Geo zijn moeder is een hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Doublepain kan je uit de op halen, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Ik vind die zin te lang. Ik kort hem in tot: HOER!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Doublepain kan je uit de op halen, als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die zin te lang. Ik kort hem in tot: HOER!
Je bent zelf een een pizza calimiteitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Jij neukt fader in anus en suster in kont.
HOER!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Jij neukt fader in anus en suster in kont.
Blow je weer pikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent een klootzak vuilw hoeren kanker smerig klootzak weet jij dat klootzak. of niet.
Door dat 'weet jij dat, of niet' lijkt het op een Mart Smeets uitspraakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent een klootzak vuilw hoeren kanker smerig klootzak weet jij dat klootzak. of niet.
Upload door Morpheusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij mis ik iets, ik ga maar pitten.
Morgen eens checkenquote:
Je bent te oud.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij mis ik iets, ik ga maar pitten.
Hoe is het met die bazenkids van je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
HOER! (En waarschijnlijk heb je gelijk)
Bleekscheetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
Op Scheveningen niks geen zon, dus denk je dat je jezelf niet hoeft in te smeren.. en dan alsnog verbrand zijn.
Paprikarood zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben niet de bruinste, maar ook niet melkbussen wit
Genoeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het met die bazenkids van je?
Hebben ze nog shit uitgehaald?
Nee gloeit een beetje, alleen op mijn rechterbeen is het ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Sowieso hebben ze waterballonnen ontdekt. Daarnaast hebben ze hun fietsjes zwart gespoten en een deel van mijn vrouw's auto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Sowieso hebben ze waterballonnen ontdekt. Daarnaast hebben ze hun fietsjes zwart gespoten en een deel van mijn vrouw's auto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee gloeit een beetje, alleen op mijn rechterbeen is het ergJe kan precies zien hoe ik heb gelegen.
Ziet er wel kansloos uitDoe ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Iers en was maandje terug wat plekken vergeten in te smerenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik was blij dat ik die crap er nog af kreeg. Was nogal opvallend op een witte autoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]godverdomme wat een helden hahaha
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik die crap er nog af kreeg. Was nogal opvallend op een witte auto
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Genoeg...
Hoe heb je aangepakt dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inmiddels kan ik er ook om lachen
Ze moesten helpen met schoonmaken en de waterballonnen afgeven. En ze mochten niet mee naar de kermis in het dorp, maar dat mocht dan later toch weer wel.quote:
Ha doe je dan ook net alsof je heel kwaad bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moesten helpen met schoonmaken en de waterballonnen afgeven. En ze mochten niet mee naar de kermis in het dorp, maar dat mocht dan later toch weer wel.
Ja, maar toen ik de auto zag deed ik dit keer niet alsofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha doe je dan ook net alsof je heel kwaad bent?
Het ging er nog vrij makkelijk af. Maar je kan niet lang boos op ze blijven inderdaad. Nieuwe auto was ff niet van toepassing, deze is net 1 maandje oud...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut werk om het er af te krijgen inderdaad of je zou een nieuwe auto moeten kopen.
Is best lastig kwaad worden op die knaapjes of niet?
Komen ze er nog goed mee weg dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging er nog vrij makkelijk af. Maar je kan niet lang boos op ze blijven inderdaad. Nieuwe auto was ff niet van toepassing, deze is net 1 maandje oud...
Omdat het eraf ging en mijn vrouw er niks van weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen ze er nog goed mee weg dan.
Haha die slang is echt een episch verhaal ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat het eraf ging en mijn vrouw er niks van weet
Ik lig soms nog dubbel om dat gedoe met die speelgoedslang en mijn schoonmoeder, dat had ik echt willen zien.
Zag hem er bij staan, nog geen ruimte op mijn hardeschijf.. morgen eens wat weggooien en downloadenquote:
Je denkt echt de hele film "wtf"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag hem er bij staan, nog geen ruimte op mijn hardeschijf.. morgen eens wat weggooien en downloaden
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt echt de hele film "wtf"
Klopt jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is weer terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren alleen het slot gezien, Contador trapte aardig door
Die had het wat spannender kunnen maken inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is weer terugWat heb ik die man gemist de afgelopen tour.
Die had Wiggins echt op een hoopje geredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had het wat spannender kunnen maken inderdaad
Andy Schleck er weer bij. Klimtijdrit Ventoux, Naar de Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had Wiggins echt op een hoopje gereden![]()
Volgende tour wordt echt weer epic
Denk je? In de bergen wel maar Wiggins is toch een betere tijdrijder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die had Wiggins echt op een hoopje gereden![]()
Volgende tour wordt echt weer epic
Iig die eerste 3 dagen op Corsica worden al zo gaaf. Als ik niet naar Japan ga dan lekker daar kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Schleck er weer bij. Klimtijdrit Ventoux, Naar de Alpe d'Huez
Dat wel, maar Wiggins had bv op de Planche des Belles Filles al zoveel tijd verloren, denk ik.. Bovendien is Contador niet zo'n slechte tijdrijder. Maar is allemaal speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? In de bergen wel maar Wiggins is toch een betere tijdrijder?
Tweede etappe sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig die eerste 3 dagen op Corsica worden al zo gaaf. Als ik niet naar Japan ga dan lekker daar kijken.
[..]
Dat wel, maar Wiggins had bv op de Planche des Belles Filles al zoveel tijd verloren, denk ik.. Bovendien is Contador niet zo'n slechte tijdrijder. Maar is allemaal speculatie natuurlijk.
Ja, al vaak op zitten kwijlenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
@Knut, in dit topic Tour 2013 - Start op Corsica staan de profielen van de eerste 3 etappes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, al vaak op zitten kwijlen![]()
Corsica is ook zoooo mooi
En dan door dit soort natuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is die hoogste pukkel van Etappe 2
Ze zullen volgend jaar wel flink los gaan ja. 100ste tour. Daarom dit jaar ook iets minder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik hoop dat er wel veel aankomsten bergop zijn in de Tour hoor. Bijvoorbeeld een slopende etappe van Pau naar Luz Ardiden met onderweg de Aubisque en de Tourmalet
Ja, dan krijg je dat Wiggins de tour wint. Snap niet dat ze pas 2 keer die Mur de Peguere erin hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen volgend jaar wel flink los gaan ja. 100ste tour. Daarom dit jaar ook iets minder.
Mja, parcours is ook niet alles. Het zal toch van de renners moeten komen. Daarom Contador =quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je dat Wiggins de tour wint. Snap niet dat ze pas 2 keer die Mur de Peguere erin hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |