quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias krijgt morgen gipsen mag dan donderdag naar huis.
Babysoftware-updates dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef bitterend het volgende:
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hm. Nou dat moet wel te vinden zijn toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.
Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Ik heb nog een fiat panda van 5 jaar oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.
Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Bobike bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Danku vlindertje![]()
Mooie meisje clauwklinkt als een heftige begin zo!
LOL. Wij hebben ook dat bovenste bobike stoeltje, die sluiting is zooooo irritant, heb je nog best wat kracht voor nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goed
Dwangvoederenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:21 schreef Tinuviel het volgende:
Wow, Phaidra, wat goed.
De mijne heeft ook zo lekker geslapen van 22/22.30 uur tot nu. Om 7 uur moest hij gedwongen eten, maar van wakker zijn kun je haast niet spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:
Hij heeft nu dus een gipsbroek voor 3 weken. En daarna kijken ze hoe zijn verdere ontwikkeling is en dan kijken ze of er fysio nodig is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:18 schreef Kyara het volgende:
Agossie, dat zal voor hem ook wel wennen zijn. En wat is nu het verdere traject?
Oh ja, dat is een goede ja. Hij doet het wel vaak in bed of vlak voor bedtijd inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef klavertje-4 het volgende:
O en Kyara dat op het hoofd krabben doet M ook sinds deze week, het lijkt zijn nieuwe 'ik ben moe' signaal te zijn
Verder totaal niet bijgelezen, maar joepie weer een aanbiedingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:29 schreef Kyara het volgende:
Hoe lang zitten babies in maat 4 eigenlijk? Best lang toch?
Weer een goede pamperaanbieding bij de wehkamp maar ik heb nog best veel maat 4 liggen dus twijfel of ik niet al maat 4+ of 5 moet kopen.
Hier ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:19 schreef Nirak het volgende:
Hier wordt aan een oortje gefriemeld als D moe is
Tof dankje. 150+5 gaat hier schoon op, 180+6 blijkt ook wat veel. Maar dan heb ik een beetje een idee wat normaal isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
O en MeNicole wat grappig dat hij meteen weer naar die waterbak ging!
Clubsoda, ik geef flessen van 180 cc water (met 6 schepjes dus). Hij drinkt ze vaak niet helemaal leeg. Van de vier flessen laat hij denk ik twee keer iets van 40 cc staan.
Slaapjes zijn hier juist superregelmatig, haha (afkloppen!!). s ochtends van 10.30 tot 12.00. Dan van 14.00 tot 16.00 en dan van 18.30 tot 21.00. Ik ga m nu pakken voor z'n flesje!
Dat zeker... Heb hier ook nog een geval hangen, die ze niet aan heeft gehad en volgens mij niet eens meer past...gelukkigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
Maar kleertjes zou ik dan wel weer alleen doen als je een beetje de smaak weet van de moeder.
Ik wilde echt nét iets soortgelijks posten. Pff, wat een drama. Ook in slaap komen gaat totaal niet. Net uren met hem in de weer geweest, slaapt hij eindelijk en sta ik op: stoel kraakt, wakker... Heb hem maar even laten huilen, kon er ff niet meer tegenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Marjolijntje het volgende:
En volgens mij zit mevrouw midden in het 8 weken sprongetjeEcht bijna de hele dag huilen en we kunnen niet vinden wat er is. We merken wel dat ze veel bewuster gaat kijken naar alles en dat 'hoort' weer bij het 8 weken sprongetje als ik het goed begrijp. Ze is nu 10 weken, maar ook 2 weken te vroeg geboren. Niet leuk dit
Lalalalalaaaa *stopt oren dicht*quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef Nirak het volgende:
Pssst, Marjoen Phaidra, de sprongetjes duren nu nog maar korthoe ouder ze worden hoe langer ze duren..
Go with the flow tijdens zulke dagen, dan hebben jullie het minst last van elkaar![]()
Onze jongen huilde en fiepte vandaag ook door het huis heen, en met dat slechte slapen en aan ons hangen denken wij ook weer een vervelende periode van een sprong te pakken te hebben..
Even over dat schoonmaken, dat is wel belangrijk om goed het gehoor te kunnen testen en voor de kno-arts om de gehoorgang te kunnen nakijken. Het oortje is al zo klein, en als er dan ook nog een prop oorsmeer voor zit, kan de kno-arts simpelweg niets zien. Ik heb zelf een oorafwijking (te smalle gehoorgang en te dun trommelvlies) en heb al heel vaak een zogenaamd oortoilet gehad. Ook als klein kind. Met zo'n metalen haakje is het heel veilig, een kno-arts weet echt wel wat hij kan doen. Ik snap dat het er eng uitziet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef PureEvil het volgende:
Billy alweer 5 maanden
![]()
Vanochtend 'ff' naar Veghel geweest om de verwijzing op te halen, en toen door naar Livit in den bosch....(waar ik vervolgens te laat kwam door ongeluk/file) Ze hebben bij Cristel een 'mal' gemaakt van gips van haar hoofdje, verbaasde me trouwens hoe rustig dat ze bleef! Ze heeft totaal niet gehuild.
19e is de helm klaar, dus ben benieuwd....
/zeikmodus
Gisteren trouwens nog naar een duitse HNO arts (oor arts) geweest, we hadden namelijk haar oren nog niet laten teste. In NL doen ze dat volgens mij op het CB? Wat ik me kan herinneren iig, en dat duurde toen maar heel kort, en was heel makkelijk? (ja toch? of haal ik nu weer wat door mekaar?)
Hier in dld....eerst in de oren kijken met een soort van metalen trechtertje (zo noem ik t maar ff voor t gemak) En toen zag ze wat oorsmeer, toen pakte ze een ijzeren pin, en wou ze dat eruit halenNou ik heb toch maar ff gezegd dat ik dat absoluut NIET wil. Keek ze me aan met grote ogen....(bedoel maar...stel je voor dat ze beweegt, dan prik je in dr oor, en is ze doof..) Vervolgens dus DE hoortest...1 dopje in het oor (kan maar 1 oor tegelijk ? ) en dat ding viel er elke keer uit, want ja, baby's bewegen nu eenmaal
En het duurde laaaaaaaaaang...
Ik vroeg dus, hoe lang gaat dat duren? 'Ja...Dat hangt van het computer programma af'' echt WTF?
Dus nu hebben ze dus niks kunnen zien hoe of wat....vaag![]()
Nou heb ik absoluut niet het idee dat ze slecht hoort ofzo, dus ik ga verder geen test meer laten doen...maar pffff, wat een frustraties .
/zeikmodus
Nou dat is inderdaad praktisch even oud. Midas is van de 11e. En nou ben ik benieuwd naar Fritske's echte naamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef J1981 het volgende:
Hmm, dan wacht ik nog maar even met yoghurt en kwark.
Fritske is van 10 januari(en ik moet echt steeds mijn best doen om niet z'n echte naam te typen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een man, hij heet Jos. Heel aardig!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef mefke79 het volgende:
PE, je bent ook naar Den Bosch geweest dus. Wie trof je bij Livit? Een oudere man of de Belgische dame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon trouwens best aardig met m praten hoor!
Ik ga ook aan de ballonnen! En er moet nog een taart worden gebakken!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef hilliebillie het volgende:
Pfff.. vorig jaar rond deze tijd lag ik al flink te puffen met hevige rugweeen.. nu is het puffen van ballonnen opblazen
Morgen groot feest want dan wordt mn kleine grote vent al 1 jaar!!
Ik kom op korte termijn nog even terug voor een foto spammetje hoornu weer verder met de ballonnen en de slingers maar ik moest ff uitpuffen
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ballonnen vinden ze juist leuk![]()
Althans Floris toen ie 1 werd wel. Dat ie jarig was snapte hij niet, maar taart en ballonnen waren geweldig.
Dat dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nirak, ik heb een hele fotoserie waarbij Puck zijn cadeau uit gaat pakken. Om de foto wijst hij naar de ballonnen. Hij vond die ballonnen eigenlijk veel leuker, lekker goedkoop was dat geweest als ik dat geweten had
Leren slofjes? Dan zit ze continu met d'r voeten in d'r mondquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef bitterend het volgende:
Mijn mops heeft tot nu toe nog nooit schoenen/sloffen aan gehad maar voor aankomend winter vind ik het wel handig. Ze gaat met papa naar de opvang op de fiets en dan kan ze koude voetjes krijgen!
Ik heb ook sloffen besteld van ebay..volgens mij wat het DML die de link hiervoor deelde in het kleertjes topic
9,7cmquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ga mijn moeder op pad sturen voor slofjes.
Hoe groot zijn de voetjes van jullie kindjes?
Ik heb mijn mannetje pas lief aangekeken nadat ik ze besteld en afgerekend hebquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Xanteh het volgende:
Ohhh, even mijn mannetje lief aankijken straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar met S gaat het goed, die heeft heerlijk geslapen, bijna 9uren! dat is best heul lang
marjolijntjefijn!
Het matrasje van de wieg ligt aan hoofdeinde inderdaad al hoger, die tip had ik gelukkig onthouden van een eerder topicquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef Kyara het volgende:
Lastig maffemuts. Midas heeft ook altijd veel gespuugd, ondank jbpm. Maar hij had er verder geen last van en volgens het cb kon het daardoor geen kwaad. Maar als J er wel last van heeft dan is er misschien iets anders aan de hand dan alleen spugen. Heb je het hoofdeinde van zijn bedje al wat hoger gezet?
Hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:04 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb mijn mannetje pas lief aangekeken nadat ik ze besteld en afgerekend heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Ik vind het knap dat je zoveel werkt en het allemaal weet te organiseren met je gezin en huishouden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Tinuviel het volgende:
Susie, wat is Anouk goed gegroeid. Hopelijk dat de verhoging zakt en jullie een rustigere nacht tegemoet gaan.
Kyara wat vind je wow aan 36 uur werken? Wow als in veel met 2 kids?
Ik zit er vooral mee dat ik 4 uur thuis moet werken op avonden en weekenden en dat blijkt met zo een kleine baby en een man die veel weg is van huis. Is nu even veel zijn broer aan het helpen om diens huis op te knappen zodat ze het kunnen verkopen, een lastige combi.
Fijn dat Midas het zo goed deed op het kdv na jullie vakantie en fijn van het goede eten.
Nirak, ja waarschijnlijk lost het zich wel op met mijn werk en de bazen. Het is ook zo apart omdat deze baas meestal heel relaxt is en zich niets aantrekt van afspraken enzo. En hij weet bovendien niets af van Zoekmachinemarketing. Zo formuleerde hij in zijn mail ook helemaal verkeerd wat hij bedoelde.
Hilliebillie, mooie taart en wat een lieve vent heb jij![]()
Nirak hopelijk herinnert hij zich de leidsters nog wel. Dan zal het wel goed gaan.
Dankje voor dat compliment. Soms wordt het me echt een beetje teveel. En ik heb dus met name problemen me de 4 uur, die ik thuis werk. Het lukt wel op een of andere manier. Verre familie van mij, die hebben 3 kinderen en zij werkte 32 uur, hij fulltime. Dat vond ik pas knap. En dat met 3 kids.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zoveel werkt en het allemaal weet te organiseren met je gezin en huishouden.
Precies dat... Je mist te veel.. Als ik naar 32 terug ga is dat in januari, dan is de eerste periode ouderschapsverlof afgelopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:47 schreef Tinuviel het volgende:
MeNicole gefeliciteerd, je krijgt een meisje. * G* Lijkt me zo leuk na een paar jongens
Nirak, weet je al wanneer je dan teruggaat naar 32 uur?
Ik ga het even afwachten. Als het wat gesetteld is, mijn contract verlengd is, mijn lief van baan gewisseld is, de grote volgend jaar naar school is enzo. Dan maar eens kijken of ik niet naar 32 uur kan. 24, leek me ook altijd leuk om meer tijd voor de kids te hebben, maar ik denk ook dat het eigenlijk te weinig is. Dan mis je ook weer zoveel op werk lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |