse dr zo hops een flink aantal strepen in :')
Sssst, daar gaat mijn hoop... Hier bij de eerste (en voorlopig enige) ook geen streep.

Mooie buiken weer, dames! O+ Keshet, bijzonder en een beetje raar zal dat zijn vrijdag :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115856476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Even langs de fysio, vast laten stellen of je wel of geen diastase hebt (wijken van de rechte buikspieren) en je wat geschikte buikspieroefeningen laten adviseren. Dat zou echt al een wereld van verschil moeten maken :)
Ah vraagje: als ik voorzichtig mijn buikspieren aanspan, voel ik nog een klein spleetje in het midden, een soort V-groef :'). Is dat nog normaal na 10 weken of kan ik beter even aan de bel trekken? Bij de nacontrole is er niet naar gekeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115856508
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah vraagje: als ik voorzichtig mijn buikspieren aanspan, voel ik nog een klein spleetje in het midden, een soort V-groef :'). Is dat nog normaal na 10 weken of kan ik beter even aan de bel trekken? Bij de nacontrole is er niet naar gekeken.
Ik had dat niet, vk heeft het wel gecontroleerd rond de 2 maanden
Ik dacht dat ze altijd voelden of de buikspieren weer bij elkaar zijn gekomen?
pi_115856633
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:28 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik had dat niet, vk heeft het wel gecontroleerd rond de 2 maanden
Ik dacht dat ze altijd voelden of de buikspieren weer bij elkaar zijn gekomen?
Dacht ik ook, maar we waren zo gezellig aan het praten dat ik zelf ook vergeten ben om ernaar te vragen. Ze heeft eigenlijk alleen m'n bloeddruk gecontroleerd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115856786
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah vraagje: als ik voorzichtig mijn buikspieren aanspan, voel ik nog een klein spleetje in het midden, een soort V-groef :'). Is dat nog normaal na 10 weken of kan ik beter even aan de bel trekken? Bij de nacontrole is er niet naar gekeken.
10 weken is nog maar kort geleden, er kan nog heel veel vanzelf wegtrekken. Als het een spleetje is van ongeveer 1 cm breed dan zal het nog wel vanzelf wegtrekken naarmate de tijd vordert. Als je het zeker wilt weten zou ik even een fysio opzoeken denk ik.

En nacontrole och. Het kan uiteenlopen van even gezellig bijkleppen tot volledige controle van rechte buikspieren, bloeddruk meten en inwendig onderzoek doen naar verzakkingen en/of pijn als gevolg van hechtingen, en eventueel nog de hechtingen/litteken controleren.
:)
pi_115856846
Oh shoot, vergeet ik het te posten :')
ik wilde nog zeggen dat dit wel een bruikbaar linkje is. http://www.bekkenbodemonline.nl/vrouwenzaken/zwangerschap
:)
pi_115856859
Ja zo lang het niet echt een gat is..
Je kunt het in de gaten houden en anders de fysio er naar laten kijken idd.
pi_115857013
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

10 weken is nog maar kort geleden, er kan nog heel veel vanzelf wegtrekken. Als het een spleetje is van ongeveer 1 cm breed dan zal het nog wel vanzelf wegtrekken naarmate de tijd vordert. Als je het zeker wilt weten zou ik even een fysio opzoeken denk ik.

En nacontrole och. Het kan uiteenlopen van even gezellig bijkleppen tot volledige controle van rechte buikspieren, bloeddruk meten en inwendig onderzoek doen naar verzakkingen en/of pijn als gevolg van hechtingen, en eventueel nog de hechtingen/litteken controleren.
Oh dan zal t wel meevallen, tnx :)

De nacontrole was vooral gezellig :D. De vk die mijn bevalling deed, heeft ook de echo's gedaan met 20, 30, 33 en 35 weken (laatste 3 waren groeiecho's ivm kleine baby) en het is echt een tof mens. Vond het bijzonder dat uitgerekend zij de bevalling deed (kans van 1:4 bij ons)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115857040
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:44 schreef mignonne het volgende:
Oh shoot, vergeet ik het te posten :')
ik wilde nog zeggen dat dit wel een bruikbaar linkje is. http://www.bekkenbodemonline.nl/vrouwenzaken/zwangerschap
Is dat ook de reden dat je geen buikspieroefeningen meer mag doen?

Ik deed altijd buikklasje, maar de vk vertelde dat het beter was om dat niet meer te doen. Wat ik natuurlijk heb geïnterpreteerd als: Het is beter om gewoon op je luie reet op de bank te hangen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115857319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dat ook de reden dat je geen buikspieroefeningen meer mag doen?

Ik deed altijd buikklasje, maar de vk vertelde dat het beter was om dat niet meer te doen. Wat ik natuurlijk heb geïnterpreteerd als: Het is beter om gewoon op je luie reet op de bank te hangen.
klopt, omwille van die diastase. Je rechte buikspieren gaan straks een stuk opzij om ruimte te maken voor je buik, dan kun je beter niet je buikspieren recht gaan trainen. Ga je toch gewoon cardio'en? Lui op de bank hoeft niet hoor, beter van niet zelfs :D
:)
pi_115857520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

klopt, omwille van die diastase. Je rechte buikspieren gaan straks een stuk opzij om ruimte te maken voor je buik, dan kun je beter niet je buikspieren recht gaan trainen. Ga je toch gewoon cardio'en? Lui op de bank hoeft niet hoor, beter van niet zelfs :D
Jij bent nog in opleiding! Dat laatste klopt vast niet!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:18:30 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115857533
Hm, ik denk dat ik dan een (kleine) diastase heb...aan de buitenkant is er niets van te zien, maar ik voel gewoon dat het niet meer is zoals 't was. Bij de nacontrole is het niet behandeld. Wel inwendig onderzocht omdat ik bang was dat ik een verzakking had, dat was goddank niet het geval, al moet e.e.a. nog wel bijtrekken en getraind worden. De gynaecoloog verwees me daarvoor door naar een bekkenbodemfysio. En deze legde me weer uit dat je, als je op de verkeerde manier buikspieroefeningen doet, in feite juist je organen tegen je bekkenbodem drukt. Ook een reden waarom ik nog steeds niet erg hard tekeer durf te gaan in de sportschool.
pi_115857643
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik denk dat ik dan een (kleine) diastase heb...aan de buitenkant is er niets van te zien, maar ik voel gewoon dat het niet meer is zoals 't was. Bij de nacontrole is het niet behandeld. Wel inwendig onderzocht omdat ik bang was dat ik een verzakking had, dat was goddank niet het geval, al moet e.e.a. nog wel bijtrekken en getraind worden. De gynaecoloog verwees me daarvoor door naar een bekkenbodemfysio. En deze legde me weer uit dat je, als je op de verkeerde manier buikspieroefeningen doet, in feite juist je organen tegen je bekkenbodem drukt. Ook een reden waarom ik nog steeds niet erg hard tekeer durf te gaan in de sportschool.
Tena!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115858322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent nog in opleiding! Dat laatste klopt vast niet!
Nee, dat klopt inderdaad niet, het moet zijn: lam op de bank. :s) :P
pi_115867569
Mooie buikjes hier O+

Ik lurk hier al zoooo lang mee (net als in het rammelaarstopic, WOHTS, Z&G, kinderkamerfototopic, kortom vrijwel alles dat valt onder het subforum Oud, ook lang voor ik zelf zwanger was :') ) en vind het erg leuk om al die zwangere buiken te bekijken.

Vandaar dus ook maar even mijn bijdrage :)

Buik was eerst plat, dan kwam vrij snel even een welving door de darmen, dan verdween dat terug en vanaf 23 weken werd het pas echt zichtbaar dat ik zwanger ben 8-)

20 weken, minibolletje


23 weken


25w4d


En vooraanzicht (plopnavel in spe :7 )


En vrijdag ben ik al 27 weken *O* Dan terug een nieuw fotootje, trouw van schoonzus en heb gelukkig nog een feestelijk jurkje gevonden dat me past.

Hopelijk zijn de foto's niet te groot.
pi_115867747
Oeh, vanaf de 20 weken aardig snel gegroeid!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115869765
Mooi buikje!
pi_115869985
Wauw Lise, mooie buik! Snel gegroeid ook vanaf de 20 weken idd.

Alle andere buiken: ook O+
pi_115870022
Mooi buikje zeg O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115870189
Lise O+ wat mooi
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115870242
Mooi Lise!
pi_115870497
Lise, mooie buik O+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:05:11 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115872022
Mooi buikje Lise O+

Mijn bijdrage, vandaag 31 weken 1 dag:
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115872255
Ook mooi, Enfermera! Beetje hetzelfde vormpje als van Lise, vind ik. :) Jullie buiken zitten een stuk lager dan van mij, dat ziet er zo comfortabel uit. :D Ik ben niet klein (1.72) maar het lijkt wel of jullie bovenlijven veel langer zijn dan die van mij!
pi_115873402
Wat een prachtige buiken komen hier voorbij zeg O+
pi_115874662
Mooi Lise en Emf! O+

Cantare, ik had ook altijd een hoge buik. Vk verbaasde zich elke keer hoe hoog mijn baarmoeder zat.
pi_115874711
Wat lief, bedankt allemaal!

En ja, ik was zo blij dat m'n buik vanaf 20 weken eindelijk een groeispurt inzette. Nu voel ik me tenminste écht zwanger :)

Cantare, ik ben wel nog zo'n 10 cm groter, maar of het daaraan ligt, geen idee. Heb iig (nog) geen last van m'n buik, integendeel O+

Mooi rond buikje ook Enfermera!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:12:29 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115878723
Cantare: thanks! O+ Haha ja? Nou voor mn gevoel zit ie nog behoorlijk hoog af en toe :X Lekker, zo'n hapje maagzuur ;( Maar dat verschilt wel per dag/uur moet ik zeggen.
Ik ben maar 1.66 trouwens..
Thx Lise! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115883058
Woow Lise jij hebt echt zo'n perfecte bol :o ... Zou menig fotograaf een moord voor doen volgens mij om daar een foto van te maken voor bv van die kaartjes voor Hallmark ofzo .. Serieus!

Enf heeft beetje zelfde buikje als mij als ik dat zo zie :) O+ .. Voor mijn gevoel zit beebje bij mij ook best hoog! Soms even lastig met fatsoenlijk ademen en inderdaad, hapje maagzuur zo nu en dan :Y)

Mooi meiden! :*
pi_115908057
Twinkle :D Bedankt voor het complimentje maar nog geen aanbiedingen gekregen hoor :+

En ik neem even terug wat ik nog zei over geen last hebben van m'n buik :7
Overdag helemaal geen problemen (ook maagzuur is me onbekend, houden zo) maar het slapen lukt toch niet meer zo goed helaas.

Ik was een fervente buikslaper en ik mis het enorm ;( Nu lukt enkel nog slapen op m'n zij maar dan krijg ik vrij snel last van pijnlijke schouders wat betekent dat ik geregeld brak wakker word...
Mja, het is allemaal voor een goed doel O+
pi_115919514
Denk maar zo, in theorie duurt dat nog maar 13 weken :D .. Uiterlijk 15 :D
pi_115923712
Slecht nieuws voor buik slapers... Na de bevalling kan je wat betreft je buik wel weer op je buik liggen, maar dan werken je borsten niet mee... Ik heb toen pas weer lekker op mijn buik kunnen slapen toen we waren gestopt met borstvoeding... :-(
pi_115923773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Shandaly het volgende:
Slecht nieuws voor buik slapers... Na de bevalling kan je wat betreft je buik wel weer op je buik liggen, maar dan werken je borsten niet mee... Ik heb toen pas weer lekker op mijn buik kunnen slapen toen we waren gestopt met borstvoeding... :-(
Oh! Ik heb een jaar en anderhalf jaar gevoed, maar na de stuwing sliep ik mooi op m'n buik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115930536
Ik ook hoor. ploftetten of niet! :)
pi_115947075
Lise, wat een mooie buik! En wat snel gegroeid opeens! Ik ben iets verder maar mijn buik is bescheiden hoor ik steeds. Tot een week of 20 zag je bij mij ook niks (en vandaag heb ik ook gewoon een oude (weliswaar lage) broek aan, die past nog gewoon! :D)
Op zich wel lekker hoor, een bescheiden buikje, maar als ik zulke foto's zie... supertof!
pi_115997475
Bedankt Mineola!

Ik heb ook nog vrij lang mijn gewone kleren kunnen aantrekken maar nu is dat toch wel echt voorbij.
Enkel stretch(boven)kledij lukt nog, zoals topjes - als die lang genoeg zijn tenminste.
Gelukkig is er ook nog toffe zwangerschapskledij. Al bestaat die momenteel vnl uit zomerspulletjes...
Binnenkort maar weer eens shoppen dus O-)

Foto van jouw 'bescheiden' buikje? :)
pi_116034011
Lise en Enfermera, MOOI! Zeker in vergelijking met mijn buikexplosie...

27 weken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
pi_116034473
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef Cathmar het volgende:
Lise en Enfermera, MOOI! Zeker in vergelijking met mijn buikexplosie...

27 weken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw buik is toch ook prachtig O+ Ben benieuwd waar dat gaat eindigen!
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:35:00 #90
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116035287
Mooie buiken dames O+

Ik mis mijne... ;(
pi_116035459
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Jouw buik is toch ook prachtig O+ Ben benieuwd waar dat gaat eindigen!
Ik ook! Mooi! O+
pi_116035830
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef Cathmar het volgende:
Lise en Enfermera, MOOI! Zeker in vergelijking met mijn buikexplosie...

27 weken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vrolijke foto! Ben benieuwd of jij ook zo kijkt :o :D

En een prachtige buik natuurlijk!
pi_116057286
Wat een leuke foto Cathmar, happy faces O+

En jij bent er toch 2 aan het bakken he als ik het goed heb onthouden tijdens het lurken? :@
pi_116057454
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:51 schreef -Lise- het volgende:
Wat een leuke foto Cathmar, happy faces O+

En jij bent er toch 2 aan het bakken he als ik het goed heb onthouden tijdens het lurken? :@
Ja, er komen nog twee meiden bij!
Met een meidenkwartet
pi_116058451
Oef, mijn geheugen laat me nog niet in de steek..

Dat wordt vast erg gezellig hoor, 4 meiden zeg O+
pi_116180431
vandaag 14 weken en 1 dag O+ zo echo ben benieuwd

Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:58:42 #97
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116180523
Oh klumsy O+ wat een mooie bol al
Be happy with the little things in life
pi_116181063
WOW klums! :D Wat een toeter al hey, supermooi O+
pi_116181238
WOW!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116181511
Mooie bol al, klumsy!
pi_116183595
Mooi Klums, flinke bol al! O+
pi_116184620
Wauw klumsy mooie bol!
en leuk jurkje :Y
pi_116184793
Klumsy O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116186321
Klums O+ met je mooie bol! Ben zo benieuwd wat je aan het bakken bent!
pi_116186430
O+
Ik ben ook super benieuwd, m'n gevoel zegt een meisje maarja...
heb geen voorkeur, dus ben benieuwd! volgens m'n schoonmoeder gaat het een jongetje worden.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116190096
Prachtige buiken hier!

Lise, als ik (ooit - hopelijk snel) zwanger ben, hoop ik net zo'n mooie bol als jij te krijgen!! O+
Ben trouwens nog benieuwd naar je feestelijk jurkje.
't es tit tat 't ut es!
pi_116228585
Mijnes vandaag, 34 wk 2 dg:

pi_116229120
Mooi Mango O+
Je buik is mooi in verhouding met de rest van je lijf vind ik :)
pi_116230653
Mango O+ mooie buik!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116231888
Zo even heel dit topic doorgelezen. En wat een mooie buiken zie je.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:33:42 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116240380
Whoa klumsy O+ fantastisch al!!

En Mango, prachtig O+
pi_116241084
Mooooi weer dames!
pi_116241569
Dat gaat snel bij jou klumsy, mooi!

En Mangostine O+

Thx Estelle, hopelijk heb je snel 2 streepjes maar als je het op mijn tempo doet wat betreft de buik, zal je wel wat geduld moeten opbrengen ;)

Vers van de pers, 28w *O*



En nog van vorige week op trouwfeest schoonzus, exact 27w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116243158
Mango, mooie bol hoor!

Lise, wat een lijntje :o Nog steeds een prachtige buik! Erg leuk jurkje en tuniekje ook, zwangerschapskledij?

En hopelijk kan ik hier snel meeposten ja :)
't es tit tat 't ut es!
pi_116243870
Allebei prachtig Mango en Lise! Heerlijk ook om je bol zo lekker vast te houden, ik sta vaak net zoals jij Lise O+

Ik ga maandag weer een foto maken, dan ben ik alweer 38 weken. :D Ik draag ook helemaal naar voren, krijg daar veel opmerkingen over. Is wel heel mooi, maar niet altijd even praktisch..
pi_116243918
Haha Lise jij ook al zo'n verrassingsei :D .. Je zag er mooi uit op de bruiloft zeg!

Lopen er hier meer van rond op het moment!

Ik zal manlief eens vragen of hij ook zulke shots van mij kan maken .. Ben benieuwd of het bij mij van de achterkant opvalt want dat weet ik heul niet.
pi_116244467
Wat een figuurtjes allemaal nog zeg :@ kan ik alleen maar van dromen vrees ik. Zo leuk van die verrassingseieren :D

Mooi Klumsy O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Kleurdoos het volgende:
alsof ik een hete nacht met Edward Scissorhands heb gehad ;(
:D _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:17:39 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116246244
Mango en Lise, geweldige buiken zeg O+
En Lise idd, van de achterkant zie je niks joh! :D tof!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116246567
Mooi mango!

En lise, wow! Je zag er inderdaad supermooi uit! En wat een lijntje! Dat vraagt om een foto met krant en stopcontact
pi_116248150
Kyara, op de tweede foto staat een stopcontact :P

Mooi hoor Mango en Lise!
pi_116263197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef danic het volgende:
Kyara, op de tweede foto staat een stopcontact :P

Mooi hoor Mango en Lise!
verrek ja!
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:14:50 #122
381212 Gulara
From the future
pi_116263620
Mooie buiken hoor! Ik zal over een tijdje ook eens een foto maken. Nu heeft het nog weinig zin. Ik heb gevoel dat het meer vet is dan buik. Hoewel het niet meer plat in te houden is, en dat doe ik dan dus ook niet. :)
pi_116264047
Wauw O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116264056
Bedankt allemaal O+

Het jurkje is trouwens geen zwangerschapskledij, leve de stretchstof *O*

Kyara :D Toen lurkte ik ook al mee, het beruchte MJ-en DB-verhaal!
Het stopcontact is toevallig al te zien idd maar euh, de krant heb ik niet, fok schrijven op m'n buik en foto maken? :')
pi_116285221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:47 schreef -Lise- het volgende:

Het stopcontact is toevallig al te zien idd maar euh, de krant heb ik niet, fok schrijven op m'n buik en foto maken? :')
Doen :P
't es tit tat 't ut es!
  zondag 2 september 2012 @ 10:13:53 #126
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116297099
mooie buik Lise!
Klums, bolleke hoor!

Mijn 23 weken buik (eindelijk +1 kilo)
  zondag 2 september 2012 @ 10:16:19 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_116297118
Nou Becky, daar is wel duidelijk wat gebeurd de afgelopen weken! O+
pi_116297947
Een becky-bultje! O+
pi_116303261
Mooi, becky O+
pi_116307629
Ja Becky, nu begint het echt te komen hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 september 2012 @ 16:14:07 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_116308238
Zo, flinke toeter Kwisted! Mooi hoor O+
pi_116309299
Waah Kwisted kan me nog niet voorstellen dat mijn bolletje er over zes weken ookzo uit ziet. Mooi hoor!
pi_116313098
Wow, prachtig babyhuisje, kwisted!!!
pi_116313829
Kwis, jouw paasei O+ ik vind hem mooi!
pi_116315618
Kwisted O+
nog eventjes! Zo spannend :) Ben nieuwschierig naar het meisje in je buik!
pi_116316326
Kwisted, wauw! O+

Becky, dat begint echt ergens op te lijken, leuk! O+
pi_116317842
Toch wel een contrast tussen de 2 laatste foto's :D Er komt wat hoor Becky :Y

En erg mooie toeter van Kwisted O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Kwisted het volgende:
Ik draag ook helemaal naar voren, krijg daar veel opmerkingen over. Is wel heel mooi, maar niet altijd even praktisch..
Wat vind je er trouwens niet altijd even praktisch aan?
pi_116318204
Oh, ik heb echt de schaafwonden op mijn buik staan hoor. Trek ik weer een deur open. Of dat ik even snel ergens langs wil schuiven. :')
pi_116318325
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:04 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik heb echt de schaafwonden op mijn buik staan hoor. Trek ik weer een deur open. Of dat ik even snel ergens langs wil schuiven. :')
Same here :Y :')
pi_116319140
Hm, is dat niet eerder door onhandigheid? ;)

Kan best natuurlijk maar ondervind het (nog) niet zelf iig...
pi_116325043
Ik krijg striemen rond mijn navel omdat ik te weinig vel heb ofzo, staat heel veel spanning op mijn huid. Ik denk dat dat minder zou zijn als ik rond droeg, misschien dat t dan wat beter verdeeld was..
pi_116341782
SPOILER: 23 weken en 1 dag (vorige week dus)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_116343535
mooie buik! Jij draagt ook naar voren zo te zien!
pi_116345513
Bedankt :@

Ja :Y Ik droeg de eerste ook naar voren :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_116345668
Mooie buiken allemaal! O+
Kwisted wat een toeter! Mooi hoor!
pi_116432988
Jaa Becky een buikje :D Ben benieuwd hoe jouw buik er over een week of 15 uitziet!

Kwisted wat een mooie bol!

Ladylike ook al zo mooi zwanger O+
pi_116449334
wow mooie buiken O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116572543
Vers van de pers .. vanmiddag gemaakt .. A.s. woensdag 33 weken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116573833
Wat een bescheiden buikje twinkly!
Zo ziet de mijne er al bijna uit, met 8,5 week :o
pi_116574449
Ja dat hoor ik inderdaad van meer! :)
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vind zo :@ ... Tis ook ons eerste kindje, dat scheelt vast ook al :) .. Maar kindje ligt mooi op lijn qua groei en gewicht enzo dus dan zal het wel goed zijn :?
pi_116574521
Nou dit was ik ook bij mijn eerste kindje hoor, met 8 weken. : :+
Kan verder prima hoor zo, niet iedereen krijgt een evengrote buik :Y
pi_116574745
Hey, dat zwembad ken ik! Was die hondenplons vandaag?
Ik zal binnenkort eens een nulmeting maken hier... vooralsnog probeer ik aan het idee te wennen dat het echt raak is en ik straks ook weer zo'n mooie bol krijg...
pi_116576860
Ja was vandaag @ Tongelreep Eindhoven :)
pi_116577083
Twink! Ik heb je ingehaald volgens mij! En dat met mijn eveneens bescheiden 31weken-bollie. Ik zal eens zien of ik ook iets kan knutselen en uploaden...

Edit: ik vind het ook wel fijn hoor, niet zo'n grote buik!
pi_116579772
Ik vind het een mooi buikje hoor Twink O+ Ben ook benieuwd hoe het er van de zijkant uitziet!

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:51 schreef danic het volgende:
Wat een bescheiden buikje twinkly!
Zo ziet de mijne er al bijna uit, met 8,5 week :o
Dat vraagt om een fotoooo ;)

Mijn minibuikje met 9,5 week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116579872
Ik zit er idd alweer aan te denken. Morgen even maken als ik het niet vergeet.
pi_116583115
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:13 schreef becky27 het volgende:
Mijn 23 weken buik (eindelijk +1 kilo)
Becky, het begint nu écht zichtbaar te worden O+

Kwisted weer even mooi als altijd :Y

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Vers van de pers .. vanmiddag gemaakt .. A.s. woensdag 33 weken :)
Twink! Inderdaad niet enorm, maar wel mooie baby belly O+

L0t, jij slankerd! Maar wel duidelijk begin al :Y
pi_116583295
Hier de mijne met 31w3d :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En navel! Geen plopperd dus maar een die gewoon steeds meer aan het verdwijnen is :') Ik denk echt dat ik eerder een gladde, navelloze buik krijg dan een plopperd :"+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 september 2012 @ 22:40:58 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116585105
Coco, wat een toffe toeter O+

En L0t, echt een prachtig beginnetje O+
  zondag 9 september 2012 @ 23:08:01 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116586526
Mijne aan het eind van de dag (en overdag hoef ik er ook niet veel moeite voor te doen oO< )


Excuus voor de brakke telefoonkwaliteit, ik moet mn lief nog steeds de camera in handen duwen voor een fatsoenlijke foto...

En ohja, 11 weken vandaag :)
pi_116590665
LB! er zit een baby in je buik! O+ :* mooi buikje
Kwak
  Vis een optie? maandag 10 september 2012 @ 01:38:19 #162
70532 loveli
N
pi_116591043
Coco, een gepoetste spiegel en geen navel! En hoe is het met je voeten?

LB O+
crap in = crap out
pi_116591069
Dit is vanaf nu mijn favoriete topic.

Succes met het persen dames.
If not now, then when.
pi_116591537
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mijne aan het eind van de dag (en overdag hoef ik er ook niet veel moeite voor te doen oO< )
[ afbeelding ]

Excuus voor de brakke telefoonkwaliteit, ik moet mn lief nog steeds de camera in handen duwen voor een fatsoenlijke foto...

En ohja, 11 weken vandaag :)
Ohhh LB O+ wauw!

Coco, prachtig gewoon O+ En wat een supertoffe outfit!
pi_116591667
Mooi LB, jij gaat ook al lekker O+

En Coco ook al zo'n mooie bol O+

En het beginnende babybuikje van L0t en de minibol van Twinkle O+

Zal vanavond ook weer eens een fotootje maken.
pi_116591682
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mijne aan het eind van de dag (en overdag hoef ik er ook niet veel moeite voor te doen oO< )
[ afbeelding ]

Excuus voor de brakke telefoonkwaliteit, ik moet mn lief nog steeds de camera in handen duwen voor een fatsoenlijke foto...

En ohja, 11 weken vandaag :)
Wat een mooi bolletje al! O+
  maandag 10 september 2012 @ 08:14:09 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116592072
Wat een lieve reacties O+

Het is echt nog veel van mezelf en een beetje van mn darmen, maar ik vind het idee zo mooi :') O+
pi_116592772

Bijna 22 weken!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116592885
Wat een leuke, lieve bolletjes weer O+

LB .. Op een gegeven moment is het echt wel beebje hoor :Y .. Niks darmen! :D
Al moet ik zeggen dat aan het einde van de dag mijn buik ook groter is als ''s morgens. ''s Morgens is ie echt ieniemienie :@

Jullie zien er allemaal prachtig uit dames! Ik zal aan vent vragen of ie nog een foto van de zijkant wil maken .. dan is mijn buik wel huge hoor :o (voor mijn gevoel dan :+ :') )
pi_116593050
Wow! Wat een mooie buiken allemaal!

L0t, wat een lief beginnetje heb je O+
Ladyblack! Dat wordt al een mooi bolletje! O+

En de grote buiken zijn allemaal prachtig, kan me nog (bijna) niet voorstellen dat ik dat ook krijg!
pi_116593073
Dat kon ik in het begin ook niet Belle :D
Maar dat gaat toch echt vanzelf weet ik inmiddels :D O+
pi_116593134
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat kon ik in het begin ook niet Belle :D
Maar dat gaat toch echt vanzelf weet ik inmiddels :D O+
Haha, ja, ik vind het nu al spannend hoor!
pi_116593166
Behoorlijk buikje nicole!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116595312


In de avond is het wel meer, of als ik flinke stukken heb gelopen ofzo.

Maar ik walvis lekker dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116595357
Tico, jij den! Ha, als jij een walvis voor moet stellen dan ben ik euuhhh een mammoet?

En LB met een buikje *O*
Met een meidenkwartet
pi_116595551
Wat een buiken! Ik word er jaloers van :@ Het enige wat bol en groot aan mij is, zijn mijn borsten. Maar om daar nou foto's van te gaan maken ... :')

Achja, komt vanzelf!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_116595739
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef Cathmar het volgende:
Tico, jij den! Ha, als jij een walvis voor moet stellen dan ben ik euuhhh een mammoet?

En LB met een buikje *O*
Nou, afgelopen zaterdag werd geopperd om eerst de cd met zeekoe geluiden aan te zetten voordat ik de hottube in ging. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116596573
Ohh Tico, ik vind jouw buik nog best heel bescheiden! Maar kan me voorstellen dat je jezelf al behoorlijk gevuld voelt als je normaal zo slank bent :) Het misstaat je niet hoor, daarbij zit er een heuse baby in en zijn het geen vetjes.
pi_116598393
Tico ik vind jou buik ook nog bescheiden hoor. Maar tis idd net wat je al gewend bent.

Zien jullie het stopcontact boven de droger :P En de berg was onder de droger :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116598482
Ik heb geen stopcontact op de plee van mn werk... Wat nu??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116598827
Mooie buiken weer!
Coco wat een mooie bol zeg! Jouw navel ziet er heel anders uit dan de mijne haha. Een platte navel is ook charmant. Waarschijnlijk beter dan een plopnavel. Dat trekt de aandacht van iedereen heb ik wel gemerkt! :P

Nicole, al best een flinke buik zeg!

Lot, wat ben jij een slanke den zeg! Jouw buik wordt vast heel erg mooi. En datzelfde geldt voor Tico :Y
pi_116598873
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen stopcontact op de plee van mn werk... Wat nu??
Haha dan ben je een neppert :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116599337
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

In de avond is het wel meer, of als ik flinke stukken heb gelopen ofzo.

Maar ik walvis lekker dus.
Doe is avond buik potsen joh! :*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116615779
14 weken

pi_116617419
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef Kyara het volgende:
14 weken

[ afbeelding ]
Waaauuuwww, tweelingbol O+ *O*
pi_116618554
Wauw Kyara; mooie bol hoor!
  maandag 10 september 2012 @ 21:07:21 #188
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116619270
Wat een mooie buiken dames O+

LB :* Zo bijzonder je hier te zien met je bolletje O+

Kyara ook al zo'n mooie bol O+
Be happy with the little things in life
pi_116620413
Tweeling :D
pi_116636134
Wat een hoop nieuwe foto's *O*

Mooie buiken dames, zowel de beginnende bolletjes als de overduidelijke ronde toeters O+
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:23:58 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116642617
34 weken vandaag :o O+

I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:30:39 #192
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116642831
Oh wat een mooie buiken hebben jullie toch! O+ O+ O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:14:08 #193
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116644286
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:30 schreef Logician78 het volgende:
Oh wat een mooie buiken hebben jullie toch! O+ O+ O+
Zeker! :) Jij toch ook?! Doe eens update!

Hier de mijne bij 20 weken (2e kindje)

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:25:44 #194
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116644681
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Zeker! :) Jij toch ook?! Doe eens update!

Hier de mijne bij 20 weken (2e kindje)

[ afbeelding ]
O+ Mooi hoor!

Ik zal zodra ik me iets beter voel ook weer eens een foto maken :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:26:59 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116644731
Thx! Oh ja, je ligt te snotteren op de bank hè? Beterschap! En good to have you back! ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:31:30 #196
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116644896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef __Isis__ het volgende:
Thx! Oh ja, je ligt te snotteren op de bank hè? Beterschap! En good to have you back! ;)
Jep, heeeel charmant ;) en enorm blij to be back! :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116645799
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef Enfermera het volgende:
34 weken vandaag :o O+

[ afbeelding ]
Jij bent mooi slank. Lijkt alleen of je een skippybal op het geplakt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:56:00 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116645985
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent mooi slank. Lijkt alleen of je een skippybal op het geplakt.
Thanks! En dan ben ik al van 57 naar 72 kg gegaan... :@ Whaha ja nu is ie idd behoorlijk puntig & van voren! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116647808
Ik denk dat die kilo''s vooral aan de voorkant bij je beeb zitten Enf want ik kan ze nergens anders ontdekken :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:19:47 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116649484
Ik doe ook een keer mee. 31w2d!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116649587
Spees leuk om jou een keer te zien!

Je buik doet me aan de mijne destijds denken. Vrij bescheiden nog maar mooi!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:29:10 #202
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116649843
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spees leuk om jou een keer te zien!

Je buik doet me aan de mijne destijds denken. Vrij bescheiden nog maar mooi!
Thanx! :) Ja ik dacht laat ik ook eens een keertje meedoen, vind het ook leuk om de foto's van de anderen hier te zien. 'Bescheiden buik' hoor ik inderdaad vaak! Vind m zelf best bol :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:35:16 #203
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116650086
Mooie buik Spees!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:48:40 #204
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116650521
Heel mooi! :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:03:36 #205
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116650935
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk dat die kilo''s vooral aan de voorkant bij je beeb zitten Enf want ik kan ze nergens anders ontdekken :+
:+ Thanks :*
Maar ze zitten toch ook wel op mn benen, dijen en heupen hoor.. Niet dat ik het erg vind :P

Spees eend wat een mooie buuk O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116651129
Spees Eend jouw buikske lijkt een beetje op de mijnes :D

Ja hier ook wel wat meer vetjes op heupen/dijen, maar ik denk dat dat wel bij het zwanger zijn hoort, dat zich daar wat meer vetjes op hoopt :Y) .. Dat krijg ik er ook wel weer af (hoop ik :') ) :Y)
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:11:44 #207
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116651172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Spees Eend jouw buikske lijkt een beetje op de mijnes :D

Ja hier ook wel wat meer vetjes op heupen/dijen, maar ik denk dat dat wel bij het zwanger zijn hoort, dat zich daar wat meer vetjes op hoopt :Y) .. Dat krijg ik er ook wel weer af (hoop ik :') ) :Y)
Ja, is ook heel normaal die vetvoorraad :Y Is voor daarna met bv geven enzo :P Ach ja.. en zo niet dan niet, dan moeten we wat harder fietsen in de sportschool :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116651222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, is ook heel normaal die vetvoorraad :Y Is voor daarna met bv geven enzo :P Ach ja.. en zo niet dan niet, dan moeten we wat harder fietsen in de sportschool :P
Oww en daar ben ik al zo''n held in :')
Heb ooit een blauwe maandag een abonnement gehad op de sportschool maar dat was echt niet te combineren met werk en sociaal en alles .. Dus ook niet vaak geweest :')

Daarentegen wel veel fietsen/zwemmen/wandelen met de hond! :)
En sowieso niet zo''n snoeperd/lekkerbek :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:17:21 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116651348
Dank voor de complimentjes *O* !
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat met de combinatie borstvoeding en regelmatig sporten het weer helemaal goed gaat komen :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:21:49 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116651504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Oww en daar ben ik al zo''n held in :')
Heb ooit een blauwe maandag een abonnement gehad op de sportschool maar dat was echt niet te combineren met werk en sociaal en alles .. Dus ook niet vaak geweest :')

Daarentegen wel veel fietsen/zwemmen/wandelen met de hond! :)
En sowieso niet zo''n snoeperd/lekkerbek :)
Naja, of niet fietsen of course :') Magoed, gezien mijn maatje voor de zwangerschap zou ik het niet erg vinden als er een paar kilo's zouden blijven plakken eerlijk gezegd. Maar aankomen was voor mij dan ook moeilijk :@ dus ja.
Whehe :7
Oh dat scheelt ook al een boel toch :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116651830
Wow O+ wat een mooie buiken allemaal! En het valt me weer op dat iedereen zo'n mooi figuur heeft. Of zijn jullie massaal aan t fotoshoppen gegaan :P

Mijn navel voelt gek, alsof de huid eromheen verschoven is :? ben benieuwd wat dat gaat opleveren over n paar weken

Ik zou elke week een foto maken maar heb er steeds geen zin in... Dan maar elke maand ofzo... dan ben ik alweer n week te laat. :') voornemens
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:50:15 #212
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116659674
Ik heb ook zo'n rare navel 8-) Inmiddels is hij bijna helemaal plat en als ik mijn buikspieren aanspan dan is het een raar lubberig velletje :')
pi_116660219
M'n navel heeft nu aan de bovenkant nog steeds een klein lubberig velletje :9

Mooie buiken dames! ^O^
pi_116669386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Spees Eend jouw buikske lijkt een beetje op de mijnes :D
En op de mijne! Ik ga morgen ook een foto maken, ik wil ook een keertje showen!
pi_116669635
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thanks! En dan ben ik al van 57 naar 72 kg gegaan... :@ Whaha ja nu is ie idd behoorlijk puntig & van voren! :)
Serieus?! Jeetje, waar zitten die kilo's?! (of, hoe zag jij er -15kg dan wel niet uit?:P) je hebt echt een mooi figuurtje!
pi_116675111
Mooi hoor Enfermera en Spees_Eend! Slanke dames met een mooi bolletje :Y

Fieder, zoveel werk is het toch niet om af en toe een fotootje te maken? Gewoon vragen aan je man, doe ik ook :)
Ik vind het zelf wel leuk om die evolutie van je buik te zien op foto, ook voor later lijkt het me fijn om daar nog eens op terug te kunnen kijken (en eventueel te vergelijken met een volgende zwangerschap).
pi_116675535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:30 schreef Fieder het volgende:

Ik zou elke week een foto maken maar heb er steeds geen zin in... Dan maar elke maand ofzo... dan ben ik alweer n week te laat. :') voornemens
Heb ik ook, hoor Fieder! Afgelopen zaterdad kreunend en steunend een foto gemaakt. Het was dat mijn man (!) zei dat ik 'moest' doen :o
pi_116675574
Iedereen O+

Spees, inderdaad bescheiden, maar mooi :Y

Fieder, ik maak gewoon soms een foto met mijn telefoon, in de spiegel. Maak er geen shoot van ofzo, dat is niet zo mijn ding. Maar als je toch langsloopt is het zo gedaan om even snel een fotootje te maken :)
pi_116675840
Enf en Spees, wat een mooie buiken ook.

Enf met een ingeslikte skippybal O+ en Spees mooi bescheiden O+

Ik wil wel proberen om het bij te houden. Ik heb van de vorige keer nog een mooi overzicht gemaakt. Leuk om de voortgang te zien. Had eigenlijk willen proberen om elke week in dezelfde outfit en op dezelfde plek een foto te maken maar dat is er nog niet van gekomen helaas.
pi_116676380
Ik doe iedere 4 weken standaard foto laten maken door vent. Volgende volgt met 36 weken ... En daarna is het de vraag of we de 40 gaan halen ;-)

Maar sowieso op het moment dat ik weeen durf te krijgen zal ik nog wel foto maken :Y
  woensdag 12 september 2012 @ 09:17:31 #221
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116676540
Mooi spees_eend! Lijkt ook op mijn pens de vorige keer. ;) Geen idee wat er dit keer met mijn buik gaat gebeuren.

Probeer hier wekelijks een foto in dezelfde outfit te maken, gaat wel aardig, niet iedere week maar regelmatig.
pi_116681044
Toch wel veel dezelfde buiken dus 8-) . Becky, ik zag een foto van jou en jij zult dan nog wel een eindsprintje maken denk ik! Wat een slanke buik heb jij dan teruggekregen na je 1e! :o ^O^
pi_116682877


Ik voel me echt al een walvis :{ overmorgen 17wk
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116682927
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Logician78 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik voel me echt al een walvis :{ overmorgen 17wk

Bij mij doet je plaatje 't niet!
pi_116683011
Een walvis? ik vind je juist een hele mooie buik hebben O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116683037
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Logician78 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik voel me echt al een walvis :{ overmorgen 17wk

Je hebt juist een hartstikke mooi buik!! Wees er juist trots op O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116683110
thx :@ voel me gewoon echt propperig de laatste tijd.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116683181
Logician O+ Ik vind je buik ook prachtig. En het is je vierde al! Dus helemaal niet gek dat je al zo'n mooie bol hebt nu! Niks om je rot over te voelen, het ziet er prachtig uit, en 17 weken is al bijna op de helft :o

En je plaatje doet het hier ook niet in het topic, maar wel als ik op het linkje klik in de quote van Spees_eend :)
pi_116683242
Logi schat dit is je vierde kindje joh! Je ziet er prachtig uit! :*
Maar ik herken je gevoelens wel ... En probeer daardoor bewust met eten om te gaan. Tuurlijk gaat er wel eens wat lekkers in ;)
pi_116683327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef bellelena het volgende:

En je plaatje doet het hier ook niet in het topic, maar wel als ik op het linkje klik in de quote van Spees_eend :)
Oh ja! Zo kan ik m ook zien.
Ik vind m ook mooi! Lijkt allemaal prima in verhouding ^O^
pi_116683386
Thx dames, ik ben normaal niet zo onzeker maar doet me stiekem echt even goed O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:09:36 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116683819
Logi je hebt een geweldige buik en laat je niks wijs maken zeg! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116685048
Ik zie geen plaatje. Maar moet ik je terugrollen ja?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116686584
Plaatje is stuk. Ik zie geen walvis, alleen een hele mooie zwangere buik.
  woensdag 12 september 2012 @ 14:32:23 #235
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116687378
Logi, gekkie! Je ziet er fantastisch uit! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116691209
Mooi Logi! Trots op zijn hoor :)!
pi_116694963
logi, mooi!!! O+



Terwijl ik een buikfoto maak, wil Sofie aan Casper de auto laten zien. (ze drukte hem later echt tegen mijn buik. "assies beebie")
*poef* nu is het weg
pi_116695165
Logi, doe eens niet zo gek, je bent prachtig! O+ Geweldig juist, zo'n mooie bol!

KJ, ook al zo mooi rond O+ En leuk jurkje!
pi_116700443
Logi, met je walvis :+ mooi! O+

KJ, das al een eind hè!

Mijn 36 weken buik:
pi_116700954
KJ, ook een flinke buik. En leuk met grote zus er bij O+

Mango, prachtig O+
pi_116701009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Logi, doe eens niet zo gek, je bent prachtig! O+ Geweldig juist, zo'n mooie bol!

KJ, ook al zo mooi rond O+ En leuk jurkje!
Mango.. wat mooi!

tnx (jurkje is van prenatal)
*poef* nu is het weg
  woensdag 12 september 2012 @ 20:43:56 #242
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116704089
Mooi KJ en Mango!! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116705052
KJ mooi jurkje idd en hoe schattig! O+

Mango wat een lijntje! super! O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116712811
leuk dat iedereen zoveel foto's post! Gezellig al die verschillende vormen buiken O+ Wat zullen daar allemaal lieve leuke baby's inzitten O+
pi_116733820
Wat een fijn lurktopic is dit toch O+
Mijn vriend maakt elke maandag een voor- en zijaanzicht van mij, maar tot nu toe zijn ze natuurlijk nog allemaal hetzelfde. :')
pi_116735638
Ik heb buikfoto's! Nu nog uploaden ergens (toch?) Je kunt niet direct posten vanaf je telefoon dacht ik?
Iemand suggesties voor handige mobiele uploadsites?
pi_116735675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef Mineola het volgende:
Ik heb buikfoto's! Nu nog uploaden ergens (toch?) Je kunt niet direct posten vanaf je telefoon dacht ik?
Iemand suggesties voor handige mobiele uploadsites?
www.imgur.com. Geen gedoe met aanmelden of codes ^O^
pi_116737846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:52 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

www.imgur.com. Geen gedoe met aanmelden of codes ^O^
Kijk, dat was precies wat ik wilde horen O+
pi_116740375
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukt volgens mij! 31+2 dus.
pi_116740426
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:20 schreef Mineola het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukt volgens mij! 31+2 dus.
Ja hij is gelukt! Mooi ^O^
En we lopen op 3 dagen na gelijk :)
pi_116740481
i know :) Vond het ook zo leuk om jouw buik te zien daarom!
  donderdag 13 september 2012 @ 15:51:43 #252
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116743562
Mooi Mineola! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116745492
Mooi Mineola!
pi_116750909
Wow Logi supermooie buik juist! Lieve bol al! En als jij al een walvis bent, ben ik een.... wat is dikker en groter? :')

Mineola en Mango O+ mooi

KJ ook al zo'n mooie bol O+ en je oudste :D lief!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder, ik maak gewoon soms een foto met mijn telefoon, in de spiegel. Maak er geen shoot van ofzo, dat is niet zo mijn ding. Maar als je toch langsloopt is het zo gedaan om even snel een fotootje te maken :)
:') Dan zie je de troep die op de vloer ligt :@
Ik ga dit weekend mn man even optrommelen om een foto te maken, en dan iedere maand. t Is idd toch wel heel leuk voor later.
pi_116751063
Minola wat mooi! O+

Fieder *%%^! de troep gewoon foto maken jij! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:08:17 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116791713
logi, nice buik!

KJ, je gaat snel! Mooi hoor, en je dame O+

Mijn bijna 25 weken pens:
pi_116792503
Mini buikje Becky O+ Ga je nu een beetje gelijk op als toen je zwanger was van Noortje?
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:42:44 #258
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116793286
Nee ik loop qua grootte een week of 2/3 voor denk ik. Het is nog niet heel groot maar het groeit wel goed en ze is enorm druk. Ben blij dat ik er eindelijk een beetje zwanger uit zie.
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:31:14 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116798935
Daar zit echt duidelijk een bolletje boven je riem Becky :Y ongelooflijk dat daar al zo'n heel meisje achter zit O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:38:36 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_116799227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:52 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

www.imgur.com. Geen gedoe met aanmelden of codes ^O^
En kan je de foto daar ook weer offline halen? Want dat is het voordeel van aanmelden en codes ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:39:24 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_116799263
En Becky, prachtig figuur :Y En nog een kindje erin ook :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:45:23 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116799536
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Troel het volgende:

[..]

En kan je de foto daar ook weer offline halen? Want dat is het voordeel van aanmelden en codes ;)
Geen idee, nooit geprobeerd.
pi_116802939
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Troel het volgende:

[..]

En kan je de foto daar ook weer offline halen? Want dat is het voordeel van aanmelden en codes ;)
Ik zat daar ook al naar te kijken maar heb het nog niet kunnen vinden. Ga denk ik hierna toch maar voor een account ergens, foto's kunnen verwijderen vind ik toch wel prettig (ook al is dat geen garantie dat ze ook van internet weg zijn natuurlijk, maar toch)

Becky, mooi! Er begint echt een bolletje te komen!
pi_116808676
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik zat daar ook al naar te kijken maar heb het nog niet kunnen vinden. Ga denk ik hierna toch maar voor een account ergens, foto's kunnen verwijderen vind ik toch wel prettig (ook al is dat geen garantie dat ze ook van internet weg zijn natuurlijk, maar toch)

Becky, mooi! Er begint echt een bolletje te komen!
Heb eens gekeken bij Imgur. Sowieso kun je je daar ook registreren en zo je foto's beheren, maar als je je niet registreert dan kun je ook een deletion verzoek indienen. Wel wat bewerkelijker dan een keertje registreren denk ik.
pi_116888638
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116888720
Kwisted krijg jij niet ontzettend vaak dat mensen zeggen: ''Owww jij draagt naar voren, zal vast wel een jongetje zijn?''

(wat ik overigens schijtirritant vind want ik geloof niet zo in die theorie... Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ze kan ''zien'' wat iemand krijgt ...)

Nog even meis .. Dan is ze er echt!
  maandag 17 september 2012 @ 14:01:46 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116888761
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is mooi! Als je de buik van de foto zou snijden zou je geen idee hebben dat je zwanger bent, mooi slank gebleven :s)
pi_116888776
Ja echt heel vaak!

:Y
pi_116889150
Toch plus 15kg. Van 65 naar 80kg. Vind het zelf wel netjes. :)
  maandag 17 september 2012 @ 14:17:55 #270
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116889404
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Kwisted het volgende:
Toch plus 15kg. Van 65 naar 80kg. Vind het zelf wel netjes. :)
15 kg. is ook heel netjes. Zeker als je met een laag/normaal BMI start is dat een heel nette eindscore :+
pi_116890562
Kwisted wat een mooie buik O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116891206
Wauw Kwis O+ prachtig! En idd, gewoon een erop geplakte bol :D
  maandag 17 september 2012 @ 15:09:47 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116891528
Heb vandaag ook nieuwe foto's gemaakt, want vond het best een verschil met vorige week
32 weken, 2 dagen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116891597
Mooi S_E! En dat jij je eigen jeans nog aankunt ^O^
leuk bed ook
  maandag 17 september 2012 @ 15:12:42 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116891641
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef Mangostine het volgende:
Mooi S_E! En dat jij je eigen jeans nog aankunt ^O^
Thanx! En dat is wel mijn enige hoor! Deze viel een klein beetje baggy en heeft een heel lage band, dus valt precies onder mijn babybobbel :)
pi_116894659
Heel mooi s-e!!
pi_116896757
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Kwisted het volgende:
Toch plus 15kg. Van 65 naar 80kg. Vind het zelf wel netjes. :)
Mooie bol kwisted! Nog eventjes! O+

Grappig, ik was ook 65 kg, alleen op het eind 85+ :+ en nu 69


Ook een supermooie bol S E
pi_116897878
Kwisted, je ziet er mooi uit! O+
Ik las wel in Z&G dat je veel last hebt van jeuk op je buik :{ Hopelijk komt je meisje snel!

Mooie buik ook Spees_Eend!
pi_116898567
Mooi Kwisted! Echt een toeter O+

En Spees_Eend, mooi bolletje O+
pi_116906735
Enkele fotootjes nog van mijn buikbaby O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116915664
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Thanx! En dat is wel mijn enige hoor! Deze viel een klein beetje baggy en heeft een heel lage band, dus valt precies onder mijn babybobbel :)
Cool! Ik heb ook zo'n broek, morgen eens proberen of ie mij ook nog past :) twee weken geleden nog wel. Ik zie trouwens inderdaad duidelijk verschil bij jou!

Kwisted, wat een bol inderdaad! Dat zie je inderdaad niet van achteren. Verrassingsei!

Lise, mooi!
pi_116923067
Veel foto's bijgekomen sinds ik de laatste keer keek hier :o

Flinke toeter hoor Kwisted, mooi :Y SE, bescheiden maar mooi bolletje.

Lise, prachtige buik! O+ Wat ben je leuk gekleed ook! Dan bestaat er toch wel toffe zwangerschapskledij, oef.. Had altijd het idee dat je in wijde tenten moet rondlopen eenmaal zwanger :X
Mooi kinderkamertje (fris kleurtje) trouwens ^O^
't es tit tat 't ut es!
pi_116923558
Kwisted WAUW O+ echt heel mooi!

S-E ook een hele mooie buik al O+

Lise, jouw buik is gewoon een plaatje, echt een modelbuik! Die broek ziet er ook fijn uit zo zonder gigantische buikband, is dat een positiebroek?
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:48:52 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116925788
Dankjewel allemaal!
Lisa jij hebt ook een mooie buik! Op die tweede foto lijkt het wel zo'n perfecte modelbuik die ze in films gebruiken :D
Mineola: ja als ze maar laag genoeg zijn heb je nog een kans! En aan jouw foto's te zien zit jouw buik ook nog redelijk hoog, dus zou er in theorie nog zo'n broek onder kunnen ;)
pi_116970927
Bedankt :@ :)

Lot, het is idd een (extra lange) positiebroek, van de h&m, kost maar 20 euro en die lage band zit echt veel fijner dan een lap over je buik imo.
Verkrijgbaar in verschillende kleuren dus ik schaf me er binnenkort nog maar eentje aan denk ik O+
pi_116971041
Lise, wat een mooie buik!
En leuk kamertje! O+
pi_116972120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:15 schreef -Lise- het volgende:
Bedankt :@ :)

Lot, het is idd een (extra lange) positiebroek, van de h&m, kost maar 20 euro en die lage band zit echt veel fijner dan een lap over je buik imo.
Verkrijgbaar in verschillende kleuren dus ik schaf me er binnenkort nog maar eentje aan denk ik O+
Is dat die broek met die 'kruislingse' band aan de voorkant? Die ze ook in het mintgroen hadden? Die wilde ik steeds halen maar mijn maat was elke keer weg. Leek mij ook erg fijn, zo'n band. Ik vind die buikbanden op zich ook best comfortabel, maar bij het eten of bij warm weer vind ik ze wel in de weg zitten.
pi_116972318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Is dat die broek met die 'kruislingse' band aan de voorkant? Die ze ook in het mintgroen hadden? Die wilde ik steeds halen maar mijn maat was elke keer weg. Leek mij ook erg fijn, zo'n band. Ik vind die buikbanden op zich ook best comfortabel, maar bij het eten of bij warm weer vind ik ze wel in de weg zitten.
Die wil ik ook! Maar die zie ik niet online, volgens mij? Die (gebleekt) zwarte skinny van 30 euro is trouwens ook een enorme aanrader! Ik heb het idee dat zo'n buikband pas lekker is als je buik wat groter is, ik vind mijn broeken nu lekkerder zitten dan een paar weken geleden.
pi_116972640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef Mineola het volgende:

[..]

Die wil ik ook! Maar die zie ik niet online, volgens mij? Die (gebleekt) zwarte skinny van 30 euro is trouwens ook een enorme aanrader! Ik heb het idee dat zo'n buikband pas lekker is als je buik wat groter is, ik vind mijn broeken nu lekkerder zitten dan een paar weken geleden.
Nee klopt, die hebben ze niet online! Heb die ook al een paar keer gezocht. Had in de H&M een tijd geleden ook een koraalrode zomerbroek gekocht voor 30 euro (ook skinny, misschien dezelfde als die jij bedoelt?) en die hadden ze ook niet online.

Klopt dat die banden nu beter gaan zitten, ze komen minder hoog, sluiten beter aan en zitten niet zo in je maag te porren vind ik! :7
pi_116973706
Lise wat een mooie buik!! O+

Vandaag zelf ook weer wat buikspam gemaakt :@
Volgens mij ben ik eindelijk weer een beetje in verhouding qua termijn (17wk,5dn).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Logician78 op 19-09-2012 14:09:31 ]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116973881
Logi, wat ben je mooi O+
pi_116978414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee klopt, die hebben ze niet online! Heb die ook al een paar keer gezocht. Had in de H&M een tijd geleden ook een koraalrode zomerbroek gekocht voor 30 euro (ook skinny, misschien dezelfde als die jij bedoelt?) en die hadden ze ook niet online.

Klopt dat die banden nu beter gaan zitten, ze komen minder hoog, sluiten beter aan en zitten niet zo in je maag te porren vind ik! :7
Jaaaah! Die koraalrode! Met dat riempje! Die wilde ik ook! maar wilde ik online bestellen want nog codes
Goed, moet ik dus toch naar de winkel... De skinny die ik bedoel is deze!

quote:
17s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Logi, wat ben je mooi O+
Dat dus!
pi_116978543
O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116978747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef Mineola het volgende:

[..]

Jaaaah! Die koraalrode! Met dat riempje! Die wilde ik ook! maar wilde ik online bestellen want nog codes
Goed, moet ik dus toch naar de winkel... De skinny die ik bedoel is deze!

[..]

Dat dus!
Die met dat riempje ja! Een super fijne broek en tenminste ook een beetje hip :+
pi_116978800
:@ thx

Is dat die chino?? Want die heb ik hier liggen en in mt 38 en die zit sinds 2wk van onder te strak dus als ik er iemand blij mee kan maken, heb hem ook nog in beige. :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116978817
Logi mooi O+

Al zie ik niet wat die 3e foto moet voorstellen :?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116979012
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Logician78 het volgende:
:@ thx

Is dat die chino?? Want die heb ik hier liggen en in mt 38 en die zit sinds 2wk van onder te strak dus als ik er iemand blij mee kan maken, heb hem ook nog in beige. :)
Ik weet eigenlijk niet of het echt een chino is.. Hij zit niet echt los boven. Deze is het (voor zover je dat kunt zien op de foto)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116979043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Die met dat riempje ja! Een super fijne broek en tenminste ook een beetje hip :+
Hip, daar doe ik het voor inderdaad. :+ Je moet toch wat he, zolang je dat kind nog niet als accessoire hebt! ;)

En volgens mij is het officieel wel een chino model, het is deze Logi. Maar bij mij zat-ie ook niet zo.
pi_116979130
Ja die broek, daar heb ik dus 2 van in mt 38 hier :Y

En zie je de foto nu wel?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116979179
ja O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116979234
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef Mineola het volgende:

[..]

Hip, daar doe ik het voor inderdaad. :+ Je moet toch wat he, zolang je dat kind nog niet als accessoire hebt! ;)

En volgens mij is het officieel wel een chino model, het is deze Logi. Maar bij mij zat-ie ook niet zo.
Oh in het beige is ie ook leuk! En die is dus wel online te koop, alleen de rode niet :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')