abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115827448
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 21-08-2012 18:10:15 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_115827493
Matthias krijgt morgen gips *O* en mag dan donderdag naar huis.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_115827596
Ahh mooi MN! Je gezin weer compleet.
pi_115827756
Ja we zijn ook heel erg blij. Nu maar hopen dat er niet iemand in de buurt van Almelo een ongeluk krijgt ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_115828801
Fijn MeNicole ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:43:19 #6
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115830185
top Menicole!

En ik zag in het vorige topic nog een prachtig meisje voorbij komen! Wat een ogen Zoë! O+

En Kyara, fijn dat het goed gaat! En gelukkig weet je dus al dat je baas een hork is, hoef je je daar ook niet druk over te maken :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_115830223
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias krijgt morgen gips *O* en mag dan donderdag naar huis.
*O*

wat een fijn nieuws!

Verder even niet bijgelezen, want wij waren vandaag op pad naar Dierenrijk, was hartstikke leuk en welkome ontspanning na afgelopen nacht.. 1,5 uur alles bij elkaar gekrijst... Hoe noemen ze dat ook alweer? Een sprongetje? :') haha! Eens kijken of zich dat vanavond weer gaat herhalen, vanmorgen in ieder geval wel. Misschien maar oordoppen uit m'n werkkrat in de auto pakken :+
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:54:14 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115830603
Hey, doen ze samen een sprongetje? :P Het was wel geen 1,5 uur hier, maar toch...
En herinner mij dat TAP ook al lekker in de weer was? Gekke kinderen ook!
pi_115831634
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand* :(
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_115832665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef bitterend het volgende:
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand* :(
Babysoftware-updates dan. 8-).
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:15:57 #11
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115833688
Fijn MeNicole!

Ik heb zaterdag deze gekocht op de rommelmarkt. vond m zo leuk! Denk voor als ze jarig is ofzo...ik weet het nog niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115833733
Bitterend schreef:
dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:52 • 299
bitterend
DML zo hebben we jaren zo gereden vroeger met mijn ouders! 5 kids in een volvo 2 die tegen de andere auto's aankeken! en ruzie dat we hadden wie die vreselijke plek kreeg

Grappig bij de buurkinderen isdatachterbankje waar je achteruit kunt kijken juist de meest begeerde plek. Kun je lekker zwaaien naar de andere automobilisten.

MeNicole nog maar een dagje wachten en donderdag mag je zoontje naar huis *G*

Zoe, knappe dochter heb jij en die puppyogen idd O+

bitterend, in het oei ik groei boekje staan er sprongetjes tot 1,5/ 1 3/4 jaar en volgens mij is het dan nog niet over :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115834335
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.

Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:32:48 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115834410
Wij doen ook niet aan sprongetjes. Hij is soms gewoon chagrijnig :6 :+ .

MeNicole goed nieuws! *O*
pi_115834504
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:D
pi_115834821
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
pi_115834863
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.

Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Hm. Nou dat moet wel te vinden zijn toch?
pi_115835291
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:')
Die klinkt in ieder geval positiever :)
pi_115835338
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:

Ik heb nog een fiat panda van 5 jaar oud :) Ik heb er de afgelopen 3 jaar al wel 10.000 km mee gereden ;)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:56:05 #20
250838 Fee-nix
pi_115835357
Kyara, een Ford Galaxy? http://www.ford.nl/Personenautos/Galaxy/Interieur
Deze heeft de baas van mijn man. Hij is echt super ruim van binnen. Vijf(!) stoelen achterin. Maar ik heb natuurlijk verder geen idee van jullie budget...
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:57:07 #21
250838 Fee-nix
pi_115835394
quote/edit... pfff
pi_115836963
Ja, is ook wel te vinden hoor. Berlingo Multispace of misschien een 308 SW. Maar was even benieuwd waar de andere grote gezinnen zoal in rijden.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:35:32 #23
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115837004
wij hebben een Opel Zafira
pi_115837098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
Bobike bedoel je?

Het merk :+
Bobike:

En de nieuwe Bobike:

Yepp:

Hier is het fietsentopic!!
Wij hebben de bovenste Bobike. Voor en achter in dat Thema O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_115838378
Nou daar kom ik eens een keer buurten en updaten... :@ Het lukt me nog niet om mee te schrijven, misschien komt dat nog... Ons meisje is nu bijna 8,5 week. Ben nog steeds totaal verliefd. Wel ups en downs gehad maar volgens mij zijn we op de goede weg. Waarschijnlijk KMA en zijn bij een osteopaat want ze heeft last van sleutelbeentje, nekje en bekken. Dus ze was erg verdrietig steeds, zo sneu...gaat nu steeds een beetje beter. Alleen overdag (in)slapen lukt nog niet echt.

Wil jullie niet onthouden waar ik zo verliefd en trots op ben...:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_115838767
Danku vlindertje :*

Mooie meisje clauw :Y klinkt als een heftige begin zo!
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:28:23 #27
309370 Nanadu
pi_115839416
Hier weer eens een berichtje van mij. Allereerst heel erg bedankt voor alle steun, de berichtjes hebben mij erg goed gedaan. Ik ben inmiddels anderhalve week uit het ziekenhuis en weer een stuk aangesterkt. We zijn hier thuis door allerlei emoties gegaan en gaan hier nog steeds doorheen, maar tegelijk wil ik er ook niet in blijven hangen en gaan strijden voor een zo lang mogelijke tijd om te genieten van mijn twee kinderen, mijn man, familie en vrienden.

Voor degene die het graag willen weten is er bij mij dikke darm kanker geconstateerd met uitzaaiing naar lever en longen. Helaas is het niet te genezen, maar de artsen spreken nog wel van uitstel van jaren met behulp van chemotherapie. Hier hebben we natuurlijk bij gevraagd wat de kwaliteit van leven is en ze hebben aangegeven dat dit heel goed is en dat de behandelingen erg goed te doen zijn.
Ik zal morgen gaan beginnen met de eerste sessie en elke sessie zal bestaan uit 1 dag ziekenhuis en chemo door middel van infuus en daarna voor 2 weken tabletten mee naar huis waar het medicijn in zal zitten. Iedere sessie bestaat uit 3 weken en ik zal er eerst 6 achter elkaar krijgen en dan kijken ze wat het doet. Op dit moment heb ik nog iedere dag hulp in huis om te zorgen voor de kinderen en het huishouden. Ik ben zeker een stuk aangesterkt na mijn opname in het ziekenhuis, maar heb nog iedere dag tussendoor rust nodig en ook kan ik bram en mijn dochter nog niet tillen doordat ik last heb van mijn lever. De artsen hebben aangegeven dat dit allemaal moet gaan verbeteren door de behandelingen. Ook mijn eetlust zal hierdoor weer terugkomen. Op dit moment kan ik namelijk nog steeds minimaal eten doordat mijn lever tegen mijn maag drukt en ik krijg dan ook bijvoedingdrankjes.

Ik ga mij nu eerst even richten op de eerste behandeling, maar wil daarna wel weer graag mee komen posten om over Bram te praten en zijn ontwikkelingen en natuurlijk weer op jullie berichtjes en mooie kinderen te reageren. Bram doet het op dit moment erg goed! Hij drinkt goed, begint steeds meer te ontdekken en groeit enorm hard.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:32:11 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115839612
Pfff, Nanadu toch. Erg heftig vind ik het allemaal. Hoop dat het allemaal aan slaat en dat je inderdaad gewoon nog jaren van alles mag gaan genieten. :*
pi_115839703
Sterkte Nanadu, je klinkt ontzettend sterk! Ik hoop dat je nog heel lang van je gezin kunt genieten!
Trotse mamma :)
pi_115839748
Bitterend wij hebben nog een oud model GMG stoeltje, voordat de Yepp kwam. Het heeft een beugel, wat extra veiligheid bied en een spatscherm, wat beschermt voor vliegen enzo. Ik vind het een fijn stoeltje.

Had het bericht van Nanadu gemist. Je komt ontzettend sterk over :* Wat een knappe vrouw dat je er zo instaat. Ik wens je dat de behandeling gauw aanslaat en dat je nog vele jaren gelukkig en tevreden kunt genieten van het leven en je familie.
Fijn dat het goed gaat met Bram.

Clauwhee leuk datjeer bent. Gefeliciteerd met je dochter en wateen schatje is het.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tinuviel op 21-08-2012 21:42:17 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115839767
Jemig Nanadu..ik schrik me rot..had dit helemaal gemist. Alle sterkte.. :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_115839821
O+ dank

Leuk PE!

Menicole wat fijn!

Clauwhee :* pittig begin & wat een schatje O+

Over auto's
Wij zaten met 5 kids in een auto, en ik en m'n broertje als jongsten achterin met het zicht op het achterraam idd..

Nanadu
Aller eerst een dikke :* pff.. Je klinkt zo sterk en ik wens je al het goeds toe.
Vind het moeilijk om passende woorden voor steun te vinden :*
Fijn dat ze positief zijn over de behandeling.
En ook fijn dat het goed gaat met Bram!
pi_115839834
Nanadu :* ik hoop dat je nog lang van je gezinnetje mag genieten
echt oneerlijk dit :'(

Dankje Tinu!
pi_115840450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Danku vlindertje :*

Mooie meisje clauw :Y klinkt als een heftige begin zo!
Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goed :')

Clauw, wat een mooi meisje heb je daar O+

Nanadu, fijn dat je er ondanks alles positief in (probeert) te staan! Positiviteit is goed voor eens mens, dus ga veel genieten van je gezin, familie en vrienden.
Ik hoop dat de behandeling mee zal vallen en goed aanslaat :*
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:56:11 #35
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115840708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goed :')

LOL. Wij hebben ook dat bovenste bobike stoeltje, die sluiting is zooooo irritant, heb je nog best wat kracht voor nodig :{ Dat nieuwe bobike stoeltje is trouwens lelijk :o

Nanadu, moeilijk om wat te zeggen vind ik....'Fijn' dat je nu weer thuis bent, en je eigen iets beter voelt. Nogmaals sterkte! :* En hopenlijk kan je nog heel, héél erg lang genieten van je gezinnetje
pi_115840994
Nanadu, niet te bevatten :{ Ik wens jullie nog heel, heel veel tijd samen :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_115841099
Nanadu, jij sterke vrouw! Fijn dat de behandeling snel kan starten en dat je waarschijnlijk nog een paar jaar bij je gezin kan zijn. Relatief goed nieuws in deze klotesituatie. Sterkte met de chemo's :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115846289
Damn nanadu. Wat klink je sterk zeg. En wat een verhaal... Dikke :* en veel sterkte, hoop dat de chemo's goed te doen zijn...
Tralalalaaa
pi_115855336
Nanadu, toch fijn om wat van je te lezen. Je klinkt inderdaad ontzettend sterk. Hoop dat je nog een fijne tijd met je gezinnetje kan hebben en van ze kan genieten. :*
pi_115855439
Wij gaan zometeen naar het ziekenhuis voor de heupecho. Even duimen dat alles goed is. Over een week krijgen we dan het gesprek met de kinderarts en de uitslag van de echo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115855473
Succes Tinu!

Mijn baby heeft geslapen van 22.00 tot 6.00 :o omg!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:17:40 #42
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115855502
Mogguh!

Tinu, succes!

Phaidra, wow! Lekker hoor ^O^

Mn dochter riep me vanochtend! mamamamamamama :o

Da kén toch helemaal nog nie?
pi_115855534
Wow, Phaidra, wat goed.

De mijne heeft ook zo lekker geslapen van 22/22.30 uur tot nu. Om 7 uur moest hij gedwongen eten ;), maar van wakker zijn kun je haast niet spreken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115855590
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:21 schreef Tinuviel het volgende:
Wow, Phaidra, wat goed.

De mijne heeft ook zo lekker geslapen van 22/22.30 uur tot nu. Om 7 uur moest hij gedwongen eten ;), maar van wakker zijn kun je haast niet spreken.
Dwangvoederen :D Lekker hoor!

PE, wat lief O+. Maar dat lijkt me ook heel gek om opeens te horen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:29:16 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115855606
Succes Tinu!

Anouk roept ook al een poos mamamamammamamamaa, maar zolang ze niet gericht 1 maal mama zegt, is dit het nog niet, vind ik :D Het lijkt er overigens wel erg op! :P

Heb je het knopje gevonden Phaidra? Want hier was het 5 uur gezellig ;)
pi_115855684
Nanadu, wat klink je sterk. Heel veel sterkte.met de behandelingen en hopelijk mag je nog lang van je gezin genieten! :*

Hier een beetje een korte nacht gehad. En niet eens.door de kleine. Grote werd paar keer wakker. Kleine kwam om half 1 voor een voeding, ging daarna slapen (tot.5uur), maar.grote broer werd om 1 uur wakker (en 12uur) en half 2. Daarna is ie gaan slapen, maar om half 7 werd ie wakker.
Geen idee of t door zn zus kwam, die.om half 7 ook wakker werd. Nou ja gelukkig hoeven we vandaag niks :D
pi_115855688
PE wat lief. Wij telden idd ook vanaf het moment pas dat hij maar 2x ma achter elkaar zei en dat was met Bijna een jaar oud.

Phaidra, is er dan iets fijners dan slapend je buikje vol drinken ;)

Susie, het is ook maar nooit goed, he. De ene mama wil graag 6 of 7 uur, de andere 6 uur en de andere weer zo lang mogelijk. En dan komt het ook nog op de dag aan. Ik wens je dat Anouk wel weer wat langer gaat slapen, wel zo lekker.

Lekker dat jullie niets hoeven Sonnetje. Kun je misschien bijslapen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115855907
Waarschijnlijk niet :') mevrouw wil nooit slapen op de momenten dat grote broer slaapt of net drinken dan en tegen de tijd dat ze slaapt is t alweer een uur later :D en een uur slaap is net niks (en dan slaapt ie langer zul je zien)
Morgen is peuter weg, dus dan kan k langer slapen.
pi_115856818
*O* voor de goede slapers

:D hier ook stuwing om 7:00, paar keer gekeken of ze wakker was.. Niet dus. Ben ik maar gaan kolven :9.

Moet zeggen dat ik zo blij ben met onze boef O+ ze is zo lief en niet gehuild enz sinds m'n vriend weg is. Ik keek er tegenop om de week alleen de zijn, maar dankzij haar is het juist helemaal fijn. Ze heeft misschien 2x wat gemopperd omdat eten niet snel genoeg kwam :9 (maar ook mama's moeten soms plassen :D)
Doet me goed dit.
Edit: niet dat huilen slecht is, maar met troosten wisselen m'n vriend en ik vaak af omdat ik niet goed kan lopen/stil staan met dr. Als ik dan veel pijn heb voel ik me weer schuldig tegenover haar ofzo.

PE wat lief O+

Sonnetje, ai das minder! Lekker rustig aan doen :)

succes tinu! :*

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 22-08-2012 09:52:03 ]
pi_115857016
Zo, na een lekker zonnig weekend en een paar erg drukke werkdagen eindelijk weer eens bijgelezen.

Nanadu, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe ontzettend verdrietig je jezelf moet hebben gevoeld de afgelopen weken na dat verschrikkelijke nieuws. Toch klink je in je post erg positief en gericht op de toekomst. Petje af daarvoor, jij sterke vrouw! Laten we hopen dat de behandeling aanslaat en je nog een lange tijd van je gezinnetje mag genieten :*

MeNicole, Fijn dat Matthias gips krijgt en mee naar huis mag!

Nirak & Susie, Lastig hoor die sprongetjes. Misschien is Kuukske's idee van de software update wel een goeie. Al weet ik niet of je op een kind 2.0 zit te wachten. Meestal is het originele exemplaar toch het leukste ;)

PE, Mooi keukentje hoor en natuuuuurlijk kan jouw kindje al Mama zeggen :P

Clauwhee, Wat een mooie foto, je kan met recht trots zijn hoor O+

Wat heerlijk dat jullie kindjes lekker geslapen hebben Tinuviel en Phaidra.

Sonnetje, ik hoop voor jou dat je kinderen vannacht wel lekker gaan slapen, allebei!

Eergisteren zijn wij met Fritske naar de kinderorthopeed geweest. Er is een nieuwe echo van zijn heupjes gemaakt en die zag er super goed uit! Fritske hoeft zijn spreidbroekje dus niet meer aan *O* *O*
Vanochtend lag hij al helemaal omgedraaid in z'n bedje, hoofdje aan het voeteneind dus. Hebben maar meteen de bodem van het bedje omlaag gezet, want hij begon zich ook al aan de spijlen op te trekken. Heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door J1981 op 22-08-2012 09:56:00 (Schandalige typevoud ;)) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')