Weet ik, alleen er word tegenwoordig gedaan dat het de schuld is van een ieder dit om welke reden ook geen baan heeft. Dat het kabinet bakken met geld weggooit aan de meest stompzinnige plannen dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik doel op de toekomstige geniale plannen van het kabinet.
in je nek das makkelijk dan is ie als je binnekomt gelijk bekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef Specularium het volgende:
Wat ook handig zou zijn is een tattoo van een barcode op je pols, kunnen ze die scannen bij de supermarkt.
quote:De bedoeling is dat mensen die het niet breed hebben hun geld niet te veel uitgeven aan drank, tabak en gokken.
quote:
En dan maken velen dat ook nog op aan tabak enzo...quote:alle rekeningen.
Je krijgt hoogstens wat zakgeld.
Misschien net genoeg om wat kleine dingetjes mee te kopen.
Is meestal niet meer dan 50 euro per maand ofzo, eten niet meegerekend.
Laat mensen zelf bepalen of ze daar een pakje peuken voor kopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
[..]
En dan maken velen dat ook nog op aan tabak enzo...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
[..]
En dan maken velen dat ook nog op aan tabak enzo...
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Chahna het volgende:
[..]
Waarheid doet pijnmaar ik begrijp wel de weerstand bij sommige fokkers.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef NanKing het volgende:
[..]![]()
.
Ik ga even in een hoekje huilen en mezelf voornemen dat dit het eerste en laatste topic waar ik ooit heb gepost over uitkeringen.
Ga je gang... (quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef NanKing het volgende:
[..]![]()
.
Ik ga even in een hoekje huilen en mezelf voornemen dat dit het eerste en laatste topic waar ik ooit heb gepost over uitkeringen.
Weet je.. Jij verdraaid de waarheid met je suggestieve TT pas is bedoeld voor mensen die hun financiële zaken niet op orde kunnen houden. Niet voor de mens in de bijstand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Chahna het volgende:
[..]
Waarheid doet pijnmaar ik begrijp wel de weerstand bij sommige fokkers.
Ach gossie toch, Calimerootje. Weet je wat, ik zit in de bijstand, ik kan 'lekker uitslapen' en af en toe een goedkoop wijntje drinken, zullen we gaan ruilen? Kan jij lekker uitslapen en goedkope shit zuipen bij de vleet, en doe ik mijn best om van 1200 euro rond te komen. Je bent dan wel een paar tientallen jaren ouder hé, met meerdere zware arbeidshandicaps. Maar troost je, die zijn niet te zien aan de buitenkant, dus je zal vast voldoende vuile blikken krijgen als je komt betalen met het door jouw geambieerde pasje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef Chahna het volgende:
[..]
Wel als je verder geen lasten hebt en je lekker kunt uitslapen om vervolgens je goedkope biertje te drinken. Er zijn gezinnen die van 1200 moeten rondkomen en die mensen werken wel, niet eerlijk.
blablabla 'ik heb het zo zwaar' blabla afgunst...blabla 'door jouw geambieerde pasje'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Ach gossie toch, Calimerootje. Weet je wat, ik zit in de bijstand, ik kan 'lekker uitslapen' en af en toe een goedkoop wijntje drinken, zullen we gaan ruilen? Kan jij lekker uitslapen en goedkope shit zuipen bij de vleet, en doe ik mijn best om van 1200 euro rond te komen. Je bent dan wel een paar tientallen jaren ouder hé, met meerdere zware arbeidshandicaps. Maar troost je, die zijn niet te zien aan de buitenkant, dus je zal vast voldoende vuile blikken krijgen als je komt betalen met het door jouw geambieerde pasje.
Buddha draait zich om in z'n denkbeeldige graf ..damn zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef Chahna het volgende:
[..]
blablabla 'ik heb het zo zwaar' blabla afgunst...blabla 'door jouw geambieerde pasje'
Het is niet mijn idee maar ik ondersteun het. Ga lekker ergens anders slachtoffer spelen.
Ik begrijp dat je het er niet mee eens bent maar om dan direct zo te gaan janken en van je af slaan is nergens voor nodig.
Handig toch zo'n pas? Hoef je ook geen geld meer mee te nemen, of te wachten op wisselgeld etc. Kun je nog beter met je vrije tijd om gaan!
En dan de username hebben welke in het Nederlands vertaald naar genadigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Buddha draait zich om in z'n denkbeeldige graf ..damn zeg.
Mijn reactie is ook niet heel erg netjes maar waarom moet er continue die slachtofferrol komen? Mensen zitten nu eenmaal in die situatie en dan is het goed dat er alternatieve komen om de geldstroom beheersbaar te krijgen waarna ze later zelf de vruchten van kunnen plukken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Buddha draait zich om in z'n denkbeeldige graf ..damn zeg.
En daarmee zie je de vrouw met haar 2 kinderen die rustig achter je staan te wachten bij de kassa over het hoofd, pasje al klaar in de hand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:34 schreef trampolientje het volgende:
Zodra ik bijv een man bij supermarkt zie die enige tanden uit zijn mond mist,niet al te fris ruikt, een bierpens van hier tot gunter heeft,onder de tattoos zit, iets te populair tegen de kassiere doet,en daarbij 2 treetjes euroshopper of schuttersbier heeft en de nodige euroshopper frituurzaken om vervolgens weg te rijden met een vieze vadsige vrouw achterop een oude aftandse bromfiets die denkt dat een legging leuk staat terwijl de vetrollen over de broek rollen, vieze zweetplekken onder de oksels heeft en een niet nader te noemen merk shaggie in dr mondhoek geplakt heeft dan weet ik al genoeg.Zo n pasje valt niet eens op.Dit soort mensen maakt zichzelf herkenbaar door gedrag.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En daarmee zie je de vrouw met haar 2 kinderen die rustig achter je staan te wachten bij de kassa over het hoofd, pasje al klaar in de hand.
.
Gelukkig, dan hebben we maar heel weinig uitkeringstrekkers in dit land.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:34 schreef trampolientje het volgende:
Zodra ik bijv een man bij supermarkt zie die enige tanden uit zijn mond mist,niet al te fris ruikt, een bierpens van hier tot gunter heeft,onder de tattoos zit, iets te populair tegen de kassiere doet,en daarbij 2 treetjes euroshopper of schuttersbier heeft en de nodige euroshopper frituurzaken om vervolgens weg te rijden met een vieze vadsige vrouw achterop een oude aftandse bromfiets die denkt dat een legging leuk staat terwijl de vetrollen over de broek rollen, vieze zweetplekken onder de oksels heeft en een niet nader te noemen merk shaggie in dr mondhoek geplakt heeft dan weet ik al genoeg.Zo n pasje valt niet eens op.Dit soort mensen maakt zichzelf herkenbaar door gedrag.
Omdat er zat mensen zijn die niet helemaal door zichzelf in zo'n situatie terecht komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:35 schreef Chahna het volgende:
[..]
Mijn reactie is ook niet heel erg netjes maar waarom moet er continue die slachtofferrol komen? Mensen zitten nu eenmaal in die situatie en dan is het goed dat er alternatieve komen om de geldstroom beheersbaar te krijgen waarna ze later zelf de vruchten van kunnen plukken.
Maar nee, ideeen worden direct afgeschoten omdat het 'stigmatiserend' zou zijn om vervolgens de discussie te draaien naar; 'ik kan er niets aan doen'. Daar gaat het niet over.....
De schuldsanering bepaalt niet waar jij je weekgeld aan uitgeeft. stel je hebt 70 euro weekgeld als jij dat uit wenst te geven aan bier en je kinderen hebben verder niks te eten daar heeft de schuldsanering dus geen zeggenschap over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat er zat mensen zijn die niet helemaal door zichzelf in zo'n situatie terecht komt.
Sommige mensen zijn ook nou eenmaal slachtoffer.
Maar goed, ik sta niet achter deze vorm als oplossing.
De schuldsanering is vrij streng en beheerd al het geld van de schuldenaar.
Het gaat er dan ook niet om hoe ze er IN zijn gekomen, dit gaat over initiatieven om er juist UIT te komen dmv 'damagecontrol'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat er zat mensen zijn die niet helemaal door zichzelf in zo'n situatie terecht komt.
Sommige mensen zijn ook nou eenmaal slachtoffer.
Die damagecontrol is er al Chahna.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef Chahna het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om hoe ze er IN zijn gekomen, dit gaat over initiatieven om er juist UIT te komen dmv 'damagecontrol'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |