Da's niet te zeggen omdat je nooit exact weet wat je TDEE was geweest. Zelf uitproberen dus, en weegschaal/meetlint/spiegel als hulpmiddel gebruiken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:05 schreef Ties02 het volgende:
Hoeveel kcals heb je nou werkelijk minimaal nodig als overschot om te gainen. Of verschilt dit per persoon/intensiviteit training. Ik gok meestal maar wat en kijk hoe het gaat..
Waarom zou je dat überhaupt gebruiken in het geval dat je zelfs pro bent terwijl je meer hebt aan bewezen anabolen zoals test, winny, dbol, hgh etc. Hgh krijg je wel roid gut van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik hoor dat dat spul ook nog permanent is.
Waarom zou je dat in godsnaam gebruiken tenzij bodybuilding je werk is
Maar daar moet je ook weer voor trainen en eten enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt gebruiken in het geval dat je zelfs pro bent terwijl je meer hebt aan bewezen anabolen zoals test, winny, dbol, hgh etc. Hgh krijg je wel roid gut van.
Keihard zelfs maar synthol moet je gewoon niet aan beginnen, imo ook niet als pro. Je hebt er 0,0 aan, het is gewoon olie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook weer voor trainen en eten enzo.
Blijkbaar vinden sommige mensen een anatomisch incorrecte tumor wel mooi.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Keihard zelfs maar synthol moet je gewoon niet aan beginnen, imo ook niet als pro. Je hebt er 0,0 aan, het is gewoon olie.
Echt he. Die liggen 's avonds in de foetushouding te huilen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden sommige mensen een anatomisch incorrecte tumor wel mooi.
Maar als je die beelden ziet, sommige gasten kijken wel een beetje triest. Alsof ze spijt hebben maar het niet willen laten merken.
Eigenlijk moet je het zo zien;quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zal wel een retard vraag zijn maar ik ben toch benieuwd.
Overbodige eiwitten, carbs of vetten (overbodige Kcal) worden opgeslagen als reserves in je vetcellen.
Wat ik mij dan afvraag is of de spieren niet 'gevoed' kunnen worden door die reserves net zoals eiwitten dat doen die niet opgeslagen zijn. Dus dat het mogelijk is om spieren te behouden/kweken vanuit die reserves, hoe minimaal dit ook is en zo niet waarom niet?
Overpriced en onzin.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring met:
http://www.bodyenfitshop.(...)hardcore-pro-series/
en
http://www.bodyenfitshop.(...)premium-mass-gainer/
Deze werden me aangeboden door een bekende van me.
hoeveel pindakaas? Want ik eet me hele leven al niets anders op brood (af en toe wat kaas) maar niets mag baten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Physics het volgende:
[..]
Overpriced en onzin.
Weightgainer nodig? Eet pindakaas (het liefst van 100% pinda's uit de reform) en drink chocomel.
Dan eet je onder je TDEE zonder dat je het weet. Dure weight gainers gaan ook niet helpen als je onder onderhoud blijft zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hoeveel pindakaas? Want ik eet me hele leven al niets anders op brood (af en toe wat kaas) maar niets mag baten.
Heb een snelle stofwisseling.
Toilet en ik.. best buddies for life.
Och wat at ik vroeger toch veel. Niet normaal. Wel 8 boterhammen naar mijn werk. 's Morgens ontbijten en 's avonds veel warm eten. Nooit zwaarder geworden dan 62 kilo. En ik at nog wel zoveel. Snelle stofwisseling ofzo...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hoeveel pindakaas? Want ik eet me hele leven al niets anders op brood (af en toe wat kaas) maar niets mag baten.
Heb een snelle stofwisseling.
Toilet en ik.. best buddies for life.
Ik had laatst een overzicht gemaakt van me voeding.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan eet je onder je TDEE zonder dat je het weet. Dure weight gainers gaan ook niet helpen als je onder onderhoud blijft zitten.
Serieus, desnoods werk je gewoon een paar lepels olie of boter weg.
Muscletech is wel een A-merk, maar ik zou idd eerst meer gaan eten voordat ik geld aan dit soort gainers zou uitgeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring met:
http://www.bodyenfitshop.(...)hardcore-pro-series/
en
http://www.bodyenfitshop.(...)premium-mass-gainer/
Deze werden me aangeboden door een bekende van me.
Bullshit, als jij skinny blijft van 2780 kcal dan moet je 3300 kcal of meer gaan eten. Je verschuilen achter het 'maar die calculator op internet zei hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik had laatst een overzicht gemaakt van me voeding.
2780 caloriën (precies wat ik nodig heb om aan te komen)
van nature ben ik dus droog.
Dus je eet 2780 kcal voornamelijk uit vetten? HOE dan?quote:Ik kwam alleen eiwitten tekort, en koolhydraten.
nee scheelde niet veel, zo uit me hoofd (alles ligt thuis nu op werk) kreeg ik iets van 112 gram eiwitten binnen en iets van 180 gram koolhydraten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, als jij skinny blijft van 2780 kcal dan moet je 3300 kcal of meer gaan eten. Je verschuilen achter het 'maar die calculator op internet zei het' excuus is gewoon dom.
[..]
Dus je eet 2780 kcal voornamelijk uit vetten? HOE dan?
Je eet te weinig. Zoek voedsel uit wat je makkelijk weg kan werken naast je normale voedsel (noten, (chocolade)melk) en begin met eten.
nu ong 66 kilo 1m78quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
Wat is je gewicht/lengte trouwens, Manage?
Dus de resterende 1600 kcal van die ca. 2800 kcal van wat je hierboven schreef haalde je uit vetten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nee scheelde niet veel, zo uit me hoofd (alles ligt thuis nu op werk) kreeg ik iets van 112 gram eiwitten binnen en iets van 180 gram koolhydraten.
en ik moest iets van 150/250 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |