Gewoon negeren, die is al zo oud dat hij alleen nog voor kleuters leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
Wees er maar trots op...
@Vannelle, tnx voor de lijm!
@Rucky, hard gewerkt vandaag?
Zo dan, dus jij ligt er ook vroeg in vanavondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon negeren, die is al zo oud dat hij alleen nog voor kleuters leuk kan zijn.![]()
![]()
![]()
Wel lekker gewerkt maar ik was erg blij toen ik naar huis mocht. Maar ik was ook al om 5.00 uur wakker en gelijk naar mijn werk gegaan.
Dat deed ik gisteren en dan ben ik dus vroeg wakker. Maar dan kan ik ook vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo dan, dus jij ligt er ook vroeg in vanavond
quote:
Vunzige opmerkingen zijn zeker niet gepast.quote:
Van mij mag jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vunzige opmerkingen zijn zeker niet gepast.
Dat gat door de buik, daar kan ik wel wat mee.quote:
quote:
Oh, nou vooruit.quote:
Waar denk je dat dat gat door kwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit.
Hey Merlijn, Belle moet weer eventjes gelijmd worden. Werk aan de winkel
Heb je zulk explosief verspreidend zaad lijm danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat gat door kwam![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb je zulk explosief verspreidend zaad dan
Patricia Paaij, is dat niet iets voor je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat gat door de buik, daar kan ik wel wat mee.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Patricia Paaij, is dat niet iets voor je?
Hallo trouwens![]()
'k moet bij jouw ava steeds aan 'rood' van marco borsato denken ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik aan:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k moet bij jouw ava steeds aan 'rood' van marco borsato denken ...
Doet dat zeer zo'n puntenslijper?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één op mijn tenen laten vallen en sindsdien draag ik veiligheidsschoenen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doet dat zeer zo'n puntenslijper?
'quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
'![]()
![]()
Vandaag een kraamtaart gemaakt, maar met deze temperatuur valt dat nog niet mee! Morgen baby snuffelen!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zat net op de fiets. En juist op dat moment gaat het regenen.
Hoi dolfijntje. Ben je weer ontsnapt uit je zwembad?quote:
des te meer voor dolfiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef kwiebuske het volgende:
de snacks wel![]()
thanx
had ik net nodig
zovaak zuup ik nie.. dus ach ja...quote:
ff in de magneblieb doen johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer mijn reep witte-chocolade-met-gepofte-rijst naar binnen te werken, maar volgens mij staat mijn koelkast te hoog...
* Ireth pakt een hamer en beitel...
Geloof dat ik hier een kangoo bij nodig hebt.. en ik wil geen warme zachte chocola uit de magnetron.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
of je doet je kunstgebitje in ireth
dan moet je wachtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geloof dat ik hier een kangoo bij nodig hebt.. en ik wil geen warme zachte chocola uit de magnetron.
Eehhmm.. hebbie ook 7up?? Ik en alco gaan nie samenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan moet je wachten
wijntje dan maar?
ik ook niet, dus ik zie geen verschilquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. hebbie ook 7up?? Ik en alco gaan nie samen![]()
en dat is?quote:
heb alle lichaamsdelen nog.. ik adem nog..quote:
ik heb hier nog wel flessies liggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zovaak zuup ik nie.. dus ach ja...
Hier prima hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb alle lichaamsdelen nog.. ik adem nog..
dus ja
daar?
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel flessies liggenkom maar langs
kunnen we gezellig samen naar noorderzon!quote:
check! Heb ik!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. hebbie ook 7up?? Ik en alco gaan nie samen![]()
nou tis nog tot en met zondagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is al aant inpakken
wanneer vertrekken we maatje?
dus nu vertrekken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nou tis nog tot en met zondag
whahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
Een 600 watt voeding in de computer doet wonderen qua temperatuur!
* Ireth eet chocolade....
Het wil niet zeggen dat hij ook die 600W gebruikt hoor. Dat is wat hij max. kan leverenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
Een 600 watt voeding in de computer doet wonderen qua temperatuur!
* Ireth eet chocolade....
Eindelijk iemand die het verschil snapt tussen max. vermogen en het benodige vermogen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het wil niet zeggen dat hij ook die 600W gebruikt hoor. Dat is wat hij max. kan leveren
Smakelijk
Ik zie de grote ster in het knoflookbakje.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het verschil snapt tussen max. vermogen en het benodige vermogen.![]()
![]()
Vroger had je ook computerspeakers met wel 500 Watt vermogen!quote:
Ik zei ook niet dat de 600 watt van de voeding de oplossing bracht, maar dat de 600 watt voeding de oplossing brachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het wil niet zeggen dat hij ook die 600W gebruikt hoor. Dat is wat hij max. kan leveren
Smakelijk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vroger had je ook computerspeakers met wel 500 Watt vermogen!
Voor maar 10 euro!
Hee, niet gelijk zo hčquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de 600 watt van de voeding de oplossing bracht, maar dat de 600 watt voeding de oplossing bracht
Vroeger had je alleen het geluid uit je interne pc speaker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vroger had je ook computerspeakers met wel 500 Watt vermogen!
Voor maar 10 euro!
En het geluid van het mini cassettebandje wat heen en weer ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen het geluid uit je interne pc speaker.
Ja iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen het geluid uit je interne pc speaker.
Ik had vroeger voornamelijk het geratel van het lezen van mijn diskette's op mijn commodore!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En het geluid van het mini cassettebandje wat heen en weer ging.
Of je matrixprinter het Wilhelmus laten ratelen d.m.v. zo'n proggiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En het geluid van het mini cassettebandje wat heen en weer ging.
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Of je matrixprinter het Wilhelmus laten ratelen d.m.v. zo'n proggie
Totoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oeh
Een concert van mijn favoriete band op Youtube
En die waren nog stil bij de voorlopers daarvan (typemachine, maar dan in printervorm, hebben wij thuis nog gehad)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Of je matrixprinter het Wilhelmus laten ratelen d.m.v. zo'n proggie
Zo'n ding heb ik ook nog gehad. Een Brother BP-nogwatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef frederik het volgende:
[..]
En die waren nog stil bij de voorlopers daarvan (typemachine, maar dan in printervorm, hebben wij thuis nog gehad)
geen regen en onweer gehad?quote:
Ja wel regen en een paar donders onweer, maar helaas is het hier nog steeds niet opgefristquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geen regen en onweer gehad?
hier redelijk afgekodeld
Mooi nummerquote:
quote:
Bij deze word ik altijd een beetje verdrietig. Maar ook een mooi nrquote:
hier nog 1...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bij deze word ik altijd een beetje verdrietig. Maar ook een mooi nr. Sowieso vind ik bijna alles van Evanescence wel goed
Nooit van gehoord, maar klinkt wel relaxedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier nog 1...
sommige nummers laten inderdaad tranen over je wangen lopen
maar ondanks dat zijn ze wel goed
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
Met afstand het mooiste nummer wat ik ooit gehoord heb
niet het allermooiste nummerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
Met afstand het mooiste nummer wat ik ooit gehoord heb
dat mag hoor! ik wil niet zeggen dat ik fan ben, maar vanavond even weilquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet het allermooiste nummer
wel heeeeeeeeeel goed
sorry
geen evanescense fan
korn is ook goed inderdaadquote:
amen!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth??
wist niet dat je verdiende aan je cavinee
Ik heb alle concerten van zequote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb alle concerten van ze(no joke)
Oeh die is ook erg fijnquote:
niet in de stemming ?quote:
geeft niets.. blijft mooi nummerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet in de stemming ?
herinneringen
sorry
Whoewahahahahaaaaa!!!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth??
wist niet dat je verdiende aan je cavinee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whoewahahahahaaaaa!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nie gezien
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Cavineetopic in F&F! en anders in mijn Cavineefotoalbum op Feestboek!quote:
morgen even helepn onthoudenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Cavineetopic in F&F! en anders in mijn Cavineefotoalbum op Feestboek!
quote:
yeah niet mijn stijl. maar vind ik dus ook een mooi nrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |