Huur betalen hoeft dan niet meer he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Ja tink, ik ga een huis kopen! Haha. Ik kan al amper m'n huur betalen
de chili was lekker!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, zijn die 1800 kcal genoeg voor je?
Jeager, de chili nog opgegeten?
Lijst hier:
O: kwark/vla/rabarber
T's: 2 appels, cup a soup kerrie, 250 gr rauwe wortel, pruim, cappuccino, halve komkommer
L: 2 boterhammen gegrilde kipfilet, 1 tomaat, 1 beker melk, kom minestronesoep met wokkelpasta
T's: boterham komijnkaas, blokje choco, grote nectarine, 2 flesjes bier
D: Nu kook ik verse zomerbieten, dan straks met rauw ui/azijn en suiker koud geserveerd bij sperziebonen, gebakken speklapjes met mosterd en aardappelpuree .
T: zoute stokjes
Ja hoor, zeker als ik niet sport! ik zit ook maar achter mijn buro hequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, zijn die 1800 kcal genoeg voor je?
Als ik patat eet, neem ik er ook altijd een frikandel speciaal én een kroket bij?quote:
quote:Lukt het een beetje met werken Vik?
Niks veranderdquote:Hoe is het met je been?
Leukquote:Hoe was het bij je ouders?
Omdat ik 40+ uur werk, vrienden wil zien, sport en vakanties moet plannen en borrelen. Koken schiet er de laatste tijd een beetje bij in, helaas!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr waarom doe je dat dan niet? Het is echt heerlijk eten...
Alleen je moet wel extra schoonmaken want speklappen laten niks zonder spek zullen we maar zeggen
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Ja tink, ik ga een huis kopen! Haha. Ik kan al amper m'n huur betalen
Ik heb geen spaargeld of zo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.
Dat kon toen, nu gaat dat echt niet meer lukken. Regels zijn "ietsjes" aangescherpt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan hoor, een huis kopen als student. Ik deed het ook. Wel aflossingsvrij toen. Was goedkoper dan huren.
Dit ja, wordt nu wat lastigquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kon toen, nu gaat dat echt niet meer lukken. Regels zijn "ietsjes" aangescherpt.
Idem voor salarissen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:37 schreef loveli het volgende:
Huizenprijzen van nu zijn ook (nog) niet als toen.
Goed punt bij salarisonderhandelingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idem voor salarissen.
Maar de huizenprijzen zijn harder gestegen de afgelopen 15 tot 20 jaar dan de salarissen.
Yea en ze zijn niet zo makkelijk met hypotheken meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Idem voor salarissen.
Maar de huizenprijzen zijn harder gestegen de afgelopen 15 tot 20 jaar dan de salarissen.
4 x jaarinkomen in plaats van 6quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea en ze zijn niet zo makkelijk met hypotheken meer
Mag...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut...is dat nodig? lekker voor je lijfHoeveel moet je er?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef loveli het volgende:
Maar misschien kan ik je ergens mee helpen?
Je bent een schat, maar niet zo grappig als de dames op tv.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef loveli het volgende:
Maar misschien kan ik je ergens mee helpen?
volg je het al lang? ik heb de eerste drie afleveringen gedownload maar ik kon er niet echt inkomen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie. Geen ' good christian bitches' op tv vanavond.
Een paar weken. Het doet mee denken aan onze parochie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volg je het al lang? ik heb de eerste drie afleveringen gedownload maar ik kon er niet echt inkomen...
Ik lig met m'n voeten in een voetenbadje half op bed. Vanmiddag al lekker opgeruimdquote:
Nog 3. Maar voorspel dat het morgen en donderdag nog wel eens (veel) later kan worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut...is dat nodig? lekker voor je lijfHoeveel moet je er?
Het wordt geloof ik een dildo party en burleske dansen tenzij ik iets beters weetquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef Probability het volgende:
Ik organiseer een soort vrijgezellenweekendje, alleen gaat er niemand trouwen maar zijn wij gewoon vriendinnen haha.
Iemand nog extreme tips?
Joyquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog 3. Maar voorspel dat het morgen en donderdag nog wel eens (veel) later kan worden.
Jeep rijden? Leuker dan een dildo-party of kettingen maken. Burleske is wel tof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Probability het volgende:
Het wordt geloof ik een dildo party en burleske dansen tenzij ik iets beters weet
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeep rijden? Leuker dan een dildo-party of kettingen maken. Burleske is wel tof.
Oh. Bierfiets? Denk niet dat ik betere ideeen hebquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..
Of high teaën maar dat hebben we de vorige keer al gedaan..
Nja ik denk er ook nog even over. Bierfiets gaat net te ver.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh. Bierfiets? Denk niet dat ik betere ideeen heb
Ik vond de graffity workshop in Scheveningen erg leuk. Daarna bbq op het strand, zelfde tent!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is met mijn vriendinnetjes in een auto al ongeveer gelijk aan off The road rijden..
Of high teaën maar dat hebben we de vorige keer al gedaan..
Ik schrijf ze op!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Videoclipje opnemen (a'dam)? Eendentoertocht(beemster)? Klompvaren(hattem)? Wittewieventocht( oost-nederland)? Kleiduivenschieten (dorhoutmees)? Hammam (a'dam)?
Vorige x waren we naar Scheveningen dus nu gaan we naar iets anders!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vond de graffity workshop in Scheveningen erg leuk. Daarna bbq op het strand, zelfde tent!
Graffity workshop met accent?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Probability het volgende:
We willen denk ik naar de achterhoek!
O het leek ons wel ..avontuurlijk..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Graffity workshop met accent?
Flauw, sorry. Ken de achterhoek niet goed, dus het advies van de rest klinkt beter
Niet het eerste woord wat mij te binnen schiet bij het denken aan die streekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef Probability het volgende:
[..]
O het leek ons wel ..avontuurlijk..?
Ik heb helemaal niets onaardigsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef loveli het volgende:
He, niet zo onaardig over de Achterhoek!
De achterhoek is tof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet het eerste woord wat mij te binnen schiet bij het denken aan die streek
Speciaal voor joe, Schnitzel Man: "It's a schnitzel on a stick!"quote:
Ik dacht eerst dat je niet reageerde op het plaatje maar gewoon iets randoms zei, wellicht had ik dat zo moeten houdenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:35 schreef V1z0R het volgende:
Hele avond 'roasts' kijken doet me denken dat het twee gecko's zijn die hij heeft verkracht met een spiesje om ze later levend te barbecueën...
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je niet reageerde op het plaatje maar gewoon iets randoms zei, wellicht had ik dat zo moeten houden![]()
Bedtijd dus maar
Ik word ben oud.. Snap er niks vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op het bericht dat je zelf Roseanne kon roasten was ik helemaal blij, bleek dat je het moest twitteren...
Toch ben ik nu een txt aan het maken die ik ga mailen naar comedy central
De gedachte dat degene die het leest ook maar een smirk krijgt is genoeg. Maar ik mag mezelf graag grappig voelen.
Ja hoi, ik had posters van D. Hasselhoff met Kitt op mijn kamertje ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef V1z0R het volgende:
Voor uniek: 1 van de beste roasts ooit, Gilbert Gottfried over David Hasselhoff!
Ik vind je ontbijt wellicht wat weinig (afhankelijk van de hoeveelheden natuurlijk), maar verder vind ik het een goed lijstje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Dat bananen-apenijs van de AH is echt te lekker![]()
.
Ook weer normaal doen vandaag.
O: kwark met ananas
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: salade met mozzarella, parmaham, cherrytomaatjes en geroosterde walnoten
T: appel
S: 40 min crosstrainen
T: spaghetti, denk ik, met een zak Italiaanse groente
T: ijsje
T: handje noten, goed idee HPKW!(goeie boekensmaak heb je trouwens, heb gisteren je lijstje bekeken op Goodreads
)
Ligt het aan mij of is dit wat weinig? (zeker aangezien ik ga sporten)
Ik vind het model denk ik niet zo leuk. Misschien dat bruin idd beter is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen? Ik had ze besteld om te kijken, en weet het niet zo goed. Op zich zijn ze heel anders dan alle andere schoenen die ik heb, maar ik weet niet zo goed wat ik van de kleur moet vinden. In het bruin wellicht leuker?
Thxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt wellicht wat weinig (afhankelijk van de hoeveelheden natuurlijk), maar verder vind ik het een goed lijstje.
Als ik heel eerlijk ben... ik dacht dat het herenschoenen waren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen? Ik had ze besteld om te kijken, en weet het niet zo goed. Op zich zijn ze heel anders dan alle andere schoenen die ik heb, maar ik weet niet zo goed wat ik van de kleur moet vinden. In het bruin wellicht leuker?
Bij mij is 150 gram ook geen normale portiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
250 gram kwark, halve pot ananas (60 gram). Normale portie kwark is 150 gram? (ik neem altijd een halve bak).
Die schoenen zijn mode. En ik hou zelf niet van het model. Kleur is wel leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben... ik dacht dat het herenschoenen waren.In een andere kleur zouden ze onder een pak niet raar staan.
![]()
Maar dat is denk ik niet wat je wilde horen..
Zou best kunnen. Maar neemt niet weg dat ik het herenschoenen vind.. Lijkt toch op bijvoorbeeld van Bommels:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die schoenen zijn mode. En ik hou zelf niet van het model. Kleur is wel leuk.
Mjah, ik kan hier prima op leven, maar jij bent veel actiever. Zit er gehakt bij je spaghetti?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Dat bananen-apenijs van de AH is echt te lekker![]()
.
Ook weer normaal doen vandaag.
O: kwark met ananas
T: banaan
T: 250 gram worteltjes
L: salade met mozzarella, parmaham, cherrytomaatjes en geroosterde walnoten
T: appel
S: 40 min crosstrainen
T: spaghetti, denk ik, met een zak Italiaanse groente
T: ijsje
T: handje noten, goed idee HPKW!(goeie boekensmaak heb je trouwens, heb gisteren je lijstje bekeken op Goodreads
)
Ligt het aan mij of is dit wat weinig? (zeker aangezien ik ga sporten)
dat. tenminste, míj staat het niet (te dikke kuitjes en korte pootjes), maar ik vind he bij anderen wel leuk staan, als het leuk gestyled is. hip zijn ze zeker, ik vind bruin denk ik leuker, of het zou feller rood (meer pipo, maar daar hou ik van) moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die schoenen zijn mode. En ik hou zelf niet van het model. Kleur is wel leuk.
Dat klopt. Bij voorkeur te combineren met een zeer meisjesachtig kort rokje/jurkje met ruches, een schattig bloesje en eventueel een hoedje. Of hele strakke skinnies met daarboven een wijder truitje/jasje en een hipsterbril.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar neemt niet weg dat ik het herenschoenen vind.. Lijkt toch op bijvoorbeeld van Bommels:
[ afbeelding ]
Ik heb er blijkbaar ook geen verstand van mcquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef the85mc het volgende:
Maar goed laat ik me niet met damesmode gaan bemoeien. Als ik ergens geen verstand van heb....
Maar jij bent een vrouw en geen meisjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
gewoon onder een spijkerbroek dacht, ik met alles verder vrij neutraal. Maar, ikvind het lastig. Zeker omdat ik maat 44 heb...Wellicht moet ik gewoon een paar leuke herenschoenen scoren...
Alleen bij anderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
ah Tink snapt meer van de styling dan ik
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en geen meisje
Dat je je niet als een meisje moet kleden maar je vrouwelijkheid kan betonen. Heb je weleens kleding van Philippa K gepast? Volgens mij staat die stijl jou heel mooi.quote:
ja, dat soort kleding draag ik ook veel. Niet perse van dat merk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat je je niet als een meisje moet kleden maar je vrouwelijkheid kan betonen. Heb je weleens kleding van Philippa K gepast? Volgens mij staat die stijl jou heel mooi.
Het lijkt me ook erg lastig als je lang bent. De huidige mode maakt het er ook niet makkelijker op. Draag je sowieso wel hakken bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat soort kleding draag ik ook veel. Niet perse van dat merk...
Ik heb steeds meer problemen met kleding kopen, door de lengte van dingen. Ik merk dat vestjes steeds korter worden bijvoorbeeld. Gister een bestelling van over 300 euro opgehaald van Zalando, en bijna alles kan terug wegens te kort. Soms is m'n lengte best een probleem!
Ja, spaghetti met gehakt, pestosaus en een zak groente dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan hier prima op leven, maar jij bent veel actiever. Zit er gehakt bij je spaghetti?
Jagar: ik vind ze niet mooi, inderdaad net herenschoenen. Waar wil je ze op dragen?
Geen heel erg hoge. Gister had ik deze aan, maar dat gebeurt niet zo vaak, zeker omdat ik zonder schoenen al een 5 cm. langer ben dan de Duutser...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig als je lang bent. De huidige mode maakt het er ook niet makkelijker op. Draag je sowieso wel hakken bijvoorbeeld?
Enigszins herkenbaar. Ik ben zo blij als ik ergens langere shirtjes kan scoren ofzo. Korte rokjes of jurkjes overleef ik wel, maar bij iedere beweging een stuk buik of rug tentoonstellen is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer problemen met kleding kopen, door de lengte van dingen. Ik merk dat vestjes steeds korter worden bijvoorbeeld. Gister een bestelling van over 300 euro opgehaald van Zalando, en bijna alles kan terug wegens te kort. Soms is m'n lengte best een probleem!
Dat kan ik me voorstellen! Ik ben aan de kleine kant, maar het lijkt wel of nog steeds alles op mijn lengte wordt gemaakt. (1m68, dat was vroeger de gemiddelde lengte) Dat vind ik natuurlijk prima, maar het verbaast me wel, aangezien het dan op de meeste vrouwen te kort zal zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat laatste probleem herken ik helaas ook en dan ben ik maar 1.65. De naveltruitjes komen terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dit beter staat inderdaad, afhankelijk van wat je er bij draagt. Zelf ben ik geen fan van hele bruine schoenen en een dikke hak, omdat het mij massief maakt. Ik kies dan bijv voor zo'n kleur met een smal hakje of meer kleurrijke schoenen met een breed hakje. Maar dat moet ook je stijl maar zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen heel erg hoge. Gister had ik deze aan, maar dat gebeurt niet zo vaak, zeker omdat ik zonder schoenen al een 5 cm. langer ben dan de Duutser...
[ afbeelding ]
Heb ooit iets dergelijks gehad, stond leuk onder een broek die lang genoeg was, zodat alleen de neus er onderuit piepte. Onder een rokje of strakke broek staan ze denk ik minder leuk in maat 44.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: mening over chinoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik vind het nu al een lelijke broek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga even ergens in een hoekje staan heb een linnen spijkerlook chino aan
Veel afvallen heeft zo zijn voordelen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een lelijke broek.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een lelijke broek.
Waarom niet, je kunt 'm altijd nog cancellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
We staan op het punt om alvast een B&B voor volgend jaar te boeken..
Neem je ananas op sirrop of sap?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
250 gram kwark, halve pot ananas (60 gram). Normale portie kwark is 150 gram? (ik neem altijd een halve bak).
Ja dat is het stomme, normaal neem ik nootjes en volle griekse yoghurt ofzo als ontbijt of als T en dat tikt natuurlijk aan! En nu heb ik dat niet en moet ik doen met dingen uit de kantine, en dat is allemaal "gezond en mager"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Komt denk ik vanwege je lichte avondmaaltijd? Zou proberen er wat meer van te maken vanwege je gesport vandaag!
Op siroop, staat er op het potjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neem je ananas op sirrop of sap?
Siroop is zoete troep
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Neem je ananas op sirrop of sap?
Siroop is zoete troep
Lol, losse schijven (de versie zonder suiker) peuzel ik ook zo op en dan idd dat blik leegdrinkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat vond ik eerder dus altijd heerlijk om op te drinken, gewoon dat blik aan de mond en lekker slurpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |