SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Kleurdoos het volgende:
alsof ik een hete nacht met Edward Scissorhands heb gehad
verrek ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:00 schreef danic het volgende:
Kyara, op de tweede foto staat een stopcontact![]()
Mooi hoor Mango en Lise!
Doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:47 schreef -Lise- het volgende:
Het stopcontact is toevallig al te zien idd maar euh, de krant heb ik niet, fok schrijven op m'n buik en foto maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind je er trouwens niet altijd even praktisch aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Kwisted het volgende:
Ik draag ook helemaal naar voren, krijg daar veel opmerkingen over. Is wel heel mooi, maar niet altijd even praktisch..
Same herequote:Op zondag 2 september 2012 20:04 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik heb echt de schaafwonden op mijn buik staan hoor. Trek ik weer een deur open. Of dat ik even snel ergens langs wil schuiven.
SPOILER: 23 weken en 1 dag (vorige week dus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat vraagt om een fotooooquote:Op zondag 9 september 2012 19:51 schreef danic het volgende:
Wat een bescheiden buikje twinkly!
Zo ziet de mijne er al bijna uit, met 8,5 week
Becky, het begint nu écht zichtbaar te wordenquote:Op zondag 2 september 2012 10:13 schreef becky27 het volgende:
Mijn 23 weken buik (eindelijk +1 kilo)
Twink! Inderdaad niet enorm, maar wel mooie baby bellyquote:Op zondag 9 september 2012 19:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Vers van de pers .. vanmiddag gemaakt .. A.s. woensdag 33 weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En navel! Geen plopperd dus maar een die gewoon steeds meer aan het verdwijnen isIk denk echt dat ik eerder een gladde, navelloze buik krijg dan een plopperd :"+
Ohhh LBquote:Op zondag 9 september 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mijne aan het eind van de dag (en overdag hoef ik er ook niet veel moeite voor te doen)
[ afbeelding ]
Excuus voor de brakke telefoonkwaliteit, ik moet mn lief nog steeds de camera in handen duwen voor een fatsoenlijke foto...
En ohja, 11 weken vandaag
Wat een mooi bolletje al!quote:Op zondag 9 september 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mijne aan het eind van de dag (en overdag hoef ik er ook niet veel moeite voor te doen)
[ afbeelding ]
Excuus voor de brakke telefoonkwaliteit, ik moet mn lief nog steeds de camera in handen duwen voor een fatsoenlijke foto...
En ohja, 11 weken vandaag
Haha, ja, ik vind het nu al spannend hoor!quote:Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat kon ik in het begin ook niet Belle![]()
Maar dat gaat toch echt vanzelf weet ik inmiddels![]()
Nou, afgelopen zaterdag werd geopperd om eerst de cd met zeekoe geluiden aan te zetten voordat ik de hottube in ging.quote:Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef Cathmar het volgende:
Tico, jij den! Ha, als jij een walvis voor moet stellen dan ben ik euuhhh een mammoet?
En LB met een buikje
Haha dan ben je een neppertquote:Op maandag 10 september 2012 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen stopcontact op de plee van mn werk... Wat nu??
Doe is avond buik potsen joh!quote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
In de avond is het wel meer, of als ik flinke stukken heb gelopen ofzo.
Maar ik walvis lekker dus.
Zeker!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:30 schreef Logician78 het volgende:
Oh wat een mooie buiken hebben jullie toch!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Zeker!Jij toch ook?! Doe eens update!
Hier de mijne bij 20 weken (2e kindje)
[ afbeelding ]
Jep, heeeel charmantquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef __Isis__ het volgende:
Thx! Oh ja, je ligt te snotteren op de bank hè? Beterschap! En good to have you back!
Jij bent mooi slank. Lijkt alleen of je een skippybal op het geplakt.quote:
Thanks! En dan ben ik al van 57 naar 72 kg gegaan...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij bent mooi slank. Lijkt alleen of je een skippybal op het geplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |