Niet de huidge generatie nee, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:54 schreef Wells.p het volgende:
Maar even serieus, dit kan echt niet de kwaliteit zijn die je terug gaat zien op de consoles.
http://www.google.com/img(...):76&biw=1280&bih=708quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:52 schreef delano.888 het volgende:
Die foto van de motoren is van TLAD, iemand probeert grappig te zijn.
Dat is ook wel duidelijk te zien aan de textures ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die foto met die motoren lijkt rechtstreeks uit GTA IV te komen, met die golfkooi.
Alleen mensen die bij Rockstar werken weten dat, en hier zit echt niemand die bij Rockstar werktquote:
Heeft niemand een spion ingehuurd dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alleen mensen die bij Rockstar werken weten dat, en hier zit echt niemand die bij Rockstar werkt
Niemand heeft contact met mij opgenomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heeft niemand een spion ingehuurd dan?
Ik heb gehoord dat een gozer van 43 zo benieuwd was dat hij zijn zoon als spion had gestuurd, de zoon had belooft een week later intel terug te sturen naar zijn vader, maar wat vond zijn vader? Juist. Zijn afgehakte hoofd in een doos voor de deur. De vader was toen zo boos geworden dat hij de rest van de familie vermoorden en zichzelf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niemand heeft contact met mij opgenomen.
Heftigquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een gozer van 43 zo benieuwd was dat hij zijn zoon als spion had gestuurd, de zoon had belooft een week later intel terug te sturen naar zijn vader, maar wat vond zijn vader? Juist. Zijn afgehakte hoofd in een doos voor de deur. De vader was toen zo boos geworden dat hij de rest van de familie vermoorden en zichzelf.
Dat was volgens mij de waarschuwing van Rockstar aan mensen met spionnen.
lik dis if u cry evertimquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een gozer van 43 zo benieuwd was dat hij zijn zoon als spion had gestuurd, de zoon had belooft een week later intel terug te sturen naar zijn vader, maar wat vond zijn vader? Juist. Zijn afgehakte hoofd in een doos voor de deur. De vader was toen zo boos geworden dat hij de rest van de familie vermoorden en zichzelf.
Dat was volgens mij de waarschuwing van Rockstar aan mensen met spionnen.
Dat wil niet echt want er moeilijk wat nieuws te vinden over GTA V.. Helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk blijf gewoon on-topic.
De moeder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |