Ik denk dat het door de taart komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
Oei, ik voel me ziek #twitter /facebook
Het is nog een conceptje, maar ik wil een doek met steigerhout omlijsten. En van de overige planken wil ik een soort schilderbord maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat heb je gedaan? En hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
Oei, ik voel me ziek #twitter /facebook![]()
![]()
Ja, ik weet niet, opeens vanmiddag kwam het opzwellen. En nu zit ik te rillen.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat kwam opzwellen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, opeens vanmiddag kwam het opzwellen. En nu zit ik te rillen.![]()
![]()
Rillen... heb je al gemeten? klinkt namelijk als 'n griepjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, opeens vanmiddag kwam het opzwellen. En nu zit ik te rillen.![]()
Ah arme jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, eerst even aankijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rillen... heb je al gemeten? klinkt namelijk als 'n griepjeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Alles kan opzwellenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Eyquote:
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ja echt wel.... Heb zelfs de tuindeur al dicht gedaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
reactie
Weer was flink afgekoeld in vergelijking met eerder..The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ja waar is iedereen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Zo ik ben er ook weer... waarom gaat de SC langzaam?![]()
Hoi en welkom terug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Zo ik ben er ook weer... waarom gaat de SC langzaam?
En ik was even elders op internet een boek aan het zoeken maar kan m niet vinden... dus tja... dan heb ik geen tijd hier natuurlijk
Jij was voor jouw doen ook erg stilquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Ja tegen mezelf praten is ook niks hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij was voor jouw doen ook erg stil![]()
Dat is waar.. maar nu is de rest weer/nog aan het slapenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tegen mezelf praten is ook niks heThe reward of a thing well done is to have done it.
Het is nog hartstikke vroegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar nu is de rest weer/nog aan het slapen![]()
Ow, voor mij zal het zo wel bedtijd worden denk ik... het is rustig hier en er is verder toch weinig te doenquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Ongezellig hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, voor mij zal het zo wel bedtijd worden denk ik... het is rustig hier en er is verder toch weinig te doen![]()
Kan niet altijd gezellig zijnquote:
En ik zoek me gewoon rot naar een boek en kan die online niet vinden en ik kan zoiets niet uitstaanquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Wat voor boek ben je aan het zoeken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoi en welkom terug.
En ik was even elders op internet een boek aan het zoeken maar kan m niet vinden... dus tja... dan heb ik geen tijd hier natuurlijk![]()
Daar heb ik twitter al voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tegen mezelf praten is ook niks he![]()
![]()
Danielle Bakhuis - verliefd van 2 kanten
Omdat het een heel dun boekje is en een jeugdboek wil ik daar voor het welbekende dubbeltje op de eerste rang voor betalen of online zien te krijgen/lezen
5 euro vind ik dus al te veel betaald
Dan moet je goed zoeken jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Mickeys het volgende:
Omdat het een heel dun boekje is en een jeugdboek wil ik daar voor het welbekende dubbeltje op de eerste rang voor betalen of online zien te krijgen/lezen
5 euro vind ik dus al te veel betaald![]()
Bieb al geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Mickeys het volgende:
5 euro vind ik dus al te veel betaald
Als het oud is, kan je het soms zo uit de afschrijvingen halen...![]()
Tja.. het 2e deel heb ik nl net gelezen... heeft wel geteld 66 blz... daar ga je toch geen tientje voor neer leggen?quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Ik heb geen bieb abonnement... vind de contributie daar te hoog vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bieb al geprobeerd?
Als het oud is, kan je het soms zo uit de afschrijvingen halen...The reward of a thing well done is to have done it.
Weet niet waar je woont, maar misschien is bij jou in de buurt een weggeefwinkel.... ik heb daar wel vaker dingen gevonden die ik ergens anders niet meer kon vinden... en het is gratisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb geen bieb abonnement... vind de contributie daar te hoog van![]()
![]()
Dat is ook nog een idee idd... ondertussen struin ik internet nog eens af... soms heb je wel eens van die gratis ebooks die je mag downloaden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar misschien is bij jou in de buurt een weggeefwinkel.... ik heb daar wel vaker dingen gevonden die ik ergens anders niet meer kon vinden... en het is gratisThe reward of a thing well done is to have done it.
Gratis shit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar misschien is bij jou in de buurt een weggeefwinkel.... ik heb daar wel vaker dingen gevonden die ik ergens anders niet meer kon vinden... en het is gratis
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een badkamer die je gratis mag poetsen![]()
Ik ga maar eens bedenken wat ik er voor terug wil.... maar ik denk dat de wcborstel vanzelf wegloopt of niet dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb hier nog een badkamer die je gratis mag poetsen![]()
Nah, zo erg is het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga maar eens bedenken wat ik er voor terug wil.... maar ik denk dat de wcborstel vanzelf wegloopt of niet dan?. Ik wed dat je nog verbaasd zal zijn
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: