Netjes van de Nederlanders met zn 3en in de top10quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:07 schreef SanAnt het volgende:
1 Rabobank Cycling Team 39h 19' 14''
2 SKY Procycling a 3
3 Astana Pro Team a 1:55
Omdat ASO de organisator is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En waarom rijden ze met Franse kentekens? Tis toch in Spanje?
Zeker, 3 man dus in de top 10. Rabo leidt het ploegenklassement èn alle Nederlandse renners van naam zijn gewoon nog keurig overeind geblevenquote:
In vergelijking met Allison Steinkamp is het allemaal niet echt veel aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef Redefine het volgende:
Die rondemissen bij de etappe winnaar zijn niet echt veel aan
Mooi tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom gebruikt de organisatie de militaire vlag van Duitsland?
twitter:petercossins twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 18:39:11Flecha: To those who are handing out lessons on ethics, I remind them that a car hit me when I was in a break and no one waited for me reageer retweet
Toch vraag ik me wel af wat de rol is van Ten Dam deze Vuelta. Is hij echt meegenomen als meesterknecht en niet meer dan dat of meer in een soort vrije rol die als het zo uitkomt ook Mollema en Gesink kan helpen? Als hij echt als meesterknecht meegenomen is, snap ik de actie van vandaag niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef BlaZ het volgende:
En Rabo profiteert, niet meegereden vooraan. Maar wel 3 man in de top 10 nu.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat in elk geval Clarke en Martin wel vooruit blijven en dat Clarke 'm misschien wel eens zou kunnen winnen.
Hij keek meerdere malen achterom, niet helemaal duidelijk wat hij nou van plan was met nog 2 man op kop die zo goed als zeker op dat moment niet meer in te halen waren. Voor de ritzege zal het niet geweest zijn en Gesink of Mollema maakte ook niet veel aanstalten om een jump te wagen waarbij ten Dam ter hulp kon schieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch vraag ik me wel af wat de rol is van Ten Dam deze Vuelta. Is hij echt meegenomen als meesterknecht en niet meer dan dat of meer in een soort vrije rol die als het zo uitkomt ook Mollema en Gesink kan helpen? Als hij echt als meesterknecht meegenomen is, snap ik de actie van vandaag niet helemaal.
twitter:laurenstendam twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 18:45:56Our bus was broken and not at the finish today! Luckily I could take @VacansoleilDCM shower after this freakin hot stage! Thanks Michel! reageer retweet
Wellicht dat men na gisteren tot de conclusie is gekomen dat Gees en Mol niet goed genoeg zijn om Contador en Froome te kloppen bergop. Dan maar overgeschakeld op de meerdere pionnen-tactiek? (hoe kansloos die vaak ook is..).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch vraag ik me wel af wat de rol is van Ten Dam deze Vuelta. Is hij echt meegenomen als meesterknecht en niet meer dan dat of meer in een soort vrije rol die als het zo uitkomt ook Mollema en Gesink kan helpen? Als hij echt als meesterknecht meegenomen is, snap ik de actie van vandaag niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |