Edit fimpje uitgewisseld omdat ik te laat dezelfde film poste als schildquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Schild het volgende:
Jose van Leeuwen was dat, beroepsdemonstrant.
Ik kan echter niet omonstuitelijk vaststellen dat zij het was bij veteranendag. Heb geen foto's gemaaktquote:
Die laatste zin:quote:
Jah, jij was er ook bij. Ik denk namelijk ook dat zij het niet was.quote:
Ja zie je, daar heb je het nu. Meteen volgende keer bij zulke lui alles vastleggen zo dat het later (tegen ze) gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan echter niet omonstuitelijk vaststellen dat zij het was bij veteranendag. Heb geen foto's gemaakt
Ik ben echt heel erg terughoudend in het fotograferen van personen. Stel je voor dat ik zo'n foto getwittered had met een opmerking als 'kijk die zottin nu eens'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zie je, daar heb je het nu. Meteen volgende keer bij zulke lui alles vastleggen zo dat het later (tegen ze) gebruikt kan worden.![]()
Dan wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg terughoudend in het fotograferen van personen. Stel je voor dat ik zo'n foto getwittered had met een opmerking als 'kijk die zottin nu eens'.
http://www.nufoto.nl/foto(...)op-veteranendag.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, jij was er ook bij. Ik denk namelijk ook dat zij het niet was.
Juist, zou je waarschijnlijk enkel maar veel volgels hebben die denken, ja wat een lijpe eppie is die Jose zeg.quote:
Gewoon niet netjes van mij, als ik zou spotten over het feit dat iemand een mening heeft die heel erg afwijkend is van de mijne. En dat ik hem/haar in gedachte dan wel een naieve zot(tin) vind, hoef ik het nog niet via bijv. twitter de wereld in te gooienquote:
Ja, dat is haarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:21 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)op-veteranendag.html
Ja men gaat enkel als er olie te halen valt ergens heen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:21 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)op-veteranendag.html
Och, als zij d'r voor kiest daar te gaan staan, haar probleem als ze gefotografeerd wordt. Kon ze verwachten ook. Ze staat zelfs op nu.nl. daarbij is een foto plaatsen is niet automatisch spotten met iemand, lijkt me.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon niet netjes van mij, als ik zou spotten over het feit dat iemand een mening heeft die heel erg afwijkend is van de mijne. En dat ik hem/haar in gedachte dan wel een naieve zot(tin) vind, hoef ik het nog niet via bijv. twitter de wereld in te gooien
Geen idee? Moeraskat is er ook niet meer geloof ik.quote:
Okay ik zou zoiets ook niet op twitter posten, maar het zou je goed recht zijn als je het wel zou willen. Beide, haar protest, en jou post op twitter, vallen namelijk onder het recht tot vrije menings uiting.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon niet netjes van mij, als ik zou spotten over het feit dat iemand een mening heeft die heel erg afwijkend is van de mijne. En dat ik hem/haar in gedachte dan wel een naieve zot(tin) vind, hoef ik het nog niet via bijv. twitter de wereld in te gooien
Ik ben nogal zwart/wit daarin he. Ik begrijp wat je bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Och, als zij d'r voor kiest daar te gaan staan, haar probleem als ze gefotografeerd wordt. Kon ze verwachten ook. Ze staat zelfs op nu.nl. daarbij is een foto plaatsen is niet automatisch spotten met iemand, lijkt me.
Dat weet ik hoor. Ik vind het alleen niet nodig om aan de wereld publiekelijk bekend te maken dat ik het met zo'n persoon niet eens ben. En ja, als je daar gaat staan, met zo'n bord dan vraag je gewoon om de aandacht. Doet niets af aan het feit dat ik gewoon zeer terughoudend ben met herkenbaar personen op twitter of zo te postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Okay ik zou zoiets ook niet op twitter posten, maar het zou je goed recht zijn als je het wel zou willen. Beide, haar protest, en jou post op twitter, vallen namelijk onder het recht tot vrije menings uiting.
Waar is Rubje als je hem nodig hebt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar is Rubje als je hem nodig hebt...
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |