Volgens Ubisoft (quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat R* zo dom is om dat niet te doen, en miljoenen weg gooit? Nee dus.
Ubisoft =/= R*quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens Ubisoft () zal het weinig schelen in de inkomsten.
Ja, ze zijn zo dom:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat R* zo dom is om dat niet te doen, en miljoenen weg gooit? Nee dus.
Alsof dat te vergelijken is, veel minder verkocht dan GTA, en daarnaast dus de historie van GTA die ALTIJD op de PC uit is gekomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo dom:
[ afbeelding ]
Nieuwe screens OMFG!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo dom:
[ afbeelding ]
Vraag me af wat ik dan ben. Ik koop (goede) games gewoon origineel, en vaak zelfs special editions ed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
PC-gamers kopen toch nooit originele games.....
http://www.nu.nl/games/28(...)bisoft-illegaal.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vraag me af wat ik dan ben. Ik koop (goede) games gewoon origineel, en vaak zelfs special editions ed.
Had ik al gelezen, maar nogmaals, Ubisoft =/= R*quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:45 schreef byah het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/28(...)bisoft-illegaal.html
Uitzondering --> Regelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vraag me af wat ik dan ben. Ik koop (goede) games gewoon origineel, en vaak zelfs special editions ed.
Jup, helaas wel. Toch heb ik er vertrouwen in dat R* de trouwe kopers niet laten zakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Uitzondering --> Regel
Het is gewoon een feit dat PC-gamers meer illegaal downloaden dan console-gamers.
Sorry? Lijkt me totaal onverstandig een titel als deze exclusief voor consoles te laten zijn. Dat is alleen gebeurd met een aantal subtitels. Niet het hoofdspel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het is helemaal geen feit dat GTA V uit gaat komen voor de PC, domme drol.
Ligt eraan hoe groot de zak geld is die een Microsoft of Sony gebruikt om mee te schudden. Ik kan me zo voorstellen dat als (geen feit) next-gen is, de twee consolebakkers maar wat staan te popelen om die timed exclusive te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry? Lijkt me totaal onverstandig een titel als deze exclusief voor consoles te laten zijn. Dat is alleen gebeurd met een aantal subtitels. Niet het hoofdspel.
Ik nodig je uit. Alle GTA's uit mijn collectie zijn originele. Ik wil dat er in de toekomst ook GTA's uitkomen en zij verdienen het gewoon. Eerlijk is eerlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat die niet op de PC uit komt, fuck die PC gasten, allemaal downloaden als noobs.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat die niet op de PC uit komt, fuck die PC gasten, allemaal downloaden als noobs.
Ik troll wel hoor maar ik heb respect voor je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik nodig je uit. Alle GTA's uit mijn collectie zijn originele. Ik wil dat er in de toekomst ook GTA's uitkomen en zij verdienen het gewoon. Eerlijk is eerlijk.
Microsoft kan daarintegen mijn rug op.
En dat is het probleem. Meeste spellen zijn het geld niet waard. Leuk dat er ieder jaar een nieuwe Call of Duty uitkomt, maar ga er geen ¤50 voor betalen. Ik heb hem ook niet gedownload trouwens, gewoon helemaal niet gespeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik troll wel hoor maar ik heb respect voor je.
Als een game het geld echt waard is dan moet je er ook gewoon betalen anders ben je namelijk echt hypocriet.
COD is vooral MP dus dan moet je hem haast wel kopen. Maar inderdaad, veel spellen zijn het geld niet waard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:47 schreef bascross het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Meeste spellen zijn het geld niet waard. Leuk dat er ieder jaar een nieuwe Call of Duty uitkomt, maar ga er geen ¤50 voor betalen. Ik heb hem ook niet gedownload trouwens, gewoon helemaal niet gespeeld.
GTA V zou ik altijd kopen, omdat ik weet dat het goed genoeg is voor die ¤50. GTA IV + uitbreidingen zijn mij ook prima bevallen en heb ze dan ook allebei in de winkel gekocht.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |