Zoiets heb ik al, ook in het zwart.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die WP poste vind ik serieus tof
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al, ook in het zwart.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey die heb ik in het blauw
Moet ik je even linkje geven?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die WP poste vind ik serieus tof
nee wit met blauw.quote:
Ah okeequote:Op maandag 20 augustus 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee wit met blauw.
mouwen zijn wit, en dat body deel is blauw, en de strepen bovenin en onder op de mouwen zijn rood
Gerne, in dm graag want mobielquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet ik je even linkje geven?
Doe ik dat wel danquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:12 schreef Plastic_zak het volgende:
beachde enige man die niet heel de tijd messen in mijn rug steekt
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij hebt me nog nooit gestoken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heel veel lobi terugmijn zoete prinses uit de achterhoek
jij bent mijn rotterdamse prinsesquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mag ik je rotterdamse prins zijn? :$
dan moet ik wel eerst even naar het ziekenhuis voor een operatiequote:Op maandag 20 augustus 2012 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
jij bent mijn rotterdamse prinses
zat je voet in de motor vast?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
Val ik in het water wordt ik alsnog aangereden door een boot
wordt ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
Val ik in het water wordt ik alsnog aangereden door een boot
wp is een baas, hij mag datquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
'wordt ik' is toch de meest falende taalfout die een persoon kan maken.
did dus als je ze maar begrijpten togquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ik geef geen neuk om taalfouten![]()
niemand is perfect
Jij nadert perfectie anders akelig dichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ik geef geen neuk om taalfouten![]()
niemand is perfect
Die eilandjes daar zijn het hosselparadijs als je van dronken 15/16 jarige houdt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Beach het volgende:
dan zou ik ook naar Terschelling gaan ja, bovenaan mijn bucket list
iets voor Fl freak dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die eilandjes daar zijn het hosselparadijs als je van dronken 15/16 jarige houdt.
Ja is dat zijn doelgroep? Dan is het aan te raden daar eens heen te gaan. Ben toen ik 16 was een keer 2 weken naar Texel geweest met wat maten, tering gaat nergens over.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
[..]
iets voor Fl freak dus
is de Appelhof nog steeds de place to be?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja is dat zijn doelgroep? Dan is het aan te raden daar eens heen te gaan. Ben toen ik 16 was een keer 2 weken naar Texel geweest met wat maten, tering gaat nergens over.Maar toen was het wel tof.
wellesquote:
Litteken alles.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Typisch hoe gaat het met je oorlogswond
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wijsneus boks
[ afbeelding ]
Duurquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je bestelling
1x [Pizza normaal] Salami ¤ 8,50
Bezorgkosten:¤ 1,00Totale prijs:¤ 9,50
baasquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je bestelling
1x [Pizza normaal] Salami ¤ 8,50
Bezorgkosten:¤ 1,00Totale prijs:¤ 9,50
scheld hem uit en film de reactie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kreeg bijna boete,omdat ik iemand anders zijn troep van het bankje vlakbij station afschopte![]()
Kwam er zo'n agent naar mij toe ik zei maar ik gooi het in de prullenbak en dan krijg ik waarschuwing.
Zei die is goed
Waarom zou ik hem uitschelden als ie een waarschuwing geeft?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
scheld hem uit en film de reactie?
geef haar een pimp smack of leg rustig uit dat je dit niet fijn vindquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn zusje is nog geen 4 uur thuis meteen al weer grote bek en alles![]()
wanneer gaan we zuipen tot kruipen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geef haar een pimp smack of leg rustig uit dat je dit niet fijn vind
Hahhahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wanneer gaan we zuipen tot kruipen?
mono meetquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wanneer gaan we zuipen tot kruipen?
Ik moest lachen om jouw reactiequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soms vraag ik me af of mensen door hebben hoe dom ze zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
te slechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat dat bij mijn ooms en een nichtje op Facebook ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit markeren en dan je tumblr in je sig hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jouw reactie
Echt hequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mijn ooms en een nichtje op Facebook ookecht om te janken soms.. beleid met een lange ij schrijven bijv .. en nog een hoop dingen waarvan je denkt alle jezus.
Voeg me toe danquote:
Achjaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit markeren en dan je tumblr in je sig hebben.
Ik heb geen FBquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Echt heik ben zelf ook niet te beste qua spelling maar dit soort fouten
[..]
Voeg me toe dan
Ojaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit markeren en dan je tumblr in je sig hebben.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus hier hangen jullie allemaal uit overdag
Gewoon een nickname verzinnen voor je tumblrquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ojaik vergeet telkens dat m'n naam daar groot staat
We nemen dode sc's over als de onze gesloten is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus hier hangen jullie allemaal uit overdag
DreamFox, Dreamcatcha, Bamilovah, Hot_Girl_Groningenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon een nickname verzinnen voor je tumblr
Sabbel Fox bijvoorbeeld.
Geen varkensvlees in ieder geval toch gaygayum?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
maar gaygayum, even serieus, wat ga jij eten op de meet?
Die laatstequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DreamFox, Dreamcatcha, Bamilovah, Hot_Girl_Groningen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaygayum gaat jodenkoeken eten
Wat een liefdadigheidquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We nemen dode sc's over als de onze gesloten is.
Ik moet zeggen, laatste tijd vind ik je een stuk grappiger DVquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver ik ben zo grappig, jezus
Hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaygayum gaat jodenkoeken eten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, laatste tijd vind ik je een stuk grappiger DV
Herkenbaar ditquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo vaak dat ik om mezelf moet lachenniet normaal meer. Zelfs als ik een grap in m'n hoofd heb begin ik uit het niks te lachen.
Ik ben zwaar depressief en de laatste keer dat ik moest lachen was toen de oorlog voorbij was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo vaak dat ik om mezelf moet lachenniet normaal meer. Zelfs als ik een grap in m'n hoofd heb begin ik uit het niks te lachen.
Arm ding, de japanners hebben je goed te grazen gehad ofnietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben zwaar depressief en de laatste keer dat ik moest lachen was toen de oorlog voorbij was.
Leugenaar ik heb je vandaag nog zien lachenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben zwaar depressief en de laatste keer dat ik moest lachen was toen de oorlog voorbij was.
Jij was 19 jaar geleden leuk, nu niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
Oorlog grappen waren 40-45 jaar geleden leuk, nu niet meer.
weer een bazenopmerkingquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij was 19 jaar geleden leuk, nu niet meer
Er zijn ook nog andere oorlogen hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
Oorlog grappen waren 40-45 jaar geleden leuk, nu niet meer.
Leugens, toen bestond jij nog niet eens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij was 19 jaar geleden leuk, nu niet meer
Oh, jullie zien allemaal de WO2 verwijzing niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere oorlogen hoor.
1939-1945 domboquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, jullie zien allemaal de WO2 verwijzing niet?
P_z niets over de WO2 oorlog.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, jullie zien allemaal de WO2 verwijzing niet?
Ze zeggen dat God ook niet bestaat, mjaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leugens, toen bestond jij nog niet eens.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Arm ding, de japanners hebben je goed te grazen gehad ofniet
Ik heb het over de Golfoorlog inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
Geef die Plastic_zak dan gewoon een ban.
Iedereen is toch fout in de oorlog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jappen waren ook flink fout in die oorlog hoor, matties van den Duitsers alles.
Dat weten we niet zeker, dat wat ik zei wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat God ook niet bestaat, mja
Ah, een hippie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen is toch fout in de oorlog?
Sowieso een oorlog is fout?
Eens kijken of ik de Feyenoord foto nog kan vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pz zegt niks over oorlogen in NL
Nederland was neutraal in wo2 en werd toch toch aangevallen. Wat heeft Nederland daar dan fout gedaan?quote:
Zo veel weet ik niet eens over de oorlogquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nederland was neutraal in wo2 en werd toch toch aangevallen. Wat heeft Nederland daar dan fout gedaan?
Waar zijn de feiten Teddy Danielsquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weten we niet zeker, dat wat ik zei wel.
eens kijken of ik het bushokje foto nog kan vindenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eens kijken of ik de Feyenoord foto nog kan vinden.
Je zegt dat iedereen fout is in oorlogen, dat is gewoon onjuist. Wat kunnen de Afghanen/Irakezen er aan doen dat de Amerikanen binnen vallen voor de olie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo veel weet ik niet eens over de oorlog
Huidig jaar - jouw leeftijd - 9maanden = jaar sinds jij bestaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar zijn de feiten Teddy Daniels
Oke dat iedereen fout is in de oorlogen moet ik terug nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zegt dat iedereen fout is in oorlogen, dat is gewoon onjuist. Wat kunnen de Afghanen/Irakezen er aan doen dat de Amerikanen binnen vallen voor de olie?
Waarom dan nog meer? Voor die gevaarlijke boze man met een baard in een grot zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke dat iedereen fout is in de oorlogen moet ik terug nemen.
Nou ja de Amerikan vallen de Afghanen/Irakezen niet alleen maar aan voor de olie toch?
De Amerikanen wouden toch juist de taliban en zo weg maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom dan nog meer? Voor die gevaarlijke boze man met een baard in een grot zeker?
Ze willen gewoon wat extra power (naast Israël) in het Midden-Oosten voor zichzelf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De Amerikanen wouden toch juist de taliban en zo weg maken?
Zo dat de Afghanen weer 'normaal' konden leven?
Verander je toon jongeman, zo praat je niet tegen een Godinquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huidig jaar - jouw leeftijd - 9maanden = jaar sinds jij bestaat
Doe dat eens invullen voor jouw geval en kom dan eens terug.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verander je toon jongeman, zo praat je niet tegen een Godin
[ afbeelding ]
Mwah, een simpel 6je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verander je toon jongeman, zo praat je niet tegen een Godin
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
Jezelf vergelijken met Jezus, Jezus.Dit gaat al de goede kant op. Ik ben trots op je, je leert het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet zo neerbuigend jegens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit gaat al de goede kant op. Ik ben trots op je, je leert het wel.
Hoelang blijf je nog daar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Bendoe het volgende:
Ben ik weer
Golven hier![]()
Chickies minder vandaag![]()
De gifjes van DV![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo neerbuigend jegens mij.
Ze praten Frans hier, en vandaag heb ik voor de eerste keer Nederlands gehoord. Ik kan toch niet neukenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke nog genoeg tijd om een smatje te regelen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ze praten Frans hier, en vandaag heb ik voor de eerste keer Nederlands gehoord. Ik kan toch niet neuken
Nogmaels, er zijn heel weinig Nederlanders hier, en ik heb geen zin om af te gaan met Frans.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]Je kunt het natuurlijk ook gewoon doen om wat sociaal contact te hebben. Of is dat raar?
daarom ghbquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nogmaels, er zijn heel weinig Nederlanders hier, en ik heb geen zin om af te gaan met Frans.
In Spanje zag ik zo'n wijf die sowieso gedrugged was. Werd helemaal kapot gevingerd door zo'n gozer, ging hij het aan zijn maten laten ruiken en ging hij weer verder.quote:
Waarom niet meegedaan dan??????quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Spanje zag ik zo'n wijf die sowieso gedrugged was. Werd helemaal kapot gevingerd door zo'n gozer, ging hij het aan zijn maten laten ruiken en ging hij weer verder.![]()
Toen heb ik, goede gozer als ik ben, de bewaking gehaald en is hij de tent uit getrapt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werd helemaal kapot gevingerd door zo'n gozer, ging hij het aan zijn maten laten ruiken en ging hij weer verder.![]()
![]()
leuk, dat spanje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Spanje zag ik zo'n wijf die sowieso gedrugged was. Werd helemaal kapot gevingerd door zo'n gozer, ging hij het aan zijn maten laten ruiken en ging hij weer verder.![]()
Toen heb ik, goede gozer als ik ben, de bewaking gehaald en is hij de tent uit getrapt.
Ja, eerst moest ik er om lachen. Maar toen bedacht ik me dat het eigenlijk wel wat te furr ging.quote:
kusquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver ik schrik me aldoor dood als ik iets voel kriebelen op m'n lichaam omdat ik iedere keer denk dat het spinnen zijn
Aww beachiequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Sabbelaltijd denk ik om jouw welzijn.
Haal een random reader (als je bij de rabo zit,geen idee hoe het bij andere heet) enbetaal met iDeal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er iemand die zaterdag naar de meet gaat en iets voor me wil bestellen? ik kan het niet zelf bestellen omdat je met iDeal moet betalen.
Ik betaal je op de meet contant terug.
wat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er iemand die zaterdag naar de meet gaat en iets voor me wil bestellen? ik kan het niet zelf bestellen omdat je met iDeal moet betalen.
Ik betaal je op de meet contant terug.
Dat ziet m'n vader dus nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haal een random reader (als je bij de rabo zit,geen idee hoe het bij andere heet) enbetaal met iDeal.
is daar al een reden voor dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
he fiets, ga je mijn posts nog verwijderen?
daar dreigde je meequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is daar al een reden voor dan?
Ja, als je je weer misdraagtquote:
Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, als je je weer misdraagt
Herkenbaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver ik schrik me aldoor dood als ik iets voel kriebelen op m'n lichaam omdat ik iedere keer denk dat het spinnen zijn
Nu je het zegt, ik heb dit jaar nog maar 1x een wesp gezienquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het is leuk dat de wespen zeldzaam zijn deze zomer, maar je krijgt er een spinneninvasie voor terug.
Ik heb nog nooit in mijn leven gepindquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Desunoto het volgende:
In de plaatselijke supermarkt kon ik vandaag niet contant betalen, want er waren alleen hier alleen pinnen-kassa's open. Slechte ontwikkeling.
Hoe vaak moet jij je eigen dingen betalen buiten je energy drink en frikandellbroodje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven gepindoldskool jwtz
Ik heb ook nog nooit iemand gezien, behalve een wazige Groninger, dus als ik kom kunnen we samen in een hoekje zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Desunoto het volgende:
Die meet is in Lelystad, toch?
Ik kan even langskomen, maar ik ken niemand.
Mooi is dat. Een paar jaar geleden waren er allerlei meets door het land verspreid en kende ik wel wat mensen, maar kon ik vaak niet komen. Nu kan ik er naar eentje komen want hij is om de hoek, en dan ken ik niemand. Goed bezig.
Ik ook nog nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven gepindoldskool jwtz
Gewoon komen, leer mensen kennenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Desunoto het volgende:
Die meet is in Lelystad, toch?
Ik kan even langskomen, maar ik ken niemand.
Mooi is dat. Een paar jaar geleden waren er allerlei meets door het land verspreid en kende ik wel wat mensen, maar kon ik vaak niet komen. Nu kan ik er naar eentje komen want hij is om de hoek, en dan ken ik niemand. Goed bezig.
tijd voor veranderingenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Beach het volgende:
ik had gegokt dat de beach babe zou zeggen
inderdaad ik ken ook niemand daar in het "echt"quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon komen, leer mensen kennen
Dat klinkt nou ook niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gezien, behalve een wazige Groninger, dus als ik kom kunnen we samen in een hoekje zitten.
Dat verbaast me wel een beetje. Veel mensen hebben geen eens meer contant geld op zak. Altijd maar pasjes. Pasjes overal!quote:
Nou het probleem is, ik heb zegmaar 2 rekeningen, 1 spaarrekning en 1 zakgeld rekening. Op die laatste zet mijn vader geld op zodat ik iedere week 10 euro zakgeld kan pinnen. Als ik dus in de winkel iets ga pinnen van 5 euro, dan kan ik die andere 5 euro niet pinnen en ben ik dus 5 euro kwijt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klinkt nou ook niet echt aantrekkelijk.
[..]
Dat verbaast me wel een beetje. Veel mensen hebben geen eens meer contant geld op zak. Altijd maar pasjes. Pasjes overal!
Ik denk dat ik wel even langskom. Maar dan wel wat laat in de middag/begin van de avond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon komen, leer mensen kennen
Leuk! Dan bbq je ook mee neem ik aan? loop dan ook even langs de supermarkt. Vlees is altijd welkom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel even langskom. Maar dan wel wat laat in de middag/begin van de avond.
Had even naar de locatie gekeken en het is bijna op loopafstand... als het een beetje mooi weer wordt, dan ís het op loopafstand.![]()
Een FOK! meet zo dicht bij mijn huis, ik voel me speciaal.
Energyquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij je eigen dingen betalen buiten je energy drink en frikandellbroodje?
quote:
vakantie overquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom begrijp ik niets van posts als deze?
Weet ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom begrijp ik niets van posts als deze?
Het gaat wel en met jou?quote:
Wat heeft dat meisje nu weer gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:
Oké, je kunt écht beter vissen houwen. Of bier brouwen.
Een vrouw zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft dat meisje nu weer gedaan
Ja gaat inderdaad, voel me wel goed maar heb zo geen zin in schoolquote:
Oh, waarom je gaat je klasgenoten weer zien toch, gewoon lol makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja gaat inderdaad, voel me wel goed maar heb zo geen zin in school
Dat is wel leuk maar leraren huiswerk en alles.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, waarom je gaat je klasgenoten weer zien toch, gewoon lol maken
Vrouwenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat op zichzelf niet, maar de moodswings, gezeik en de rest wat er bij komt wel.
Ja, maar FOK! is geen levenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk maar leraren huiswerk en alles.
Weinig FOK!
okequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar FOK! is geen leven
Gewoon je ding doen op school en alles gaat vanzelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |