SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Ik ookkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ookkLievv smitmeisje was lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vervelend he. Dan moet je 'm eerst weer zoeken, in plaats van dat je 'm meteen bij recente topics kunt pakken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik heb nog niet in dit topic gepost.
Exact.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja vervelend he. Dan moet je 'm eerst weer zoeken, in plaats van dat je 'm meteen bij recente topics kunt pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So true.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef Easymodo het volgende:
Ik hou er wel van. Sayonara Zetsubou Sensei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So true.
ik heb net seizoen 2 afgerond. Voor de vakantie eindigt wil ik alle seizoenen, specials en OVA's gezien hebben![]()
Nog maar 6 episodes, moet kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil er ook wel aan beginnen, maar ik moet eerst K-ON!! afkijken van mezelf en daar kan ik me niet toe zetten
6 episodes met alleen maar graduation. Hoe komen ze er opquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nog maar 6 episodes, moet kunnen![]()
Als je niet huilt bij ep 24 heb je geen hart!
Gr Samantha
4 episodes over graduation en 2 sidestoriesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
6 episodes met alleen maar graduation. Hoe komen ze er op
Dat is alsnog wel belachelijk eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
4 episodes over graduation en 2 sidestories
Nee. Ze zijn lievv.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat? Fuck it, K-ON!! gaat op on-hold. Sayonara blablabla sensei gaat het worden.
Stomme Light Music Club. Ze kunnen een grote middelvinger van mij krijgen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat? Fuck it, K-ON!! gaat op on-hold. Sayonara blablabla sensei gaat het worden.
Alleen Mio, Azusa en Mugi.quote:
Dit vind ik ongepast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen Mio, Azusa en Mugi.
De rest is strontirritant. Dumpen die hap. Ik hoop dat er een special komt waarin de rest doodgaat.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Watje... De tijd van het Fok!ken had je het allang uit kunnen hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
I know, I know.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Watje... De tijd van het Fok!ken had je het allang uit kunnen hebben
JIJ BENT GEWOON POEPquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, I know.
MAAR IK HEB ER GEWOON GEEN ZIN IN OMDAT IK HET EEN POEPSERIE VIND
Zoals ik van rappers uit de ghetto altijd hoor: "There is good shit and there's bad shit".quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef Qunix het volgende:
Hoe maak je Robin kwaad?
Door te zeggen dat EVA een poepserie is.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Easymodo het volgende:
Klipnap, wat is er met die hoofden in SZS? Is dat de mangaka?
Ik word er niet echt opgewonden van. Het wordt voornamelijk gebruikt bij censuurquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb geen ideedit vraag ik me al 25 episodes af
Well maybe there's a Keionbu but all I ever learned from thisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:28 schreef robin007bond het volgende:
I heard there was a secret music club
That made music that pleased the Lord But they don't really care for music, do they?
And it goes like this: "Fuwa Fuwa Time"
It's horrible, but they think it's fine
And from their lips came "Ichi ni san shi gohan..."
San shi gohan
San shi gohan
San shi gohan
San shi gohann desu
wtfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Well maybe there's a Keionbu but all I ever learned from this
Is how to eat strawberry cakes correctly
And it's not a cry that you hear at night
It's not Ritsu who has seen the light
It's Mio, singing: "Ichi ni san shi gohan"...
Schoonmaakdag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef Klipnap het volgende:
Ah, vergeten dat het schoonmaakdag was en dus om 9 opmoest
Ahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef Klipnap het volgende:
Heb ik al 2 weken!quote:
Oh, dat is balen voor je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER: smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan je UI te zien ben je al fanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Easymodo het volgende:
Referenties zijn echt overal te vinden in SZS over Japanse popcultuur. Telkens op het bord vind ik weer een aantal referenties, briljant.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef Easymodo het volgende:
Zeker wel.
[ afbeelding ]
oooooh, shiiiiiit!
Komen ze morgen in plaats van vandaagquote:Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
wo 22 aug 2012
11:00 - 18:00
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Achterlijke postnl
[..]
Komen ze morgen in plaats van vandaag
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef Klipnap het volgende:
Ritsu is vandaag jarig!
[ afbeelding ]
Niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer val jij op mannen?
Ik weet hoe het voelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet.
Lastig uit te leggen, maar ik neem een Taylor-UI voor 1 dag.
Ik snap het wel, denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet.
Lastig uit te leggen, maar ik neem een Taylor-UI voor 1 dag.
Ok.quote:
Mwah, hij is toch best herkenbaar hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.![]()
![]()
Ik heb expres nog deze genomen, omdat mensen die hem niet goed herkennen ook kunnen denken dat het gewoon een man in pak is.
Valsspelerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.![]()
![]()
Ik heb expres nog deze genomen, omdat mensen die hem niet goed herkennen ook kunnen denken dat het gewoon een man in pak is.
Huh, weddenschap verloren?quote:
http://www.sankakucomplex(...)e-ricchans-birthday/quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:34 schreef Klipnap het volgende:
Ritsu is vandaag jarig!
[ afbeelding ]
The fuck, die plaatjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Huh, weddenschap verloren?
[..]
http://www.sankakucomplex(...)e-ricchans-birthday/
Tja.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Valsspeler
Je gaat alleen mee naar de Noordpool met een betere UI.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Volgens Strawberry herken je het genoeg
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal onze iglo alvast decoreren.
Oh wauw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Huh, weddenschap verloren?
[..]
http://www.sankakucomplex(...)e-ricchans-birthday/
Tja.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iglo? Kapitein Iglo is al voldoende gedecoreerd. Hier neem een visstick.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iglo? Kapitein Iglo is al voldoende gedecoreerd. Hier neem een visstick.
mja.. beter, maar ook niet geweldig..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb toch liever DHL Express
Ook niet met koptelefoons?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef Klipnap het volgende:
Met al die herrie van dat boren bij de buren kan ik niet meer fatsoenlijk anime kijken
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:28 schreef robin007bond het volgende:
I heard there was a secret music club
That made music that pleased the Lord But they don't really care for music, do they?
And it goes like this: "Fuwa Fuwa Time"
It's horrible, but they think it's fine
And from their lips came "Ichi ni san shi gohan..."
San shi gohan
San shi gohan
San shi gohan
San shi gohann desu
quote:On a normal schoolday
Cool wind while climbing the hill
Warm smell of dango's
Rising up through the air
Up ahead at my highschool
I saw a shy girl
My head grew heavy and I drew my breath
I had to stop her from standing still
There she stood in the schoolyard
I heard her whispering
and she whispered to herself:
´´Anpan´´
Then she took a bite of her dango, and showed me the way
There was Sunohara down the corridor, I thought I heard him say
Welcome to the Dango Daikazoku
Such a family
Such a family
Plenty of friends in the Dango Daikazoku
Any time of year
You can find it here
Her mind is dango-twisted. She´s got an awful dad
She got a lot of dango's, dango's she calls friends
How they dance in the ending, waving to the moon
Some anpan to remember, some anpan to make you swoon
So I called up the Fuuko, ´´Is this a star?´´
It´s a starfish you baka, this is going to be war!
And still Tomoyo is calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say:
Welcome to the Dango Daikazoku
Such a family
Such a family
They're livin' it up at the Dango Daikazoku
What a nice surprise
Bring me alibis
Dango´s on the ceiling
Noses are flat
And she said: ´´I am so alone here, I made you out of some scraps´´
And in the wasteland
They gathered bread for the feast
A robot stabbed it with his firm arms
But he could not kill Rainbow Bread
Last thing I remember, I was running outside
I had to find Sunohara to stab him with a knife
''Relax'' Sunohara said, but it was already too late
He couldn´t say anymore and everyone celebrates!
Based on a xbox360 gamequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand hier Idolm@ster helemaal kunnen afkijken?
Ik zal het vol proberen te houden voor 25 episodes, maar weet nog niet of het moeilijk zal worden.
Ik wens je heel veel succesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
Ik zal het vol proberen te houden voor 25 episodes, maar weet nog niet of het moeilijk zal worden.
ik ben er nooit aan begonnen, al stond de beschrijving mij niet tegen ofzo..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
Een utopie waar troeperige pop-muziek verboden is. Zou best wel een leuke serie kunnen zijn als het er op zou lijken dat de Idolm@ster mensen zich aan de wet zouden houden....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Klipnap het volgende:
Dragonball Z, Soul Eater, Darker than Black, Shogofumi, Sailor Moon, Tengen Toppa Gurren Lagann, Casshern (Sins), Megaman, Spirited Away.quote:
Je normale UI is Mami, niet deze gast.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
OH wat voelt het goed om weer mijn normale UI te hebben.
Ik weet niet welke UI ik gayer vond. :3quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zo rebels? Neem gewoon weer een tekenfilm UI zoals de rest van ons.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zo rebels? Neem gewoon weer een tekenfilm UI zoals de rest van ons.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je normale UI is Mami, niet deze gast.
Haters.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke UI ik gayer vond. :3
Lastig? huh?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Haters.![]()
Hmm.. Hmm... Jullie maken het lastig.
Ik denk de meeste hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja werd ook gepest en het was niet prettig![]()
![]()
Ja, maar ik heb ook gepest. Dus het staat wel evenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef Arashimashou het volgende:
Echt?Ik nooit eigenlijk, voor zover ik me kan herinneren.
Ik ook niet, op een paar kutopmerkingen na.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb zelfs een geestelijk gehandicapt jongetje gepest op de basisschool.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet, op een paar kutopmerkingen na.
Ik herinnerde me laatst dat ik vroeger wel gepest heb.Niet regelmatig dezelfde persoon of zoiets, maar wel sporadisch kinderen gekleineerd. En als ik daar nu aan terug denk vind ik dat heel erg., al mocht ik die kinderen waarbij ik dat deed echt niet. Denk dat het meer uitingen waren van frustratie en nooit stelselmatig pesten.
rot opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef Arashimashou het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
rot op
Ik zat 6 maanden in isolement![]()
Op de basisschool(groep 7) nog wel(15 jaar terug dus,tussen eind oktober "97 tot Mei "98)quote:
en dat ging zomaar weer goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een geestelijk gehandicapt jongetje gepest op de basisschool.
Ik was redelijk populair en ik was denk ik bang mijn 'positie' te verliezen als ik niet meedeed. Heb er nog ongelofelijk spijt van als ik er aan terugdenk, maar ik heb hem later wel weer uitgenodigd bij mij thuis en met hem gespeeld.
Op de middelbare school in de eerste klas ben ik gepest. In de tweede klas werd ik weer eventjes pester
Maar goed, het is goed gemaakt. En uiteindelijk zijn degene die ik gepest heb ook vrienden geworden
Eigenlijk wel..quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
Hoe verzin je het... Twilight en K-ON crossover![]()
http://m.fanfiction.net/s/6165929/1/Without_Them
Nyaruko slam is ook vetquote:
quote:Overtime is not a hunter unbeknownst to its prey, one is always aware that it jams in wait. Though B-Ball merely a journey to the jam, it must not be undertaken without slam.
Only then will a jammer's story live on,
treasured by who bid him farewell.
But alas, now my guest's jam has ended,
his ball left unslammed...
GenericSideCharacter 2 months ago 160
Het had wel wat inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die achronologische vertellingswijze heeft zo zijn charmes en Haruhi heeft daar heel goed gebruik van gemaakt.
Hoe eindigde het ook al weer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het had wel wat inderdaad.
En toch vond ik het einde nog steeds best een waardig einde, ondanks dat het allemaal wat vreemd was.
Het einde van het eerste seizoen. Tweede seizoen heb ik me nooit aan gewaagd en de film vond ik eigenlijk niet zo opzienbarend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe eindigde het ook al weer?![]()
En bedoel je het einde van de film, het eerste seizoen, het tweede seizoen, het chronologisch laatste moment of het laatste moment in de boeken? Fuck, Haruhi is verwarrend!![]()
Mwah, dat denk ik niet. Het was raar, maar zeker niet diep.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Easymodo het volgende:
Heb geen idee wat de juiste volgorde was, maar ik vond de anime ook een beetje overgewaardeerd. Het was nog best vermakelijk, maar zeker niet top. Het kan ook zijn dat deze 'anime' misschien iets te diep voor me is, maar dat betwijfel ik.
2deep4u.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Easymodo het volgende:
Heb geen idee wat de juiste volgorde was, maar ik vond de anime ook een beetje overgewaardeerd. Het was nog best vermakelijk, maar zeker niet top. Het kan ook zijn dat deze 'anime' misschien iets te diep voor me is, maar dat betwijfel ik.
Die had ik niet gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
2deep4u.
He rob. Voor de film moet je de tanabatatijdreisepisode hebben gezien uit seizoen 2.
het achronologische heeft ervoor gezorgd dat ik em in eerste instantie dropte...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die achronologische vertellingswijze heeft zo zijn charmes en Haruhi heeft daar heel goed gebruik van gemaakt.
Geen mindfuck dus voor jouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
het achronologische heeft ervoor gezorgd dat ik em in eerste instantie dropte...
opzich niks mis met een mindfuck... zolang ie maar (min of meer)chronologisch isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen mindfuck dus voor jou
Eerste episode zit er op.quote:
Animatie is mooi?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerste episode zit er op.
Ik word er niet warm of koud van, animatie is wel mooi. Verder mweh. Maar ik moet nog verder kijken voor een definitief oordeel natuurlijk. Tot nu toe een 6 of 7.
Keek je hem streamed?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Animatie is mooi?
Dat vond ik juist een nadeel.
Oeh, oké.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, een van mijn eerste downloads.
Ah, balen man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:19 schreef Easymodo het volgende:
mondeling gefaald en dat was best een harde klap.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
BakaTest is trouwens van dezelfde studio als Kokoro Connect
Pics?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef Easymodo het volgende:
Enigzins positief nieuws: Homura muismat is binnen.
Aw. Grote gevolgen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:19 schreef Easymodo het volgende:
mondeling gefaald en dat was best een harde klap.
Heeft je zeker geen cent gekost.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef Easymodo het volgende:
Enigzins positief nieuws: Homura muismat is binnen.
'quote:
Heb geen fototoestel, maar dit is het plaatje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen zijn te overzien, maar een mondeling falen voelt gewoon erger dan een tentamen falen. Voordeel is dat je het gelijk weet, maar je krijgt gelijk een soort van beleefd feedback dat je eigenlijk gewoon een faler bent. Volgende keer beter.quote:Het kostte me 84 eurocent, omdat niemand mijn code wou gebruikenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft je zeker geen cent gekost.
[..]
'' ? SIlver Link is een prima studio, ze hebben nog meegewerkt aan juweeltjes als Bakemonogatari en Arakawa Under the Bridge.
.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb geen fototoestel, maar dit is het plaatje:Is het ook een beetje goed gelukt met drukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dus het pareltje BakaTestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heeft je zeker geen cent gekost.
[..]
'' ? SIlver Link is een prima studio, ze hebben nog meegewerkt aan juweeltjes als Bakemonogatari en Arakawa Under the Bridge.
Weet je, BakaTest zegt me helemaal niets...quote:
/a/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het kostte me 84 eurocent, omdat niemand mijn code wou gebruiken.
Redelijk goed. Het is ietsje lichter dan het origineel. Het zwarte is bijvoorbeeld verandert naar zeer donkergrijs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het ook een beetje goed gelukt met drukken?
Houden zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je, BakaTest zegt me helemaal niets...
HiHaHo. Milky Holmes is goede seinen en mindfuck.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
Klipnap heeft me het onder valse voorwendselen laten kijken
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HiHaHo. Milky Holmes is goede seinen en mindfuck.
De muismat bedoel je? Artscow.comquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Arashimashou het volgende:
Waar koop je dat soort dingen overigens?![]()
Het ging over Radar Theorie. Het ging echt voor geen meter en als je de simpele dingen al moeilijk uit je strot krijgt, dan gaat de rest ook voor geen meter. Had wel de meeste puzzelstukjes, maar ik moet er nog 1 geheel van maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar waar ging het mondeling over?
Mocht je een muismat willen, krijg je met deze code: Z099PLAY3X6EB (mijn code) zo'n 9 dollar korting. Uiteindelijk betaal je dus 84 eurocent. Als iemand jouw unieke code gebruikt, krijg je die 84eurocent weer terug, dus eigenlijk is het dan gratis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar waar ging het mondeling over?
Cool. Nee, ik heb nog een mooie muismat (Die er overigens voornamelijk voor de sier ligt.... trackball)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mocht je een muismat willen, krijg je met deze code: Z099PLAY3X6EB (mijn code) zo'n 9 dollar korting. Uiteindelijk betaal je dus 84 eurocent. Als iemand jouw unieke code gebruikt, krijg je die 84eurocent weer terug, dus eigenlijk is het dan gratis.
Het spijt me, maar ik moet dit eventjes kwijt:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Cool. Nee, ik heb nog een mooie muismat (Die er overigens voornamelijk voor de sier ligt.... trackball)
Heb je ooit ook maar een week een trackball uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik moet dit eventjes kwijt:
Trackballs
Ik moet dan altijd denken aan van die bejaarden die niet met een normale muis kunnen omgaan.
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je ooit ook maar een week een trackball uitgeprobeerd?
Tevens:
Console controllers
Ik gebruik de thumb versie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net of de aliens iets voor ons hebben achtergelaten.
Ik heb geen muismat. Ik vind het minder prettig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb zo'n een met kussentje. Gelukkig kun je hem uit elkaar halen dus heb ik nu een kale.
Op mijn glazen plaat heb je helaas een muismat nodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb geen muismat. Ik vind het minder prettig.
Nadeel is wel dat het hout van mijn bureau nogal... versleten is
Een glazen bureau? Hmmmm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op mijn glazen plaat heb je helaas een muismat nodig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op mijn glazen plaat heb je helaas een muismat nodig.
Hahahaha. Wil je echt geen trackball proberen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De onderkant van mijn muis is zwart, dus dat geeft ook nog eens af.
Nee. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hahahaha. Wil je echt geen trackball proberen?
Oke, kan geregeld worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik ga liever gewoon dood.
Ikeahout met glas erbovenop.quote:
Wat een faalhazenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikeahout met glas erbovenop.
Op mijn vaders kantoor schijnen ze trackballs gehad te hebben, totdat iedereen last van zijn duim kreeg.
Vind je die bol niet lijken op een gezwel of zo?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikeahout met glas erbovenop.
Op mijn vaders kantoor schijnen ze trackballs gehad te hebben, totdat iedereen last van zijn duim kreeg.
Nee, dat is gewoon je zieke brein.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind je die bol niet lijken op een gezwel of zo?
Net zoals de Toyata Pruis. Net of we in het jaar 2070 zijn en de aliens ons wat hebben nagelaten.
de pruis wagon is tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net zoals de Toyata Pruis. Net of we in het jaar 2070 zijn en de aliens ons wat hebben nagelaten.
De pruis. Die zou ik wel willen hebben. Pruissenmobielquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
de pruis wagon is tof(m'n pa heeft 1 van de eerste in nederland
)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon je zieke brein.
Ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
muis met een kwaadaardig gezwel eraan..
Is altijd lachen als anderen 'm moeten gebruiken. Gaan ze ermee zitten schuivenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet de enige.
En sowieso. Het idee dat als jij je hand beweegt en dat dan dat ding gewoon niets doet. Brrr, moet er niet aan denken.
Heb overigens wel eens geprobeerd, maar dat was wel kort
Als ik die dingen zie heb ik altijd de neiging die bal eruit te slopen en er gewoon een optisch ding of lasertje aan te plakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is altijd lachen als anderen 'm moeten gebruiken. Gaan ze ermee zitten schuiven"Neehee, het BALLETJE, de BAL, DAARAAN draaien".....
Renault Twizzyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nog zo'n grote loden kogel die ik uit zo'n muis heb geslooptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik die dingen zie heb ik altijd de neiging die bal eruit te slopen en er gewoon een optisch ding of lasertje aan te plakken
Eigenlijk hebben al die oude muizen met zo'n balletje er in ook een verkapte trackball, besef ik me net
Hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik die dingen zie heb ik altijd de neiging die bal eruit te slopen en er gewoon een optisch ding of lasertje aan te plakken
Eigenlijk hebben al die oude muizen met zo'n balletje er in ook een verkapte trackball, besef ik me net
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n grote loden kogel die ik uit zo'n muis heb gesloopt
Leuk man, daarmee gooien
Ik kan met een tak uit het bos, elastiek en een mesje eventueel een prachtige katapult maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, maar wel tof van je
Ik moest gelijk denken aan:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha
Slopen is niet nodig hoor. De bal kan eruit. Ander kun je 'm niet schoonmaken.
[ afbeelding ]
Jaja, en dan de straatlampen kapot schieten zeker... vandaaltjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan met een tak uit het bos, elastiek en een mesje eventueel een prachtige katapult maken.
Niet dat ik daar de motivatie en het geduld voor heb.
Do not want.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier
Als ik zo'n muis had zou ik uit pure verslaving steeds dat balletje er in en er uit halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha
Slopen is niet nodig hoor. De bal kan eruit. Ander kun je 'm niet schoonmaken.
[ afbeelding ]
En je hebt er ook niets aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan met een tak uit het bos, elastiek en een mesje eventueel een prachtige katapult maken.
Niet dat ik daar de motivatie en het geduld voor heb.
En dit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik zo'n muis had zou ik uit pure verslaving steeds dat balletje er in en er uit halen.
Ja klopt. Die periode heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik zo'n muis had zou ik uit pure verslaving steeds dat balletje er in en er uit halen.
Toch zie ik wel dat het ding optisch werkt. Vroeger had je van die schuifjes voor de verschillende assen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja klopt. Die periode heb ik ook gehad.
Ach ja, dat was mijn eerste exemplaar, 7 jaar terug. Knop stuk. Overigens gaan veel van die dingen stuk. Of het ligt aan het intensieve gebruikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch zie ik wel dat het ding optisch werkt. Vroeger had je van die schuifjes voor de verschillende assen.
Fuwahahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je hebt er ook niets aan.
Tenzij je nog dingen van plan bent
[..]
Dit.quote:En dit.
Ik wil eigenlijk wel eens knikkeren met die trackballs.
Logitech en andere fabrikanten denken gewoon: "Fuck die trackball-users.".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach ja, dat was mijn eerste exemplaar, 7 jaar terug. Knop stuk. Overigens gaan veel van die dingen stuk. Of het ligt aan het intensieve gebruik
Ik heb drie versies in bezit, waarvan sommige het dus deels niet doen. In actieve dienst zijn twee M570's. (Zo eentje uit het plaatje dus)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Logitech en andere fabrikanten denken gewoon: "Fuck die trackball-users.".
Ik heb de Logitech Cordless Click Plus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb drie versies in bezit, waarvan sommige het dus deels niet doen. In actieve dienst zijn twee M570's. (Zo eentje uit het plaatje dus)
Over een kankergezwel gesprokenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de Logitech Cordless Click Plus.
Heb hem al jaaaaren en doet ook trouw zijn dienst:
[ afbeelding ]
Ja dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over een kankergezwel gesprokenLijkt eerder op een scheerapparaat
Hmm, ik heb een draadloze oplaadbare. Beste van beide werelden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:
Een aantal jaren geleden had ik een draadloze. Ongeveer 10 keer per uur viel hij uit en moest ik de batterijen er in en uit halen. Uit pure luiheid deed ik dus nooit het klepje erop.
Nu een degelijke met snoer.
En je kunt je er ook nog mee scheren. Win win.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een draadloze oplaadbare. Beste van beide werelden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En je kunt je er ook nog mee scheren. Win win.
ik heb 7 jaar de MX500 gehad, die het toen begaf...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de Logitech Cordless Click Plus.
Heb hem al jaaaaren en doet ook trouw zijn dienst:
[ afbeelding ]
Veel meer zal hij niet bekeken worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
Oooh hij is precies 1000 keer bekeken. Daarom mag ik 'm nu vast nog wel een keer plaatsen.
Geen idee waarom, maar door jou krijg ik zin om Hatikva te luisterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
Oooh hij is precies 1000 keer bekeken. Daarom mag ik 'm nu vast nog wel een keer plaatsen.
Wel waarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Veel meer zal hij niet bekeken worden.
quote:I've watched 3 particular animes, Clannad, Kanon, and Air... which were all created by Key, and which have all made me burst into tears in a lot of the episodes... all I can say is that Key makes the most emotional animes ever.
RRDoomGuy 11 uur geleden
Blargh, dit soort fans verpesten de reputatie van Key.quote:
Mijn ogen! Haal het weg! Maak het dood! Aah, mijn arme ogen!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn ogen! Haal het weg! Maak het dood! Aah, mijn arme ogen!
Mooi!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
als het mooie ontvangst wat ik van jullie heb gekregen ga ik nu ECHT Steins;Gate kijken
laatst niet aan toe gekomen omdat ziek
Uhm, op de eerste vraag: Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Moet je in dit topic over alle verschillende anime's en manga's tegelijk praten? Is dat niet wat onoverzichtelijk?
Je kunt op myanimelist.net de voice actors vergelijken. Volgens mij niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
dezelfde VA's of klinken alle japanners zo?
edit: dezelfde VA's als Death Note dus
Oké, welke animes kijk jij allemaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhm, op de eerste vraag: Ja.
Tweede vraag: Nee, dat valt eigenlijk wel mee
ja daar dacht ik wel aan maar ik ben bang dat ik dan over een spoiler leesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt op myanimelist.net de voice actors vergelijken. Volgens mij niet hetzelfde.
Er zijn spoiler tagsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar dacht ik wel aan maar ik ben bang dat ik dan over een spoiler lees![]()
ik dacht zelf eerder aan wikipedia oid waar dan wel weer spoilers staanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er zijn spoiler tags
Niet dat dat me weerhoudt van klikken
ik heb al een tijdje niet mee gepostquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan is dit topic meteen vol
Oh, sorry. Heb ik overheen gelezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Robin, ik stelde een vraag.
Je kunt het ook wat beleefder vragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Robin, ik stelde een vraag.
Stalk me niet man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je kunt het ook wat beleefder vragen.
Dudequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, sorry. Heb ik overheen gelezen
Nou, mijn MyAnimeList staat in de OP.
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
Mijn favoriete anime zijn:
- Welcome to the NHK
- Clannad: ~After Story (ga haten, Klipnap)
- Legend of the Galactic Heroes
- Neon Genesis Evangelion
En voor de rest kijk ik gewoon wat goed is. Ik hou niet zo van series als K-ON!!
En jij? Heb je toevallig ook een myanimelist?
NS = Naruto Shippüden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dude
Zo hardcore ben ik niet, heb je zoveel gezien?
Ik kijk alleen NS atm
Ik vind het een kei vette serie op de fillers naquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NS = Naruto Shippüden?
Daar ben ik mee gestopt. Komt geen eind aan en ik trek dat soort series niet meer
Veel vrienden van me zeggen dat ook, maar ik heb er mijn twijfels overquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind het een kei vette serie op de fillers na, moet je weer proberen te kijken gezien je nog maar bij 25 bent. En het daar eigenlijk pas echt vet begint te worden.
Uhm. Volgens mij heb ik dat niet.quote:Trouwens hoe heb je sommige van die series completed terwijl ze nog bezig zijn? Moeten ze dan niet dropped zijn
Probeer gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Veel vrienden van me zeggen dat ook, maar ik heb er mijn twijfels over
[..]
Uhm. Volgens mij heb ik dat niet.
Het moet ook nog even op gang komen in het begin, als ik eerlijk ben. Maar je krijgt er echt geen spijt van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Eerste aflevering van Steins;Gate gekeken, kom er niet zo snel in als dat ik bij Death Note deed maar bij Death Note had ik al een idee van waar het over zou gaan van Steins;Gate nietMaar aan het einde van de aflevering was het wel even van 'oshit' nu epi 2
Hmmm...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Probeer gewoon, you wont regret it. ik kan je een filler list geven als je wilt.
Jawel, Pokémon bijvoorbeeld
Your loss manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het moet ook nog even op gang komen in het begin, als ik eerlijk ben. Maar je krijgt er echt geen spijt van.
[..]
Hmmm...
Hmm...
Weet je. Ik heb al zo veel te kijken. Misschien dat ik het ooit nog kijk als ik echt veel te veel tijd heb
Met ga haten, bedoel je dat ik moet gaan haten, of ''go fuck yourself''?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, sorry. Heb ik overheen gelezen
Nou, mijn MyAnimeList staat in de OP.
http://myanimelist.net/animelist/robin007bond
Mijn favoriete anime zijn:
- Welcome to the NHK
- Clannad: ~After Story (ga haten, Klipnap)
- Legend of the Galactic Heroes
- Neon Genesis Evangelion
En voor de rest kijk ik gewoon wat goed is. Ik hou niet zo van series als K-ON!!
En jij? Heb je toevallig ook een myanimelist?
Would you tap that trap?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
'But he's a guy'
Wacht wat, ik zie het probleem niet
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Met ga haten, bedoel je dat ik moet gaan haten, of ''go fuck yourself''?
Mijn favo anime:
-Madoka Magica
-Steins;Gate
-Sayonara Zetsubou Sensei (ben nu met laatste seizoen bezig)
-Death Note
En verder zijn er nog een boel waard om te kijken, zoals
-Seto no Hanayome
-School Rumble
-Nichijou
-Nana
-Gyo
-Dokuro-chan
-Milky Holmes
-Baka to Test to Shoukanjuu
-Thermae Romae
-Boku no Pico.
het lijkt op een meisje dus waaorm nietquote:
Serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
-Seto no Hanayome
-School Rumble
-Nichijou
-Nana
-Gyo
-Dokuro-chan
-Milky Holmes
-Thermae Romae
-Boku no Pico.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Met ga haten, bedoel je dat ik moet gaan haten, of ''go fuck yourself''?
quote:Mijn favo anime:
-Madoka Magica
-Steins;Gate
-Sayonara Zetsubou Sensei (ben nu met laatste seizoen bezig)
-Death Note
-Seto no Hanayome
-School Rumble
-Nichijou
-Nana
-Gyo
-Dokuro-chan
-Milky Holmes
-Thermae Romae
-Boku no Pico.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Op de laatste 6 na.quote:
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het lijkt op een meisje dus waaorm niet
Maar Thermae Romae en Gyo zijn leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Op de laatste 6 na.
Thermae Romaequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag?
[..]
Maar Thermae Romae en Gyo zijn leuk.
Jij haat die serie alleen omdat hij gemaakt is in flash...quote:
Nee hoor, omdat het gewoon een kutserie is. Een weeaboo in het oude Rome, hoe verzin je het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij haat die serie alleen omdat hij gemaakt is in flash...
Dat zou niets zijn voor Klipnap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij haat die serie alleen omdat hij gemaakt is in flash...
WTF is er een Live Action?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus iemand in de tijd van de Romeinen reist in de tijd en ontdekt het heden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel tekst Klipnap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
WTF is er een Live Action?
Altijd zo'n aanfluiting. Als buitenlanders in anime naar Japan gaan en andersom en ze daar doen alsof ze de ander niet verstaan, terwijl ze allebei Japans spreken.
Voorbeelden:
Zero no Tsukaima
Thermae Romae
Ikoku Meiro no Croisee
Volgens het internet is het vaak hetzelfde jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moeten we mergen met het autismetopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |