quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias krijgt morgen gipsen mag dan donderdag naar huis.
Babysoftware-updates dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef bitterend het volgende:
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hm. Nou dat moet wel te vinden zijn toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.
Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Ik heb nog een fiat panda van 5 jaar oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.
Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Bobike bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Danku vlindertje![]()
Mooie meisje clauwklinkt als een heftige begin zo!
LOL. Wij hebben ook dat bovenste bobike stoeltje, die sluiting is zooooo irritant, heb je nog best wat kracht voor nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wij hebben het bovenste bobike stoeltje, fijn ding, alleen die sluiting loskrijgen... Ik snap het nog steeds niet geloof ik, het gaat steeds per ongeluk goed
Dwangvoederenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:21 schreef Tinuviel het volgende:
Wow, Phaidra, wat goed.
De mijne heeft ook zo lekker geslapen van 22/22.30 uur tot nu. Om 7 uur moest hij gedwongen eten, maar van wakker zijn kun je haast niet spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:
Hij heeft nu dus een gipsbroek voor 3 weken. En daarna kijken ze hoe zijn verdere ontwikkeling is en dan kijken ze of er fysio nodig is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:18 schreef Kyara het volgende:
Agossie, dat zal voor hem ook wel wennen zijn. En wat is nu het verdere traject?
Oh ja, dat is een goede ja. Hij doet het wel vaak in bed of vlak voor bedtijd inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef klavertje-4 het volgende:
O en Kyara dat op het hoofd krabben doet M ook sinds deze week, het lijkt zijn nieuwe 'ik ben moe' signaal te zijn
Verder totaal niet bijgelezen, maar joepie weer een aanbiedingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:29 schreef Kyara het volgende:
Hoe lang zitten babies in maat 4 eigenlijk? Best lang toch?
Weer een goede pamperaanbieding bij de wehkamp maar ik heb nog best veel maat 4 liggen dus twijfel of ik niet al maat 4+ of 5 moet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |