Vorige week heb ik ook pakjes boter van begin april er tussenuitgevist. Ook niet bestquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef Paxcon het volgende:
Je moest eens weten wat wij hier op houdbaar ertussenuit vissen
Gewoon even aan je Teamleider , ASM of SM een nieuw formulier vragen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef monsterd. het volgende:
Kan ik gewoon bij mijn ASM vragen of hij geen loonheffingskorting meer wilt toepassen of hoe gaat dat?
6:45 uur beginnen. Dan heb je een kwartiertje ochtendpauze (onbetaald).quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Akilla het volgende:
Krijg je bij de AH tegenwoordig je koffiepauze niet meer uitbetaalt?
Ik zat namelijk te kijken en ik moet vrijdag van 6:45 tot 15:45 werken, maar dat staat totaal als 7 uur en 45 min...? Weet iemand hier meer over?
oohwja dat klopt natuurlij, niet aan gedach, ik heb echt al jaren niet zo vroeg gewerkt, dus wist het eigenlijk niet eens meer...quote:Op maandag 3 september 2012 19:55 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
6:45 uur beginnen. Dan heb je een kwartiertje ochtendpauze (onbetaald).
Vaststelling pauze
Het pauzeprofiel bepaalt of er een pauze moet worden toegekend, en zo ja, welke soort pauze.
Als er recht bestaat op een pauze betekent dit indien de pauze valt vóór:
03.00 uur
doorbetaalde koffie/theepauze van 10 minuten
05.00 uur
niet-doorbetaalde ontbijtpauze van 15 minuten
07.00 uur
09.00 uur
niet-doorbetaalde ontbijtpauze van 15 minuten
11.30 uur
14:00 uur
niet-doorbetaalde lunchpauze van 30 of 60 minuten
17:00 uur
19:00 uur
niet-doorbetaalde dinerpauze van 30 minuten
24:00 uur
ik bedoel die nieuwe regeling, dat het ook geldt voor hulpkrachten (ook minder dan 12 contracturen)quote:Op donderdag 6 september 2012 11:29 schreef UncleSam het volgende:
Bij contracturen boven 12 uur per week.
Maar uit mijn hoofd was het na 20 uur geen 50% maar 33%.
Heb het even opgezocht voor je:
[ afbeelding ]
Edit; toegevoegd aan Wiki OP.
Dat zal nog wel even duren. Vakbonden en werkgevers moeten op grond hiervan natuurlijk eerst de CAO aanpassen. Als de vakbonden en werkgevers er uit zijn zal Albert Heijn een van de eerste zijn die dit goed geregeld heeft. Je kan AH veel verwijten maar de toeslagen regeling word door R&R goed uitgevoerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik bedoel die nieuwe regeling, dat het ook geldt voor hulpkrachten (ook minder dan 12 contracturen)
zie http://www.fnvbondgenoten(...)krachten_cgb_070812/
Wat.quote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef KingRoland het volgende:
stelletje mafkezen bij de AH. Vorige week duidelijk gezegd dat ik 19-22 uur wil gaan werken ( laatst nog gehoord dat ze veel mensen zoeken in de avond omdat school/stages ) sta ik niet deze week niet geroosterd. Ik neem wel ontslag , val zowieso niet meer in en zoek wel een andere
dat zal ze leren
19-22? Tot 2 uur na sluit wtf.. Werk je in een AH XL? Bij ons is iedereen nl. rond 9 de winkel al uit, laat staan tot 22 inroosteren.quote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef KingRoland het volgende:
stelletje mafkezen bij de AH. Vorige week duidelijk gezegd dat ik 19-22 uur wil gaan werken ( laatst nog gehoord dat ze veel mensen zoeken in de avond omdat school/stages ) sta ik niet deze week niet geroosterd. Ik neem wel ontslag , val zowieso niet meer in en zoek wel een andere
dat zal ze leren
Bij mij in de AH is het vaak 19:00-21:30/22:00 Voor vers danquote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef Alopex het volgende:
Ik werkte in een 'gewone' AH en daar was 19-22(.15) een hele normale tijd om vers te vullen. En dat liep vaak uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |