Nee, want ik mag niet aan jullie vragen of mijn "matige PC" deze game aankan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je PC? Het is nog niet eens bekend voor welk platform deze game gaat uitkomen en jij post je matige PC specs al.
En wat ben jij? Een vieze xBox / Playstation gebruiker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Een i5 hebben om vervolgens met slechts 4 gb en een 250GTS aan de slag te gaan.... Mismatch Deluxe!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, want ik mag niet aan jullie vragen of mijn "matige PC" deze game aankan.
Als je geen antwoord wil geven moet je niet op mij gaan reageren.
En nee, GTA V zal vast niet op PC uitkomen.
Heb jij iets zinnigs te melden dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kan reageren of komt er ook nog iets zinnigs uit?
Ik verwacht ook geen uitgebreide minimum requirements.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je PC? Het is nog niet eens bekend voor welk platform deze game gaat uitkomen en jij post je matige PC specs al.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen uitgebreide minimum requirements.
Ik weet toch verdomme zelf ook wel dat dat nu niet bekend is, maar ik had gehoopt dat er iemand was die verder kijkt dan z'n/haar neus lang is (een echte game-kenner) en misschien mij kon melden wat ongeveer de specs moeten zijn.
Dus niet aan jou.
Consult the fucking Oracle, Neo. Die weet het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik weet toch verdomme zelf ook wel dat dat nu niet bekend is, maar ik had gehoopt dat er iemand was die verder kijkt dan z'n/haar neus lang is (een echte game-kenner) en misschien mij kon melden wat ongeveer de specs moeten zijn.
Dus niet aan jou.
Pc vs console. Iets om moe van te worden. OT: vette screens. Zin in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef Nestalgie het volgende:
Heey homo's, anders stoppen jullie die nutteloze discussie en hebben we het weer over gta v
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:36 schreef bjanaan het volgende:
Nieuwe screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:36 schreef bjanaan het volgende:
Nieuwe screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat echt niet veel verder komen al dat je een "up-to-date" systeem nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dus niet aan jou.
Zoiets had ik ook al verwacht, kijkend naar de screenshots die tot nu toe uit zijn gekomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je gaat echt niet veel verder komen al dat je een "up-to-date" systeem nodig gaat hebben.
De manier waarop het spel geschreven is is behoorlijk belangrijk. Bij GTA4 was het geoptimaliseerd voor de PS3 (als ik me niet vergis) en was de PC versie een matige poort waardoor je relatief krachtigere hardware nodig had om het vloeiend te laten draaien.
Wanneer ze de basis dit keer voor een pc optimaliseren zoals vroegah dan heb je een minder krachtige PC nodig om alles vloeiend te laten draaien. Maar helaas, ik verwacht niet dat dit zal gebeuren. De console zal de meeste geld in het laatje brengen en ze kunnen het zich niet echt veroorloven dat het niet soepel zal draaien op een console.
Met andere woorden.. ik voorspel dat er voor de PC weer een poort zal komen van dit spel. Het voordeel hieraan is wel dat ze relatief snel een PC versie kunnen uitbrengen.
Zo aan de screens en het preview filmpje te zien is lijkt Rockstar GTA5 te bouwen op dezelfde grafische en physics engine's als dat GTA4 gebruikte. Uiteraard worden er verbeteringen toegepast maar dit zal ook betekenen dat je dus niet zo'n krachtige PC nodig gaat hebben als dat destijds nodig was bij de PC release van GTA4.
Iets wat ik je nog wel wil beloven is dat 4GB intern geheugen genoeg gaat zijn om alles maximaal te draaien. Ik ken niet zoveel applicaties (laat staan spellen) welke zoveel geheugen kunnen adresseren
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die foto met die motoren lijkt rechtstreeks uit GTA IV te komen, met die golfkooi.
Dat is het ook. TLAD.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die foto met die motoren lijkt rechtstreeks uit GTA IV te komen, met die golfkooi.
Niet de huidge generatie nee, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:54 schreef Wells.p het volgende:
Maar even serieus, dit kan echt niet de kwaliteit zijn die je terug gaat zien op de consoles.
http://www.google.com/img(...):76&biw=1280&bih=708quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:52 schreef delano.888 het volgende:
Die foto van de motoren is van TLAD, iemand probeert grappig te zijn.
Dat is ook wel duidelijk te zien aan de textures ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen mensen die bij Rockstar werken weten dat, en hier zit echt niemand die bij Rockstar werktquote:
Heeft niemand een spion ingehuurd dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alleen mensen die bij Rockstar werken weten dat, en hier zit echt niemand die bij Rockstar werkt
Niemand heeft contact met mij opgenomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heeft niemand een spion ingehuurd dan?
Ik heb gehoord dat een gozer van 43 zo benieuwd was dat hij zijn zoon als spion had gestuurd, de zoon had belooft een week later intel terug te sturen naar zijn vader, maar wat vond zijn vader? Juist. Zijn afgehakte hoofd in een doos voor de deur. De vader was toen zo boos geworden dat hij de rest van de familie vermoorden en zichzelf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niemand heeft contact met mij opgenomen.
Heftigquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een gozer van 43 zo benieuwd was dat hij zijn zoon als spion had gestuurd, de zoon had belooft een week later intel terug te sturen naar zijn vader, maar wat vond zijn vader? Juist. Zijn afgehakte hoofd in een doos voor de deur. De vader was toen zo boos geworden dat hij de rest van de familie vermoorden en zichzelf.
Dat was volgens mij de waarschuwing van Rockstar aan mensen met spionnen.
lik dis if u cry evertimquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een gozer van 43 zo benieuwd was dat hij zijn zoon als spion had gestuurd, de zoon had belooft een week later intel terug te sturen naar zijn vader, maar wat vond zijn vader? Juist. Zijn afgehakte hoofd in een doos voor de deur. De vader was toen zo boos geworden dat hij de rest van de familie vermoorden en zichzelf.
Dat was volgens mij de waarschuwing van Rockstar aan mensen met spionnen.
Dat wil niet echt want er moeilijk wat nieuws te vinden over GTA V.. Helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk blijf gewoon on-topic.
De moeder.quote:
Als de moeder klinkt als de vader, dan rookt ze vast zware van nellequote:
Trailer Trash.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als de moeder klinkt als de vader, dan rookt ze vast zware van nelle
Beetje lastig als er niks nieuws te vertellen isquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk blijf gewoon on-topic.
Hopelijk keert Axel Rose weer terug als de DJquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
met die heerlijke muziek door het platteland scheuren
Een maandje? beter zet je jaartjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:47 schreef TC03 het volgende:
Ik ga mijn leven een maandje op pauze zetten voor dit spel denk ik. Kom maar.
Ik kies lekker voor de console. Lekker onderuit gezakt spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Twijfelen tussen pc/graphics of ps3/gameplay. Hmm.
Daarbij vond ik GTA IV maar kut werken op de pc. Je moest je telkens overal inloggen om te kunnen spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
^^ Dat. Plus ook een makkelijkere keuze als je een GTA Clan hebt.
Gewoon in de Decembermaand. Ze moeten niet kuttenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik blijf nog steeds hoop hebben dat ie toch nog dit jaar ergens uitkomt.
Waarschijnelijk worden ze generfedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dit spel kan toch nooit op de PS3 uitkomen?
Die graphics zien er echt bizar goed uit zeg... Hoop eigenlijk dat het nog even een tijdje gaat duren voordat het spel uitkomt, behoorlijk druk op de uni komend halfjaar...
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarschijnelijk worden ze generfed
Commodore 64 een optie ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]generfed ja? achja, waarom niet, zo kan je het ook noemen
De PS3 is uitgerust met beter hardware dan de xdoos toch? Waarop zouden ze m anders moeten uitbrengen..
Neinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Komt niet voor april uit dus sws 2013 zeg ik.
Morgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dussssss wanneer komen er screenshots?
real, ben er vrij zeker van. Signalen, alles.quote:
nigguh pleasequote:Op vrijdag 7 september 2012 08:23 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ja? Jij werkt bij Rockstar of heb je de game al gespeeld?
Dan mag die marketing machine wel eens gaan draaienquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
real, ben er vrij zeker van. Signalen, alles.
Dat is een van de signalen die ik kreeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:35 schreef byah het volgende:
[..]
Dan mag die marketing machine wel eens gaan draaien
Als ze leuke tools hebben om zoveel content in een jaar of drie te makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:00 schreef Roellie80 het volgende:
Die kaart ziet er wel dik uit hoor...
Als het al een fake is; ooit.. GTA 8 zal vast zo'n kaart hebben
Welnee, dat gaat veel sneller. kijk wat een enorme vooruitgang we de afgelopen 15 jaar hebben gehadquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze leuke tools hebben om zoveel content in een jaar of drie te makenOf ze hebben er nu alvast een team opgezet, over vijftien jaar is het af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |