abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115827448
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 21-08-2012 18:10:15 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_115827493
Matthias krijgt morgen gips *O* en mag dan donderdag naar huis.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_115827596
Ahh mooi MN! Je gezin weer compleet.
pi_115827756
Ja we zijn ook heel erg blij. Nu maar hopen dat er niet iemand in de buurt van Almelo een ongeluk krijgt ;)
pi_115828801
Fijn MeNicole ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:43:19 #6
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115830185
top Menicole!

En ik zag in het vorige topic nog een prachtig meisje voorbij komen! Wat een ogen Zoë! O+

En Kyara, fijn dat het goed gaat! En gelukkig weet je dus al dat je baas een hork is, hoef je je daar ook niet druk over te maken :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_115830223
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias krijgt morgen gips *O* en mag dan donderdag naar huis.
*O*

wat een fijn nieuws!

Verder even niet bijgelezen, want wij waren vandaag op pad naar Dierenrijk, was hartstikke leuk en welkome ontspanning na afgelopen nacht.. 1,5 uur alles bij elkaar gekrijst... Hoe noemen ze dat ook alweer? Een sprongetje? :') haha! Eens kijken of zich dat vanavond weer gaat herhalen, vanmorgen in ieder geval wel. Misschien maar oordoppen uit m'n werkkrat in de auto pakken :+
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:54:14 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115830603
Hey, doen ze samen een sprongetje? :P Het was wel geen 1,5 uur hier, maar toch...
En herinner mij dat TAP ook al lekker in de weer was? Gekke kinderen ook!
pi_115831634
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand* :(
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_115832665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef bitterend het volgende:
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand* :(
Babysoftware-updates dan. 8-).
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:15:57 #11
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115833688
Fijn MeNicole!

Ik heb zaterdag deze gekocht op de rommelmarkt. vond m zo leuk! Denk voor als ze jarig is ofzo...ik weet het nog niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115833733
Bitterend schreef:
dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:52 • 299
bitterend
DML zo hebben we jaren zo gereden vroeger met mijn ouders! 5 kids in een volvo 2 die tegen de andere auto's aankeken! en ruzie dat we hadden wie die vreselijke plek kreeg

Grappig bij de buurkinderen isdatachterbankje waar je achteruit kunt kijken juist de meest begeerde plek. Kun je lekker zwaaien naar de andere automobilisten.

MeNicole nog maar een dagje wachten en donderdag mag je zoontje naar huis *G*

Zoe, knappe dochter heb jij en die puppyogen idd O+

bitterend, in het oei ik groei boekje staan er sprongetjes tot 1,5/ 1 3/4 jaar en volgens mij is het dan nog niet over :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115834335
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.

Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:32:48 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115834410
Wij doen ook niet aan sprongetjes. Hij is soms gewoon chagrijnig :6 :+ .

MeNicole goed nieuws! *O*
pi_115834504
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:D
pi_115834821
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
pi_115834863
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.

Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Hm. Nou dat moet wel te vinden zijn toch?
pi_115835291
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:')
Die klinkt in ieder geval positiever :)
pi_115835338
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:

Ik heb nog een fiat panda van 5 jaar oud :) Ik heb er de afgelopen 3 jaar al wel 10.000 km mee gereden ;)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:56:05 #20
250838 Fee-nix
pi_115835357
Kyara, een Ford Galaxy? http://www.ford.nl/Personenautos/Galaxy/Interieur
Deze heeft de baas van mijn man. Hij is echt super ruim van binnen. Vijf(!) stoelen achterin. Maar ik heb natuurlijk verder geen idee van jullie budget...
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:57:07 #21
250838 Fee-nix
pi_115835394
quote/edit... pfff
pi_115836963
Ja, is ook wel te vinden hoor. Berlingo Multispace of misschien een 308 SW. Maar was even benieuwd waar de andere grote gezinnen zoal in rijden.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:35:32 #23
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115837004
wij hebben een Opel Zafira
pi_115837098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
Bobike bedoel je?

Het merk :+
Bobike:

En de nieuwe Bobike:

Yepp:

Hier is het fietsentopic!!
Wij hebben de bovenste Bobike. Voor en achter in dat Thema O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_115838378
Nou daar kom ik eens een keer buurten en updaten... :@ Het lukt me nog niet om mee te schrijven, misschien komt dat nog... Ons meisje is nu bijna 8,5 week. Ben nog steeds totaal verliefd. Wel ups en downs gehad maar volgens mij zijn we op de goede weg. Waarschijnlijk KMA en zijn bij een osteopaat want ze heeft last van sleutelbeentje, nekje en bekken. Dus ze was erg verdrietig steeds, zo sneu...gaat nu steeds een beetje beter. Alleen overdag (in)slapen lukt nog niet echt.

Wil jullie niet onthouden waar ik zo verliefd en trots op ben...:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_115838767
Danku vlindertje :*

Mooie meisje clauw :Y klinkt als een heftige begin zo!
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:28:23 #27
309370 Nanadu
pi_115839416
Hier weer eens een berichtje van mij. Allereerst heel erg bedankt voor alle steun, de berichtjes hebben mij erg goed gedaan. Ik ben inmiddels anderhalve week uit het ziekenhuis en weer een stuk aangesterkt. We zijn hier thuis door allerlei emoties gegaan en gaan hier nog steeds doorheen, maar tegelijk wil ik er ook niet in blijven hangen en gaan strijden voor een zo lang mogelijke tijd om te genieten van mijn twee kinderen, mijn man, familie en vrienden.

Voor degene die het graag willen weten is er bij mij dikke darm kanker geconstateerd met uitzaaiing naar lever en longen. Helaas is het niet te genezen, maar de artsen spreken nog wel van uitstel van jaren met behulp van chemotherapie. Hier hebben we natuurlijk bij gevraagd wat de kwaliteit van leven is en ze hebben aangegeven dat dit heel goed is en dat de behandelingen erg goed te doen zijn.
Ik zal morgen gaan beginnen met de eerste sessie en elke sessie zal bestaan uit 1 dag ziekenhuis en chemo door middel van infuus en daarna voor 2 weken tabletten mee naar huis waar het medicijn in zal zitten. Iedere sessie bestaat uit 3 weken en ik zal er eerst 6 achter elkaar krijgen en dan kijken ze wat het doet. Op dit moment heb ik nog iedere dag hulp in huis om te zorgen voor de kinderen en het huishouden. Ik ben zeker een stuk aangesterkt na mijn opname in het ziekenhuis, maar heb nog iedere dag tussendoor rust nodig en ook kan ik bram en mijn dochter nog niet tillen doordat ik last heb van mijn lever. De artsen hebben aangegeven dat dit allemaal moet gaan verbeteren door de behandelingen. Ook mijn eetlust zal hierdoor weer terugkomen. Op dit moment kan ik namelijk nog steeds minimaal eten doordat mijn lever tegen mijn maag drukt en ik krijg dan ook bijvoedingdrankjes.

Ik ga mij nu eerst even richten op de eerste behandeling, maar wil daarna wel weer graag mee komen posten om over Bram te praten en zijn ontwikkelingen en natuurlijk weer op jullie berichtjes en mooie kinderen te reageren. Bram doet het op dit moment erg goed! Hij drinkt goed, begint steeds meer te ontdekken en groeit enorm hard.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:32:11 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115839612
Pfff, Nanadu toch. Erg heftig vind ik het allemaal. Hoop dat het allemaal aan slaat en dat je inderdaad gewoon nog jaren van alles mag gaan genieten. :*
pi_115839703
Sterkte Nanadu, je klinkt ontzettend sterk! Ik hoop dat je nog heel lang van je gezin kunt genieten!
Trotse mamma :)
pi_115839748
Bitterend wij hebben nog een oud model GMG stoeltje, voordat de Yepp kwam. Het heeft een beugel, wat extra veiligheid bied en een spatscherm, wat beschermt voor vliegen enzo. Ik vind het een fijn stoeltje.

Had het bericht van Nanadu gemist. Je komt ontzettend sterk over :* Wat een knappe vrouw dat je er zo instaat. Ik wens je dat de behandeling gauw aanslaat en dat je nog vele jaren gelukkig en tevreden kunt genieten van het leven en je familie.
Fijn dat het goed gaat met Bram.

Clauwhee leuk datjeer bent. Gefeliciteerd met je dochter en wateen schatje is het.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tinuviel op 21-08-2012 21:42:17 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115839767
Jemig Nanadu..ik schrik me rot..had dit helemaal gemist. Alle sterkte.. :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_115839821
O+ dank

Leuk PE!

Menicole wat fijn!

Clauwhee :* pittig begin & wat een schatje O+

Over auto's
Wij zaten met 5 kids in een auto, en ik en m'n broertje als jongsten achterin met het zicht op het achterraam idd..

Nanadu
Aller eerst een dikke :* pff.. Je klinkt zo sterk en ik wens je al het goeds toe.
Vind het moeilijk om passende woorden voor steun te vinden :*
Fijn dat ze positief zijn over de behandeling.
En ook fijn dat het goed gaat met Bram!
pi_115839834
Nanadu :* ik hoop dat je nog lang van je gezinnetje mag genieten
echt oneerlijk dit :'(

Dankje Tinu!
pi_115840450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Danku vlindertje :*

Mooie meisje clauw :Y klinkt als een heftige begin zo!
Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goed :')

Clauw, wat een mooi meisje heb je daar O+

Nanadu, fijn dat je er ondanks alles positief in (probeert) te staan! Positiviteit is goed voor eens mens, dus ga veel genieten van je gezin, familie en vrienden.
Ik hoop dat de behandeling mee zal vallen en goed aanslaat :*
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:56:11 #35
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115840708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goed :')

LOL. Wij hebben ook dat bovenste bobike stoeltje, die sluiting is zooooo irritant, heb je nog best wat kracht voor nodig :{ Dat nieuwe bobike stoeltje is trouwens lelijk :o

Nanadu, moeilijk om wat te zeggen vind ik....'Fijn' dat je nu weer thuis bent, en je eigen iets beter voelt. Nogmaals sterkte! :* En hopenlijk kan je nog heel, héél erg lang genieten van je gezinnetje
pi_115840994
Nanadu, niet te bevatten :{ Ik wens jullie nog heel, heel veel tijd samen :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_115841099
Nanadu, jij sterke vrouw! Fijn dat de behandeling snel kan starten en dat je waarschijnlijk nog een paar jaar bij je gezin kan zijn. Relatief goed nieuws in deze klotesituatie. Sterkte met de chemo's :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115846289
Damn nanadu. Wat klink je sterk zeg. En wat een verhaal... Dikke :* en veel sterkte, hoop dat de chemo's goed te doen zijn...
Tralalalaaa
pi_115855336
Nanadu, toch fijn om wat van je te lezen. Je klinkt inderdaad ontzettend sterk. Hoop dat je nog een fijne tijd met je gezinnetje kan hebben en van ze kan genieten. :*
pi_115855439
Wij gaan zometeen naar het ziekenhuis voor de heupecho. Even duimen dat alles goed is. Over een week krijgen we dan het gesprek met de kinderarts en de uitslag van de echo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115855473
Succes Tinu!

Mijn baby heeft geslapen van 22.00 tot 6.00 :o omg!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:17:40 #42
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115855502
Mogguh!

Tinu, succes!

Phaidra, wow! Lekker hoor ^O^

Mn dochter riep me vanochtend! mamamamamamama :o

Da kén toch helemaal nog nie?
pi_115855534
Wow, Phaidra, wat goed.

De mijne heeft ook zo lekker geslapen van 22/22.30 uur tot nu. Om 7 uur moest hij gedwongen eten ;), maar van wakker zijn kun je haast niet spreken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115855590
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:21 schreef Tinuviel het volgende:
Wow, Phaidra, wat goed.

De mijne heeft ook zo lekker geslapen van 22/22.30 uur tot nu. Om 7 uur moest hij gedwongen eten ;), maar van wakker zijn kun je haast niet spreken.
Dwangvoederen :D Lekker hoor!

PE, wat lief O+. Maar dat lijkt me ook heel gek om opeens te horen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:29:16 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115855606
Succes Tinu!

Anouk roept ook al een poos mamamamammamamamaa, maar zolang ze niet gericht 1 maal mama zegt, is dit het nog niet, vind ik :D Het lijkt er overigens wel erg op! :P

Heb je het knopje gevonden Phaidra? Want hier was het 5 uur gezellig ;)
pi_115855684
Nanadu, wat klink je sterk. Heel veel sterkte.met de behandelingen en hopelijk mag je nog lang van je gezin genieten! :*

Hier een beetje een korte nacht gehad. En niet eens.door de kleine. Grote werd paar keer wakker. Kleine kwam om half 1 voor een voeding, ging daarna slapen (tot.5uur), maar.grote broer werd om 1 uur wakker (en 12uur) en half 2. Daarna is ie gaan slapen, maar om half 7 werd ie wakker.
Geen idee of t door zn zus kwam, die.om half 7 ook wakker werd. Nou ja gelukkig hoeven we vandaag niks :D
pi_115855688
PE wat lief. Wij telden idd ook vanaf het moment pas dat hij maar 2x ma achter elkaar zei en dat was met Bijna een jaar oud.

Phaidra, is er dan iets fijners dan slapend je buikje vol drinken ;)

Susie, het is ook maar nooit goed, he. De ene mama wil graag 6 of 7 uur, de andere 6 uur en de andere weer zo lang mogelijk. En dan komt het ook nog op de dag aan. Ik wens je dat Anouk wel weer wat langer gaat slapen, wel zo lekker.

Lekker dat jullie niets hoeven Sonnetje. Kun je misschien bijslapen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115855907
Waarschijnlijk niet :') mevrouw wil nooit slapen op de momenten dat grote broer slaapt of net drinken dan en tegen de tijd dat ze slaapt is t alweer een uur later :D en een uur slaap is net niks (en dan slaapt ie langer zul je zien)
Morgen is peuter weg, dus dan kan k langer slapen.
pi_115856818
*O* voor de goede slapers

:D hier ook stuwing om 7:00, paar keer gekeken of ze wakker was.. Niet dus. Ben ik maar gaan kolven :9.

Moet zeggen dat ik zo blij ben met onze boef O+ ze is zo lief en niet gehuild enz sinds m'n vriend weg is. Ik keek er tegenop om de week alleen de zijn, maar dankzij haar is het juist helemaal fijn. Ze heeft misschien 2x wat gemopperd omdat eten niet snel genoeg kwam :9 (maar ook mama's moeten soms plassen :D)
Doet me goed dit.
Edit: niet dat huilen slecht is, maar met troosten wisselen m'n vriend en ik vaak af omdat ik niet goed kan lopen/stil staan met dr. Als ik dan veel pijn heb voel ik me weer schuldig tegenover haar ofzo.

PE wat lief O+

Sonnetje, ai das minder! Lekker rustig aan doen :)

succes tinu! :*

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 22-08-2012 09:52:03 ]
pi_115857016
Zo, na een lekker zonnig weekend en een paar erg drukke werkdagen eindelijk weer eens bijgelezen.

Nanadu, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe ontzettend verdrietig je jezelf moet hebben gevoeld de afgelopen weken na dat verschrikkelijke nieuws. Toch klink je in je post erg positief en gericht op de toekomst. Petje af daarvoor, jij sterke vrouw! Laten we hopen dat de behandeling aanslaat en je nog een lange tijd van je gezinnetje mag genieten :*

MeNicole, Fijn dat Matthias gips krijgt en mee naar huis mag!

Nirak & Susie, Lastig hoor die sprongetjes. Misschien is Kuukske's idee van de software update wel een goeie. Al weet ik niet of je op een kind 2.0 zit te wachten. Meestal is het originele exemplaar toch het leukste ;)

PE, Mooi keukentje hoor en natuuuuurlijk kan jouw kindje al Mama zeggen :P

Clauwhee, Wat een mooie foto, je kan met recht trots zijn hoor O+

Wat heerlijk dat jullie kindjes lekker geslapen hebben Tinuviel en Phaidra.

Sonnetje, ik hoop voor jou dat je kinderen vannacht wel lekker gaan slapen, allebei!

Eergisteren zijn wij met Fritske naar de kinderorthopeed geweest. Er is een nieuwe echo van zijn heupjes gemaakt en die zag er super goed uit! Fritske hoeft zijn spreidbroekje dus niet meer aan *O* *O*
Vanochtend lag hij al helemaal omgedraaid in z'n bedje, hoofdje aan het voeteneind dus. Hebben maar meteen de bodem van het bedje omlaag gezet, want hij begon zich ook al aan de spijlen op te trekken. Heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door J1981 op 22-08-2012 09:56:00 (Schandalige typevoud ;)) ]
pi_115857239
Zoe, fijn dat t zo goed gaat met zn 2en!

J1981, *O* dat Fritske zn spreidbroek niet meer aanhoeft!

Oh en ik heb niet te klagen hoor kwa slapen van de oudste. Zo af.en toe.zo'n nachtje, moet zeggen dat t nu makkelijker is dan toen de baby er nog niet was. Ben nu gewend aan gebroken nachtrn :D mn vriend mag naar hem toe, voor.hem is t zwaarder *lol* die hoeft er normaal s nachts.niet uit :P (ik doe s nachts de baby, vind t onzin dat hij eruit moet voor een luier ofzo).
Al is 4 uurtjes slaap wel beetje weinig :P mja komen we ook wel overheen.
pi_115858145
Sonnetje, komt me erg bekend voor jouw verhaal van peuter en baby, die niet tegelijkertijd slapen. Is hier vaak ook het geval. Al probeer ik op mijn vrije vrijdagen weleens of het niet toch lukt. Maar pak dan meestal ook hooguit een uur slaap.

J1981 *G* voor fritske, die geen spreidbroek meer hoeft.

Zoe, fijn dat het zo goed gaat met z'n 2en. Maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen over het gaan plassen. Dat is dan misschien het voordel van Nr. 2: als ik met mijn peuter bezig ben, kan ik gewoon niet alles op stel en sprong laten vallen voor mijn baby.

Afspraak bij het ziekenhuis ging goed. Ik was er eerder om daar te gaan voeden, maar had er nauwelijks tijd voor. Echoscopist vond l. heerlijk rustig en zei, wij hebben kinderen weleens echtmoeten vasthouden om een echo te kunnen maken. De echoscopist was ook superaardig. Hij legde 2lijntjes langs het heupbot en daartussen die hoek moest hij meten. Hij liet me zien welke hoek normaal was en die van L. Was nog minder/ platter en dat is schijnts beter.

Oh en ik heb echt een duimer. Zodra hij loslaat naar het drinken, gaat gelijk zijn duim erin. Soms krijg ik hem niet meer aan de borst als ik pauzeer, omdat zijn duim inde weg zit :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115858630
Fijn J1981!

Tinu
Dat schuldig voelen ging over het niet lang kunnen lopen/troosten omdat dat pijn doet. Liever troost ik liefdevol ipv te denken ohh het lukt me niet enz.
:(

Klinkt goed!
Haha en dat met de duim/hand doet S soms ook, gelijk het handje er weer bij :D
pi_115872385
Nanadu: ik heb nog steeds geen woorden voor wat jullie overkomt. Je klinkt zó sterk, maar wat moet het ontzettend veel pijn doen. Ik hoop dat je nog lang van je gezin kunt genieten, en zij van jou.

Zoë: fijn dat het goed gaat zonder je vriend. Ik kan me wel voorstellen dat je je rot voelt dat je haar niet zo goed kunt troosten, dus fijn dat het nu nauwelijks nodig is.

J1981: Hoera, geen spreidbroek meer!

Tinu: goed nieuws van de heupen! Wat schattig dat hij zo duimt. Pietje heeft dat ook wel een beetje gedaan, maar nu stopt hij gewoon alles in zijn mond wat hij tegenkomt, met een speciale voorkeur voor papier.

Het is zo leuk dat hij nu echt vooruit kan, je ziet vaak echt aan hem dat hij ergens heen wil, en dan kan hij er ook nog komen. Jammer genoeg voor hem plukken we hem daar ook vaak weer weg, omdat het speelgoed van zijn zus / kattenbrokjes / snoeren zijn, maar ja, daar lijkt hij nog niet echt last van te hebben.
pi_115874920
Bleie O+ T is een lekkere ventje!

Mooi zo Tinu! Zaterdag mag ik weer zien hoe goed hij is gegroeid *O*

J1981 Fijn voor jullie!!

Lekker voorraad bouwen zo Zoe!
pi_115877999
Meissie O+ Dat doet T ook vaak! Ziet er zo grappig uit.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:54:00 #58
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115878042
:D is hij alvast zijn borst spieren aan het trainen? :D Geweldig!
pi_115878868
Nanadu wat een sterke vrouw ben je zeg!

Vadaag eerste werkdag ineens totaal onverwachts werd me dat gistermiddag om kwart voor 5 verteld.. Beviel goed maar man wat een pijn...

SPOILER
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_115879282
Nanadu, wat klink je sterk! :* Ik hoop dat je nog een hele lange en mooie tijd met je gezin mag hebben!

Meissie, wat een heerlijke foto!

En mijn kleine baby, wat doe je ;(
Kijk nou!

En dat met nog geen 2 maanden en 2 weken oud.. :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115879304
Sex wil hier zonder problemen. Moet je niet ongesteld worden? Weet niet of het bij ontzwangeren hoort.
pi_115879911
hier iet vanwege het littekenweefsel . ogesteld bn ik niet meer geweest sinds de inplanon. maar zou kunne natuurlijk
pi_115880191
Fayeee O+ O+
pi_115880513
eisprong misschien?

sex? ieuw wat is dat? :+

Faye O+ wat een wijze blik al
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:57:37 #65
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115880537
Wat een moppie Marjolijntje O+

Sam, ik herken het ook niet.
pi_115880672
Bleie, oh jee. Geen papier meer laten liggen dus! Fijn dat hij vooruit komt.

Oh dat bedoelde je, Zoe.

Meissie O+

Sam, wat apart dat je dat pas gisteren hoorde. Als het niet gaat vanwege de pijn, zou ik me gewoon ziek melden.

Faye O+, grote meid!

Bitterend, ja zaterdag lekker ergo passen. Kunnen we ook naar de parkjes wandelen. Doe jij eigenlijk ook rugknopen? Mijn buurvrouw had de draagmeet gemist, maar misschien kun jij haar nog wat leren?

[ Bericht 18% gewijzigd door Tinuviel op 22-08-2012 21:13:56 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115882565
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:57 schreef Kyara het volgende:

sex? ieuw wat is dat? :+

:D Haha zeg jij ook

Marjolijntje, wat een wijs moppie! O+ prachtig koppie

Sam
Ai lastig! Herken het ook niet, missch eiersprong zoals kyara zegt?
Weet niet of dat mogelijk is met een spiraaltje ( neem aan dat het dat is )
pi_115882689
Tinu ja ik weet een beetje hoe het moet maar niet zo goed als Davinia!!
Ik zal een doekje meenemen hopelijk is het mooi weer :)
pi_115884147
Sam, hoezo hoorde je gisteren pas van je eerste werkdag? Zwangerschapsverlof heeft toch een vaste duur?
Ik herken je klachten niet, maarja... Ik ben met een vrouw getrouwd, dat is toch anders ;)

Marjo, wat een schatje(s) ;) heb jij O+

Meissie, wat een lenige baby heb jij :D

Enne Kyara... Kuch liegebeest Kuch :')
pi_115885565
Hoorde het pas gisteren omdat het stage betreft. Was al een hele week aan het bellen wanneer ik moest beginnen ool op school. Gister ferug gebeld nog eens zouden ze het uitzoeke word ik gebeld dat ik op moet passen want hb wen negatief studieadvies bleek ik maandag op school te moeten zijn en gister op stage. Nu moest ik vandaag om 7 beginnen totaal onverwacht. Maar het beviel me goed alleen vervelend dat het inwens zo snel was.

Implanon is een staafje in je arm. Eisprong zou kunnen. Ik kijk het gewoon even aan.
Sinds gisteren ben ik 19:) alweer n jaartje ouder hihi.

Mafjollijntje wat een knapperd
pi_115894056
Waar je je al druk om maakt snachts :? Gelukkig is alles ok:)

[ Bericht 41% gewijzigd door Zoë23 op 23-08-2012 06:55:08 ]
pi_115896269
Ons mannetje heeft eindelijk zijn gipsbroek en we mogen hem zo ophalen. Eindelijk naar huis.
pi_115896340
Fijn MeNicole! Hoe is hij er zelf onder?

Sam, je bent weer wat lastiger te volgen. Probeer nog een beetje op je interpunctie te letten. Je was zo goed op weg ;) En nog van harte gefeliciteerd! *O*
pi_115896558
Hij kwam gister heel boos uit de narcose en dat was allemaal beetje raar. We mochten hem eindelijk weer vasthouden maar al zijn spieren zijn als een pasgeborene, hij kan zijn hoofd niet meer rechthouden enzo. Maar dat komt allemaal wel weer goed. Hij is gewoon blij en zichzelf verder.
pi_115896613
Agossie, dat zal voor hem ook wel wennen zijn. En wat is nu het verdere traject?
pi_115896663
Sam, ik snap serieus niet hoe je zó om kunt gaan met iets als een BSA en een stage. En niet weet hoe en wanneer. Overigens heb je het recht om om uitstel te vragen van je BSA bij je examencommissie, mits je dat voor 1 september doet. Maar goed, dat wou ik alleen even kwijt. En wat Kyara zegt. Het zou fijn zijn als je je schrijfwijze opkrikt.
pi_115896708
Hoe lang zitten babies in maat 4 eigenlijk? Best lang toch?

Weer een goede pamperaanbieding bij de wehkamp maar ik heb nog best veel maat 4 liggen dus twijfel of ik niet al maat 4+ of 5 moet kopen.
pi_115896718
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:18 schreef Kyara het volgende:
Agossie, dat zal voor hem ook wel wennen zijn. En wat is nu het verdere traject?
Hij heeft nu dus een gipsbroek voor 3 weken. En daarna kijken ze hoe zijn verdere ontwikkeling is en dan kijken ze of er fysio nodig is.

Hier nog een foto van vorige week.
Aan de wandel met bed en al!!

[ Bericht 17% gewijzigd door MeNicole2 op 23-08-2012 08:35:53 ]
pi_115896795
Kyara, mijn bijna tweejarige zit nog steeds in maat 4, al sinds ze een maand of 6 was. Best lang dus :D
  donderdag 23 augustus 2012 @ 08:39:43 #80
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115896806
Fijn dat Matthias weer naar huis mag MeNicole! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 23-08-2012 08:49:26 ]
A grand adventure has begun.
pi_115896853
Hopelijk ziet alles er na die 3 weken helemaal goed uit MeNicole! Heeft hij met zijn gipsbroek wel iets meer bewegingsvrijheid? Kan hij ook op mijn buik liggen bijvoorbeeld?

Fannetje, bedankt! Maat 4 it is dus... :D
pi_115896902
Ja hij kan gewoon op zijn buik en mag ook gewoon tijgeren enzo. Dat is juist belangrijk dat ie dat doet want zo traint ie zijn spieren allemaal weer. Dus hoe meer ie op zijn buik ligt hoe minder fysio is straks nodig heeft!!

En luiers. Matthias heeft normaal ook nog maat 4. Die is nu 11 maand geweest. Hij draagt nu maat 5 omdat het over de gipsbroek heen moet.
pi_115896985
Ah, dat is allemaal goed nieuws MN! Lekker trainen :D.
pi_115897290
MN, fijn dat Matthias verder vrolijk is enzo en vandaag naar huis mag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115897911
Fijn menicole!

S is nog steeds niet fit :( veel melk terug geven en ze voelt warm aan. Temp is ok. Wel vrolijk maar ze gaapt veel en speelt niet echt. Zometeen samen met haar op bed, bijslapen. Kon pas na 3uur weer in slaap komen, 5uur,7uur en 8:30 werd ze wakker.
Snachts googlen op temp is niet echt goed voor je nachtrust :@
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:46:56 #86
250838 Fee-nix
pi_115897930
Marjolijntje, wat is Faye een mooi meisje!! O+ O+ O+

MeNicole wat fijn dat hij eindelijk weer naar huis mag! Heerlijk zeg! Ik hoop ook dat ie snel z'n spierkracht weer terug heeft. Ik vind het ook echt knap van m dat hij nog steeds lekker vrolijk is :).

Nog een vraagje: ging berg nou vanzelf over, of is er ook spul wat echt helpt? M'n kleintje heeft aardig wat berg namelijk. Ook wel aardig wat haar, dus je ziet het niet heel duidelijk, maar als er een wondermiddel voor is, hou ik me aanbevolen ;). Ik weet nog dat het bij de grote echt lang duurde voor hij er van af was.

Verder ga ik zondag 6 dagen weg! (Naar Turkije voor de bruiloft van m'n zusje). M'n man is dan thuis met de kids. Heerlijk hoor, om even helemaal eruit te zijn, maar pfff ik zal ze ook missen!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:48:06 #87
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115897953
Kyara, wbt luiers...Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel 'spek' dat die kleintjes hebben...Wesley zat bijv, al vrij snel in maat 5 luiers.....Maar jouw mannetje is niet echt dik geloof ik.

MeNicole, fijn dat ie naar huis mag!

Faye O+

Zoe, beterschap voor S

Feenix, babyolie! of gewoon scherpe nagels, kan je het eraf krabben :@
pi_115898019
Zoe, misschien nog wat last van de warmte?

Fee, ik kreeg van het cb de tip om het vet te houden met babyolie.
6 dagen weg zonder kinderen pffff..... lijkt me best lastig!

PE, nee hij is gewoon gemiddeld ;)

Midas slaapt trouwens steeds vaker op zijn zij. Hij moet nu ook echt overdag ook in zijn slaapzak want zonder slaapzak valt ie om naar zijn buik en dat is dan niet de bedoeling (ondanks dat hij heus wel zelf terug kan rollen). :')

En hij heeft jeuk aan zijn hoofd. Zit steeds te krabben maar ik kan niks ontdekken waar hij last van kan hebben :?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:53:31 #89
250838 Fee-nix
pi_115898059
Oja en ik word gek van het gekots van de kleine... Als hij op de grond ligt te spelen kan ik er zowat met een doekje naast gaan staan. Verder heeft hij er geen last van, dus ik doe er ook niks aan. Ik neem aan dat het vanzelf overgaat als hij ook brood gaat eten enzo.
Ik had net wel wat info opgezocht over johannesbroodpitmeel, maar dat doe ik toch maar niet :N . Het voegt geen voedingswaarde toe, maar zorgt wel sneller voor een verzadigd gevoel, waardoor baby's uiteindelijk minder binnen krijgen dan normaal, staat er. Vind ik dus geen goed idee. Bovendien kan het krampjes en obstipatie geven, wat al helemaal zielig zou zijn, aangezien hij nu nergens last van heeft. Het is denk ik een wasmachine probleem :P.

Kyara, vet houden dus... Hmmm t valt te proberen. Merk jij dat dat helpt dan? En wat smeer je er dan precies op?
pi_115898211
Fee savonds insmeren met babyolie en de volgende dag afschrapen met een ansichtkaart!

En veel plezier in Turkije!
pi_115898216
Ja babyolie smeren, even in laten werken en dan er voorzichtig uit kammen.
Krabben lijkt me geen goed idee, maar wel verslavend hihi *gaat schijnheilig in een hoekje zitten*

Beterschap met S Zoë :*

MeNicole, fijn dat de kleine naar huis mag *O*

Faye O+

Straks nieuwe schoenen shoppen. Had last van mijn heup en been en de fysio vertelde mij gisteren dat het mijn bekken zijn. En daarnaast zijn al mijn spieren in de rug knetterhard :? Moet van haar oefeningen doen en schoenen shoppen. Al is dat laatste niet zo erg ;)
pi_115898224
Johannesbroodpitmeel geven wij al vanaf de geboorte. We zijn nu een beetje aan het afbouwen omdat hij inderdaad meer vaste voeding eet. Overigens heeft hij in zijn hele leven welgeteld 1 keer krampjes gehad en hij heeft ook geen last van obstipatie gezien zijn poepluiers :X Maar ik zou er nu ook niet meer aan beginnen inderdaad.

Ik heb het op de plekjes gesmeerd, dan laat het wat makkelijker los. Nu weinig last meer van gelukkig.
pi_115898239
O en Kyara dat op het hoofd krabben doet M ook sinds deze week, het lijkt zijn nieuwe 'ik ben moe' signaal te zijn
pi_115898258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef klavertje-4 het volgende:
O en Kyara dat op het hoofd krabben doet M ook sinds deze week, het lijkt zijn nieuwe 'ik ben moe' signaal te zijn
Oh ja, dat is een goede ja. Hij doet het wel vaak in bed of vlak voor bedtijd inderdaad.
pi_115898325
Gek hè, hij doet t ook best hard, nageltjes maar goed kort houden :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:11:05 #96
250838 Fee-nix
pi_115898437
Thnx voor de tip klavertje :).

Ah bij jullie hielp dat johannesbroodpitmeel dus wel, Kyara? Da's fijn. Ja de vorige keer op het cb had ik het over dat spugen en gaf ze dat als optie. Maar ik vind idd ook dat het nu een beetje laat is... Hij zal er straks vanzelf wel over heen groeien. En wat ik zeg: het is lastiger voor ons dan voor hem. Als hij er nou echt pijn van had ofzo, zou ik er natuurlijk al veel eerder wat aan gedaan hebben :).

Xanteh, dat is minder van je bekken... Ik moet zeggen dat het bij mij met sprongen vooruit gaat, sinds ik aan het sporten ben! Geen krakende heupen meer als ik lig! En laatst rende ik een klein stukje en dat deed helemaal geen pijn!
pi_115898653
Hier wordt aan een oortje gefriemeld als D moe is O+
olie deed hier trouwens niets voor de berg, maar het zit redelijk geconcentreerd en er zit veel haar overheen, dus ik stoor me er niet (meer) aan :)

Feli nog Sam! Ik snap alleen de andere helft van je bericht niet :')

Menicole, eindelijk je kleine man weer thuis *O* hoop dat hij snel weer aangesterkt is :)

Zoë beterschap met je kleine meid, ik zag dat je je post van vannacht hebt weggehaald, geen idee wat er stond maar begrijp dat je jezelf een beetje druk zat te maken? ;)
Kleintjes hebben vaker een beetje koorts, misschien komt er wel een verkoudheid aan of gewoon even mindere weerstand.. Gaat het al beter?

En Xanteh, nieuwe schoenen moeten kopen van de fysio? Die smoes had ik nog niet gehoord ;) sterkte :*

Vandaag traphekjes monteren, dan kunnen de andere obstakels weer weg :)
pi_115898914
Hmm had me vast niet zo rot/onzeker gevoeld als m'n vriend er was geweest maar ik moet er ook maar aan wennen..

Nirak
Haha ja, zat mezelf druk te maken, gisteravond hogere temp, vannacht in eens een graad minder. Googlen,, goed om bepaalde info te lezen maar niet voor snachts ;). Ze had 36,6 vond ik toch wel weinig.
Ze hoest en niest ook, maandag met de dokter besproken toen ik daar was. Ze is idd een beetje verkouden.

Ze is wat rustiger dan normaal en spuugt en hoest/niest maar de temp is ok :)

Fijn van de traphekjes! Geeft toch wel een veilig gevoel denk ik

Xanteh
Wat rot van je bekken :(, shoppen is wel weer leuk :) :* hoop dat het snel beter gaat

Fee
Lekker een paar dagen weg! Veel plezier in Turkije
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:31:24 #99
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115898952
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:29 schreef Kyara het volgende:
Hoe lang zitten babies in maat 4 eigenlijk? Best lang toch?

Weer een goede pamperaanbieding bij de wehkamp maar ik heb nog best veel maat 4 liggen dus twijfel of ik niet al maat 4+ of 5 moet kopen.
Verder totaal niet bijgelezen, maar joepie weer een aanbieding *O* Had weer nodig namelijk! Haha! En Anouk zit al maanden in 4, denk dat dat best lang kan.
pi_115899877
Nicole, wat fijn dat je jongen naar huis mag! *O*

Fee, lekker hoor, naar Turkije! Ik kan me de zin goed voorstellen, ik ga over drie weken een weekendje naar een vriendin en verheug me er enórm op!

Xanteh, ik hoop dat de oefeningen helpen. Sporten en bewegen doet mij ook goed.

Ik ging mijn prupke gisteren eens een paar stukjes brood voeren. Dat vond hij nogal lekker, hap slik boterham weg :o Dus dat ziet er naar uit dat we binnenkort weer een voeding kunnen gaan vervangen. Ik voel me wel gezegend, met zo'n goede eter. Hij heeft er vooral ontzettend veel lol in, na ieder hapje gaat dat mondje weer open O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_115899932
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:19 schreef Nirak het volgende:
Hier wordt aan een oortje gefriemeld als D moe is O+

Hier ook! :D en ze krabt ook aan haar achterhoofd dan :D
pi_115899971
Ach zoe sneu je meisje :* beterschap!!

MeNicole lekker naar huis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')