Zo, na een lekker zonnig weekend en een paar erg drukke werkdagen eindelijk weer eens bijgelezen.
Nanadu, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe ontzettend verdrietig je jezelf moet hebben gevoeld de afgelopen weken na dat verschrikkelijke nieuws. Toch klink je in je post erg positief en gericht op de toekomst. Petje af daarvoor, jij sterke vrouw! Laten we hopen dat de behandeling aanslaat en je nog een lange tijd van je gezinnetje mag genieten
MeNicole, Fijn dat Matthias gips krijgt en mee naar huis mag!
Nirak & Susie, Lastig hoor die sprongetjes. Misschien is Kuukske's idee van de software update wel een goeie. Al weet ik niet of je op een kind 2.0 zit te wachten. Meestal is het originele exemplaar toch het leukste
PE, Mooi keukentje hoor en natuuuuurlijk kan jouw kindje al Mama zeggen
Clauwhee, Wat een mooie foto, je kan met recht trots zijn hoor
Wat heerlijk dat jullie kindjes lekker geslapen hebben Tinuviel en Phaidra.
Sonnetje, ik hoop voor jou dat je kinderen vannacht wel lekker gaan slapen, allebei!
Eergisteren zijn wij met Fritske naar de kinderorthopeed geweest. Er is een nieuwe echo van zijn heupjes gemaakt en die zag er super goed uit! Fritske hoeft zijn spreidbroekje dus niet meer aan
Vanochtend lag hij al helemaal omgedraaid in z'n bedje, hoofdje aan het voeteneind dus. Hebben maar meteen de bodem van het bedje omlaag gezet, want hij begon zich ook al aan de spijlen op te trekken. Heerlijk!
[ Bericht 0% gewijzigd door J1981 op 22-08-2012 09:56:00 (Schandalige typevoud ;)) ]