Zes minuten, het kan nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou graag willen weten wat het tijdsverschil met de kopgroep is.
Over een maandje pas weer als ik langs ben geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanjaarden hebben vast geen geld
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maandje pas weer als ik langs ben geweest
Moet normaal gesproken genoeg zijn voor de kopgroep. Ook het peloton heeft een jasje uitgedaan.quote:
bijna 7 minuten dus. Maar dan zal het rood wel binnen het peloton blijven.quote:
Ik schat iets voor 6 uur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Momo... het volgende:
Hoelaat is de finish ongeveer , ik moet 18:15 weg?
Qua informatievoorziening en registratie is de Tour ook gewoon een van de besten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ding dat dan wel weer in het voordeel van de tour de france spreekt tov de Vuelta: een continue update van het aantal km te rijden.
De TdF kijkt makkelijker en je kunt altijd lachen om D&D.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ding dat dan wel weer in het voordeel van de tour de france spreekt tov de Vuelta: een continue update van het aantal km te rijden.
En in de eerste waaier?quote:
Maar de Vuelta is meestal leuker om naar te kijken. Afgezien van het landschap dan, want dat is nooit wat in Spanje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De TdF kijkt makkelijker en je kunt altijd lachen om D&D.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de Vuelta is meestal leuker om naar te kijken. Afgezien van het landschap dan, want dat is nooit wat in Spanje.
Dacht hem in de 1e waaier gezien te hebben. Zeker ook gezien het feit dat Rabo niet meeweerkt in waaaier 2, maar dan ook totaal niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Szura het volgende:
José is het met me eens, heeft Mollema ook in de tweede groep gezien
Veel van de steden zijn inderdaad juist weer mooier dan de Franse steden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Spaanse landschap is niets waard inderdaad. Behalve de steden.
Lijkt me niet dat BMC dat nodig heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef Redefine het volgende:
BMC en de andere ploegen krijgen binnenkort een zakje geld van Sky.
Jawel, kunnen ze eindelijk nog een fatsoenlijke ronderenner erbijhalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat BMC dat nodig heeft
BMC gaat gewoon Cavendish halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, kunnen ze eindelijk nog een fatsoenlijke ronderenner erbijhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |