Ohjaquote:
Android sticks, mini PC's Jiayu G2's etc etc.. teveel om op te noemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef namemotion het volgende:
Heeeel lang niet meer actief geweest hier! Laatste keer dat ik echt actief was spraken we nog over the good old led pigs. #longtimeago
Ik zit natuurlijk nog steeds in de iPhonehoesjesenaccessoiresbussinessinchimaclub
Wat heb ik gemist?
Oldscool Tiffany doet haar werk ook nogsteeds primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Hier komen eigenlijk geen andere voorbij dan MisterTao (Buyincoins) en Jack's Zarmark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ik heb laatst (2 weken geleden) wat besteld daar en als het goed is krijg ik deze week het spul binnen. Goeie en snelle service via de mail. Dit was trouwens bij zarmark.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Adiman het volgende:
Iemand die nog een actieve taobao agent weet?
Misschien heeft de Primark een website. Die zijn echt goedkoop. Maar dat is geen Chinese webshop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
iemand die nog sites kent met goedkope schoenen?
taobao ken ik al...
probeer zalando eens?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
Schoenen op chinasitesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
Schoenenreus, Bristol, Scapino, Van Haren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef pazara het volgende:
taobao ken ik al...
quote:No cancerous substances, no ashtrays, and no horrible smells
Ja , er zit geen nicotine in en geen teer, dus het is niet verslavend wat betekend dat ik het gewoon een keer kan proberen hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef mickeyD het volgende:
ehhh.. okay?
je rookt niet maar je wilt wel deze?
dat zei ik al, de expertquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef davedavy het volgende:
Ja daar had ik al op gelet, volgens mij heb jij veel ervaring ?
nix handel, gewoon wat besteld voor wat collega's op verzoek omdat ik er 1 had.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef thethoryd het volgende:
[..]
De handelaar! Volgens mij heb je een tijdje geleden ookal wat over deze crap verteld Mickey
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja , er zit geen nicotine in en geen teer, dus het is niet verslavend wat betekend dat ik het gewoon een keer kan proberen hoor
Ja, klopt, heb ik in het verleden ook weleens gemerkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef mickeyD het volgende:
ligt het aan mij, of is fok traag door die add balk links die slecht wil laden?
Je weet dat je daar een ban voor kunt krijgen hè?quote:
Bij de Action liggen ze voor iets van een euro per stuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:21 schreef Ryan93 het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met de wetgeving omtrent die dingen volgens mij was het veranderd voor NL ( ivm te hoog vliegen / te lang door blijven branden ect. ) je ziet ze tegenwordig vaak voorbij komen bij de action en op mp anders even zoeken op sky lantern / whising latern
http://chinaprices.us?q=sky%20lantern
stuk of 3 besteld goed verpakt maar toch kans op dat de ring lichte breukjes heeft.
Nou vraag je er gewoon omquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Loll het volgende:
wtf meen je dat?
FF uitproberen.
IK HEB EEN ADD BLOCKER
Zonder gekheid. Bij volumerate kan je producten laten customizen.
Weet iemand welke aantallen je daar minimaal voor moet afnemen ik kon het zelf niet vinden maar misschien weet iemand het uit eigen ervaring.
quote:
toch niet zoveel zin in die sanctie'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Artikel 6a van het woudlopershandboek:
http://frontpage.fok.nl/p(...)voorwaarden-fok.html
Je weet ook dat we editgeschiedenis van berichten kunnen lezen ja?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Loll het volgende:
[..]
[..]
toch niet zoveel zin in die sanctie's
Zelf een keer lampjes met een doorzichtig stikkertje besteld en dat waren er (uit mijn hoofd) 300. Prijs was even duur als de je ze normaal zonder bedrukking per 10 zou kopen (op DX).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Loll het volgende:
Zonder gekheid. Bij volumerate kan je producten laten customizen.
Weet iemand welke aantallen je daar minimaal voor moet afnemen ik kon het zelf niet vinden maar misschien weet iemand het uit eigen ervaring.
Dan weet hij dat nu welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je weet ook dat we editgeschiedenis van berichten kunnen lezen ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets zou ik nooit bestellen. Gewoon een toffe tablet met GPS of bluetooth en dan een GPS muis erop hangen met BT.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef Miniem het volgende:
Hey![]()
BIC heeft nu opeens weer die GPS die lange tijd out of stock was.
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html
Maar eens bestellen als ik mijn loon weer krijg
Het is een navigatiesysteem, geen tablet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:31 schreef Skiet het volgende:
Nogmaals maar even zeggen dat het belachelijk is om op het open, vrije internet een website te laten bepalen wat voor software ik op mijn eigen computer draai om de site te kunnen bezoeken.
[..]
Zoiets zou ik nooit bestellen. Gewoon een toffe tablet met GPS of bluetooth en dan een GPS muis erop hangen met BT.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef FreaZ het volgende:
Door al dat gelul over fietsen heb ik besloten om ook maar een 'nieuwe' (2e hands) fiets te gaan kopen. Mijn 20 jaar oude union valt uit elkaar van de roest, slagen in het wiel en het weegt een ton.
Nu vroeg ik me af; zijn er ook mensen die een gps tracker in hun fiets hebben gezet? Misschien een linkje ofzo. Op Ebay vind ik alleen die dingen voor op het stuur. Ik zoek er een die je kunt wegwerken, zodat je bij diefstal de dief een bezoekje kunt brengen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef mickeyD het volgende:
fietsen worden hier snachts ter plaatse onderdeel voor onderdeel gestolen
elke keer als die lampelul in de buurt is jat ie wat ie los krijgt, wiel , zadel enz enz
dus dat heeft al geen zin
daarbij, hoelang denk je dat zo'n gps tracker blijft werken op een klein batterijtje?
er zijn hele leuke kleine gps trackers voor om je kat zn nek, kun je bijhouden waar die geweest is..
zoek zoiets eventueel als je het toch wilt proberen
Ik heb net een brommer gekocht, heeft iemand een link van wat kleine gps trackers?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik ook 2 keer "beroofd" ben van m'n fiets zit ik juist daarom aan iets goedkopers te denken. Misschien dan met zo'n cheap-ass China bewegingsmelder-alarm extra er op. Heb de postcodeloterij fietsen nog gezien maar geen versnellingen is een no-go voor mij helaas. Fiets is dus iets te basic. Verder zal ie dan overgespoten moeten worden aangezien ik liever niet onbetaald graties reclame zou maken voor de postcode loterij..![]()
Is leuk dat je 10 jaar garantie krijgt op het frame, maar na opschuren en overspuiten doet men daar ook moeilijk over denk ik mocht garantie claimen nodig zijn.
China/ebay fietsen is vanwege de shipping ook niet echt handig denk ik (scheepsanker/lichtmetalen velgen verhaal..) dus zal het wel alsnog een 2ehands NL fiets worden denk ik.
Klopt. Maar als je nou een 7" tablet koopt en daar een navigatie app op zet. Zelfde principe, net even meer mogelijkheden. Enige wat ik aangeef is dat dat een mooi alternatief zou zijn voor een "oldschool navigatie"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is een navigatiesysteem, geen tablet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |