Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef Type-R het volgende:
Die Barca shirt zijn écht lelijk. Schoothondjes praktijken bij Ome Nike
Ze hebben de tunnel naar het veld helemaal in die kleuren gezet. Zal de youtube even zoeken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.
Ik vind het ongelofelijk dat je als zo'n grote club niet gewoon 1 vast thuis-shirt design hebt en het daarmee gewoon doet (kleine details uitgelaten). Maar Nike legt blijkbaar een grote zak geld op tafel om te kunnen bepalen wat het nieuwe design wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.
Tja, gewoon commercie idd, want Nike wil elk seizoen weer shirts verkopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk dat je als zo'n grote club niet gewoon 1 vast thuis-shirt design hebt en het daarmee gewoon doet (kleine details uitgelaten). Maar Nike legt blijkbaar een grote zak geld op tafel om te kunnen bepalen wat het nieuwe design wordt.
Ja veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Was het een leuke uitzending? Ga hem straks terugkijken
Ik ben er van overtuigd dat Derksen geen enkele speler van Sparta Praag kent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Heufd het volgende:
"Sparta Praag heeft wel een aardig team." Derksen ziet ook alles hoor.
Praag, je kan er maar beter geweest zijn. Het kan er flink spoken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Derksen geen enkele speler van Sparta Praag kent.
Het nachtleven schijnt er wel goed te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Praag, je kan er maar beter geweest zijn. Het kan er flink spoken.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook geweest bent Wilfred? Vertel, alle aandacht voor Wilfred!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het nachtleven schijnt er wel goed te zijn.
Ik dacht dat ik sjans had in die clubquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook geweest bent Wilfred? Vertel, alle aandacht voor Wilfred!
1 Jaar geleden was er een nationale tragedie omdat Hans niet meer mocht komen. En nu serveer jij hem zo af. Bahquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Vervelende invloed heeft die Hans altijd op de uitzending. Wil toch altijd té aanwezig zijn. Loopt nooit lekker die uitzendingen. Die met Aad, Schelvis (mag die niet meer van Sport1?) en Boskamp blijven het meest relaxed.
Dank.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)8720fbf391d9690d.mp4
Ik heb die lobby nooit begrepen, en heb ook nooit gedweept om hem. Hij is altijd zo irritant aanwezig geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
1 Jaar geleden was er een nationale tragedie omdat Hans niet meer mocht komen. En nu serveer jij hem zo af. Bah
Als je in dit topic post, moet je ook wat zeggen. Want mensen met een mening zijn er niet veel.quote:
Presentators, genoeg!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als je in dit topic post, moet je ook wat zeggen. Want mensen met een mening zijn er niet veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef Oliver23 het volgende:
Zoals altijd weer, de HoogtepuntjesNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mis het "mafkees" moment
Toch niet hij zit in het Louis van Gaal fragment, hilarischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice
Ga je nu met jezelf in gesprek? Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch niet hij zit in het Louis van Gaal fragment, hilarisch
Hij mag van mij wel weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, dat ze Hansie snel tegen zichzelf in bescherming gaan nemen, dit gaat écht nergens over, wat een over-acting
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice
ouwe snoeperdquote:Steve McClaren bedriegt echtgenote
AMSTERDAM - Steve McClaren vecht momenteel voor zijn huwelijk. Hij ging noodgedwongen het zware gesprek met zijn vrouw aan, nadat The Sun erachter kwam dat hij opnieuw de boel aan het bedriegen was.
De vader van drie kinderen bekende zijn minimaal tweede misstap nadat het hem niet was gelukt de onthulling af te doen als een leugen. Dus zat er voor de vijftiger niets anders op dan aan zijn vrouw op te biechten dat hij maandenlang een affaire had met een ex van zijn collega Sven-Göran Eriksson.
Een bron: „Ze hadden net hun huwelijk weer op de rails na die andere affaire. Ik zie haar dit hem deze keer niet gauw vergeven.”
Minnares Saima Ansari ziet er merkwaardig genoeg de lol wel van in: „Wat is dat toch met mij en voetbaltrainers? Het is jammer dat ik Fabio Capello nooit heb ontmoet!”
Wat zal hij in bed zeggen ? Ook een paar oneliners ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)edriegt_vrouw__.html
[..]
ouwe snoeperd
misschien komt hij iedere keer een paar minuten te laatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat zal hij in bed zeggen ? Ook een paar oneliners ?
I played on the left side and i played on the right side.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:31 schreef macca728 het volgende:
Wat zal hij in bed zeggen ? Ook een paar oneliners ?
Nou ben benieuwd naar a.s. vrijdag of ze over die Griekse club beginnen, dat alle overwinningen gekocht zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:40 schreef Vasilevski het volgende:
Sometimes you score, sometimes you don't. You win some, you lose some. That's football.
Prima seizoen voor VI tot nu toe trouwens. Leuk dat ze vrijdag Aadje een beetje aanpakten. Ze waren vroeger altijd zo aardig als hij er bij was, dat ik dacht dat ze een niet-aanvalspact hadden. Gelukkig is Aad aan tafel nog wel zo relaxed en neemt hij zichzelf niet al te serieus (meer).
Dat deden ze gisteren al hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd naar a.s. vrijdag of ze over die Griekse club beginnen, dat alle overwinningen gekocht zijn.
Haha, dat moet ik zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:14 schreef Arn0 het volgende:
Over Boskamp gesproken: Hij doet mee aan het nieuwe seizoen van De Slimste Mens Ter Wereld, in Vlaanderen welteverstaan. Erg leuk programma, past hij goed in thuis. Dat wordt koeken uitdelen als hij een antwoord niet weet
Mooi, die Nederlandse versie is wederom ruk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:14 schreef Arn0 het volgende:
Over Boskamp gesproken: Hij doet mee aan het nieuwe seizoen van De Slimste Mens Ter Wereld, in Vlaanderen welteverstaan. Erg leuk programma, past hij goed in thuis. Dat wordt koeken uitdelen als hij een antwoord niet weet
Playah.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
Oké ik kom dus echt net uit de stad (ergens in het Noorden) en heb Johan's dochter mogen aanschouwen (de jongste) heb even met haar gecommuniceerd, en heb mijn kennis over Johan laten blijken toen ik onder andere begon over Oudewater en Wielrennen.. Ik kon merken dat ze niet echt heeeel blij was met de status van haar vader.. Verder een aardig meisjeMaakte mijn dag goed
[ afbeelding ]
Goede foto man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
Oké ik kom dus echt net uit de stad (ergens in het Noorden) en heb Johan's dochter mogen aanschouwen (de jongste) heb even met haar gecommuniceerd, en heb mijn kennis over Johan laten blijken toen ik onder andere begon over Oudewater en Wielrennen.. Ik kon merken dat ze niet echt heeeel blij was met de status van haar vader.. Verder een aardig meisjeMaakte mijn dag goed
[ afbeelding ]
"Een stad" & het noorden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Is zij die dochter die film- en theaterwetenschappen heeft gestudeerd, een studie waarmee je alleen bioscoopkaartjes kunt knippen waardoor papalief een baantje voor haar moest regelen bij uitgeverij De Buitenspelers?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het haar echt? Ze heeft geen snor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als de jongste, die gelukkig niet bij korfbal of bij de majorette wilde maar een jaartje wilde golfen in Amerika.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Is zij die dochter die film- en theaterwetenschappen heeft gestudeerd, een studie waarmee je alleen bioscoopkaartjes kunt knippen waardoor papalief een baantje voor haar moest regelen bij uitgeverij De Buitenspelers?
Of is het die andere dochter?
wel fijn dat ze leuk naar je kijkt voor de cameraquote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Die inderdaad, ik vond golfen zoiets raars voor een dame maargoedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziet eruit als de jongste, die gelukkig niet bij korfbal of bij de majorette wilde maar een jaartje wilde golfen in Amerika.
Is het Groningen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 05:44 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, nice.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef Ties02 het volgende:
Ik herkende eerst haar niet, ze had een of andere schijtlollige vriendin mee die zei dat ze de dochter van Johan Derksen was.
Hoe het gesprek verlieptja vrij debiel, probeerde eerst een beetje te verifiëren of ze het echt was en niet een of andere nobuddy
"Hee ik ben echt ontzettend fan van je vader, woon jij nou ook in Oudewater? blablabla Golfen? he wat raar![]()
Je vader wielrent toch?
![]()
Ik heb gevraagd wat ze nou ging studeren nadat ze na Amerika was geweest en dat soort dingen (ben dat nu allemaal alweer vergeten)
is het een dochter van zijn 1e 2e of 3e huwelijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:14 schreef Ties02 het volgende:
Zeker
mooi meisje wel, heeft iets weg van d'r vader wat er wel iets minder aantrekkelijk maakt maargoed
Die vraag durfde ik niet te stellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is het een dochter van zijn 1e 2e of 3e huwelijk?
Heb ik geprobeerd, ouwe reus. Ik weet alleen niet hoe ze heet. Haar zus heet Marieke, maar haar naam weet ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef Ties02 het volgende:
Je kan haar ook gewoon googelen enzo hoor
[ afbeelding ]
quote:18:00 Helden Van 7: Billy The Exterminator
18:30 Helden Van 7: Dog The Bounty Hunter
19:00 De Politie Op Je Hielen!
20:00 EK Beach Soccer 2012
20:30 Johnny English
22:15 The One
00:00 RTL Poker: High Stakes Poker
00:55 RTL Poker: European Poker Tour - Pca
01:56 Sneak Preview
Is het niet Anoeska? ik heb geen zin om die hele Hemd van 't Lijf show weer te kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Haar naam zal ik niet prijsgeven ivm privacyoverwegingen![]()
En ik begin te geloven dat Hansie helemaal geen zus heeft, ik kan werkelijk nergens een naam/foto vinden
Dat is correctquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het niet Anoeska? ik heb geen zin om die hele Hemd van 't Lijf show weer te kijken.
Dog The Bounty Hunterquote:
quote:
Toevallig zat ik vorige week hiernaar te kijken:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan mag dan slechtst geklede man van het jaar zijn geweest, maar deze meneer komt op een goede 2e plaats.
Maar wie was dan de best geklede man?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan mag dan slechtst geklede man van het jaar zijn geweest, maar deze meneer komt op een goede 2e plaats.
Oh een of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar wie was dan de best geklede man?
Één of andere lul uit een soap...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar wie was dan de best geklede man?
Zal zijn zus er wel om gelachen hebben? Of kende die ze al?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus waarom jij niet geslaagd bent als cabaretier
Vraagje is ingestuurd naar de Boss.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
Jack Tuyp naar de Kuip mensen let op mijn woorden het orakel van Drenthe heeft gesproken
Denken dat ik vrienden hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Klaar voor een topshow? Bel al je vrienden maar af, zeg tegen je vriendin dat ze niet langs hoeft te komen, want Tha Boossss komt langs
We hebben elkaar toch, we hebben elkaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat ik vrienden heb
Denken dat ik een vriendin heb
![]()
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
We hebben elkaar toch, we hebben elkaar.
We shall not be movedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
FUCK MODERN RTLquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
FUCK MODERN RTL
VI HOOLIGANS SINCE TELEVIZIERRING 110 % ANTI STUDIO VOETBAL
trolololololquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef VeX- het volgende:
Boskamp is overrated. Vooral dat aantikken/slaan word nu een beetje een klucht.
Donderstraal nou toch een eind op manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef VeX- het volgende:
Hou het ff vast tot na de reclame.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Donderstraal nou toch een eind op man
Ah jongen ben je niet goed bij je eikel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef VeX- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef VeX- het volgende:
Je post weer als een patatje, ongelooflijk zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef VeX- het volgende:
Kan ook zijn dat hij het er af en toe gewoon mee eens isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
In het begin had Boskamp nog wel een eigen mening, nu lult hij teveel met Gijp en Derksen mee. Dat is wel jammer. Verder een prima gast.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Wat een enorme jojo is het toch ook qua gewicht
Channel - 100807 volgens pcstreamsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef iamsterdamm het volgende:
heeft er iemand een live stream, of hoe ik hem kan vinden op sobcast eventueel een code??
Of dikzakken die auto's in beslag nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Eerst dat strandvoetbal waar niemand op zit te wachten. Ik wil vechtende dwergen zien!
Of stoere truckers op het ijs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of dikzakken die auto's in beslag nemen
Zal ik doen, Je collega Steven vroeg er ook al naarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maak even een Bundesliga-topic aan bitte.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ten Napel is de EA FIFA held!
Ik zeg mailbommen die handel. Iedereen mailen dat Evert een held isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
Derksen moet z'n smoel houden over Ten Napel.
Hij is fan van Grueterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:49 schreef Slobeend het volgende:
EvertJohan heeft een slechte smaak van commentatoren.
Ja, gewoon over tafelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef vincerusso het volgende:
Derksen word van z,n stoel getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |