Mother of next-genquote:
Ja, dat zeggen die dwazen in dit topic en eldersquote:
Gevaarlijke uitspraken mijn waerde Phenoboy, maar het zou kunnen uiteraard!quote:
Ik zou toch zweren dat er treinen in GTA IV zaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef -Kadesh- het volgende:
Volgens mij krijgen we meer dan 1 stad, (bestuurbare) vliegtuigen zijn al bevestigd, en aan dit screenshot te zien zitten er ook treinen in.
Spoorbrug met tunnel ingang.
[ afbeelding ]
Vliegtuigen moeten ergens heen kunnen vliegen en treinen moeten ergens heen kunnen rijden. GTA IV had geen bestuurbare vliegtuigen omdat er volgens R* maar 1 vliegveld was en het onzin was om vandaar op te stijgen als dat ook weer de enige plek was om er te landen. En net zo met treinen, GTA II, Vice City en GTA 4 hadden geen treinen omdat die maar uit 1 stad bestonden.
Instant bonerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef -Kadesh- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
New screens
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Die eerste screen is bij het stadion achter CJ's huis
Ik zie twee palmbomen, SF heeft geen palmbomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, dat moet San Fierro zijn op de screen met die man en zijn laser gun, kijk maar hiernaar:
[ afbeelding ]
Golden Gate Bridge anyone? Ook die grote brug lijkt op die railsbrug in SF.
Dat was de metro die bovengronds kwam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat er treinen in GTA IV zaten.
Die laatstequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef -Kadesh- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
New screens
Is trouwens ook wel interessant dat ze niet ontkennen dat dit echt is. (Weet niet of dit al is gepost)quote:“ The above link is a video I have found of apparent lighting test of GTA V. Can you disclose weather this is real or fake. Thank you in advance” – received via Mouthoff
Now that we’ve announced GTAV, all the way up until game launch (and probably beyond) there is going to be no shortage of non-stop hoaxes, faked footage and screens, rampant rumors and speculation. As a rule, we are not going to get into the game of confirming or denying each of these as they happen as there is simply too much of it. Half of them we don’t even understand – for example, we have no idea what ‘the build model’ is, so have no idea if it is complete or not! Instead, we’ll leave it to fans like yourselves to decide what’s legit and what’s phony. Please assume if you don’t hear it here, it is probably mostly fakes and almost definitely not the complete truth.
One thing we’ll say definitively though is – there is absolutely no ‘beta’ test for the game. If you see ads or solicitations to join a beta program, beware as this could be a dodgy online phishing scam. Your best bet is to only trust information as official if you’re seeing it announced here at the Rockstar Newswire.
Nee, want ik mag niet aan jullie vragen of mijn "matige PC" deze game aankan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je PC? Het is nog niet eens bekend voor welk platform deze game gaat uitkomen en jij post je matige PC specs al.
En wat ben jij? Een vieze xBox / Playstation gebruiker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Een i5 hebben om vervolgens met slechts 4 gb en een 250GTS aan de slag te gaan.... Mismatch Deluxe!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, want ik mag niet aan jullie vragen of mijn "matige PC" deze game aankan.
Als je geen antwoord wil geven moet je niet op mij gaan reageren.
En nee, GTA V zal vast niet op PC uitkomen.
Heb jij iets zinnigs te melden dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kan reageren of komt er ook nog iets zinnigs uit?
Ik verwacht ook geen uitgebreide minimum requirements.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je PC? Het is nog niet eens bekend voor welk platform deze game gaat uitkomen en jij post je matige PC specs al.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen uitgebreide minimum requirements.
Ik weet toch verdomme zelf ook wel dat dat nu niet bekend is, maar ik had gehoopt dat er iemand was die verder kijkt dan z'n/haar neus lang is (een echte game-kenner) en misschien mij kon melden wat ongeveer de specs moeten zijn.
Dus niet aan jou.
Consult the fucking Oracle, Neo. Die weet het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen uitgebreide minimum requirements.
Ik weet toch verdomme zelf ook wel dat dat nu niet bekend is, maar ik had gehoopt dat er iemand was die verder kijkt dan z'n/haar neus lang is (een echte game-kenner) en misschien mij kon melden wat ongeveer de specs moeten zijn.
Dus niet aan jou.
Pc vs console. Iets om moe van te worden. OT: vette screens. Zin in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef Nestalgie het volgende:
Heey homo's, anders stoppen jullie die nutteloze discussie en hebben we het weer over gta v
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |