quote:Op woensdag 12 september 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder, ik maak gewoon soms een foto met mijn telefoon, in de spiegel. Maak er geen shoot van ofzo, dat is niet zo mijn ding. Maar als je toch langsloopt is het zo gedaan om even snel een fotootje te maken
En kan je de foto daar ook weer offline halen? Want dat is het voordeel van aanmelden en codesquote:Op donderdag 13 september 2012 11:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
www.imgur.com. Geen gedoe met aanmelden of codes
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
En kan je de foto daar ook weer offline halen? Want dat is het voordeel van aanmelden en codes
Ik zat daar ook al naar te kijken maar heb het nog niet kunnen vinden. Ga denk ik hierna toch maar voor een account ergens, foto's kunnen verwijderen vind ik toch wel prettig (ook al is dat geen garantie dat ze ook van internet weg zijn natuurlijk, maar toch)quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
En kan je de foto daar ook weer offline halen? Want dat is het voordeel van aanmelden en codes
Heb eens gekeken bij Imgur. Sowieso kun je je daar ook registreren en zo je foto's beheren, maar als je je niet registreert dan kun je ook een deletion verzoek indienen. Wel wat bewerkelijker dan een keertje registreren denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al naar te kijken maar heb het nog niet kunnen vinden. Ga denk ik hierna toch maar voor een account ergens, foto's kunnen verwijderen vind ik toch wel prettig (ook al is dat geen garantie dat ze ook van internet weg zijn natuurlijk, maar toch)
Becky, mooi! Er begint echt een bolletje te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Kwisted het volgende:
Die is mooi! Als je de buik van de foto zou snijden zou je geen idee hebben dat je zwanger bent, mooi slank geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
15 kg. is ook heel netjes. Zeker als je met een laag/normaal BMI start is dat een heel nette eindscorequote:Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Kwisted het volgende:
Toch plus 15kg. Van 65 naar 80kg. Vind het zelf wel netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx! En dat is wel mijn enige hoor! Deze viel een klein beetje baggy en heeft een heel lage band, dus valt precies onder mijn babybobbelquote:Op maandag 17 september 2012 15:11 schreef Mangostine het volgende:
Mooi S_E! En dat jij je eigen jeans nog aankunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |