Je zegt dat iedereen fout is in oorlogen, dat is gewoon onjuist. Wat kunnen de Afghanen/Irakezen er aan doen dat de Amerikanen binnen vallen voor de olie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo veel weet ik niet eens over de oorlog
Huidig jaar - jouw leeftijd - 9maanden = jaar sinds jij bestaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar zijn de feiten Teddy Daniels
Oke dat iedereen fout is in de oorlogen moet ik terug nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zegt dat iedereen fout is in oorlogen, dat is gewoon onjuist. Wat kunnen de Afghanen/Irakezen er aan doen dat de Amerikanen binnen vallen voor de olie?
Waarom dan nog meer? Voor die gevaarlijke boze man met een baard in een grot zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke dat iedereen fout is in de oorlogen moet ik terug nemen.
Nou ja de Amerikan vallen de Afghanen/Irakezen niet alleen maar aan voor de olie toch?
De Amerikanen wouden toch juist de taliban en zo weg maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom dan nog meer? Voor die gevaarlijke boze man met een baard in een grot zeker?
Ze willen gewoon wat extra power (naast Israël) in het Midden-Oosten voor zichzelf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De Amerikanen wouden toch juist de taliban en zo weg maken?
Zo dat de Afghanen weer 'normaal' konden leven?
Verander je toon jongeman, zo praat je niet tegen een Godinquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huidig jaar - jouw leeftijd - 9maanden = jaar sinds jij bestaat
Doe dat eens invullen voor jouw geval en kom dan eens terug.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verander je toon jongeman, zo praat je niet tegen een Godin
[ afbeelding ]
Mwah, een simpel 6je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verander je toon jongeman, zo praat je niet tegen een Godin
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
Jezelf vergelijken met Jezus, Jezus.Dit gaat al de goede kant op. Ik ben trots op je, je leert het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet zo neerbuigend jegens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit gaat al de goede kant op. Ik ben trots op je, je leert het wel.
Hoelang blijf je nog daar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Bendoe het volgende:
Ben ik weer
Golven hier![]()
Chickies minder vandaag![]()
De gifjes van DV![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo neerbuigend jegens mij.
Ze praten Frans hier, en vandaag heb ik voor de eerste keer Nederlands gehoord. Ik kan toch niet neukenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke nog genoeg tijd om een smatje te regelen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ze praten Frans hier, en vandaag heb ik voor de eerste keer Nederlands gehoord. Ik kan toch niet neuken
Nogmaels, er zijn heel weinig Nederlanders hier, en ik heb geen zin om af te gaan met Frans.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]Je kunt het natuurlijk ook gewoon doen om wat sociaal contact te hebben. Of is dat raar?
daarom ghbquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nogmaels, er zijn heel weinig Nederlanders hier, en ik heb geen zin om af te gaan met Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |