Ik niet iigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie heeft er dan op jou gestemd?
Het is ook geen vertrouwen hebben in je maar hun verwachtingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die op mij stemmen, bedankt voor het vertrouwen maar ik heb niet eens gesolliciteerd en ga dat ook nooit doen.
Ik heb op jou gegokt.quote:
wij zijn toch de twee ubervoetballoverchicksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]Nog een vrouw hiero. Spannnneeeennnnd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
wij zijn toch de twee ubervoetballoverchicks
Jullie snappen de poll niet. Het is geen verkiezing, ook geen voorkeur maar er wordt gevraagd naar je verwachting.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik beloof iig betere dingen in de toekomst, dus stem op mij
[ afbeelding ]
Tja, nu we geen Ek meer te modden hebben, is VBL erbij appeltje eitje natuurlijk voor onsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]Het kunnen ook nog TWEE vrouwen worden natuurlijk. Lekker veel topics met lekkere voetballers, topics over damesvoetbal, ik weet er wel een paar hoor
Ik stem op jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]Het kunnen ook nog TWEE vrouwen worden natuurlijk. Lekker veel topics met lekkere voetballers, topics over damesvoetbal, ik weet er wel een paar hoor
Wil je dat niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie stemt op mij dan? Ik word geen mod.
Moet je wel Eredivisie Live & Sport 1 hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tja, nu we geen Ek meer te modden hebben, is VBL erbij appeltje eitje natuurlijk voor ons
Echt wel, ik heb nog wel wat tijd over. En een zachte vrouwenhand is wel goed voor die mannen hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tja, nu we geen Ek meer te modden hebben, is VBL erbij appeltje eitje natuurlijk voor ons
Je weet dat ik tegenwoordig weer man ben he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Oh ja verrekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weet dat ik tegenwoordig weer man ben he?
zacht, maar streng en rechtvaardigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb nog wel wat tijd over. En een zachte vrouwenhand is wel goed voor die mannen hier
Alleen wil ik censuur op alles wat Ajax is, gelijk permbannen en direct verwijderen van het forum..quote:
Gaat moeilijk met Karina/quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen wil ik censuur op alles wat Ajax is, gelijk permbannen en direct verwijderen van het forum..
Oei dan heb je wel een probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen wil ik censuur op alles wat Ajax is, gelijk permbannen en direct verwijderen van het forum..
Ik kan best objectief zijn hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je kiezers tevreden houden.
Het is Jojoortje gelukt om te veranderen van mening dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |