Als Slice wint in de eerste ronde en Roowbin niet, dan is het verschil nog maar 150 punten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:40 schreef Morthill het volgende:
Dus Sijsling gaat Haase gewoon naderen op de rankings
Zo dik sws niet maar ik denk wel dat Haase wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:24 schreef Norrage het volgende:
Toch denk ik dat als ze tegen elkaar spelen Roowbin met 6-1 6-1 wint ofzo...ik heb van Sliceling nog een lagere pet op dan van Rooowbin
Bij mensen die dat daadwerkelijk doen hoop je eigenlijk dat die speler geblesseerd moet opgeven ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon 10000 euro inzetten. 100 euro dan snel verdiend.
Ja, Kom op Federer speelt tegen Donald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij mensen die dat daadwerkelijk doen hoop je eigenlijk dat die speler geblesseerd moet opgeven ofzo
En Fed heeft nog nooit een pot opgegeven! Volgens mij kan je een miljoen inzetten op die pot....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, Kom op Federer speelt tegen Donald.Zelfs op 1 been wint hij nog.
Geld terug bij de meeste bookies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij mensen die dat daadwerkelijk doen hoop je eigenlijk dat die speler geblesseerd moet opgeven ofzo
Ik versta geen woord van wat ze roepen en ik herken volgens mij alleen Djokovic (is die ander Fish?). Maar wel heel tofquote:
@3.15 bij betfairquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
Is er een site waar ik kan wedden op Isner to reach semifinal?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:54 schreef XL het volgende:
[..]
@3.15 bij betfair
Ik neem Malisse @5.9 voor round 1
Malisse kan Isner wel eens verslaan hoor. Isner was nou niet echt indrukwekend op Winstom Salem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Bwin.
Waarom Malisse zie je daar enige value in?
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijn al die GS apps zo slechthier zijn ze nog bij quali ronde 2
Ah, puntje Martic, geen golden set.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef BobW het volgende:
Wat een wedstrijd op Eurosport
Stosur heeft 16 punten gemaakt, Martic nog 0. En er zijn 8 minuten gespeeld.
Hier doet hij het prima. De scores zijn zelfs verbazingwekkend up to date.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijn al die GS apps zo slechthier zijn ze nog bij quali ronde 2
Idd, maar niet vervelend om naar te kijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
Op Eurosport 2 is Lisicki bezig tegen Cirstea.
Jammer dat er 1 van deze 2 al na deze pot naar huis moet..
Voorspelbaar onvoorspelbaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat vrouwentennis soms te voorspelbaar.
Dat kon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:53 schreef franklop het volgende:
kan er ook worden ingezet op een finale op dinsdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |