Is goed hoorquote:
Prima, ik ga 'r speciaal op strand laten poseren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je zaterdag foto's nemen voor mij van Silk?
Steigerhout, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef Sneezeechu het volgende:
Steigerhout?
Dat er oud uit moet zien? Halve liter water en een halve liter azijn mengen even laten staan lekker guitig op het hout kwakken en daar heb je oud steigerhout
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, ik ga 'r speciaal op strand laten poseren.
Silk, als je spytoolt, neem je bikini mee.
/edit: Oh wacht, dan moet ik SiIk zeggen.
Ah, dat is wel een goed idee, ja. Ik heb niet zo heel veel nodig, nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Rondbellen naar steigerbouwers en de afgedankte steigerplanken opkopen direct bij hun
Want normaal verkopen hun dat direct aan de houthandelaar waar jij weer voor veel geld het mag gaan kopen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een goed idee, ja. Ik heb niet zo heel veel nodig, nog.
Ja, daaromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Want normaal verkopen hun dat direct aan de houthandelaar waar jij weer voor veel geld het mag gaan kopen...
Ben ik erg kinderachtig als ik hierom moet gniffelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Mijn steiger begint rot te raken. Als ik wel op korte termijn de planken zou wisselen geef ik je wel een seintje.
Ja, ik moest dat ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik erg kinderachtig als ik hierom moet gniffelen?
Ik ga niet heel NL doorknallen voor wat planken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Mijn steiger begint rot te raken. Als ik wel op korte termijn de planken zou wisselen geef ik je wel een seintje.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ehm nee, zou slecht zijn als je het niet deed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver je zit en ik laat je dan natuurlijk heus niet heel Nederland doorcrossen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet heel NL doorknallen voor wat planken.
Pluskut.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver je zit en ik laat je dan natuurlijk heus niet heel Nederland doorcrossen.
Maar goed, dat speelt ook pas wanneer ik ze omwissel.
Ajax-fans wilden em niet, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Pluskut.
Oh, en godverdomme, waarom hebben jullie niet 6 miljoen gevraagd voor Moisander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |