Niet gecorreleerd met hart- en vaatziekten, zoals aanvankelijk gedacht werd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Push. het volgende:
Waarom zou het slecht zijn van verzadigde vetten ook al weer zijn achterhaald? Dacht ik hier laatst te hebben gelezen.
Omdat het just goed is voor je cholesterol (meer HDL, shift naar LDL patroon A). De hele theorie is gebaseerd op een onzinnige landenstudie waar uit ENORM veel data arbitrair een paar landen gekozen zijn en daar dan arbitrair 1 variable gekozen is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Push. het volgende:
Waarom zou het slecht zijn van verzadigde vetten ook al weer zijn achterhaald? Dacht ik hier laatst te hebben gelezen.
Nice pecs brahquote:
Dankje brah, synthol is de shit, lekker makkelijk, geen training niks. Fuck de haters.quote:
En transvetten zijn wel echt slecht voor je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Omdat het just goed is voor je cholesterol (meer HDL, shift naar LDL patroon A). De hele theorie is gebaseerd op een onzinnige landenstudie waar uit ENORM veel data arbitrair een paar landen gekozen zijn en daar dan arbitrair 1 variable gekozen is.
Ja das troep waar je ver van weg moet blijven (behalve CLA, maar dat komt van nature uit vlees en zuivel).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:10 schreef Dobbs het volgende:
[..]
En transvetten zijn wel echt slecht voor je?
Oké. Kwam er dit weekend achter dat de pindakaas die ik altijd bij mijn ouders eet dus gehard plantaardig vet bevat, nadat ik dik besmeerde boterhammen had zitten eten. Goedkoop huismerk was het. Toch maar beter opletten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja das troep waar je ver van weg moet blijven (behalve CLA, maar dat komt van nature uit vlees en zuivel).
curl is t beste alternatief voor de lift of deathquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef michiel_merk het volgende:
Zo vakantie voorbij dus ik ga vanaf morgen weer beginnen .![]()
ben van plan om een aantal weken de Rippetoe schema te volgen , alleen Deathlift staat me wat tegen, is de Cable Row een goede alternatief ?
doe een goeie deadlift en daarna een cable row en je hebt je antwoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef michiel_merk het volgende:
Zo vakantie voorbij dus ik ga vanaf morgen weer beginnen .![]()
ben van plan om een aantal weken de Rippetoe schema te volgen , alleen Deathlift staat me wat tegen, is de Cable Row een goede alternatief ?
Damn :'Dquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat ben ik hard getrollt in de gym vandaag![]()
-Ik was aan het squatten en ineens gaat zo'n gast voor me staan, trekt z'n shirt uit en gaat minder dan 1 meter voor mij een beetje staan flexen in de spiegel en dan ook echt iets van 5 minuten lang Vervolgens zegt hij tegen zijn mattie dat hij echt minder moet neuken omdat z'n "sides" te lean worden![]()
-Was nog steeds bezig met squatten toen in de rust iemand naar mij toe loopt die mij verzoekt om in de smith te gaat squatten omdat hij het rek nodig heeft. Ik had hem vriendelijk verzocht om de oefening die hij wou gaan doen maar in de smith te doen
-Was aan het rusten toen iemand langsliep en gewoon de 10 kilo gewichten van mijn stang afhaalt. Toen ik hem er op aansprak legde hij ze wel terug en zei hij dat hij dacht dat niemand ze gebruikte terwijl mijn handdoek op de stang lag
Moet je met RIppetoe de oefeningen altijd in de goede volgorde doen? soms is het bench press bankje vrij en het squat rek niet. Kan ik dan gewoon eerst gaan benchpressen?
Zoals je zelf al gezegd, ik geloof dat de eiwitten en dergelijke vetcellen worden die vervolgens niet meer terug verandert (kunnen worden) in eiwitten en dergelijke. Vet wordt alleen gebruikt als energieleverancier. Ik geloof dat het zo was, not 100% sure.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zal wel een retard vraag zijn maar ik ben toch benieuwd.
Overbodige eiwitten, carbs of vetten (overbodige Kcal) worden opgeslagen als reserves in je vetcellen.
Wat ik mij dan afvraag is of de spieren niet 'gevoed' kunnen worden door die reserves net zoals eiwitten dat doen die niet opgeslagen zijn. Dus dat het mogelijk is om spieren te behouden/kweken vanuit die reserves, hoe minimaal dit ook is en zo niet waarom niet?
Klopt, klinkt ook logisch maar misschien bestonden er kansen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zoals je zelf al gezegd, ik geloof dat de eiwitten en dergelijke vetcellen worden die vervolgens niet meer terug verandert (kunnen worden) in eiwitten en dergelijke. Vet wordt alleen gebruikt als energieleverancier. Ik geloof dat het zo was, not 100% sure.
Zou wel super chill zijn ja. Maar helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, klinkt ook logisch maar misschien bestonden er kansen.
misgien spermaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Zith het volgende:
Als een koe een tijdje geen gras eet, kan het dan nog melk met eiwit aanmaken?
eiwitten worden niet omgezet in vet,maar gewoon afgevoerd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zoals je zelf al gezegd, ik geloof dat de eiwitten en dergelijke vetcellen worden die vervolgens niet meer terug verandert (kunnen worden) in eiwitten en dergelijke. Vet wordt alleen gebruikt als energieleverancier. Ik geloof dat het zo was, not 100% sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |