abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116617816
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Nafi het volgende:

[..]

19-22? Tot 2 uur na sluit wtf.. Werk je in een AH XL? Bij ons is iedereen nl. rond 9 de winkel al uit, laat staan tot 22 inroosteren.
Wij hebben hier ook een filiaal om de hoek dat dagelijks tot 22.00 open is, dat kan het dus ook zijn.
pi_116618148
Oké wist dit niet, excuses :D
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_116620067
In mijn oude filiaal wordt er tot 24 uur gevuld (vracht komt om half 22 binnen).

Heb daar ook nog shifts gedraaid van 23 tot 2 uur 's nachts. Was een proef van de AH om buiten sluitingstijd te vullen :') Teruggedraaid i.v.m. te hoge loonkosten.
pi_116621033
quote:

[..]

19-22? Tot 2 uur na sluit wtf.. Werk je in een AH XL? Bij ons is iedereen nl. rond 9 de winkel al uit, laat staan tot 22 inroosteren.
In Amsterdam en Amstelveen zijn bijvoorbeeld veel winkels al tot 22:00 open. Wij zijn voorloper op de rest van Nederland .... :-)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_116624251
quote:

[..]

Gewone AH
graag op anoniem
pi_116654231
Albert Heijn doet proef met boodschappen scannen met telefoon

weet iemand toevallig welk filiaal dit is?
pi_116660346
Zo te zien een filiaal in Haarlem die op zondag open is, zie http://uwsupermarkt.nl/pages/display/blog/11245
pi_116661481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef bigbass het volgende:
Albert Heijn doet proef met boodschappen scannen met telefoon

weet iemand toevallig welk filiaal dit is?
Volgens de AH Zelfscannen app is het het filiaal aan het Soendaplein in Haarlem
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:39:02 #159
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_116662839
Hoe zit het met dat AH medewerkers voordeelplan? Heb in april voor het laatst die ¤75 euro gehad.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_116668228
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zit het met dat AH medewerkers voordeelplan? Heb in april voor het laatst die ¤75 euro gehad.
Ik heb het op 23 juli, periode 7, nog gekregen.
pi_116674627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Volgens de AH Zelfscannen app is het het filiaal aan het Soendaplein in Haarlem
Maar eens langs dan binnenkort, ben benieuwd of het fijn werkt :)
  woensdag 12 september 2012 @ 10:28:23 #162
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_116678262
Nog maar 5 dagen tot salaris *O*
My hovercraft is full of eel.
pi_116681059
Mensen ik had een vraag aan jullie, of eigenlijk wil ik meer jullie mening hierover weten.

Gister heeft het meerendeel van de vulploeg van 07 - 12 gewerkt, nu hebben mijn collega teamleiders iedereen tot 11:45 in r&r gezet, want iedereen heeft wat gekocht in zijn pauze en sommige roken nog wat. Normaal mag dit natuurlijk niet, maar je kan verder ook niks kopen voor je werktijd, omdat de winkel pas om 8 uur open gaat.
Dit gebeurt omdat er uren bespaart moeten worden. Alleen vind ik dit een trieste bedoeling, omdat die jongens al overwerken(normaal staan ze van 7 - 1045, ook weer om ze geen pauze te hoeven geven).
Bij ons filiaal mag iedereen in zijn pauze roken als hij wil, de sm/asm en teamleiders doen het ook altijd(zelfs nog buiten pauzes om!) en daar gaat natuurlijk niks vanaf..

Wat vinden jullie?
PSN: Metal_Akilla
pi_116687569
Heb ik eindelijk mijn PNL code gehad om een plaza account aan te maken, vragen ze bij plaza naar mijn pincode die op mijn loonstrook staat. Ten eerste, welke loonstrook? En ten tweede, staan die loonstroken niet óp plaza? Beetje raar... wat moet ik nou met de PNL code doen?
pi_116687731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:38 schreef Geminiara het volgende:
Heb ik eindelijk mijn PNL code gehad om een plaza account aan te maken, vragen ze bij plaza naar mijn pincode die op mijn loonstrook staat. Ten eerste, welke loonstrook? En ten tweede, staan die loonstroken niet óp plaza? Beetje raar... wat moet ik nou met de PNL code doen?
Even mee langs je ASM, die code stond op je loonstrookje voordat alles digitaal werd en blijkbaar zijn ze te stom om de website even te updaten... Ach, wel een passende kennismaking met plaza :')

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef Akilla het volgende:
Mensen ik had een vraag aan jullie, of eigenlijk wil ik meer jullie mening hierover weten.

Gister heeft het meerendeel van de vulploeg van 07 - 12 gewerkt, nu hebben mijn collega teamleiders iedereen tot 11:45 in r&r gezet, want iedereen heeft wat gekocht in zijn pauze en sommige roken nog wat. Normaal mag dit natuurlijk niet, maar je kan verder ook niks kopen voor je werktijd, omdat de winkel pas om 8 uur open gaat.
Dit gebeurt omdat er uren bespaart moeten worden. Alleen vind ik dit een trieste bedoeling, omdat die jongens al overwerken(normaal staan ze van 7 - 1045, ook weer om ze geen pauze te hoeven geven).
Bij ons filiaal mag iedereen in zijn pauze roken als hij wil, de sm/asm en teamleiders doen het ook altijd(zelfs nog buiten pauzes om!) en daar gaat natuurlijk niks vanaf..

Wat vinden jullie?
Ik zou er even met mijn asm over in gesprek gaan, ik heb dan altijd hoop dat het de overijverige teamleiders zijn die zich blind staren op de uren en de asm hier een beter perspectief op heeft en ook in ziet dat het de werksfeer niet ten goede komt als je met uren gaat sjoemelen.
pi_116689630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:44 schreef bigbass het volgende:

[..]

Even mee langs je ASM, die code stond op je loonstrookje voordat alles digitaal werd en blijkbaar zijn ze te stom om de website even te updaten... Ach, wel een passende kennismaking met plaza :')

[..]

Ik zou er even met mijn asm over in gesprek gaan, ik heb dan altijd hoop dat het de overijverige teamleiders zijn die zich blind staren op de uren en de asm hier een beter perspectief op heeft en ook in ziet dat het de werksfeer niet ten goede komt als je met uren gaat sjoemelen.
Idd leuke kennismaking met plaza :') ik heb ondertussen de pin code ook ontvangen en nu heb ik eindelijk een plaza account aan kunnen maken. Heeft 3 maanden geduurd..
pi_116695162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:44 schreef bigbass het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus ook het probleem met mijn filiaal.... de asm en sm staren zichzelf ook blind op die uren en het zou mij niet verbazen als de asm en sm het met de andere tl's eens zijn...

Maar weet iemand of hier een soort van regel is?
pi_116695354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef Akilla het volgende:

[..]

Dat is dus ook het probleem met mijn filiaal.... de asm en sm staren zichzelf ook blind op die uren en het zou mij niet verbazen als de asm en sm het met de andere tl's eens zijn...

Maar weet iemand of hier een soort van regel is?
Gewoon een anonieme klacht indienen via de Ahold Signaallijn. Ik zou er meteen bijzetten dat er gerookt wordt in de koffiepauze. Dit onder het mom van "zij mij naaien, ik hun naaien".
pi_116697100
Akilla. Door het probleem wat jij omschrijft, is ooit eens een ASM terug gezet naar TL-functie. Die dacht ook even mooi uurtjes te besparen ten koste van anderen.

Ik zou 't sowieso melden, bij wie is vraag 2.
pi_116697276
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:42 schreef einschtein het volgende:
Akilla. Door het probleem wat jij omschrijft, is ooit eens een ASM terug gezet naar TL-functie. Die dacht ook even mooi uurtjes te besparen ten koste van anderen.

Ik zou 't sowieso melden, bij wie is vraag 2.
Ik denk maar is kijken of ik t ergens kan melden!

Het is ook gewoon vervelend, het gebeurt blijkbaar vaker en dit verklaart ook wel waarom nooit iemand wil overwerken...
pi_116709520
Ik vraag me zomaar iets af:

KPT'ers krijgen elke maand een stukje winstuitkering. Medewerkers met een +12 uur contract krijgen dit pas in december. Daarvoor moeten ze wel de laatste periode in dienst zijn anders ontvangen ze niks.

Dit is toch eigenlijk een beetje oneerlijk? Of zie ik hier iets over het hoofd?

edit: ik zie iets over het hoofd :)

Uit dienst
Als je tenminste 3 maanden in dienst bent geweest, ontvang je ook winstuitkering. Deze bedraagt 42,5% van het periodesalaris, en wordt berekend over de tijd die je hebt gewerkt.
pi_116729251
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ik denk maar is kijken of ik t ergens kan melden!

Het is ook gewoon vervelend, het gebeurt blijkbaar vaker en dit verklaart ook wel waarom nooit iemand wil overwerken...
Kijk als je heel duidelijk de regels naleeft zoals die in de huisregels zijn omschrevenn is het in de ONBETAALDE pauze toegestaan om te roken en "eten" te kopen. In de koffiepauze van 10 minuten is dit NIET toegestaan. Hoe zou je een dergelijke situatie dan moeten uitleggen, ja daar ben ik niet uit. Want je hebt ook bij 7 - 11:45 recht op een koffiepauze. Dan zou je nu bij elkaar dan weer 30 minuten pauze hebben.............
Aan de andere kant de rest van de situatie omschrijven is het dan wel weer beetje muggenziften over wanneer je wel en niet iets mag kopen en roken....... Zeker als TL,SM,ASM het wel doen....
pi_116772515
Ik word de hele tijd ingeroosterd op tijden waarvan de AH hoort te weten dat ik dan niet kan werken, omdat ik dat (naar mijn idee) duidelijk heb aangegeven.
Ik vind het heel erg vervelend om de hele tijd te moeten zeggen dat ik niet kan, terwijl dat eigenlijk al duidelijk had moeten zijn.
Hoe moet ik dit nou bespreken met m'n teamleider? Het voelt heel erg alsof ik niet wíl werken, maar dat wil ik wel.

Edit: Daarnaast heb ik ook nog steeds geen Plaza, waardoor ik dus pas heel laat doorheb dat ik moet werken, wat het alleen maar erger maakt naar mijn idee.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:24:36 #174
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116772702
Formeel gewoon een beschikbaarheidsformulier inleveren. Verder blijven aandringen op het krijgen van een plaza account.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:08:19 #175
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_116774175
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:18 schreef Tree het volgende:
Ik word de hele tijd ingeroosterd op tijden waarvan de AH hoort te weten dat ik dan niet kan werken, omdat ik dat (naar mijn idee) duidelijk heb aangegeven.
Ik vind het heel erg vervelend om de hele tijd te moeten zeggen dat ik niet kan, terwijl dat eigenlijk al duidelijk had moeten zijn.
Hoe moet ik dit nou bespreken met m'n teamleider? Het voelt heel erg alsof ik niet wíl werken, maar dat wil ik wel.

Edit: Daarnaast heb ik ook nog steeds geen Plaza, waardoor ik dus pas heel laat doorheb dat ik moet werken, wat het alleen maar erger maakt naar mijn idee.
Als ik jou was zou gewoon een keer niet komen opdagen en dan als ze je bellen zeggen. Ja maar ik heb al 3 weken van te voren opgegeven dat ik niet kon werken.
BAM dit is 3KB
pi_116777876
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Loll het volgende:

[..]

Als ik jou was zou gewoon een keer niet komen opdagen en dan als ze je bellen zeggen. Ja maar ik heb al 3 weken van te voren opgegeven dat ik niet kon werken.
Ik denk dat ze dat niet leuk vinden?
pi_116779856
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Loll het volgende:

[..]

Het rooster hangt er niet voor niks, als jij het rooster ziet hangen en er niks van zegt gaan ze er vanuit dat je er bent en dan is niet op komen dagen een legitieme reden voor ontslag. Ik zou het er niet op wagen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:24:52 #178
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_116788144
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:18 schreef Tree het volgende:

Duidelijk aangeven is iets op papier zetten en dan inleveren. Als je dat gedaan hebt, is het foutief inroosteren toch echt het probleem van de teamleiders en niet van jou.

Verder inderdaad gewoon aandringen op het krijgen van een Plaza-account. Het gaat om jouw loonstrook en dus ook om jouw geld.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_116788305
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef NJ het volgende:

[..]

Duidelijk aangeven is iets op papier zetten en dan inleveren. Als je dat gedaan hebt, is het foutief inroosteren toch echt het probleem van de teamleiders en niet van jou.

Verder inderdaad gewoon aandringen op het krijgen van een Plaza-account. Het gaat om jouw loonstrook en dus ook om jouw geld.
Het is duidelijk aangegeven op papier. Er is zelfs op gehamerd door m'n teamleiders dat ik m'n rooster in moest leveren! Ik ga het er dinsdag wel over hebben!
pi_116792401
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:30 schreef Tree het volgende:

[..]

Het is duidelijk aangegeven op papier. Er is zelfs op gehamerd door m'n teamleiders dat ik m'n rooster in moest leveren! Ik ga het er dinsdag wel over hebben!
Uiteraard heel vervelend, let wel dat deze problemen ieder jaar in september ontstaan als een ieder nieuwe roosters krijgt. SM,ASM en TL's doen hun best om alles zo goed mogelijk te verwerken echter met al die wijzigingen kan er natuurlijk wel eens at fout gaan. (gemist aangepast beschikbaarheid etc. Zal zij/hij vast niet met opzet doen, even aangeven dat je hoopt dat het nu duidelijk op paier staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')