Eh, ik wil niet vervelend overkomen hoor BredeBra, maar zie TT luister naar de oude rottenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik hou m;n rug altijd recht en als het te zwaar wordt neem ik ff een paar minuten rust.
Tss wil ik wel zien. Mijn kaasboer kan 120 kilo kaas tegelijk hosselen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]Mijn kaasboer verslaat jou kaasboer anyday
Mijn kaasboer voorziet mij zowel van kaas als van worst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaasboeren moeten elkaar niet verslaan
Die moeten mij van kaas voorzien
Zie wat er gebeurt als er een kaasboerenstrijd is, dan ga ik aan de worst
Lange afstanden lopen moet niks mis mee kunnen zijn i.v.m. genoeg training. Dat gewicht heb ik ook aardig sloom opgebouwd, niet gelijk van 4KG naar 15 maar gewoon rond de 1KG per maand.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik wil niet vervelend overkomen hoor BredeBra, maar zie TT luister naar de oude rotten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Schild het volgende:
Alle stations hier R, Einde kaaskoppen net.
Jaloers zijn op mijn kaasboer-hunkquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Schild het volgende:
Alle stations hier R, Einde kaaskoppen net.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Im.Kant. het volgende:
Mijn kaasboer voorziet mij zowel van kaas als van worst.
Zelfs als ik volgens jaar naar NLD zou komen mag ik dus niet mee lopen. Maar mag ik dan wel het malieveld op?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top, volgend jaar dus gewoon bij ons (het kliekje FOK!ers) aansluiten
Dit jaar met een (groter) groepje (was mijn eerste keer) naar Veteranendag geweest. ErwinRommel die hier ook regelmatig post liep mee
Iedereen mag het malie veld opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zelfs als ik volgens jaar naar NLD zou komen mag ik dus niet mee lopen. Maar mag ik dan wel het malieveld op?
Nee dat zou nooit gebeuren, je word eerder naar binnen gedragen dan je er uit word geschopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, niet dat ik er als buitenlandse afgeknikkerd word.
Er is toch ook iets van/voor buitenlandse veteranen? Maar dat kan ER of C4 je beter vertellen denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zelfs als ik volgens jaar naar NLD zou komen mag ik dus niet mee lopen. Maar mag ik dan wel het malieveld op?
Dit dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee dat zou nooit gebeuren, je word eerder naar binnen gedragen dan je er uit word geschopt.
Kaasboer hebben die geen lekkere grote worsten levertquote:
Zou in het begin, mocht ik ooit eens aanwezig zijn, net doen of ik van niks verstand had, en nog minder van defensie. Gewoon op de achtergrond staan en kijken en luisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is toch ook iets van/voor buitenlandse veteranen? Maar dat kan ER of C4 je beter vertellen denk ik.
Zekers mag je mee het malieveld op, dat mogen alle burgers. En zeker in gezeldschap van NL (ex) militairen is het een veel meer bijzonder iets dan als je als echte burger daar rondloopt.
De verhalen van veteranen, zowel WOII als Bosnie, als Afghanistan. respect
Ik was net iets te beleefd om op dat moment foto's te maken, maar vraag het C4 echt een vrouw met een anti-def bord en dat 'onze' jongens de slachtoffers zijn. Ze werd echt omringt door politie, terwijl er helemaal geen negatieve of aggresieve sfeer heerste, gewoon toch ter bescherming van haar zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan behoor je ook wel tot de grotere droeftoeters van deze aardbol.
Las het net in het nieuws topic, dit bericht toegevoegdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:07 schreef Schild het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ood-door-bermbom.ece
Denk dat het niks met lef tonen te doen heeft, ze was of gewoon heel dom, of wist dat politie aanwezig was en haar zou beschermen ivm vrije menings uiting.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was net iets te beleefd om op dat moment foto's te maken, maar vraag het C4 echt een vrouw met een anti-def bord en dat 'onze' jongens de slachtoffers zijn. Ze werd echt omringt door politie, terwijl er helemaal geen negatieve of aggresieve sfeer heerste, gewoon toch ter bescherming van haar zelf.
Eigenlijk is het ook wel lef tonen, als je op zo'n evenement je als individu zo durft op te stellen.
Nee, het is buitengewoon kansloos op zo'n evenement. Net zoiets als die Grettasjaaltjes die komen protesteren bij de Appie tegen Israëlische sinaasappels (die grotendeels uit de Westbank komen, hihiihhi)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk is het ook wel lef tonen, als je op zo'n evenement je als individu zo durft op te stellen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Denk dat het niks met lef tonen te doen heeft, ze was of gewoon heel dom, of wist dat politie aanwezig was en haar zou beschermen ivm vrije menings uiting.
Ah, kijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Schild het volgende:
Jose van Leeuwen was dat, beroepsdemonstrant.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:12 schreef Schild het volgende:
Jose van Leeuwen was dat, beroepsdemonstrant.
See?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |