Huur betalen hoeft dan niet meer he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Ja tink, ik ga een huis kopen! Haha. Ik kan al amper m'n huur betalen
de chili was lekker!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, zijn die 1800 kcal genoeg voor je?
Jeager, de chili nog opgegeten?
Lijst hier:
O: kwark/vla/rabarber
T's: 2 appels, cup a soup kerrie, 250 gr rauwe wortel, pruim, cappuccino, halve komkommer
L: 2 boterhammen gegrilde kipfilet, 1 tomaat, 1 beker melk, kom minestronesoep met wokkelpasta
T's: boterham komijnkaas, blokje choco, grote nectarine, 2 flesjes bier
D: Nu kook ik verse zomerbieten, dan straks met rauw ui/azijn en suiker koud geserveerd bij sperziebonen, gebakken speklapjes met mosterd en aardappelpuree .
T: zoute stokjes
Ja hoor, zeker als ik niet sport! ik zit ook maar achter mijn buro hequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, zijn die 1800 kcal genoeg voor je?
Als ik patat eet, neem ik er ook altijd een frikandel speciaal én een kroket bij?quote:
quote:Lukt het een beetje met werken Vik?
Niks veranderdquote:Hoe is het met je been?
Leukquote:Hoe was het bij je ouders?
Omdat ik 40+ uur werk, vrienden wil zien, sport en vakanties moet plannen en borrelen. Koken schiet er de laatste tijd een beetje bij in, helaas!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr waarom doe je dat dan niet? Het is echt heerlijk eten...
Alleen je moet wel extra schoonmaken want speklappen laten niks zonder spek zullen we maar zeggen
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Ja tink, ik ga een huis kopen! Haha. Ik kan al amper m'n huur betalen
Ik heb geen spaargeld of zo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.
Dat kon toen, nu gaat dat echt niet meer lukken. Regels zijn "ietsjes" aangescherpt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.
Dit ja, wordt nu wat lastigquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kon toen, nu gaat dat echt niet meer lukken. Regels zijn "ietsjes" aangescherpt.
Idem voor salarissen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:37 schreef loveli het volgende:
Huizenprijzen van nu zijn ook (nog) niet als toen.
Goed punt bij salarisonderhandelingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idem voor salarissen.
Maar de huizenprijzen zijn harder gestegen de afgelopen 15 tot 20 jaar dan de salarissen.
Yea en ze zijn niet zo makkelijk met hypotheken meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idem voor salarissen.
Maar de huizenprijzen zijn harder gestegen de afgelopen 15 tot 20 jaar dan de salarissen.
4 x jaarinkomen in plaats van 6quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea en ze zijn niet zo makkelijk met hypotheken meer
Mag...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut...is dat nodig? lekker voor je lijfHoeveel moet je er?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef loveli het volgende:
Maar misschien kan ik je ergens mee helpen?
Je bent een schat, maar niet zo grappig als de dames op tv.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef loveli het volgende:
Maar misschien kan ik je ergens mee helpen?
volg je het al lang? ik heb de eerste drie afleveringen gedownload maar ik kon er niet echt inkomen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie. Geen ' good christian bitches' op tv vanavond.
Een paar weken. Het doet mee denken aan onze parochie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volg je het al lang? ik heb de eerste drie afleveringen gedownload maar ik kon er niet echt inkomen...
Ik lig met m'n voeten in een voetenbadje half op bed. Vanmiddag al lekker opgeruimdquote:
Nog 3. Maar voorspel dat het morgen en donderdag nog wel eens (veel) later kan worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut...is dat nodig? lekker voor je lijfHoeveel moet je er?
Het wordt geloof ik een dildo party en burleske dansen tenzij ik iets beters weetquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef Probability het volgende:
Ik organiseer een soort vrijgezellenweekendje, alleen gaat er niemand trouwen maar zijn wij gewoon vriendinnen haha.
Iemand nog extreme tips?
Joyquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog 3. Maar voorspel dat het morgen en donderdag nog wel eens (veel) later kan worden.
Jeep rijden? Leuker dan een dildo-party of kettingen maken. Burleske is wel tof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Probability het volgende:
Het wordt geloof ik een dildo party en burleske dansen tenzij ik iets beters weet
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeep rijden? Leuker dan een dildo-party of kettingen maken. Burleske is wel tof.
Oh. Bierfiets? Denk niet dat ik betere ideeen hebquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..
Of high teaën maar dat hebben we de vorige keer al gedaan..
Nja ik denk er ook nog even over. Bierfiets gaat net te ver.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh. Bierfiets? Denk niet dat ik betere ideeen heb
Ik vond de graffity workshop in Scheveningen erg leuk. Daarna bbq op het strand, zelfde tent!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..
Of high teaën maar dat hebben we de vorige keer al gedaan..
Ik schrijf ze op!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Videoclipje opnemen (a'dam)? Eendentoertocht(beemster)? Klompvaren(hattem)? Wittewieventocht( oost-nederland)? Kleiduivenschieten (dorhoutmees)? Hammam (a'dam)?
Vorige x waren we naar Scheveningen dus nu gaan we naar iets anders!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vond de graffity workshop in Scheveningen erg leuk. Daarna bbq op het strand, zelfde tent!
Graffity workshop met accent?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Probability het volgende:
We willen denk ik naar de achterhoek!
O het leek ons wel ..avontuurlijk..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Graffity workshop met accent?
Flauw, sorry. Ken de achterhoek niet goed, dus het advies van de rest klinkt beter
Niet het eerste woord wat mij te binnen schiet bij het denken aan die streekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef Probability het volgende:
[..]
O het leek ons wel ..avontuurlijk..?
Ik heb helemaal niets onaardigsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef loveli het volgende:
He, niet zo onaardig over de Achterhoek!
De achterhoek is tof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet het eerste woord wat mij te binnen schiet bij het denken aan die streek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |