Good Game Gesinkquote:
Hij gaat lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus die commentator op de stream
Ja, dat gebeurd iedere keer deze vueltaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef Redefine het volgende:
De favorieten zelf zullen wel weer en groupe naar boven rijden.
Ja. Maar bij een versnelling voorin is hij denk ik gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef Blik het volgende:
Valverde komt gewoon terug, hij is er al bijna
Oekraïne eerderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die shirts van Saxobank..het is nog steeds geen gezicht. Precies de vlag van Zweden.
Het sloeg sowieso al nergens op faalhaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Redefine het volgende:
Nu is het leuk om ongelijk te hebben
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het sloeg sowieso al nergens op faalhaas.
Froomequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
Froome vs Conta in een tijdrit, wie zal er winnen?
Doet die toch bijna altijd.quote:
Ik denk Froome.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
Froome vs Conta in een tijdrit, wie zal er winnen?
Europcar bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Gitank2 het volgende:
Heeft Sky de leverancier die Lotto vorig jaar had?
Niet de etappe om het te doen, klim wordt alleen maar minder steil en groot gat met Martin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rabo's kunnen niet of willen nog niet?
Veel meer had ik ook niet verwacht om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Zelva het volgende:
Nou ja, toptienplaatsjes voor de Nederlanders dan maar.
Ja, maar ik denk dat Navarro voor Roche geen pijn moet doen an sich.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
Het verlies van Navarro zal Bertje volgend jaar echt gaan voelen.
Jij had verwacht dat Roche beter zou zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Veel meer had ik ook niet verwacht om eerlijk te zijn
Niet zo gek als je zag hoe die Sky's bij die waaiers vooraan aan het beuken waren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome eens in zn eentje in een groepje.
Kan beter in het wiel blijven hangen ja.quote:
Top 2 stond eigenlijk wel vast. Plaats 3 was enigszins open, maar ik verwacht daar niet de Gees of Mollema.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat Roche beter zou zijn?
Uran kijkt altijd de verkeerde kant op, dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Szura het volgende:
Zou Froome nou telkens uit automatisme achterom gaan kijken waar Uran blijft?
Ik moet nog maar zien of Roche er na drie weken ook voor zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel verwacht dat een Rodriguez, Froome en Contador in ieder geval beter zouden zijn. Dus dan zit er niet meer in dan top-10quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ritzege kan nog hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roche wil nu al zn klassement beschermen
Rodriquez verliest wel een uur in de tijdrit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel verwacht dat een Rodriguez, Froome en Contador in ieder geval beter zouden zijn. Dus dan zit er niet meer in dan top-10
Bron?:')quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wiggins aan de dope net als de rest van Sky.
Of anders wel ergens in een hele lastige bergrit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rodriquez verliest wel een uur in de tijdrit.
Daar verwacht ik Mollema ook niet in de top 3, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of anders wel ergens in een hele lastige bergrit.
Roche kan wel goed aankomen en Gerdemann kon het ook ooit aardig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Redefine het volgende:
LtD gaat ze er allemaal uitsprinten straks
Nee, maar Rodriguez rijdt zelden een ronde zonder slechte dag. Waar hij meer tijd zal verliezen dan Mollema.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar verwacht ik Mollema ook niet in de top 3, eigenlijk.
Als ik LtD en sprinten in een adem noem, hoor je gewoon te weten dat het niet serieus bedoeld isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roche kan wel goed aankomen en Gerdemann kon het ook ooit aardig.
Laurens heeft gewoon een vrije rol, en die pakt die mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Niet echt nuttig ofzo, van Laurens. Hier heb je vrij weinig aan.
Joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik LtD en sprinten in een adem noem, hoor je gewoon te weten dat het niet serieus bedoeld is
Je antwoord was veel te serieusquote:
Dat hebben we allemaal gemist. Spaanse regiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Ow wacht, ik had even gemist dat Froome enzo terug gepakt waren.
Alleen Roche peddelt er nog tussen met Ten Dam, Gerdemann, een figuur van Caja Rural en nog iemand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Ow wacht, ik had even gemist dat Froome enzo terug gepakt waren.
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Zelva het volgende:
Als Mollema kon sprinten voor de overwinning, zou ie kans maken.
Als Degenkolb kon sprinten voor de overwinning had ie ook kans, maar zo is het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Zelva het volgende:
Als Mollema kon sprinten voor de overwinning, zou ie kans maken.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Degenkolb kon sprinten voor de overwinning had ie ook kans, maar zo is het niet.
En volgens mij knecht Gesink weer voor Mollemaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef marcodej het volgende:
Menchov aan het knechten voor Gesink.
Het is toch gewoon zo?quote:
Als ik een wielrenner was geweest, en ik kon sprinten en ik deed mee aan de Vuelta had ik kunnen winnen, maar ja ik doe niet mee helaasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Degenkolb kon sprinten voor de overwinning had ie ook kans, maar zo is het niet.
Nee is niet zo. Er rijden er nu toevallig nog 2 voor omdat het peleton lamlendig bezig was. Degenkolb had hier NOOIT bij gezeten.quote:
Als Demare kon klimmen ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf al te verwachten als je ziet dat ze hier op dag drie en vier al gaan klimmen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind de vuelta nu al beter dan de Tour
Is het ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef baggerbaas het volgende:
Is het wel Menchov? Lijkt mij eerder Losada
fantastisch momentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht die Garcia nu echt dat ie gewonnen had?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:55 schreef Redefine het volgende:
Garcia heeft duidelijk ook te lijden onder de slechte registratie van de Spanjaarden. Daardoor wist hij niet dat er nog renners voor zaten.
Ik pak de beschuitjes wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze berg heeft toch min of meer een muis gebaard..
Hij stuurt Piti er wel op af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:55 schreef Sasman het volgende:
Valverde![]()
Hopelijk gaat hij een paar man van Sky klappen geven.
Ook goed voor het ploegenklassement.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:55 schreef marcodej het volgende:
Al met al weer een prima rit voor Rabeau.
Gisteren gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:57 schreef DeeBee het volgende:
Ow nu hebben ze bij een sprint die níet spannend was wel binnen no-time een shot van de zijkant...
Stijn zou dat beter hebben gedaan..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:57 schreef Sasman het volgende:
YAHAAAA VDB2 nu over de finish lijn.
Top 20 zit er nog in jongens! yahhaaaaaa
Movistar is nu wel een beetje weggevallen, dus Rabo en Katowica staan 1 en 2 denk ik?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ook goed voor het ploegenklassement.
het zou ook wat zijn als ze van gisteren niets geleerd hadden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:57 schreef DeeBee het volgende:
Ow nu hebben ze bij een sprint die níet spannend was wel binnen no-time een shot van de zijkant...
Stijn zou nu al 2.13 zijn uitgelopen op Contador.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Stijn zou dat beter hebben gedaan..
Cobo gaat net als vorig jaar in de laatste anderhalve week pas het gas erop gooien (kuch).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef baggerbaas het volgende:
Wel opvallend dat Movistar Intxausti liet wachten ipv Cobo.
Hopelijk leren ze dan ook van vandaag, dat ze de tijdverschillen etc. wat beter door gaan geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
het zou ook wat zijn als ze van gisteren niets geleerd hadden.
Gianetti brengt een bezoekje aan de Movistar bus op de rustdagen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Cobo gaat net als vorig jaar in de laatste anderhalve week pas het gas erop gooien (kuch).
Een levering aan Piti2 en Hobo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:00 schreef Redefine het volgende:
Gianetti brengt een bezoekje aan de Movistar bus op de rustdagen.
Ja ten dam 9equote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:59 schreef Blik het volgende:
3 Nederlanders in de top-10 neem ik aan?
Wellicht een half maandloon op Valv. gebet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:01 schreef Redefine het volgende:
Die man naast Danny bij ES klinkt ook alsof hij elk moment uit het raam kan springen
1 Simon Clarke (Aus) Orica - GreenEdge 4:30:26quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:59 schreef Blik het volgende:
3 Nederlanders in de top-10 neem ik aan?
Die kwam in een groepje achter die groep binnen op een halve minuut ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:01 schreef Szura het volgende:
Ten Dam 7, Mollema 9 en Gesink 22.
Waar hangt Anton uit?
Of hij weet nu dat hij langer op zijn hond moet passen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:01 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Wellicht een half maandloon op Valv. gebet.
En ook bonificaties, jammer dat ze die in de Tour hebben afgeschaft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:01 schreef BlaZ het volgende:
In 4 etappes meer dragers van de leiderstrui dan in de hele tour
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
En ook bonificaties, jammer dat ze die in de Tour hebben afgeschaft.
omdat tony martin politieman isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom gebruikt de organisatie de militaire vlag van Duitsland?
volgens mij Valverde nog net voor LtDquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Van http://wielrennen.startpagina.nl/prikbord/
1 101 RODRIGUEZ, Joaquin KAT 13h 18' 45''
2 181 FROOME, Christopher SKY + 1''
3 201 CONTADOR, Alberto STB + 5''
4 166 MOLLEMA, Bauke RAB + 9''
5 161 GESINK, Robert RAB + 9''
6 188 URAN, Rigoberto SKY + 11''
7 107 MORENO, Daniel KAT + 14''
8 19 ROCHE, Nicolas ALM + 24''
9 168 TEN DAM, Laurens RAB + 46''
10 1 COBO, Juan José MOV + 47''
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Gitank2 het volgende:
En ook bonificaties, jammer dat ze die in de Tour hebben afgeschaft.
Echt genot ja, adelaar en alles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef marcodej het volgende:
En waarom rijden ze met Franse kentekens? Tis toch in Spanje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef marcodej het volgende:
1 Rabobank Cycling Team RAB 39h 19' 14''quote:
Netjes van de Nederlanders met zn 3en in de top10quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:07 schreef SanAnt het volgende:
1 Rabobank Cycling Team 39h 19' 14''
2 SKY Procycling a 3
3 Astana Pro Team a 1:55
Omdat ASO de organisator is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En waarom rijden ze met Franse kentekens? Tis toch in Spanje?
Zeker, 3 man dus in de top 10. Rabo leidt het ploegenklassement èn alle Nederlandse renners van naam zijn gewoon nog keurig overeind geblevenquote:
In vergelijking met Allison Steinkamp is het allemaal niet echt veel aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Redefine het volgende:
Die rondemissen bij de etappe winnaar zijn niet echt veel aan
Mooi tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef marcodej het volgende:
twitter:petercossins twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 18:39:11Flecha: To those who are handing out lessons on ethics, I remind them that a car hit me when I was in a break and no one waited for me reageer retweet
Toch vraag ik me wel af wat de rol is van Ten Dam deze Vuelta. Is hij echt meegenomen als meesterknecht en niet meer dan dat of meer in een soort vrije rol die als het zo uitkomt ook Mollema en Gesink kan helpen? Als hij echt als meesterknecht meegenomen is, snap ik de actie van vandaag niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef BlaZ het volgende:
En Rabo profiteert, niet meegereden vooraan. Maar wel 3 man in de top 10 nu.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat in elk geval Clarke en Martin wel vooruit blijven en dat Clarke 'm misschien wel eens zou kunnen winnen.
Hij keek meerdere malen achterom, niet helemaal duidelijk wat hij nou van plan was met nog 2 man op kop die zo goed als zeker op dat moment niet meer in te halen waren. Voor de ritzege zal het niet geweest zijn en Gesink of Mollema maakte ook niet veel aanstalten om een jump te wagen waarbij ten Dam ter hulp kon schieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch vraag ik me wel af wat de rol is van Ten Dam deze Vuelta. Is hij echt meegenomen als meesterknecht en niet meer dan dat of meer in een soort vrije rol die als het zo uitkomt ook Mollema en Gesink kan helpen? Als hij echt als meesterknecht meegenomen is, snap ik de actie van vandaag niet helemaal.
twitter:laurenstendam twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 18:45:56Our bus was broken and not at the finish today! Luckily I could take @VacansoleilDCM shower after this freakin hot stage! Thanks Michel! reageer retweet
Wellicht dat men na gisteren tot de conclusie is gekomen dat Gees en Mol niet goed genoeg zijn om Contador en Froome te kloppen bergop. Dan maar overgeschakeld op de meerdere pionnen-tactiek? (hoe kansloos die vaak ook is..).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch vraag ik me wel af wat de rol is van Ten Dam deze Vuelta. Is hij echt meegenomen als meesterknecht en niet meer dan dat of meer in een soort vrije rol die als het zo uitkomt ook Mollema en Gesink kan helpen? Als hij echt als meesterknecht meegenomen is, snap ik de actie van vandaag niet helemaal.
Ploegenklassement? Of door mee te springen in ontsnappingen druk zetten vanuit een hoge klassementspositie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |