Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef Type-R het volgende:
Die Barca shirt zijn écht lelijk. Schoothondjes praktijken bij Ome Nike
Ze hebben de tunnel naar het veld helemaal in die kleuren gezet. Zal de youtube even zoeken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.
Ik vind het ongelofelijk dat je als zo'n grote club niet gewoon 1 vast thuis-shirt design hebt en het daarmee gewoon doet (kleine details uitgelaten). Maar Nike legt blijkbaar een grote zak geld op tafel om te kunnen bepalen wat het nieuwe design wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.
Tja, gewoon commercie idd, want Nike wil elk seizoen weer shirts verkopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk dat je als zo'n grote club niet gewoon 1 vast thuis-shirt design hebt en het daarmee gewoon doet (kleine details uitgelaten). Maar Nike legt blijkbaar een grote zak geld op tafel om te kunnen bepalen wat het nieuwe design wordt.
Ja veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Was het een leuke uitzending? Ga hem straks terugkijken
Ik ben er van overtuigd dat Derksen geen enkele speler van Sparta Praag kent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Heufd het volgende:
"Sparta Praag heeft wel een aardig team." Derksen ziet ook alles hoor.
Praag, je kan er maar beter geweest zijn. Het kan er flink spoken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Derksen geen enkele speler van Sparta Praag kent.
Het nachtleven schijnt er wel goed te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Praag, je kan er maar beter geweest zijn. Het kan er flink spoken.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook geweest bent Wilfred? Vertel, alle aandacht voor Wilfred!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het nachtleven schijnt er wel goed te zijn.
Ik dacht dat ik sjans had in die clubquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook geweest bent Wilfred? Vertel, alle aandacht voor Wilfred!
1 Jaar geleden was er een nationale tragedie omdat Hans niet meer mocht komen. En nu serveer jij hem zo af. Bahquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Vervelende invloed heeft die Hans altijd op de uitzending. Wil toch altijd té aanwezig zijn. Loopt nooit lekker die uitzendingen. Die met Aad, Schelvis (mag die niet meer van Sport1?) en Boskamp blijven het meest relaxed.
Dank.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)8720fbf391d9690d.mp4
Ik heb die lobby nooit begrepen, en heb ook nooit gedweept om hem. Hij is altijd zo irritant aanwezig geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
1 Jaar geleden was er een nationale tragedie omdat Hans niet meer mocht komen. En nu serveer jij hem zo af. Bah
Als je in dit topic post, moet je ook wat zeggen. Want mensen met een mening zijn er niet veel.quote:
Presentators, genoeg!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als je in dit topic post, moet je ook wat zeggen. Want mensen met een mening zijn er niet veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef Oliver23 het volgende:
Zoals altijd weer, de HoogtepuntjesNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik mis het "mafkees" moment
Toch niet hij zit in het Louis van Gaal fragment, hilarischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice
Maar ik mis het "mafkees" moment
Ga je nu met jezelf in gesprek? Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch niet hij zit in het Louis van Gaal fragment, hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |