Ik moest lachen om jouw reactiequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soms vraag ik me af of mensen door hebben hoe dom ze zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
te slechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat dat bij mijn ooms en een nichtje op Facebook ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit markeren en dan je tumblr in je sig hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jouw reactie
Echt hequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mijn ooms en een nichtje op Facebook ookecht om te janken soms.. beleid met een lange ij schrijven bijv .. en nog een hoop dingen waarvan je denkt alle jezus.
Voeg me toe danquote:
Achjaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit markeren en dan je tumblr in je sig hebben.
Ik heb geen FBquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Echt heik ben zelf ook niet te beste qua spelling maar dit soort fouten
[..]
Voeg me toe dan
Ojaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit markeren en dan je tumblr in je sig hebben.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus hier hangen jullie allemaal uit overdag
Gewoon een nickname verzinnen voor je tumblrquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ojaik vergeet telkens dat m'n naam daar groot staat
We nemen dode sc's over als de onze gesloten is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus hier hangen jullie allemaal uit overdag
DreamFox, Dreamcatcha, Bamilovah, Hot_Girl_Groningenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon een nickname verzinnen voor je tumblr
Sabbel Fox bijvoorbeeld.
Geen varkensvlees in ieder geval toch gaygayum?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
maar gaygayum, even serieus, wat ga jij eten op de meet?
Die laatstequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DreamFox, Dreamcatcha, Bamilovah, Hot_Girl_Groningen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaygayum gaat jodenkoeken eten
Wat een liefdadigheidquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We nemen dode sc's over als de onze gesloten is.
Ik moet zeggen, laatste tijd vind ik je een stuk grappiger DVquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver ik ben zo grappig, jezus
Hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
gaygayum gaat jodenkoeken eten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, laatste tijd vind ik je een stuk grappiger DV
Herkenbaar ditquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo vaak dat ik om mezelf moet lachenniet normaal meer. Zelfs als ik een grap in m'n hoofd heb begin ik uit het niks te lachen.
Ik ben zwaar depressief en de laatste keer dat ik moest lachen was toen de oorlog voorbij was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo vaak dat ik om mezelf moet lachenniet normaal meer. Zelfs als ik een grap in m'n hoofd heb begin ik uit het niks te lachen.
Arm ding, de japanners hebben je goed te grazen gehad ofnietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben zwaar depressief en de laatste keer dat ik moest lachen was toen de oorlog voorbij was.
Leugenaar ik heb je vandaag nog zien lachenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben zwaar depressief en de laatste keer dat ik moest lachen was toen de oorlog voorbij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |