Ik tel nooit kcal ofzo maar ik had een bulkschema wat op ongeveer 3500kcal zat en daar eet ik nu gewoon de helft van. Dit is wat ik meestal eet:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Baasje.Ik eet ook nog vaak genoeg junk (ga wel 1x per 1-2 weken naar McDonalds), maar ik tel gewoon macro's en probeer zo veel mogelijk micro's nog naar binnen te werken.
Qua lichaamssamenstelling maakt het denk ik niet zoveel uit. De truc is om een mooie balans te vinden en niet overboard te gaan met je gejunk.
ok prima, staan nu op het vuur.. kijken of het smaakt lol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wut? Kun je geen gekookte aardappelen eten zonder jus?
Als je een gezondheidsfreak bent (ben ik ook enigszins), dan raad ik gebakken aardappelen af:
[..]
Damn klinkt bekend, ga eens naar een ostheopaat. Done that bijna nooit hoofdpijn meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ok prima, staan nu op het vuur.. kijken of het smaakt lol.
Wel bedankt voor de info, ik ben namelijk idd veel met me gezondheid bezig ook omdat ik in combinatie met het trainen vaak de dag erna hoofdpijn of migraines heb... meestal trekt het weg nadat ik opgestaan ben, maar soms zeurt het de hele dag door.
Ben ook al bij de fysio geweest en foto's laten maken etc en er zitten een wervels oid in de weg. (pijn komt vanuit de nek, wel jaren judo gedaan)
Wat was voor jou de cure dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Damn klinkt bekend, ga eens naar een ostheopaat. Done that bijna nooit hoofdpijn meer
Ostheopaat, probeer dat eerst maar eens zeker als het vanuit je nek komtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat was voor jou de cure dan?
Het beheerst soms gewoon me leven voor een aantal week... terwijl ik wel graag doortrain.
Daarom op den duur 3 sets van 15 met minder gewichten om de belasting beter te verdelen... maar niets mocht baten.
Ik heb hier formulieren voor het ziekenhuis en de hoofdpijnkliniek. 3 mnd wachttijd.
Nee shrugs doe ik eigenlijk nooit meer, mede vanwege dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ostheopaat, probeer dat eerst maar eens zeker als het vanuit je nek komt
Hoofdpijn vanuit de nek betekent dat er idioot veel spanning op je nek staat.
Doe je shrugs? Laat ze, bij trainen nooit je kin vooruit maar een dubbele kin houding.
Hoeveel eiwitten zijn dat? 60gr? Ziet er weinig uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik tel nooit kcal ofzo maar ik had een bulkschema wat op ongeveer 3500kcal zat en daar eet ik nu gewoon de helft van. Dit is wat ik meestal eet:
05.00: 1 bruine boterham met kipfilet
08.00: 1 banaan of appel
09.45: 2 bruine boterhammen met kipfilet
11.30: 2 bruine boterhammen met kipfilet met soms een kipcorn of mexicano ertussen gepropt of gebakken kabeljauw.
14.30: 1 boterham met kipfilet
17.00: rijst met kip of varkensvlees
's avonds een handje cashewnoten soms.
KISSquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jazeker, 3 setjes, herhalingen van 8,6,4 of 10, 8, 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik beweer dus niet dat bovenstaande schema perfect is, maar ik denk dat het wel een stuk beter is dan de jauwne...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Wtf? In wat voor tokkiegym train jij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat ben ik hard getrollt in de gym vandaag![]()
-Ik was aan het squatten en ineens gaat zo'n gast voor me staan, trekt z'n shirt uit en gaat minder dan 1 meter voor mij een beetje staan flexen in de spiegel en dan ook echt iets van 5 minuten lang Vervolgens zegt hij tegen zijn mattie dat hij echt minder moet neuken omdat z'n "sides" te lean worden![]()
-Was nog steeds bezig met squatten toen in de rust iemand naar mij toe loopt die mij verzoekt om in de smith te gaat squatten omdat hij het rek nodig heeft. Ik had hem vriendelijk verzocht om de oefening die hij wou gaan doen maar in de smith te doen
-Was aan het rusten toen iemand langsliep en gewoon de 10 kilo gewichten van mijn stang afhaalt. Toen ik hem er op aansprak legde hij ze wel terug en zei hij dat hij dacht dat niemand ze gebruikte terwijl mijn handdoek op de stang lag
Moet je met RIppetoe de oefeningen altijd in de goede volgorde doen? soms is het bench press bankje vrij en het squat rek niet. Kan ik dan gewoon eerst gaan benchpressen?
F4F rotterdamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wtf? In wat voor tokkiegym train jij?
Haha, niet normaal dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
F4F rotterdam
Dubbel het aantal tokkies dus
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
KISS
(Keep It Simple, Stupid!)
Ik lees al vele jaren over KT en ben nog nooit een schema zoals dat van jou tegengekomen.
Dus tenzij jij de nieuwe Wendler c.s. bent, zit je er echt zwaar naast.
En wat bedoel je met gainen? Droger worden? Kan me niet voorstellen dat je deadlift of je mp erg vooruit gaat qua volume of 1rm.
Diegene overigens die je hierbij hebben geholpen zijn echte retards btw.
Ter vergelijk, mijn schema:
(geef alleen de oefeningen, reps varieren. Ik train om de dag)Ik ben nu online op mobiel maar je hebt mijn progress foto's ook gezien toch? In het begin verloor ik kracht tot week 8 ongeveer maar nu ben ik dus weer omhoog aan het gaan, zit in week 11 nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik beweer dus niet dat bovenstaande schema perfect is, maar ik denk dat het wel een stuk beter is dan de jauwne...
Soms na het trainen drink ik een wheyshake, maar heel zelden eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoeveel eiwitten zijn dat? 60gr? Ziet er weinig uit
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
KISS
(Keep It Simple, Stupid!)
Ik lees al vele jaren over KT en ben nog nooit een schema zoals dat van jou tegengekomen.
Dus tenzij jij de nieuwe Wendler c.s. bent, zit je er echt zwaar naast.
En wat bedoel je met gainen? Droger worden? Kan me niet voorstellen dat je deadlift of je mp erg vooruit gaat qua volume of 1rm.
Diegene overigens die je hierbij hebben geholpen zijn echte retards btw.
Ter vergelijk, mijn schema:
(geef alleen de oefeningen, reps varieren. Ik train om de dag)Gezien z'n progress pics werkt het voor hem. Als hij zich er lekker bij voelt en vooralsnog vooruitgaat wie ben jij dan te zeggen dat zijn schema kut is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik beweer dus niet dat bovenstaande schema perfect is, maar ik denk dat het wel een stuk beter is dan de jauwne...
Het is geen exacte wiskunde.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Damn, ik moest lachen en huilen tegelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat ben ik hard getrollt in de gym vandaag![]()
-Ik was aan het squatten en ineens gaat zo'n gast voor me staan, trekt z'n shirt uit en gaat minder dan 1 meter voor mij een beetje staan flexen in de spiegel en dan ook echt iets van 5 minuten lang Vervolgens zegt hij tegen zijn mattie dat hij echt minder moet neuken omdat z'n "sides" te lean worden![]()
-Was nog steeds bezig met squatten toen in de rust iemand naar mij toe loopt die mij verzoekt om in de smith te gaat squatten omdat hij het rek nodig heeft. Ik had hem vriendelijk verzocht om de oefening die hij wou gaan doen maar in de smith te doen
-Was aan het rusten toen iemand langsliep en gewoon de 10 kilo gewichten van mijn stang afhaalt. Toen ik hem er op aansprak legde hij ze wel terug en zei hij dat hij dacht dat niemand ze gebruikte terwijl mijn handdoek op de stang lag
Moet je met RIppetoe de oefeningen altijd in de goede volgorde doen? soms is het bench press bankje vrij en het squat rek niet. Kan ik dan gewoon eerst gaan benchpressen?
Hij zag er uit als een bro dus waarschijnlijk barbell curlsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Damn, ik moest lachen en huilen tegelijk.Wtf.
Nog gezien welke oefening die gast heeft gedaan waarvoor hij de squatrack wilde afpakken?
Zeker heb ik die gezien, je bent prima afgevallen, maar wel dankzij (veel) minder eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben nu online op mobiel maar je hebt mijn progress foto's ook gezien toch? In het begin verloor ik kracht tot week 8 ongeveer maar nu ben ik dus weer omhoog aan het gaan, zit in week 11 nu.
Dat betekent dat zijn gains in de bulk ook gemaakt zijn met een dergelijk schema.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Zeker heb ik die gezien, je bent prima afgevallen, maar wel dankzij (veel) minder eten.
Elke vorm van training in de gym zou je daarbij hebben geholpen.
Dat betekent dat uiteraard niet automatisch. Hangt er vanaf hoelang hij dit schema heeft gevolgd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat betekent dat zijn gains in de bulk ook gemaakt zijn met een dergelijk schema.
Als dat voor hem werkt (weinig sets, weinig reps), en als hij niet overtraint raakt, waarom niet?
Vind het een beetje sterk verwoord dat het een prutschema zou zijn.Mocht hij zich er niet goed bij voelen, kan het altijd nog aangepast worden.
Dan zou je hem eerst moeten vragen welk soort schema hij die jaren heeft gevolgd om tot zo'n fysiek te komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dat betekent dat uiteraard niet automatisch. Hangt er vanaf hoelang hij dit schema heeft gevolgd.
Niet gecorreleerd met hart- en vaatziekten, zoals aanvankelijk gedacht werd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Push. het volgende:
Waarom zou het slecht zijn van verzadigde vetten ook al weer zijn achterhaald? Dacht ik hier laatst te hebben gelezen.
Omdat het just goed is voor je cholesterol (meer HDL, shift naar LDL patroon A). De hele theorie is gebaseerd op een onzinnige landenstudie waar uit ENORM veel data arbitrair een paar landen gekozen zijn en daar dan arbitrair 1 variable gekozen is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Push. het volgende:
Waarom zou het slecht zijn van verzadigde vetten ook al weer zijn achterhaald? Dacht ik hier laatst te hebben gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |