abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115804126

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
If not now, then when.
pi_115804189
Als je de nieuwe topic-aanmaak jackt, doe dan niet zo'n kut TT. 18.gif
Of toch du vader?
pi_115804261
Rustig broertje, rustig.
If not now, then when.
pi_115804309
the most important rule: work your butt off
pi_115804321
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
the most important rule: work your butt off
Vast je nog?
If not now, then when.
pi_115804327
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rustig broertje, rustig.
Calmer than a mo'fucker. Tik hem aan.
Of toch du vader?
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:57:50 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115804362
Gare TT.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115804372
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vast je nog?
16/8 ja, vindt het goed bevallen, heel af en toe een honger momentje savonds
pi_115804411
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Calmer than a mo'fucker. Tik hem aan.
Fuck de pre-workouts, wij laden ons op.

If not now, then when.
pi_115804499
BCAA's remmen groei vetmassa
http://www.ergogenics.org/bcaas-remmen-groei-vetmassa.html

Ik heb nog een ongeopende pot BCAA's, iemand interesse?
If not now, then when.
pi_115805033
Hallo, een vraagje:

Weet iemand waar je van die Captain of Crush grippers in Nederland kunt kopen. Mag ook iets vergelijkbaars zijn, gewoon van die grippers die wel zwaar zijn en waar je wel een beetje serieus je onderarmen mee kunt trainen. Ik heb nu alleen deze site kunnen vinden: http://www.ironmind.com/i(...)captainsofcrush.html
maar hier zijn de verzendkosten maar liefst 35$.

Dus iemand die weet waar je serieuze grippers van verschillende krachtniveau's kunt kopen en waar de verzendkosten iets geringer zijn?

Bij voorbaat dank ;)
pi_115805135
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef ulq het volgende:
Hallo, een vraagje:

Weet iemand waar je van die Captain of Crush grippers in Nederland kunt kopen. Mag ook iets vergelijkbaars zijn, gewoon van die grippers die wel zwaar zijn en waar je wel een beetje serieus je onderarmen mee kunt trainen. Ik heb nu alleen deze site kunnen vinden: http://www.ironmind.com/i(...)captainsofcrush.html
maar hier zijn de verzendkosten maar liefst 35$.

Dus iemand die weet waar je serieuze grippers van verschillende krachtniveau's kunt kopen en waar de verzendkosten iets geringer zijn?

Bij voorbaat dank ;)
http://www.sportfood.nl/captains-of-crush-grippers/
pi_115805239
quote:
Dankjewel!

Hmm, is nog steeds wel redelijk prijzig, hier kosten ze 30¤ in plaats van 20$, scheelt toch wel zo'n 12¤...

Nog iemand die een iets goedkoper alternatief weet? Hoeft zeker niet per sé van Captain of Crush te zijn.
pi_115805312
If not now, then when.
pi_115805480
Heb je enig idee hoe je weet hoe sterk die grip strenght van je is? Staat dat gelijk aan wat je kan deadliften zonder alternate grip?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115805485
Lipo, synthol, etc ect allemaal dingen die zgn voor "pussies" zijn, maar de fysieken waar men het meest tegenop kijkt zitten vol dergelijke shit.
pi_115805547
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je enig idee hoe je weet hoe sterk die grip strenght van je is? Staat dat gelijk aan wat je kan deadliften zonder alternate grip?
In principe staat die idd gelijk aan je 1RM DL.

Maakt verder overigens geen ruk uit qua fysiek.
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:21:30 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115805548
Ik heb een goed idee voor de solo van een bb-contest. Je gaat naakt op de grond hurken, terwijl de The Terminator-theme speelt. Overal rook en lichteffecten enzo. Opeens sta je op, net als Arnold als hij tijdreist. Ga je een beetje flexen en posen zo op de muziek. Dan loop je naar zo'n ecto punker en sla je hem al flexend naar de tering, beetje een uppercut geven die overloopt in een back lat spread enzo, dan pak je zijn punkerjas en zonnebril af, trek je die aan en loop je van het podium af.
This isn't even my final form.
pi_115805598
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een goed idee voor de solo van een bb-contest. Je gaat naakt op de grond hurken, terwijl de The Terminator-theme speelt. Overal rook en lichteffecten enzo. Opeens sta je op, net als Arnold als hij tijdrest. Ga je een beetje flexen en posen zo op de muziek. Dan loop je naar zo'n ecto punker en sla je hem al flexend naar de tering, beetje een uppercut geven die overloopt in een back lat spread enzo, dan pak je zijn punkerjas en zonnebril af, trek je die aan en loop je van het podium af.
Naakt mag niet. Je glutes moeten voor een bepaald percentage bedekt zijn volgens de regels van de IFBB.
pi_115805599
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

In principe staat die idd gelijk aan je 1RM DL.

Maakt verder overigens geen ruk uit qua fysiek.
Ja dat verwachte ik ook niet maar mn grip strenght is niet zo best volgens mij :')
Misschien dat ik of de 1,5 of de 2 haal
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:23:22 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115805632
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Naakt mag niet. Je glutes moeten voor een bepaald percentage bedekt zijn volgens de regels van de IFBB.
Oké, huidkleurig slipje dan.
pi_115805723
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ergens gelezen/gehoord dat je altijd/zo vaak mogelijk de normale grip moet gebruiken en de alternate grip pas als het te zwaar is of je 1 ROM wilt doen. Het legt namelijk (volgens bron) teveel onnodige stress op de biceps.

Volgens mij was het deze maar not sure if.

If not now, then when.
pi_115805892
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen/gehoord dat je altijd/zo vaak mogelijk de normale grip moet gebruiken en de alternate grip pas als het te zwaar is of je 1 ROM wilt doen. Het legt namelijk (volgens bron) teveel onnodige stress op de biceps.

Volgens mij was het deze maar not sure if.

Klopt, alternate grip verhoogd de spanning op je biceps. Als je richting in 1RM gaat voel je dat ook. Daarom is Layne ook voorstander van de "normale" grip als ik het me goed herinner, maar ook dat geeft natuurlijk geen garantie.
pi_115805952
Verder als je grip niet perfect is (post uit vorig topic):

quote:
4s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen met grip issues. Ik heb 1,5 week terug zo'n magnesium bal gekocht en ik moet zeggen dat het echt ideaal is, kost ook geen drol.

http://klimwinkel.nl/catalog/magnesium-gram-p-357.html
If not now, then when.
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:34:11 #25
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115806081
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verder als je grip niet perfect is (post uit vorig topic):

[..]

Waardeert je gym dit?