Alleen het VI topic sla ik tegenwoordig over, mijn laptop crasht elke keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die posten/lurken hier best vaak + ze hebben het EK-forum gemod.
Door die gifjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen het VI topic sla ik tegenwoordig over, mijn laptop crasht elke keer
+ WK en tijdens het seizoen meemodden in livetopics.. ik denk dat karina en ik aardig de klappen van de zweep kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die posten/lurken hier best vaak + ze hebben het EK-forum gemod.
En ik herinner me ook nog de tijd dat Cruijff bij Feyenoord speeldequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
+ WK en tijdens het seizoen meemodden in livetopics.. ik denk dat karina en ik aardig de klappen van de zweep kennen
Ik heb het hier eigenlijk nooit, maar laatst opende ik een gifjes pagina en dat ging ook niet echt lekker, ik heb wel de instelling op 301 posts per pagina, als je dat op minder instelt gaat het misschien beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik had het vorig seizoen ook steeds. Nu kijk ik VI gewoon en post ik elders
Ik heb wel eens koffie gehad van Sjakie toen ik een tentamen aan het maken was. (in de edenhal)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik herinner me ook nog de tijd dat Cruijff bij Feyenoord speelde
Oh en de tijd dat Ruud Krol een snackbar had EN ik heb weleens een patatje gehaald bij Sjakie Swart in de Jaap Edenhal.
Heb ik ook inderdaad, met 25 gaat het wel beter. Komt denk ik ook dat deze laptop niet zo heel modern is EN draadloos zal ook wel langzamer zijn dan bekabeld, maar dan moet ik achter mijn pc gaan zitten en dat vind ik niet lekker tijdens tv kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het hier eigenlijk nooit, maar laatst opende ik een gifjes pagina en dat ging ook niet echt lekker, ik heb wel de instelling op 301 posts per pagina, als je dat op minder instelt gaat het misschien beter.
Ik zag hem daar patat bakken als ik ging schaatsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb wel eens koffie gehad van Sjakie toen ik een tentamen aan het maken was. (in de edenhal)
Ja ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik herinner me ook nog de tijd dat Cruijff bij Feyenoord speelde
Oh en de tijd dat Ruud Krol een snackbar had EN ik heb weleens een patatje gehaald bij Sjakie Swart in de Jaap Edenhal.
Ik post eigenlijk bijna nooit tijdens het programma, omdat het vaak zo snel gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, met 25 gaat het wel beter. Komt denk ik ook dat deze laptop niet zo heel modern is EN draadloos zal ook wel langzamer zijn dan bekabeld, maar dan moet ik achter mijn pc gaan zitten en dat vind ik niet lekker tijdens tv kijken.
Ik had in die hal vaak tentamens, in de winter was dat een ramp, dan zat je op het ijs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem daar patat bakken als ik ging schaatsen.
Och dat ben ik wel gewend van TAL livetopics en de zondag SC.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk bijna nooit tijdens het programma, omdat het vaak zo snel gaat.
Ik zie het al.... jullie 2 worden de VBL-mods 'uh?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
+ WK en tijdens het seizoen meemodden in livetopics.. ik denk dat karina en ik aardig de klappen van de zweep kennen
Echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had in die hal vaak tentamens, in de winter was dat een ramp, dan zat je op het ijs.
Wij zeggen niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het al.... jullie 2 worden de VBL-mods 'uh?!
er lag wel tapijt op dan, maar na een uur had je wel bevroren voeten en boeken die je zo lang op de grond had gelegd waren ook ijskoud.quote:
Ja kan me voorstellen, idioot zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
er lag wel tapijt op dan, maar na een uur had je wel bevroren voeten en boeken die je zo lang op de grond had gelegd waren ook ijskoud.
het woord moderator is A-seksueelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zeggen niks![]()
Wat is eigenlijk het vrouwelijke woord voor moderator? Moderatorin? Moderin?
Dan noemen we het een Moderatorinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer ik hoopte een nieuw woordje uitgevonden te hebben.
God verhoede...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het al.... jullie 2 worden de VBL-mods 'uh?!
Bedankt voor de steun.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie het ook gaan worden, ik zal de eerste zijn om hen dood te wensen. Kunnen ze gelijk oefenen met notes
Liev van mij he?
Twente heeft ook nog geen mod hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ben je dan dit keer voor Feyenoord?
Dus toch stinhoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax is nu 2 keer achter elkaar kampioen, een extra Ajax mod kan ook geen kwaad.
quote:
En niemand mag /kan meer een topic openen behalve Stijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan zijn er alleen nog posts van hoog niveau toegestaan, wel met rare spelfouten.
Nou ja daar is hij sowieso altijd al haantje de voorste meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En niemand mag /kan meer een topic openen behalve Stijn
Die heeft het te druk met zijn rap carrièrequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom wordt 3M1N3M niet genoemd?
Yo, ik ben Aminam zij gaat op roodquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met zijn rap carrière
Dit lijkt wel op zijn werk jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Yo, ik ben Aminam zij gaat op rood
ik ben de ham jij bent een gangster jij moet dood
Ik ben stoer en rij door rood
je bent een kei dikke zak met kloot!
Als dat door rood rijden op een fiets is, dan kan het kloppenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Yo, ik ben Aminam zij gaat op rood
ik ben de ham jij bent een gangster jij moet dood
Ik ben stoer en rij door rood
je bent een kei dikke zak met kloot!
3m1n3m dikt alles graag een beetje aan hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat door rood rijden op een fiets is, dan kan het kloppen
Incl taart!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krijgen we een of andere ceremonie? Waarom de fuck zou zij er bij moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |