Huur betalen hoeft dan niet meer he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Ja tink, ik ga een huis kopen! Haha. Ik kan al amper m'n huur betalen
de chili was lekker!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, zijn die 1800 kcal genoeg voor je?
Jeager, de chili nog opgegeten?
Lijst hier:
O: kwark/vla/rabarber
T's: 2 appels, cup a soup kerrie, 250 gr rauwe wortel, pruim, cappuccino, halve komkommer
L: 2 boterhammen gegrilde kipfilet, 1 tomaat, 1 beker melk, kom minestronesoep met wokkelpasta
T's: boterham komijnkaas, blokje choco, grote nectarine, 2 flesjes bier
D: Nu kook ik verse zomerbieten, dan straks met rauw ui/azijn en suiker koud geserveerd bij sperziebonen, gebakken speklapjes met mosterd en aardappelpuree .
T: zoute stokjes
Ja hoor, zeker als ik niet sport! ik zit ook maar achter mijn buro hequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, zijn die 1800 kcal genoeg voor je?
Als ik patat eet, neem ik er ook altijd een frikandel speciaal én een kroket bij?quote:
quote:Lukt het een beetje met werken Vik?
Niks veranderdquote:Hoe is het met je been?
Leukquote:Hoe was het bij je ouders?
Omdat ik 40+ uur werk, vrienden wil zien, sport en vakanties moet plannen en borrelen. Koken schiet er de laatste tijd een beetje bij in, helaas!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr waarom doe je dat dan niet? Het is echt heerlijk eten...
Alleen je moet wel extra schoonmaken want speklappen laten niks zonder spek zullen we maar zeggen
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Ja tink, ik ga een huis kopen! Haha. Ik kan al amper m'n huur betalen
Ik heb geen spaargeld of zo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.
Dat kon toen, nu gaat dat echt niet meer lukken. Regels zijn "ietsjes" aangescherpt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.
Dit ja, wordt nu wat lastigquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kon toen, nu gaat dat echt niet meer lukken. Regels zijn "ietsjes" aangescherpt.
Idem voor salarissen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:37 schreef loveli het volgende:
Huizenprijzen van nu zijn ook (nog) niet als toen.
Goed punt bij salarisonderhandelingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idem voor salarissen.
Maar de huizenprijzen zijn harder gestegen de afgelopen 15 tot 20 jaar dan de salarissen.
Yea en ze zijn niet zo makkelijk met hypotheken meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idem voor salarissen.
Maar de huizenprijzen zijn harder gestegen de afgelopen 15 tot 20 jaar dan de salarissen.
4 x jaarinkomen in plaats van 6quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea en ze zijn niet zo makkelijk met hypotheken meer
Mag...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut...is dat nodig? lekker voor je lijfHoeveel moet je er?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef loveli het volgende:
Maar misschien kan ik je ergens mee helpen?
Je bent een schat, maar niet zo grappig als de dames op tv.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef loveli het volgende:
Maar misschien kan ik je ergens mee helpen?
volg je het al lang? ik heb de eerste drie afleveringen gedownload maar ik kon er niet echt inkomen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie. Geen ' good christian bitches' op tv vanavond.
Een paar weken. Het doet mee denken aan onze parochie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volg je het al lang? ik heb de eerste drie afleveringen gedownload maar ik kon er niet echt inkomen...
Ik lig met m'n voeten in een voetenbadje half op bed. Vanmiddag al lekker opgeruimdquote:
Nog 3. Maar voorspel dat het morgen en donderdag nog wel eens (veel) later kan worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut...is dat nodig? lekker voor je lijfHoeveel moet je er?
Het wordt geloof ik een dildo party en burleske dansen tenzij ik iets beters weetquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef Probability het volgende:
Ik organiseer een soort vrijgezellenweekendje, alleen gaat er niemand trouwen maar zijn wij gewoon vriendinnen haha.
Iemand nog extreme tips?
Joyquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog 3. Maar voorspel dat het morgen en donderdag nog wel eens (veel) later kan worden.
Jeep rijden? Leuker dan een dildo-party of kettingen maken. Burleske is wel tof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Probability het volgende:
Het wordt geloof ik een dildo party en burleske dansen tenzij ik iets beters weet
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeep rijden? Leuker dan een dildo-party of kettingen maken. Burleske is wel tof.
Oh. Bierfiets? Denk niet dat ik betere ideeen hebquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..
Of high teaën maar dat hebben we de vorige keer al gedaan..
Nja ik denk er ook nog even over. Bierfiets gaat net te ver.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh. Bierfiets? Denk niet dat ik betere ideeen heb
Ik vond de graffity workshop in Scheveningen erg leuk. Daarna bbq op het strand, zelfde tent!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..
Of high teaën maar dat hebben we de vorige keer al gedaan..
Ik schrijf ze op!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Videoclipje opnemen (a'dam)? Eendentoertocht(beemster)? Klompvaren(hattem)? Wittewieventocht( oost-nederland)? Kleiduivenschieten (dorhoutmees)? Hammam (a'dam)?
Vorige x waren we naar Scheveningen dus nu gaan we naar iets anders!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vond de graffity workshop in Scheveningen erg leuk. Daarna bbq op het strand, zelfde tent!
Graffity workshop met accent?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Probability het volgende:
We willen denk ik naar de achterhoek!
O het leek ons wel ..avontuurlijk..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Graffity workshop met accent?
Flauw, sorry. Ken de achterhoek niet goed, dus het advies van de rest klinkt beter
Niet het eerste woord wat mij te binnen schiet bij het denken aan die streekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef Probability het volgende:
[..]
O het leek ons wel ..avontuurlijk..?
Ik heb helemaal niets onaardigsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef loveli het volgende:
He, niet zo onaardig over de Achterhoek!
De achterhoek is tof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet het eerste woord wat mij te binnen schiet bij het denken aan die streek
Speciaal voor joe, Schnitzel Man: "It's a schnitzel on a stick!"quote:
Ik dacht eerst dat je niet reageerde op het plaatje maar gewoon iets randoms zei, wellicht had ik dat zo moeten houdenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:35 schreef V1z0R het volgende:
Hele avond 'roasts' kijken doet me denken dat het twee gecko's zijn die hij heeft verkracht met een spiesje om ze later levend te barbecueën...
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je niet reageerde op het plaatje maar gewoon iets randoms zei, wellicht had ik dat zo moeten houden![]()
Bedtijd dus maar
Ik word ben oud.. Snap er niks vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op het bericht dat je zelf Roseanne kon roasten was ik helemaal blij, bleek dat je het moest twitteren...
Toch ben ik nu een txt aan het maken die ik ga mailen naar comedy central
De gedachte dat degene die het leest ook maar een smirk krijgt is genoeg. Maar ik mag mezelf graag grappig voelen.
Ja hoi, ik had posters van D. Hasselhoff met Kitt op mijn kamertje ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef V1z0R het volgende:
Voor uniek: 1 van de beste roasts ooit, Gilbert Gottfried over David Hasselhoff!
Ik vind je ontbijt wellicht wat weinig (afhankelijk van de hoeveelheden natuurlijk), maar verder vind ik het een goed lijstje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Dat bananen-apenijs van de AH is echt te lekker![]()
.
Ook weer normaal doen vandaag.
O: kwark met ananas
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: salade met mozzarella, parmaham, cherrytomaatjes en geroosterde walnoten
T: appel
S: 40 min crosstrainen
T: spaghetti, denk ik, met een zak Italiaanse groente
T: ijsje
T: handje noten, goed idee HPKW!(goeie boekensmaak heb je trouwens, heb gisteren je lijstje bekeken op Goodreads
)
Ligt het aan mij of is dit wat weinig? (zeker aangezien ik ga sporten)
Ik vind het model denk ik niet zo leuk. Misschien dat bruin idd beter is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen? Ik had ze besteld om te kijken, en weet het niet zo goed. Op zich zijn ze heel anders dan alle andere schoenen die ik heb, maar ik weet niet zo goed wat ik van de kleur moet vinden. In het bruin wellicht leuker?
Thxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt wellicht wat weinig (afhankelijk van de hoeveelheden natuurlijk), maar verder vind ik het een goed lijstje.
Als ik heel eerlijk ben... ik dacht dat het herenschoenen waren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen? Ik had ze besteld om te kijken, en weet het niet zo goed. Op zich zijn ze heel anders dan alle andere schoenen die ik heb, maar ik weet niet zo goed wat ik van de kleur moet vinden. In het bruin wellicht leuker?
Bij mij is 150 gram ook geen normale portiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
250 gram kwark, halve pot ananas (60 gram). Normale portie kwark is 150 gram? (ik neem altijd een halve bak).
Die schoenen zijn mode. En ik hou zelf niet van het model. Kleur is wel leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben... ik dacht dat het herenschoenen waren.In een andere kleur zouden ze onder een pak niet raar staan.
![]()
Maar dat is denk ik niet wat je wilde horen..
Zou best kunnen. Maar neemt niet weg dat ik het herenschoenen vind.. Lijkt toch op bijvoorbeeld van Bommels:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die schoenen zijn mode. En ik hou zelf niet van het model. Kleur is wel leuk.
Mjah, ik kan hier prima op leven, maar jij bent veel actiever. Zit er gehakt bij je spaghetti?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Dat bananen-apenijs van de AH is echt te lekker![]()
.
Ook weer normaal doen vandaag.
O: kwark met ananas
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: salade met mozzarella, parmaham, cherrytomaatjes en geroosterde walnoten
T: appel
S: 40 min crosstrainen
T: spaghetti, denk ik, met een zak Italiaanse groente
T: ijsje
T: handje noten, goed idee HPKW!(goeie boekensmaak heb je trouwens, heb gisteren je lijstje bekeken op Goodreads
)
Ligt het aan mij of is dit wat weinig? (zeker aangezien ik ga sporten)
dat. tenminste, míj staat het niet (te dikke kuitjes en korte pootjes), maar ik vind he bij anderen wel leuk staan, als het leuk gestyled is. hip zijn ze zeker, ik vind bruin denk ik leuker, of het zou feller rood (meer pipo, maar daar hou ik van) moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die schoenen zijn mode. En ik hou zelf niet van het model. Kleur is wel leuk.
Dat klopt. Bij voorkeur te combineren met een zeer meisjesachtig kort rokje/jurkje met ruches, een schattig bloesje en eventueel een hoedje. Of hele strakke skinnies met daarboven een wijder truitje/jasje en een hipsterbril.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar neemt niet weg dat ik het herenschoenen vind.. Lijkt toch op bijvoorbeeld van Bommels:
[ afbeelding ]
Ik heb er blijkbaar ook geen verstand van mcquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef the85mc het volgende:
Maar goed laat ik me niet met damesmode gaan bemoeien. Als ik ergens geen verstand van heb....
Maar jij bent een vrouw en geen meisjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
gewoon onder een spijkerbroek dacht, ik met alles verder vrij neutraal. Maar, ikvind het lastig. Zeker omdat ik maat 44 heb...Wellicht moet ik gewoon een paar leuke herenschoenen scoren...
Alleen bij anderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
ah Tink snapt meer van de styling dan ik
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en geen meisje
Dat je je niet als een meisje moet kleden maar je vrouwelijkheid kan betonen. Heb je weleens kleding van Philippa K gepast? Volgens mij staat die stijl jou heel mooi.quote:
ja, dat soort kleding draag ik ook veel. Niet perse van dat merk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat je je niet als een meisje moet kleden maar je vrouwelijkheid kan betonen. Heb je weleens kleding van Philippa K gepast? Volgens mij staat die stijl jou heel mooi.
Het lijkt me ook erg lastig als je lang bent. De huidige mode maakt het er ook niet makkelijker op. Draag je sowieso wel hakken bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat soort kleding draag ik ook veel. Niet perse van dat merk...
Ik heb steeds meer problemen met kleding kopen, door de lengte van dingen. Ik merk dat vestjes steeds korter worden bijvoorbeeld. Gister een bestelling van over 300 euro opgehaald van Zalando, en bijna alles kan terug wegens te kort. Soms is m'n lengte best een probleem!
Ja, spaghetti met gehakt, pestosaus en een zak groente dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan hier prima op leven, maar jij bent veel actiever. Zit er gehakt bij je spaghetti?
Jagar: ik vind ze niet mooi, inderdaad net herenschoenen. Waar wil je ze op dragen?
Geen heel erg hoge. Gister had ik deze aan, maar dat gebeurt niet zo vaak, zeker omdat ik zonder schoenen al een 5 cm. langer ben dan de Duutser...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig als je lang bent. De huidige mode maakt het er ook niet makkelijker op. Draag je sowieso wel hakken bijvoorbeeld?
Enigszins herkenbaar. Ik ben zo blij als ik ergens langere shirtjes kan scoren ofzo. Korte rokjes of jurkjes overleef ik wel, maar bij iedere beweging een stuk buik of rug tentoonstellen is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer problemen met kleding kopen, door de lengte van dingen. Ik merk dat vestjes steeds korter worden bijvoorbeeld. Gister een bestelling van over 300 euro opgehaald van Zalando, en bijna alles kan terug wegens te kort. Soms is m'n lengte best een probleem!
Dat kan ik me voorstellen! Ik ben aan de kleine kant, maar het lijkt wel of nog steeds alles op mijn lengte wordt gemaakt. (1m68, dat was vroeger de gemiddelde lengte) Dat vind ik natuurlijk prima, maar het verbaast me wel, aangezien het dan op de meeste vrouwen te kort zal zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat laatste probleem herken ik helaas ook en dan ben ik maar 1.65. De naveltruitjes komen terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dit beter staat inderdaad, afhankelijk van wat je er bij draagt. Zelf ben ik geen fan van hele bruine schoenen en een dikke hak, omdat het mij massief maakt. Ik kies dan bijv voor zo'n kleur met een smal hakje of meer kleurrijke schoenen met een breed hakje. Maar dat moet ook je stijl maar zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen heel erg hoge. Gister had ik deze aan, maar dat gebeurt niet zo vaak, zeker omdat ik zonder schoenen al een 5 cm. langer ben dan de Duutser...
[ afbeelding ]
Heb ooit iets dergelijks gehad, stond leuk onder een broek die lang genoeg was, zodat alleen de neus er onderuit piepte. Onder een rokje of strakke broek staan ze denk ik minder leuk in maat 44.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: mening over chinoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik vind het nu al een lelijke broek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga even ergens in een hoekje staan heb een linnen spijkerlook chino aan
Veel afvallen heeft zo zijn voordelen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een lelijke broek.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een lelijke broek.
Waarom niet, je kunt 'm altijd nog cancellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
We staan op het punt om alvast een B&B voor volgend jaar te boeken..
Neem je ananas op sirrop of sap?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
250 gram kwark, halve pot ananas (60 gram). Normale portie kwark is 150 gram? (ik neem altijd een halve bak).
Ja dat is het stomme, normaal neem ik nootjes en volle griekse yoghurt ofzo als ontbijt of als T en dat tikt natuurlijk aan! En nu heb ik dat niet en moet ik doen met dingen uit de kantine, en dat is allemaal "gezond en mager"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Komt denk ik vanwege je lichte avondmaaltijd? Zou proberen er wat meer van te maken vanwege je gesport vandaag!
Op siroop, staat er op het potjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neem je ananas op sirrop of sap?
Siroop is zoete troep
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neem je ananas op sirrop of sap?
Siroop is zoete troep
Lol, losse schijven (de versie zonder suiker) peuzel ik ook zo op en dan idd dat blik leegdrinkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat vond ik eerder dus altijd heerlijk om op te drinken, gewoon dat blik aan de mond en lekker slurpen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:42 schreef conleche het volgende:
Dat is ook lekker! En ook die van de aardbeien uit blik. Dat je je bijna schaamt om dat lekker te vinden. Ik hou van aardbeien uit blik op vanillevla. Ik geef het gewoon toe.![]()
Het heeft he-le-maal niks met verse aardbeien te maken, het lijkt er niet eens op, niet qua smaak, niet qua substantie. Maar mèn wat vind ik dat lekker.
Disclaimer: heb het overigens in geen eeuwigheid gegeten.
Hangt er maar net van af hoe groot die ananas isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:42 schreef loveli het volgende:
Een hele ananas kost 2 euro als 'ie niet in de actie is, da's toch niet zoveel duurder dan de gelijke hoeveelheid in blik?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:42 schreef conleche het volgende:
Dat is ook lekker! En ook die van de aardbeien uit blik. Dat je je bijna schaamt om dat lekker te vinden. Ik hou van aardbeien uit blik op vanillevla. Ik geef het gewoon toe.![]()
Het heeft he-le-maal niks met verse aardbeien te maken, het lijkt er niet eens op, niet qua smaak, niet qua substantie. Maar mèn wat vind ik dat lekker.
Disclaimer: heb het overigens in geen eeuwigheid gegeten.
eens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:
mandarijntjes uit blik, dat is pas lekker! door de yoghurt....Oh, dat ga ik binnenkort weer eens kopen!
Eerder het "Ik kom uit de Randstad en binnen een straal van 5 km zijn er alleen maar AH's te vinden"-gevoelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon, het hele AH principe..
Weet niet, het hele "ik kom uit de randstad en ik kom alleen bij de AH want de andere winkels zijn te min voor mij" gevoel.....
Dat heb ik nou nog nooit gehoord hier in de Randstadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet, het hele "ik kom uit de randstad en ik kom alleen bij de AH want de andere winkels zijn te min voor mij" gevoel.....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet verder alleen twee Jumbo's te vinden, één in Scheveningen en één in Voorburg. Terwijl er binnen diezelfde afstand iets van vijf AH's te vinden zijn, inclusief XLquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef Perruche het volgende:
[..]wat een rare opmerking
Denk dat het eerder is wat vik zegt - helaas heeft AH nogal een monopolie, zeker in Amsterdam. En dan heb je wel een Lidl, op 5 km fietsen, maar ja als de ah op 5 meter lopen is... en verder alleen EkoPlaza, Marqt en andere dure winkels
Lekkere rundercarpaccio?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:29 schreef renzell het volgende:
Na de eerste keer in tijden weer flink sporten gisteren meteen gruwelijke spierpijn.Tòch weer gewoon vanochtend. 'Slechts' een half uurtje cardio, maar toch... Een goed begin.....
Wie heeft er nog fijne tips voor een ontbijt als je even weinig tot geen carbs wil eten? Ik blijf een beetje steken bij gekookte eitjes. Kwark en fruit vind ik in de ochtend niet zo'n succes. Kwark met amandelen en wat honing oid kan wel weer. Meer tips nog? Alvast bedankt!
(gepland) lijstje:
O - 2 gekookte eitjes
S - half uur intensieve cardio
T - plak kaas, stukje paprika
L - gegrilde kip met groenten (champs, paprika, rode ui, courgette)
T - appel
D - paprika/ui/tomatensoep, vegaburger, geroerbakte groene groenten
T - paar witte wijntjes
Ja, het liefst zou ik alles op de zaterdagmarkt kopen maar dan ben ik 70 euro per week kwijt. Stervensduurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet verder alleen twee Jumbo's te vinden, één in Scheveningen en één in Voorburg. Terwijl er binnen diezelfde afstand iets van vijf AH's te vinden zijn, inclusief XL. Dus dan weet ik het wel
. Zou best naar Lidl willen, maar die is echt wel vijf km fietsen, als het niet meer is.
Ik vind AH een prima winkel. Jumbo ook, overigens. AH XL heeft een prima assortiment.
Eet jij dat als ontbijt ja?quote:
Als ontbijt?quote:
Ik zou een Jumbo willen, door die leuke reclames wil ik er een keer heen, erg he. Ben alleen een keer in Limburg geweest, heel grote Jumbo met allemaal Duitse producten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet verder alleen twee Jumbo's te vinden, één in Scheveningen en één in Voorburg. Terwijl er binnen diezelfde afstand iets van vijf AH's te vinden zijn, inclusief XL. Dus dan weet ik het wel
. Zou best naar Lidl willen, maar die is echt wel vijf km fietsen, als het niet meer is.
Ik vind AH een prima winkel. Jumbo ook, overigens. AH XL heeft een prima assortiment.
Vind je dat veel? Ik ben wel 110 euro per week kwijt, exclusief kattenvoer, inclusief kattengrit, bier en wijn, alleen bio vlees en eieren en brood en kaas van Marqt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, het liefst zou ik alles op de zaterdagmarkt kopen maar dan ben ik 70 euro per week kwijt. Stervensduur. En wij hebben ook een HEMA, dat is echt vet handig voor wasmiddel enzo! Alhoewel ik dat nu ook bio koop
.
Mij ook eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef V1z0R het volgende:
Nou ja, het leek mij lekker als ontbijt zo zonder carbs
Heb binnen een straal van een kilometer een Lidl, Nettorama, Dekamarkt, Aldi en Jumbo
De markt is ook maar 100m lopen en er zit een C1000 op de weg naar m'n werk.
jeetje, dat doe ik zelfs in zweden nog goedkoper! Wij zitten denk ik rond de 70 euro per week. Voor 50 euro 1x grote boodschappen, en dan nog wat losse zaken bijkopen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:35 schreef Novem het volgende:
[..]
Vind je dat veel? Ik ben wel 110 euro per week kwijt, exclusief kattenvoer, inclusief kattengrit, bier en wijn, alleen bio vlees en eieren en brood en kaas van Marqt.
Eigenlijk wel ja. Wijn koop ik nooit, vlees eigenlijk ook niet (1x per maand een keer ofzo), bier koop ik nooit... alleen brood/kaas/groente/fruit/eieren/nootjes. En ik lunch altijd op mijn werk he, dat scheelt aanzienlijk in de kosten omdat ik niets hoef mee te nemen van thuis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:35 schreef Novem het volgende:
[..]
Vind je dat veel? Ik ben wel 110 euro per week kwijt, exclusief kattenvoer, inclusief kattengrit, bier en wijn, alleen bio vlees en eieren en brood en kaas van Marqt.
Hoeveel incl?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Bij m'n goedkoop/gezond maandje was ik per week 30,- kwijtexcl. drank
Mwah, heeft niks met Zweden of NL te maken, ik koop gewoon heel veel etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jeetje, dat doe ik zelfs in zweden nog goedkoper! Wij zitten denk ik rond de 70 euro per week. Voor 50 euro 1x grote boodschappen, en dan nog wat losse zaken bijkopen..
50, kratje bier en flesje wodkaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel incl?
Volgens mij loop ik leeg op boodschappen. Geen lijstje, geen budget, gewoon mandje volstouwen en pinnen.
Zweden is wel echt heel duur qua eten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Mwah, heeft niks met Zweden of NL te maken, ik koop gewoon heel veel eten![]()
Perr, als je nooit vlees of alcohol koopt en ook geen lunch klaarmaakt iedere dag EN geen kattengrit hoeft te kopen is 70 euro misschien wel ietjes veel ja
Kwarkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
50, kratje bier en flesje wodka
Vis deed ik alleen nog uit blik, veel groente ook.
Vlees was alles behalve bio
Kwark ging zo'n beetje meeste geld naar uit
Je vent huishoudgeld geven en hem laten puzzelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, soms vraag ik me af hoe ik ga overleven als ik een gezin heb, moet ik toch een keer dat gat in m'n hand dichten!
ik geloof dat dat vanzelf gaat. Ik denk dat je je heel makkelijk kan aanpassen aan hoeveel geld je hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zweden is wel echt heel duur qua eten...
En ja, toch wel heAch, kan mooi compenseren met uit eten gaan 2x in de week
.
Jeetje, soms vraag ik me af hoe ik ga overleven als ik een gezin heb, moet ik toch een keer dat gat in m'n hand dichten!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwark. Ik vind die van De Zaanse Hoeve het lekkerst
.
Is van AHquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]die ken ik niet...
Ik neem tegenwoordig of Senoble of C1000
Ja, min of meer. Mijn vriendje koopt soms ook nog wel dingen, een brood of cornflakes ofzo maar meestal neem ik dat niet, dus reken ik even niet mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Is die 70 euro voor 2 personen, Perruche? Dan is het toch niet idioot veel? Wij zitten samen rond de 40 euro per week (excl. katjesshizzle), soms wat meer, soms wat minder en daar komt nog zo'n 20 euro per week voor mezelf bij (brood, kaas, vlees, fruit, kwark e.d.). Ik let eigenlijk niet op wat in de bonus is, ik laat me verrassen.
Van Zweden weet ik, moet er voor m´n werk weleens heen, maar zo´n enorm verschil vind ik het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zweden is wel echt heel duur qua eten...
En ja, toch wel heAch, kan mooi compenseren met uit eten gaan 2x in de week
.
Toen ik nog werkloos was deed ik niet anders boodschappen dan nuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof dat dat vanzelf gaat. Ik denk dat je je heel makkelijk kan aanpassen aan hoeveel geld je hebt.
Ja, ik zou dat ook wel willen maar neem niet echt de tijd om elke dag echt te koken. Vis enzo eet ik dan ook echt te weinig... kan wel de visboer bellen en nog na sluitingstijd ophalen, maar kans is groot dat dat dan pas 7 uur is ivm werk en die beste man wacht nu ook weer niet zo lang op mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Van Zweden weet ik, moet er voor m´n werk weleens heen, maar zo´n enorm verschil vind ik het nou ook weer niet.
Maar ik koop gewoon heel veel eten en 4 keer per week biovlees eten en 1 keer per week verse vis is gewoon heel duur. Daarnaast ook lunch voor 2 man iedere dag, dus ja, ik hou van lekker spul
Ga daarentegen maar 1 keer per 6 weken uit eten ofzo.
Oh, het is wel veel dan idd. Mijn 15-20 euro is voor ontbijt, lunch en tussendoortjes op het werk. Lekkernijen koop/maak ik zelden en uit eten gaan doe ik ook niet heel vaak (maar de laatste tijd wel te veel, damn Shabu en Sumoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, min of meer. Mijn vriendje koopt soms ook nog wel dingen, een brood of cornflakes ofzo maar meestal neem ik dat niet, dus reken ik even niet mee.
Ik weet niet hoor, maar zoveel eet ik niet thuis per week. ontbijt; 1 pak sojamelk of 2 pakken yoghurt en een zak havermout waar ik langer mee doe. Iets van rozijntjes of nootjes, nou ontbijt en eerste T al klaar. Lunch op werk dus dat tel ik niet mee. Fruit deels ook op werk, dus dat hoeft ook alleen in het weekend en voor de lekker.
En dan avondeten; als ik sport eet ik gewoon omeletje of pasta'tje, okus 1 of 2x uiteten dus heb maar voor 4x ofzo echt eten nodig. Nou en dan nog wat lange vingers (lekker!) en dan is het klaar. Als ik echt altijd alles zelf zou maken en elke avond echt zou koken zou het wel meer zijn inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo![]()
Goed gedaan.
Trouwens alle sportende mensen hier
* uniekhoorn heeft geen zin om te sportenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Nee dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Blikjes vis, Perr!Heb je voor 1,50 (1,13 bij de AH zie ik) een dikke omega-bom die nog lekker is ook
Makreelfilets met knoflook en kruiden in olijfolie
Kun je ook doen zoals sigme en het over salade's gooien en het scheelt dat je het niet gekoeld hoeft te bewaren
Is een reden dat mijn geheugen zo goed is hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee dankje
Ik eet ook bijna alleen salades op het werk, dus dat hoef ik sowieso niet zelf te maken. In de avond heb ik dan liever iets anders
Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Mo!
[..]
Is een reden dat mijn geheugen zo goed is he![]()
Daar doelde ik ook op, je kunt gewoon zo'n blikje meenemen en op 't werk dan er overheen gooien.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Per dag sowieso wel een tientje aan boodschappen, voornamelijk natuurlijk groente en fruit
Deze zijn van vandaag, waarvan het vlees uit de vriezer nog komtIk heb ook geen zin om te sporten straks, maar ik moet! Is altijd lastig om weer te gaan als je een week niet geweest bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo![]()
Goed gedaan.
Trouwens alle sportende mensen hier
* uniekhoorn heeft geen zin om te sportenNiet meer actief op Fok!
Jij hebt ook gewoon gelijk maar ik ga gewoon vandaag niet. Morgen wandelen, zaterdag of zondag hardlopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om te sporten straks, maar ik moet! Is altijd lastig om weer te gaan als je een week niet geweest bent.
Hm, ik voel me altijd wel beter. Maar goed, bij mij is het onderdeel van mijn routine, drie keer in de week naar het werk, jij moet misschien steeds momenten zoeken? Ik ben nu mijn routine kwijt, maar als ik er weer in zit, lukt het wel weer. Vandaag moet ik écht, want morgen kan ik ook niet en dan kan ik dus maar één keer deze week = te weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon gelijk maar ik ga gewoon vandaag niet. Morgen wandelen, zaterdag of zondag hardlopen.
En ik voel mij klote bezwaard dat ik niet ga en daarom ga ik niet, het wordt een teveel "moeten" en teveel schuldig voelen.
En het "goed" gevoel van na het sporten is er ook niet.. Moet een beetje afkicken denk ik
Nee, alleen crosstrainen. Begint saai te wórden, dat welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:47 schreef Novem het volgende:
Vik, doe je nu eigenlijk ook KT?
Alleen crosstrainen lijkt me nogal saai namelijk!
Untaggen. Anders rechtsboven naast home, pijltje naar beneden > privacy settings. En dan Tagging & Timeline.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef the85mc het volgende:
He even een ander vraagje: hoe kun je op FB een foto waarin je getagd bent niet zichtbaar maken voor vrienden. Ben echt in een paar lelijke foto's getagd..
Niet doen. Zo dom was ik vroeger ook omdat ik dacht dat het project door moest lopen tijdens mijn vakantie, ik deadlines had en niemand mijn werk overnam. Ergo: tink iedere dag achter de computer, veel stress, niet voldoende ontspanning en project kwam toch niet af. Dit doe ik echt nooit meer. Je denkt toch niet dat de directeur echt doorwerkt tijdens zijn vakantie? Ja, mail checken of ene telefoontje, maar echt niet meer hoor!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laptop mee op vakantie wordt steeds onvermijdelijker![]()
.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef the85mc het volgende:
Ik ben echt zo'n facebook nitwit, Ik heb em in het nederlands ingesteld en waarschijnlijk is de engels wat duidelijker.
Je kunt ook een warming up doen met roeien en dan gaan crosstrainen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, alleen crosstrainen. Begint saai te wórden, dat wel. Maar als ik ook nog KT ga doen, ben ik meer tijd kwijt en ik ben ook nog een beetje zoekende wat KT betreft. Wil gewoon thuis wat met gewichtjes klooien als het even kan (jaja, ik weet het: Jillian
)
Ik wil in de sportschool eigenlijk een intensief crosstrainschema gaan doen van 25 minuten, maar ik weet nu al dat ik dat schema (nog?) niet ga trekken. En ik wil ook gaan roeien, en dan de ene week 1 keer roeien, 2 keer crosstrainen en de andere week 2 keer roeien, 1 keer crosstrainen, zoiets.
Volgens mij verschilt dat inderdaad gewoon per supermarkt! Ben hier in het midden van het land tevreden over zowel de AH als de Lidl. De Plus is hier ook slecht, maar waar niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef An24 het volgende:
Mo, super loopresultaat!
En wat grappig dat veel mensen het verswaar van AH zo slecht vinden. Zou dat per regio verschillen? Wij gingen altijd naar de C1000, maar daar werd ik gefrustreerd van. Slechte groenten, vlees en vis en best duur. Sinds een maand of twee gaan we naar de AH. We zijn even veel kwijt, maar de groenten zijn veel verser en het vlees is voller van smaak. Ik ga wel steeds vaker naar marqt, Sligro of naar de markt, zeker aks ik lekker wil koken.
Kip haal ik gewoon goedkoop in de supermarkt, ander vleeswaar bij de keurslager tegenover m'n huisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef An24 het volgende:
Mo, super loopresultaat!
En wat grappig dat veel mensen het verswaar van AH zo slecht vinden. Zou dat per regio verschillen? Wij gingen altijd naar de C1000, maar daar werd ik gefrustreerd van. Slechte groenten, vlees en vis en best duur. Sinds een maand of twee gaan we naar de AH. We zijn even veel kwijt, maar de groenten zijn veel verser en het vlees is voller van smaak. Ik ga wel steeds vaker naar marqt, Sligro of naar de markt, zeker aks ik lekker wil koken.
Noop, behalve sommige franchisers, die verkopen wel regionale waar (zoals de aardbeien uit de regio van Henk).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef An24 het volgende:
En wat grappig dat veel mensen het verswaar van AH zo slecht vinden. Zou dat per regio verschillen?
Ben ik vanochtend al geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot zo in de sportschool dan.
Stroopwafels.
Wie is Tabatha? Die blonde lesbo van dat kapsalonprogramma?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kunt ook een warming up doen met roeien en dan gaan crosstrainen.
Of je doet gewoon even Tabata en gaat intervallen. 1 minuut opwarmen, 20 seconden voluit, 10 seconden rustig en dat 8 keer achter elkaar. En dan ben je gewoon met 5 minuten klaar in de sportschool.
Ik doe het vanavond ook nog even aan het einde van mijn training op de crosstrainer en dan de 100 RPM proberen te halen. De eerste keer lukt dat nog wel, daarna wordt het steeds moeilijker.
Precies wat ik bedoel Novem, bedankt.. Wil dat het geen obsessie wordt inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef Novem het volgende:
Kan wel aan de regio liggen An, maar ik vind eigenlijk het vlees en vis van AH, ook de bio-versie, meestal niet zo lekker.
Dat Tabata klinkt wel intensief Henk!
Vik, roeien is best leuk! Kreeg er wel vette spierpijn van de eerste keer
Uniek, gelijk heb je, je moet geen dingen gaan doen uit schuldgevoel, voor je weet is het een halve obsessie en beleef je helemaal geen lol meer aan sport.
Dat liken bijvoorbeeld. Ten eerste vind ik het niet nodig dat de hele wereld weet dat ik van sinaasappelsap van een bepaald merk hou en ik hoef het ook niet van anderen te weten.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Tot slot ben ik natuurlijk ook gewoon een asociaal ding zonder interesse in anderen.
Kan je nagaan hoe slecht ik van de C1000 gewend wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef Novem het volgende:
Kan wel aan de regio liggen An, maar ik vind eigenlijk het vlees en vis van AH, ook de bio-versie, meestal niet zo lekker.
Dat Tabata klinkt wel intensief Henk!
Vik, roeien is best leuk! Kreeg er wel vette spierpijn van de eerste keer
Uniek, gelijk heb je, je moet geen dingen gaan doen uit schuldgevoel, voor je weet is het een halve obsessie en beleef je helemaal geen lol meer aan sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het wel een beetje Jeager, je 'klinkt' een beetje down?
Tink, snap het wel van FB hoor maar irritatie is soms ook gewoon leuk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ligt aan je schoonmaakskillsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:42 schreef loveli het volgende:
Een hele ananas kost 2 euro als 'ie niet in de actie is, da's toch niet zoveel duurder dan de gelijke hoeveelheid in blik?
ik heb m'n facebook in het fries!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef the85mc het volgende:
Ik ben echt zo'n facebook nitwit, Ik heb em in het nederlands ingesteld en waarschijnlijk is de engels wat duidelijker.
Hmm, mensen die te veel sinaasappelsap drinken en dat willen uitdragen .......daar kan je de berichten van blokkeren. Dus iedereen die te vaak oninteressante dingen post, daar doe ik dat bij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat liken bijvoorbeeld. Ten eerste vind ik het niet nodig dat de hele wereld weet dat ik van sinaasappelsap van een bepaald merk hou en ik hoef het ook niet van anderen te weten.
Daarnaast heb ik moeite met de manier waarop iedereen zich profileert. Alsof we allemaal helemaal hip en geweldig zijn en een super succesvol leven leiden.
Tot slot ben ik natuurlijk ook gewoon een asociaal ding zonder interesse in anderen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
neuh, het gaat best goed. Ik merk dat ik niet helemaal uitgerust van vakantie ben terug gekomen, wat ook logisch is, want heb eigenljk geen vakantie gehad. Heb wat moetie het werkritme weer te vinden en leuk te vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het wel een beetje Jeager, je 'klinkt' een beetje down?
Tink, snap het wel van FB hoor maar irritatie is soms ook gewoon leuk
Nee, "ik kom uit de randstad en de AH XL heeft wél fijn brede gangpaden en daar struikel ik niet over andermans rollator / karretjes op zaterdagochtend". Om daarna nog in de (lange) rij te gaan staan bij de slager, en nog langs de nootjeswinkel of de Turk voor kruiden... Gaat je tijdswinstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat klinkt ook niet heeeeel positiefquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
neuh, het gaat best goed. Ik merk dat ik niet helemaal uitgerust van vakantie ben terug gekomen, wat ook logisch is, want heb eigenljk geen vakantie gehad. Heb wat moetie het werkritme weer te vinden en leuk te vinden....
Ben bang dat dat vooral één kant op geldtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof dat dat vanzelf gaat. Ik denk dat je je heel makkelijk kan aanpassen aan hoeveel geld je hebt.
In buitenveldert zit tegenwoordig een jumboquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zou een Jumbo willen, door die leuke reclames wil ik er een keer heen, erg he. Ben alleen een keer in Limburg geweest, heel grote Jumbo met allemaal Duitse producten!
Ja, ik ga echt niet he-le-maal naar buitenveldert voor de supermarkt hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In buitenveldert zit tegenwoordig een jumbo. Uitstappen bij halte Van Boshuizenstraat met 5/51.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, "ik kom uit de randstad en de AH XL heeft wél fijn brede gangpaden en daar struikel ik niet over andermans rollator / karretjes op zaterdagochtend". Om daarna nog in de (lange) rij te gaan staan bij de slager, en nog langs de nootjeswinkel of de Turk voor kruiden... Gaat je tijdswinst.
Uniekje, het gaat goed met mij! Ik heb leuk werk, een fijne duutser, de zon schijnt in m'n gezicht, en de winter komt eraan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heeeeel positief
Fijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Uniekje, het gaat goed met mij! Ik heb leuk werk, een fijne duutser, de zon schijnt in m'n gezicht, en de winter komt eraan!
Er zit er ook eentje in de Westerstraat. Te ver voor mij, maar wellicht niet voor jou? Geen idee waar jij zit eiks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet he-le-maal naar buitenveldert voor de supermarkt hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Uniekje, het gaat goed met mij! Ik heb leuk werk, een fijne duutser, de zon schijnt in m'n gezicht, en de winter komt eraan!
Vanuit je werk is het maar 3 haltes, jij snobquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet he-le-maal naar buitenveldert voor de supermarkt hoor
Winterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ai! Heb je mijn verhaal van paar weken geleden nog meegekregen? Hopelijk moet je niet hetzelfde doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef Goodbye het volgende:
Oh getver, m'n kat heeft een vogeltje gevangen.![]()
Nee, niet meegekregen, was misschien tijdens mijn vakantie? Vertel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ai! Heb je mijn verhaal van paar weken geleden nog meegekregen? Hopelijk moet je niet hetzelfde doen
Tabata is een trainingsmethode. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabataquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie is Tabatha? Die blonde lesbo van dat kapsalonprogramma?.
5 minuten vind ik wel weer wat kort, maar ik heb niet veel zin om én een halfuur te crosstrainen én een halfuur te roeien.
100 RPM. Ik voorzie dat het straks bagger gaat. Moet er vast weer inkomen
.
Avaldi had zijn eerste vogeltje gevangen, maar speelde er mee en maakte het niet af. Ik heb dat toen moeten doen, zodat het beestje niet verder zou lijden. Geen prettige handeling kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, niet meegekregen, was misschien tijdens mijn vakantie? Vertel!
Ohw lekker! Amandelen zijn sowieso verrassend lekker in gerechten. Bijvoorbeeld gamba's met wortelpuree en amandelmayonaise. Yum!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geniaal lekkere lunchsalade op vandaag, met kip en amandelpesto en sugar snaps en paprika en meeeerrrr![]()
Werken @ vakantie is een nono idd en AH is fijn want makkelijk. En de rest ben ik vergetenzo naar gate
Zelfde verhaal hier, helaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Avaldi had zijn eerste vogeltje gevangen, maar speelde er mee en maakte het niet af. Ik heb dat toen moeten doen, zodat het beestje niet verder zou lijden. Geen prettige handeling kan ik je vertellen
Fijn, dat scheelt. Freudmans was helaas niet thuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, helaas.Alleen heeft mijn vriend dat gedaan, gelukkig. Ik kan dat niet hoor.
Fudgequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenk joe An en Goedbij! ^^
Blikjes fudge gekocht, ik heb een zwak voor toeristische winkeltjes
Oeioei, ssstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Fudge![]()
Op schiphol, achter de paspoortcontrole zit ook een chocoladewinkeltje met heerlijk spul. Bijna onweerstaanbaar
Goede vluchtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeioei, ssst![]()
is fudge met Ierse whiskey, klonk leuk en zat in een kek blik, dus dan heb je nog wat als het op is![]()
Wachten op vliegveld, joechei![]()
![]()
oe bijna boarden! /lief dagboek
oh, is de super de boer daar nu jumbo ja? het was werkelijk de enige prettige super de boer die ik ken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In buitenveldert zit tegenwoordig een jumbo. Uitstappen bij halte Van Boshuizenstraat met 5/51.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:52 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, ik ben vanmiddag spontaan naar de kappert geweest, want t zat al een jaar totaal kloteeven kijken of ik een goede foto kan maken...
Jep! Vond de super ook een fijne winkel, maar deze jumbo is ook wel mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, is de super de boer daar nu jumbo ja? het was werkelijk de enige prettige super de boer die ik ken!
de docenten van de school moeten in de pauzes surveilleren in t winkelcentrum, vreselijk vond ik dat...
het is echt maar een poep en een scheet vanaf station zuid hoor! ik zou t wel weten... alleen vind ik Jumbo niet zo fijn (veel krappe paden)... AH XL vind ik heerlijk, en Hoogvliet ook. rust, ruimte, aanbod
Je moet ook lekker met 'r meegrommenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het klinkt als een foute pornofilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |